oh meis, wat een naar nieuws, wens je man , jouw en schoonfamilie heel veel sterkte en kracht toe in het verwerken van dit enorme verlies.
Heyy meis had ook al in andere topic je al sterkte gewenst maar hierbij nogmaals sterkte! @jamayra: Jij houd lekker vol Nou heb te horen gekregen dat me vriend pas 2 september terug kan zijn, ik baal wel heel erg! Of hij moet al met een groep terug komen in juli, maarja dat is financieel niet zo slim want dan zit hij dus 2 maanden thuis. En dus minimale inkomen, en daartussen gaat dus niks richting nederland. Nou ga ik er gewoon van uit dat ik 2 weken overtijd loop. en dat hij er gewoon bij is. Moet toch positief blijven! Ben ook grieperig aan het worden zit allemaa niet mee hier liefs rian
@rian dat is echt vervelend nieuws..dus het wordt nog spannend..hij is dus "als het goed is" 2 dagen voor de uitgerekende datum thuis. ik hoop dat je beeb lekker rustig is en gewoon even op papa wacht hier is het ook nog redelijk rustig...ik ben afgelopen nacht wel een tijd wakker geweest met de gedachte"YES T GAAT BEGINNEN" maar helaas...vanochtend gewoon weer opgestaan zonder baby. en ook geen weeen. mijn hoop is weer gevestigd op vanacht.. groetjes..
Ohh Rian, das balen! Ik hoop dat hij op tijd terug is voordat jullie kleine er is. Jamayra het wil nog niet echt lukken hè? Jammer! Hoop dat het vandaag op gang komt..
Hey meiden, Rian: ten eerste gefeliciteerd met het voornemen om te trouwen. Super leuk! Ten tweede: balen dat je vriend pas in september terug kan... ik hoop daarom voor je dat je overtijd loopt Eliesja: gecondoleerd met je schoonvader. heel veel sterkte! Jamayra: succes met je allerlaatste loodjes, ik hoop dat je snel je kleine in je armen kan houden! Hier weinig nieuws te melden. Het gaat goed met me, wel last van harde buiken maar veder nog totaal geen activiteit. Ach, het mag ook nog ff duren, hoop alleen dat het niet te laat komt! Met mijn man gaat het ook goed. Zijn blessures helen voorspoedig en zoals het nu lijkt mag hij in augustus weer in de nieuwe lichting meedraaien (KMS). Dat zou dan betekenen dat hij in januari klaar is en dan nog zijn functieopleiding moet doen. Hopen dat dat wat dichter bij huis is en hij dan dus door de week thuis kan komen. Lijkt me wel prettig, vooral met de kleine. Rustig aan allemaal en tot snel weer! Gr. Elma
blokje kaas ervoor?... ..je weet maar nooit ! Nehh geintje meis, hoop dat het gauw gaat komen voor je, en datje kan gaan genieten van die kleine! @ rian...meis, jammer dat hij pas in september thuis kan komen...zal duimen dat hij op tijd is ..of jij ..overtijd hahah Gaat goed komen..zeker weten ! @Lma...zou fantastisch zijn he als je mannetje wat dichterbij kan komen..weet nog wel dat mijn mannetje pas toen mijn oudste 1 was overgeplaatst werdvan Assen naar Schaarsbergen..voor die tijd alleen in het weekend thuis ..als al thuis kwam ....er is niets heerlijkers dat je mannetje sávonds van de kids kan genieten..en jij van hem.. toch?..hoop echt voor je dat hij dichterbij word geplaatst
Heb net te horen gekregen dat ik 1 november met zwangerschapsverlof ga.. 4 weken van te voren! Wilde eigenlijk zo lang mogelijk doorwerken, zodat ik daarna lekker lang vrij ben maar dat vond mijn werkgever geen goed idee... Je weet maar nooit en ze vond dat ik tijd voor mezelf nodig had. Hmm.. wat moet ik die 4 weken in hemelsnaam doen?!
