Hahaha het gaat lekker met je geheugen rach! Hahaha grappig dat stukje uit je dagboek! Inderdaad blijven aanmoedigen hoor Iggy Jullie roken zelf niet?
oooh oke, aan het ontpillen dus. Niet dat dat veel uitmaakt, werd ook gewoon zwanger in mijn ontpil ronde. Ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Ik denk dat wij allemaal roze worden in februari hahaha
Haha gestopt op je 3e? Ben Enough kijken! Hihi had net Alex aan de telefoon, hij was lekker vrolijk en gek aan het doen Uf wat is het fijn om hem zo te horen! Ik voel me er helemaal gelukkig door haha Nu inderdaad hopen dat hij dat vrijdag ook nog is
Heee, hier een gestresste moeder die af en toe ook nog mee doet, haha.. Ik heb net de halve wereld, najaa.. ouders/ schoonouders/ zusje gebeld om te kijken wie er kon oppassen morgen op Chloé.. Heel gedoe, uiteindelijk kan Ed z'n moeder wel oppassen.. Phieuww want ik heb morgen een tweede gesprek! Allemaal duimen meiden, hihi.. Gelukkig roken wij beiden niet.. dus hoefde niemand te stoppen toen ik zwanger bleek. Hier in huis wordt ook niet gerookt. Vindt het zo smerig! Ed is bezig wat kleine klusjes in huis te fixen.. Ik blijf ver uit z'n buurt.. - een getier en gevloek!- .. haha..
Nou over het roken.... ik ben zelf 3 jaar geleden gestopt, was een gezelligheids rookster. Frank is gestopt een jaar geleden, hij rookte buiten maar vond het steeds smeriger worden.Ook omdat Steven er toen al was vond hij het tijd om te stoppen. Hij is wel chaggie geweest, maar niet lang hij heeft er geen last van gehad.Alleen z'n buikje is wat dikker geworden. Nu pest ik hem met; jij hebt een dikkere buik als ik
Haha nou mooi dat je toch een oppas heb kunnen vinden Bo! Ik zal zeker voor je duimen! Alex en ik roken ook niet. En als iemand hier wilt roken moet hij op het balkon gaan staan hihi Ik vind het ook echt vies, maar ja, ieder zo zn ding he.. Hihi is Ed al wat rustiger? En derest van het huis nog heel? Op zo een moment ken je inderdaad maar beter even uit zn buurt blijven. Niets is zo vervelend voor ze, dan dat zn vrouwtje hem ook nog even op de vingers kijkt en commentaar gaat leveren hahaha Mensi, Hahaha gemeen hoor.
Ik heb net John even 2 uurtjes gezien. Het was namelijk Ajax - psv vanavond en omdat we naar alle thuis wedstrijden van AJAX gaan ben ik na mijn werk naar de Arena geraced . Wel leuk om John door de weeks te zien maar hij word zo lekker chagie als het niet goed gaat dus echt gezellig was het vanavond niet ze hebben namelijk met 2-0 verloren. Balen @ Rachje jeetje wat vervelend dat je dat te horen kreeg bij UWV die instanties je word er gek van. Jij vloeid dus ook niet meer bij mij zijn de ook weg gelukkig . Lopen we nog steeds gelijk . Hopen dat we ook tegelijk roze worden in februari. @ Mensi jij ook al blaas ontsteking , beterschap . Wat goed trouwens dat Steven al zo ver is met z'n blokjes stapellen je mag trots zijn hoor. @ Iggylover Knap hoor dat je vriend probeert te stoppen met roken. John heeft mij ook belooft dat hij gaat stoppen als ik zwanger ben maar eerlijk gezegt geloof ik daar 3 keer niets van . Gelukkig rook ik zelf niet . Trouwens wat Rachje ook al zei Geen bloed is moed je was natuurlijk ook wel erg vroegmet testen . @ Bo succes met je 2de gesprek ik ben morgen vrij dus kan de hel ddag voor je duimen .
