Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik zat me ineens te bedenken dat ons ukkie mischien wel eens geboren kan worden op 8-8-8, ook een leuke datum zeg...hihi

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Elies, kut dat ze niet weten wat je hebt. Geen idee wat het anders kan zijn.. Ik hoop dat ze snel met antwoorden komen!

Hm mijn internet zelf doet het nu wel, maar ik moet steeds 20 keer klikken voor mn mail eindelijk wilt openen :( Ach, beter dan niets..

Alex is nu al thuis! En hij heeft volgende week ook vrij! :D En hij is nog steeds goed gehumeurd :D Hij dreeg daarnet wel even supersago te worden, maar opeens kwam hij weer overvrolijk de woonkamer binnen gesprongen :confused: Dus..

Hm, inderdaad beetje suf van je mannetje Elies. Ik snap zulke dingen ook nooit..
    Hoezo.. 2 maanden zonder hem?..

Zo.. morgenmiddag naar het cb! Extra controle omdat Dylano nog geen woordjes zegt en niet loopt. Zal je net zien.. afgelopen maandag heeftie zn eerste stapjes gezet! :whistle: Hahaha (Alex was er trouwens bij!) Maar dat is altijd zo, ook als je naar de dokter gaat omdat je ergens pijn hebt.. die dag zelf is het ineens over :( hahaha
    Maar goed. Daarna naar het ziekenhuis. Een vriendin ligt er met een gebroken rug..

3. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Nierbekkenontsteking is ook auwwie deed zoveel pijn dat ik er zelfs mee naar de ehbo ben gegaan maar toen bleek ik ook nog nierstenen te hebben . Ik wist niet meer of ik nou moest zitten liggen of staan alles deed pijn en ik moest om de 10 minuten plassen , nou ja dat dacht ik maar er kwam niks.

8-8-8 leuke datum natuurlijk

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Uf het klinkt inderdaad pijnlijk!
    Hoop dat je iets onschuldigs hebt Elies!

8-8-8 hihihi Inderdaad grappige datum! Wie weet :D

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    haha Dylano houd jullie dus mooi voor de gek moet jij straks op het cb zeggen dat hij maandag begonnen is met zijn eerste stapjes en natuurlijk wil hij het als jullie daar zijn niet laten zien .

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zoooo Meetie dat is wel erg fijn dat hij oppergoed gehumeurd is, houden zo! En helemaal lekker dat hij volgende week vrij is..

Oh is dat niet goed dan dat Dylano nog niet loopt en praat, ieder kindje heeft toch zijn eigen tempo? Maar idd zal je net zien dat ze het ineens wel gaan doen...haha

Busster, ik heb niet het gevoel dat ik steeds moet plassen en/of pijn bij het plassen, althans nog niet gelukkig, heb wel een onwijs branderig/kriebelig gevoel onderin mijn buik! Wou dat het al maandag was zeg, vind dit echt niks.. ben echt zo iemand die mezelf het ergste van het ergste aanlult!

Meet, ik bedoel dat als mijn man gaat roken hij korter leeft en we niet samen dood gaan, zoals wij hebben afgesproken ;) hihi

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Eliesja dat is ook wat, bij jou weten ze het niet, en ik moet ineens vaak plassen, en heb zo ineens blaasontsteking.
    Hoop vvor je dat het niet wat raars is.
    Succes en beterschap ;)

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Bedankt mensi, hoe is het met jou blaasntsteking, helpen de medicijnen?

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    beide beterschap , eliesja hoop dat maandag duidelijk is wat het wel is en dat het zo over is met wat medicijnen

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Diaan, ben je nog geslaagd voor de vlinders?
    En heb je inmiddels de kinderkamer staan, ben namelijk heeeeel sgierig! :oops:

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou idd, hoop ook dat ik wel aan de medicijnen mag natuurlijk, als je zwanger bent mag je niet zo veel.... :(

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    He dat is een goeie ben ook best nieuwsgierig hoe hij er uit ziet , of staat hij inderdaad nog niet en moeten jullie hem nog steeds ophalen

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Dat is waar moeten ze weer gaan kijken welke medicijnen je wel mag als je zwanger bent en dan zul je altijd zien krijg je ook nog van die rare bijwerkingen

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    neeeeeee geen bijwerkingen, ik haat dat...

Zit nu aan de BonBONbloc.. :oops: , oohh die is zoooo onwijs lekker, echt mijn lievelings chocola...

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    haha jij ook aan de chocolade ik heb net m&m's op mmmmmmmmmm zo lekker maar bonbonbloc is eigenlijk nog lekkerder.

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh ook errug lekker, zat nog te twijfelen of ik die ook mee zou nemen, maar toch maar niet gedaan, anders is het weer te en wil bij deze zwangerschap gaan proberen om niet te veel aan te komen..
    Hoop alleen dat het lukt... ;)

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    het hoord er een beetje bij he dat aan komen maar je hebt gelijk je moet het natuurlijk niet als excuus gaan gebruiken om maar te gaan snaaien

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nee dat wil ik toch een beetje voorkomen.
    Met Alyssa begon ik met 66 kilo en eindigde op de 82 en met deze zwangerschap begin ik dus met 70 :oops: en waar zal ik eindigen!?

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Busster, Haha ja inderdaad!

@Elies,
    Hm, met 18 maanden moet hij beide kennen. Ik wilde nu dus even een extra controle omdat hij beide nog niet deed. Misschien dat ze wat tips hebben ofzo? Maar ieder kindje heeft inderdaad zn tempo. Maar dat ze er alvast vanaf weten en dat ik straks niet te horen krijg dat hij een achterstand heeft, terwijl ik dat allang aan zag komen en er niets aan deed!
    Vorige keer.. 14 maanden?.. werd mij gezegd dat 9 van de tien leeftijdgenootjes al hun eerste woordjes spraken..
    Ik weet wel dat ik niets verkeerd doe, maar ik wil het gewoon even horen. Even wat meer zekerheid.

Ooo hehe ik snap je opmerking nu, Echt ook een opmerking die ik constant zou maken :oops:
    En wat mooi dat jullie afgesproken hebben om samen heen te gaan! Uf, ik word al depressief als ik eraan denk, dat ik alleen achter blijf of hem alleen achter laat.....lajiajelkwajd

Ja diaan! Hoe is de kamer? :D

Oeh lekker chocola! Geef mij ook een beetje! :confused: Zit net tegen alex te zeuren dat ik wil vreten! hihi

16 kilo aangekomen, is toch niet zo erg? :eek:

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ga onder de wol!

Weltrusten

Deel Deze Pagina