@ bo...lekker uitslapen, chillen, winkelen en nog meer winkelen, volop hier aanwezig zijn. op visite bij mensen waar je anders niet zo veel tijd voor hebt. nog maar een keer winkelen. en ja....hmmm meer tips heb ik niet voor je . nee ik begrijp je echt heel goed, ik word ook gek van het thuiszitten, en dan heb ik nog mijn "dagelijks uitstapje" naar de basisschool. ik ben maar begonnen met koken. dat vond ik nooit wat aan. maar nu haal ik sóchtends de boodschapjes en ga ik lekker kokkerellen. en blij dat mijn liefje ermee is... soms iets minder. groetjess
Jamayra: Nog steeds niks! Hoop dat ik jou mag volgen op deze manier! Zal wel de enige zijn denk ik Bo: Denk wel dat je met verlof wil hor tegen die tijd, word wel zwaar op gegeven moment. Lma: Hoop dat je mannetje lekker dicht bij je word geplaatst, ik ga juist dichter bij hem wonen Hier ben ik en me zoontje harstikke verkouden helaas. Maar ook niet gek met dit rare weer. Lief rian
Hallo dames, Hier alles ok (op een denk ik beginnende keelontsteking na dan). volgende week de laatste oefenweek van mijn mannetje en daarna gaat ie in burger zijn opleiding afmaken, dus is hij sowieso een half jaar thuis! (hij blijft gewoon in dienst van defensie hoor). Het mooie is... hij gaat stagelopen in het ziekenhuis hier, en laten we daar nu praktisch naast wonen... Jamayra: hoop voor je dat het nu eens mag doorzetten!Dat je snel je kindje mag vasthouden! Bo20: zo 4 weken.... mmmm... ja je kan er nu alvast over nadenken wat je wel niet allemaal kan doen... ik ben ook niet zo'n thuiszitter, dus zou niets voor mij wezen... Lma: Als je mannetje meer in de buurt wordt geplaatst is dat zeker geen overbodige luxe! Hoop het voor je! Rian: ahh.. wat naar, hoe gaat het nu met je zoontje, hoop dat hij zich snel beter voelt en minder verkouden is! Liefs Miekje
Hai dames, ik heb eindelijk mijn pc terug ( na te lang wachten op dat *piep* ding). Dus heb ff bij gelezen. Rian wat vervelend voor je. Jamayra ook ik hoop dat het snel voor je mag beginnen! Ben blij te lezen hoe het met jullie gaat, dat dat overeenkomt met mijn situatie. Alleen de mijne gaat juist na de bevalling richting afganistan, als onze dochter 2 tot 3 maandjes is. Zit er best wel over in, slaap slecht tot niet. Als ik sommige berichtjes van jullie lees moet ik eerst 10x slikken. Zal wel goed komen toch? Liefs Rach
Rachje: Kan wel zeggen dat het makkelijk gaat worden maar dat lieg ik dan Heb zelf nu zoontje van 15 maanden en ik vind het heel jammer dat me vriend hem niet kan zien opgroeien. En vond al omdat mijn vriend sowieso doordeweeks altijd weg was en voor uitzending veel voorbereiding had, dat de zoon vader band langzamer ging dan als bij andere vaders. Tenminste dat zie ik nu. Het heeft echt een tijdje geduurd totdat mijn vriend een band met me zoontje had en andersom en toen dat eindelijk kwam ging hij naar afghanistan. En dat je je druk maakt is totaal niet raar. Je ben toch bang dat er wat gebeurt! Maar je moet het zo zien, je kind is nog heel jong en maakt er zelf niet zoveel van mee, je familie zal je hard steunen denk ik. En tegen die tijd mag je me altijd pben! Meid probeer nu te genieten dat hij er nog is, en de eerste maandjes met ze 3e ook! Komt allemaal goed! liefs rian
haha ja was me nog niet eens opgevallen Rian, bedankt voor je lieve berichtje. Je hebt ook helemaal gelijk jouw zoontje is al wat ouder. Probeer er zoiezo van te genieten, maar net wat jij ook zegt de voorbereidingstijd voor de uitzending. Hij heeft zijn eindoefening voor afganistand 2 tot 4 weken na de uitteldatum. Gaat het goed met jou, je zoontje en de kleine? en hoe is het met je vriend? Liefs Rach
hoi allemaal... daar was ik weer...nog steeds zonder baby hoor rachje: ik ken het ook, vooral de voorbereidingen zijn vervelend..vond ik. bij ons werd het ook steeds uitgesteld. dus we gingen ervan uit dat ie over een week weg moest, en ja hoor.....dan werd het weer twee weken verzet. ohh om gek van te worden. hebben we wel drie keer gehad. dan ben je gewoon STEEDS weer opnieuw afscheid aan het nemen. wil je vriend zelf naar afghanistan? want volgens mij is er een nieuwe wet doorgevoerd dat vaders dezelde rechten hebben gekregen als moeders. dat houdt dus in dat vaders met kinderen onder de 5 jaar niet op uitzending moeten. weet niet of het al is doorgevoerd of dat het een wetsvoorstel is. liefs.
nee is zover als ik weer niet doorgevoerd die wet.. helaas.. Nouja willen, hij vindt de ervaring wel mooi, maar hij vindt het eigenlijk nog mooier wat er zich thuis afspeelt. Het is niet anders denk ik maar. Bah wat vervelend is dat, telkens opnieuw afscheid nemen! haha wordt nou wel spannend Jamayra! is het jullie eerste kindje? Liefs