ja joh ben super trots op mn vriend en de chaggie buien neem ik voor lief... ja was echt veeeeeeeeeel te vroeg met testen hahaha
Goedemiddag! Shit he, ik had afspraak daarnet, helemaal vergeten, wordt ik gebeld "we wachten op je.." Ik snel douchen en in de kleren Uur te laat.. Maar alles is toch goed gekomen gelukkig, pfew hahaha @Bo, hoe is je gesprek gegaan? Wanneer heb je die andere twee vervolggesprekken? @Mensi en Eliesja, Hoe staat het met de blaasontstekingen? @Busster, Wat leuk dat je John toch even snel kon zien! Jammer alleen dat Ajax de sfeer wat verpestte.. Maar ja, morgen is het al weer weekend @Iggy, Ja joh, die chagerijnigheid is gelukkig maar tijdelijk Zo.. de kleine ligt weer op bed! Hij gaat blijkbaar gelijk slapen, dus ik gaat even trainen Even wat aan mn luie billen doen haha
Mijn partner rookt wel in huis op zn computerhol. Maar deze wordt binnenkort verbouwd en dan zit ie buiten. Hij is wel geminderd met roken. Mn schoonmoeder gaat binnenkort stoppen, want ze wil niet zo'n oma worden dat het kindje binnen ligt te slapen en oma buiten staat te roken. Ik heb gezegd dat ik dat heel erg waardeer en dat ik er wel wil steunen. Mn mannetje denkt er over om te stoppen, maar hij heeft nu teveel stress op het werk, dus ik wacht het gewoon af. De knop moet in zijn kop om zijn, anders houdt ie het niet vol.
Ja klopt je moet het zelf zo zat zijn het roken, dan lukt het wel. Met de blaasontsteking gaat het wel, soms nog zo'n irri gevoel aan de voorkant, maar hoef al minder vaak te plassen als gister. Die tabletten slaan wel aan gelukkig. Ben benieuwd hoe het met Eliesja is?
@Sas, Nee inderdaad, hij moet het zelf echt willen, anders lukt het niet. Goed dat je het even afwacht, anders wordt de druk alleen maar groter natuurlijk. En wat goed van je schoonmoeder! Mijn moeder was juist blij dat Dylano werd geboren (woonde toen nog thuis), had ze een goed excuus om iedereen buiten te laten roken! Vanaf toen rookt iedereen (incl zijzelf!) in de keuken bij de achterdeur! Wij wonen er al een tijdje niet meer, maar ze vind het wel beter zo! Zit namelijk niet het hele huis met die rooklucht. @Mensi, Lekker dat je blaasontsteking al minder wordt! Genoeg water erbij blijven drinken, dan is het zo weg!
@ Meetie wat voor afspraak was je vergeten ? Wel fijn dat je moeder rekening hield met Dylano in huis en ze dus bij de achterdeur ging roken . @ mensi fijn dat je pillen aanslaan en je dus al minder last hebt van je blaas ontsteking. O O O lekker slim. Ik ben vandaag bezig geweest met boodschappen doen en het huishouden en had mijn telefoon in de badkamer laten liggen ga ik net naar boven zie ik dat ik 3 oproepen gemist had. Alle 3 van John dus bel ik hem meteen op en vraag hem wat er is dat hij me 3 keer beld, normaal belt hij 1 keer en wacht tot ik terug bel dus dacht al dat er iets ergs was. Zegt hij dood leuk : ben je soms vergeten dat ik vandaag moest solliciteren. Oeps Ja dus was het helemaal vergeten en heb hem dus van te voren ook geen succes gewenst (niet zo lief dus). Gelukkig is zijn gesprek wel goed gegaan en krijgt hij morgen meer te horen . Ga hem dit weekend maar verwennen hihi beetje goed maken dat ik zo vergeetachtig ben met die dingen . Bo hoe was jou gesprek vandaag ?
Ahhh nou gelukkig is zijn gesprek goed gegaan Busster En gelukkig was het niets ernstigs waar hij 3x voor belde! Ik had vandaag een inwerkingsbijeenkomst van MIM. Ik was er pas om 11 uur. De bijeenkomst eindigde om 11:15 hehe
Hoi hoi! Hier is het gesprek goed gegaan! Dinsdag krijg ik uitslag.. Ben erg benieuwd. Het kan beide kanten op gaan. Het is een mannenwereld en ik ben echt een meisje-meisje.. Dus ja.. het is afwachten.. Gesprek verliep wel goed. Hoop dat ze hebben kunnen zien dat ik wel tegen de mannen opgewassen ben. Morgen nog twee gesprekken! Spannend.. Hebben jullie ook manieren om je goed voor te bereiden op sollicitaties of gaan jullie, zo als ik, heen met het idee: je kunt niets verliezen, alleen maar winnen? Ohhh I love SALE! Ik heb bij de Invito zulke gave laarzen gekocht.. Ze waren eerst 150 euries.. en nu voor 50! Enne... super gave bordeaux rode pumps, met halve sleehak.. Eerst 60 en nu maar 14,95.. Daar kan ik echt blij van worden! Ed heeft ook gave lak schoenen gekocht.. met een puntje!
