Klinkt erg positief Rach.. Ik herkende er zeker wat in. Wat jij ook zegt, dat je jezelf een soort 'straf' oplegd.. en dan van die jongen. Dat kan maar één iemand zijn.. Ik dacht ook meteen.. Jij bent begin juni/juli zwanger (zomer) en bevalt in april/mei ofzo.. (lente).. Ik heb ook meteen een tarrotlegging aangevraagd.. ben zo benieuwd wat er voor mij uitkomt.. Als het bij jullie eigenlijk allemaal zo goed klopt.. ben ik ook heel benieuwd.. Misschien dat ze wat kan zeggen over mijn vader...
Busster, zo 3 nieren! Hoop zelf dat het ook meevalt, het schijnt dat als je zwanger bent je niet eens pijn hoeft te hebben bij het plassen. Morgen weten we meer gelukkig, dit is idd geen pretje.. doeiiiii
Ohh Rach, ik wilde dat ik dat ook kon doen. Mijnes is zostraks opgeroepen om vannacht wachtsteun te lopen in Ede.. die komt pas morgenvroeg om 6 uur weer thuis.. Niks aan..
nou meiden hier weer een k*t ochtend moest naar de uwv arts. Lang zoeken, toch gevonden. Betaald parkeren, geen geld. Geldig legitimatie bewijs, verlopen 14 jan. Ik moest dus al brullen omdat alles tegen zat. Gaat die kl**tz*k me ook nog vertellen dat ik geen recht heb op een uitkering. Omdat het niet een direct gevolg was van de bevalling en/of zwangerschap. heb ik weer....
Maarr.. kun je het niet op de psychische toer gooien (want dat is toch ook zo?).. Omdat je bijv. als gevolg van je bevalling nog steeds moeite hebt dit te verwerken en dat je je hierdoor fysiek ook uitgeput voelt... Zoiets bijvoorbeeld, of kom je dan nog steeds niet in aanmerking?
hij zei van niet. maar hij wilde er volgens mij niet eens echt naar luisteren. hij was wel vriendelijk hr, maar ja daar schiet hij ook niks mee op. Is ed al thuis bo'tje?
@Eliesja hier ook toevallig blaasontsteking Ik heb het nog nooit gehad, maar moet om de haverklap plassen SUPER irri. Ook een jeukend schreinend gevoel bij plassen. Ineens sinds gistermorgen...heb vanmorgen urine laten nakijken bij de dokter, en moest net bellen voor de huisarts. Was niet goed, moet kuurtje halen bij de apotheek straks. Wel lastig hoor dat vaak plassen, ben net 10 minuten geleden geweest, en moet nu alweer...
@Rachje vervelend die mensen van die instanties, je moet alleen je gezicht laten zien, en er veel moeite voor doen. Moest je toevallig in je woonplaats wezen? Dat gebouw heb ik me toen me rot naar gezocht. Toen ik tijdens de zwangerschap daar een keer kwam, vroeg de arts hoeveel weken ik zwanger was. Ik zei; 31 weken, waarop hij antwoorde: Nou dan ben je ook niet dik? Ik zei meteen; nou moet dat dan? Ik dacht *ul van een vent.
Zucht, mn internet doet het amper.. valt steeds uit Woei, Alex is vandaag weer werken hoor! Kan ik even weer aan mn eigen leven bezig zijn.. @Rach, Zo, die tarotlegging klinkt wel erg positief! Opvallend ook dat al die kaarten echt bij elkaar passen! Zomer is trouwens van 21 juni tot 21 september Deze zomer bevallen zal dus niet meer gaan lukken ben ik bang.. Maar met dat advies van je tante erbij, moet het allemaal zeker gaan lukken Kut van die uwv zeg! En nu? @Elies, Oh meis, laten we hopen dat het een beginnende onschuldige blaasontsteking is die snel verholpen kan worden! Dan ben je er snel weer vanaf! Voor de zekerheid inderdaad veel water drinken! @Mensi, Leuk allemaal prulletjes! Hoe is het gegaan met Steven? Hahaha die foto van Steven met zn papa! Kijk ze samen hangen dan Ik vind hem trouwens niet sprekend op de een of ander lijken. Het is een lekker mixje Wat hield die knollenuitspraak nu eigenlijk in? @Diaan, Uf mannen! Hopen dat hij vandaag wel die kamer gaat halen! Het is natuurlijk niet leuk dat je je ergens op verheugt en het vervolgens niet krijgt! Anders moet je hem maar nog een keer straffen hihi
De knollen op betekend dat je erg moe bent Steven was 11.700 gram en is 86,5 cm lang. Hij kan 6 blokjes stapelen, dit hoeft pas met 2 jaar, nu hoeven er maar 2 op elkaar
ben zelf bijna 26 en mijn vriend is 24, beetje late reactie sorry jeetje wordt echt gek van mijn hormonen, mijn borsten doen zo'n pijn bahhhhhhhhh
@Mensi, Zoo Steven doet het dus uitstekend! Leuk is dat he Doet jou ook goed om te horen, als moeder zijnde zo trots hihi @Iggylover, Hihi maakt niet uit Leuke dingen zijn dat he, hormonen.. hahaha Maarre.. heb je het idee dat je al zwanger bent? Of heb je dat altijd rond dit tijdstip van de maand?
Hihi dat kan.. Over 8 dagen de uitslag Ga je echt over 8 dagen testen, of ben je van plan dat eerder al of later te doen?
haha is ook wel erg vroeg iggy! @Meetie, hmm hoop dat hij vrijdag wat vrolijker terug komt! haha ja legging klonk interesant. We hebben de strijd gewonnen! @Bo, ook op gegeven voor een tarotlegging hahaha ja mensi ik weet het met de knollen op, maar had er waarschijnlijk over heen gelezen. vond de foto's erg leuk. haha ja dat we hier nog maar lang mogen forummen hahaha, ondanks dat je geen mil.vrouw bent wel erg gezellie. Hier vroeg uit de veren morgen, moet eerst met jordy mee naar havelte. en dan meteen door naar eindhoven waar we het vriendje van mijn zusje gaan uitzwaaien, breng de zakdoeken maar mee... Waarom zoeken we ook militairen uit? JOEHOE ik vloei niet meer... EINDELIJK!
Oe jammer meis.. Maar misschien datie over 8 dagen alsnog positief test! En anders nieuwe ronde nieuwe kansen Hihi toch schattig dat je vriend zo enthousiast is man!