bedoelde het niet verkeerd hr wilde alleen maar zeggen dat het nog steeds kan, dat het erg vroeg is om hcg in je urine te hebben...
oooooh phieuw... dacht dat ik weer ontzettend bichty over kwam (zo ben ik niet toch?) Tuurlijk kan het nog steeds raak zijn, ik testte pas ruim 3 weken overtijd positief, dat is idd erg laat....
welnee ben je mal... denk niet dat je bitchy ben gekkie... ben gewoon super nieuwsgierig hopen dat ik 7 febr niet ongesteld word
hoop hard voor je mee gelukkig hahaha meetie dacht ook al dat ik een trut was in het begin hahahah nee hr grappie meis! Geen bloed is moed is het motto hier! Jammer genoeg voor mij en busster waren we allebei 6 dagen overtijd en toen kwamen de rondzakken Sorry als ik het heb gemist hoeveelste ronde zit je? Trouwens erg lief van je mannetje, het kunnen ook schatten zijn!
nou hij is gestopt met roken en kn me toch chaggie doen zo af en toe... pffffffff maar dit maakt weer heel veel goed... eerste ronde dus nog niets te zeuren eigelijk he
whahahahahhahahahahaha sorry moet even heel hard lachen! Fantaseer even met me mee: Het is januari 2007, Rachje niet lekker, Rachje zwak ziek misselijk en Rachje niet ongesteld. Rachje denkt: verrekte buikgriep. 8 januari: hmm Jordy is even weg, ik doe een test. Bel hem huilend op dat ik zwanger ben... Hele week is hij niet meer op aarde geweest. Toen kwam het slimste: Schatje, ik stop met roken. Datum genoteerd in mijn 9 maanden boek. staat er letterlijk: Jordy is gestopt met roken. 2 dagen later: Jordy is chaggie omdat hij niet meer rookt, denk niet dat het hem gaat lukken. Dag later: jordy is weer begonnen met roken. hahahahaha
hahaha lekker positief rachje mn vriend is een week verder hoor hahaha maar moeilijk heeft ie het zeker
hahaha nou gezien de omstandigheden heeft hij in iedergeval tot de volgende spruit een vrijkaart om te roken. anders heeft hij nog meer stress hahaha Nou heel goed van je mannetje! Blijf hem positief stimuleren (welke ronde zat je nou? )