hey hey, Jullie gaan lekkur! Heb weer ff nodig om bij te lezen.. Rach, dat is ook stom van het uwv, hoop dat het alsnog lukt! En joepie je ongi is voorbij, gaan weer een spannende tijd tegemoet! Eh jij bitchy, echt niet, je bent een lieve meid hoor.. Mensi, dus jij hebt blaasontsteking, minder he, nou was het bij mij ook maar bekend.. Bij mij weten ze dus niet wat het zou kunnen zijn, mijn urine is niet goed er zit een ontsteking, maar wat ? dat is de vraag... Moet maandag weer mijn middelste plas inleveren en wordt het weer op kweek gezet.. Oh ja met die blokjes stapelen, nou alyssa had er toen weinig zin in en ze kreeg ze zelfs niet eens meer terug haha En ze moest ook een popje haar neusje afvegen, nou ook dat vertikte ze... Mooie cijfertjes heeft Steven weer, Alyssa was maar net 200 gram aangekomen in ongeveer 4 maanden tijd, was wel erg weinig, ze vroegen ook gelijk hoe ze eet! Meetie, doet je internet het al beter? Oh wat fijn dat jou Alex wat vrolijk en positief deed, is vor jou ook een stuk prettiger, idd benieuwd as vrijdag.. Haha uurtje maar, ach ken net.. hihi Iggylover, spannend hoor, nog 7 daagjes wachten.. Bo, vandaag je tweede gesprek gehad dus, ben benieuwd volgende week dan en succes voor morgen, ik zou me er niet teveel op voorbereiden en gewoon jezelf zijn dan komt het helemaal goed, je bent tenslotte niet voor niets voor de 2de keer uitgenodigt? Busster, oh wat jammer dat ze hebben verloren. Wel ff lekker dat je m hebt gezien ook al was hij wat sjaggie.. Oeps beetje vergeetachtig dus, nou duimen dat hij morgen goed nieuws krijgt! Sas, dus jou mannetje gaat ook stoppen, mischien idee om samen met zijn ma te stoppen hihi Hier ook iemand die voor de gezelliheid meerookt en dat ben ikke niet, nee mijn man..als er dus een feestje is dan moet hij een pakje sigaretten kopen, grrr, slaat nergens op, ik zeg dan altijd, ja hoor, weer 2 maanden langer zonder jou.. En als er hier gerookt wordt is dat lekker buiten, moet die gore lucht echt niet in huis, ble... Maar zoals ik al eerder schreef zit het dus niet goed daar beneden, weet alleen nog niks, dus geen idee wat het is, ontsteking van wat? Heeft iemand dit wel eens gehad, geen blaasontsteking,maar? Verders zit het werken er weer op, heerlijk weekend en zaterdag is mijn lief er weer..
@ meetie oeps foutje dus , had je nog net de laatste 15 minuten . @ Bo fijn dat je gesprekken goed gegaan zijn , tja mannen wereld ik weet er alles van haha maar ik ben ook niet anders gewend eigenlijk. Ga eigenlijk met dezelfde instelling er valt niets te verliezen. Lekker he die sale ga morgen ook maar eens kijken denk ik. @ eliesja Vergeetachtig ja . pff soms word ik gewoon gek van mezelf . Maar geen blaas ontsteking dus ik heb ook wel eens nierbekken ontsteking gehad en dat is ook geen pretje en dan is je urine ook niet goed net als bij nierstenen maar hoop dat je dat bespaart blijft hoor .
Kijk, dat zijn de prijzen! En wat leuk dat je gesprek goed ging! Hopenlijk laten ze hun besluit niet door jou sekse leiden! Ik zit me eerst keihard te zenuwen en probeer dan gewoon in mn hoofd te houden van "rustig, gewoon jezelf blijven, lachen, dan komt alles goed".
Nierbekkenontsteking, he klinkt auwwie, hoop het ook niet, maak me weer zoals altijd erge zorgen.. Laatste zwangerschap en gelijk van alles en nog wat, dat beloofd wat straks!