Ze zei inderdaad dat we het nog even aan moeten kijken. Ze heeft me nog een paar tips gegeven en zn oortjes voor de zekerheid nagekeken. Het voelt toch wel fijn om er zeker van te zijn dat er niets mis is! En dit keer zei ze dat hij tot 20 maanden de tijd heeft om zn woordjes te zeggen! Dus we hebben nog even O hahaha wist niet dat snert voedsel was En auw.. eruitsnijden klinkt helemaal onplezant! Hm, ik ga vanavond denk maar Döner eten 8) Ik moet namelijk om 6 uur twee meiden ophalen, waarna we naar het ziekenhuis gaan. Dus ik haal onderweg wel even een broodske!
@ eliesja lekker snert , ik maak zelf nooit snert omdat die van mijn moeder veel lekkerder is . Ze maakt dan een groote pan en dan neem ik gewoon een litertje mee naar huis voor in de vrieser. Makkelijk alleen wat worst er in gooien en klaar. @ meetie gewoon nog even aan kijken tot dat hij zijn woordjes gaat zeggen , ben je nu een beetje zekerder dat je niks fout doet en dat hij gewoon wat tijd nodig heeft.? Doner is ook lekker mmm ik ga vanavond pannenkoeken bakken . @ mensi jij ook hyves waar kunnen we je vinden ? Dames de mannen komen weer thuis nog een paar uurtjes
meiden ik word gek van het wachten! hahaha en ja ja we zijn een week sigaretten-loos en echt je merkt het echt in huis
Meetie beter dat er niks mis is met dylano, dus gewoon geduld hebben.. Veel sterkte met die vriendin, lijkt me geen pretje een gebroken rug! Klinkt ook goed Doner! Ja snert, lekker erwtensoepje...vind die van de hema lekkerder dan die van mij, maar tis te narsen voor nu.. Ik moet nog en dagje wachten, die van mij komt morgenavond pas.. Wat Alyssa nou weer heeft, vanmiddag ook al, komt ze aanlopen, geeft ze me daar toch een kopstoot in mijn zij, nu net weer, zo ff goed gezegd dat ik dat niet wil...deed echt zeer... :x Ga ff eten, laterss
@ eliesja klinkt pijnlijk zo'n kopstoot in je zij hoe komt ze er op om dat te doen, ze is dus een beetje koppig. !? @ iggylover aaah wachten is nooit leuk . Een week al zonder sigaretten nou knap hoor hier werden al weer 4 pakjes op tafel gegooid toen john thuis kwam.
Busster, geen idee waarom ze dit nou ineens doet, ze komt gewoon aanlopen en stoot dan met haar hoofd tegen je aan en toevallig was dat 2 x tegen mijn zij! Ieders mannetje lekker weer thuis!? Nou de mijne is er rond een uur of 18.00 denk ik.. Fijn weekend meiden liefs elies
Elies, Hey meis, nog een paar uurtjes en de jouwe is er ook weer! Hehe heeft je kleintje weer wat nieuws.. Wel goed dat je haar meteen duidelijk maakte dat je dat niet fijn vind, anders geeft ze straks iedereen kopstoten Hm nee, een gebroken rug lijkt mij ook niet fijn.. Ze moet nu 3 maanden in het ziekenhuis blijven liggen met een gipskorset en daarna moet ze naar een revalidatiecentrum. Ze heeft nu ook zo een bed die ronddraait.. Best eng om haar in deze toestand te zien.. @Iggy, Zo de eerste week peukloos, op naar de volgende Is zeker wel fijn, om nu in een rookloos huis thuis te komen? @Busster, Hihi lekker ben jij, je moeder je eten laten koken Ik voel me inderdaad wat zekerder, nu ik langs het cb ben geweest! Het is toch wel fijn om af en toe te horen dat je het inderdaad goed doet als moeder
@ Meetie ja lekker is dat hoor je moeder voor je laten koken, nou ja ik hou het bij de snert hoor de rest van de prakjes maak ik lekker zelf hihi maar haar snert is gewoon de beste en ze maakt altijd te veel voor haar alleen en wil graag dat ik het mee neem en dan zeg ik natuurlijk geen nee. @ Eliesja en is je mannetje weer lekker terug ? fijne avond en een mooie zondag. Ik ga morgen weer lekker aan het werk rondjes door Amsterdam scheuren haha. Vandaag ook gewerkt en toen ik thuis kwam had John het eten al bijna klaar heerlijk dat je alleen maar aan hoeft te schuiven . Zo af en toe is het wel een schatje
Hoi dames, nou ik ben spoorloos op Hyves, maar ik heb jullie opgezocht en dan komt het ook goed Zo weer gewerkt vandaag, was carnavalsoptocht maar ik heb niet gekeken want ik hou daar niet van. Morgen gaat Steven naar z'n nieuwe kamer verhuizen, z'n kamer is al een tijdje klaar maar ik had steeds zoiets van, hoe zou hij reageren? Ik sprak vandaag m'n chef en die zei; je moet hem er gewoon heen doen, gaat vast wel goed.Misschien slaapt hij nu juist wel slechter omdat hij denk waarom mag ik niet op die andere kamer slapen... M'n chef is bijgelovig, en heeft gezegd wedden dat hij meteen goed slaapt? nou we hebben gewed voor een appeltaart, ben benieuwd. We gaan morgenvroeg Steven's bedje en commode naar z'n nieuwe slaapkamer verhuizen. Hij heeft een savanne kamer, met een groene muur, en aan de andere kant een muurschildering met vulkanen, giraffen, olifanten, struisvogels, apen,antilopen en een panter op een boomstrong. Heel mooi het is geschilderd door een Russische vrouw ik zal zo even de site er neer zetten, foto's van Steven's kamer staan op haar site. Fijn weekend iedereen. Morgen komt een mannelijke collega van mij met z'n vrouw en 3 dochters.
@Mensi, Zo jeetje! Die mevrouw kan wel erg goed schilderen zeg! Het ziet er zeker goed uit Ben benieuwd hoe Steven op zn kamertje reageert. Tot nu toe sliep hij dus bij jullie? Ik weet niet wat ik zou hopen, of hij nu wel of niet meteen goed slaapt.. als hij nu alleen de eerste avond slecht slaapt.. heb je wel even die appeltaart hihi Ik hou ook niet van carnaval, echt totaal niet mijn ding.. @Busster, hihi handig zo een moeder. En dat klinkt heerlijk! Dat je thuis komt en de warme hap staat klaar Mijn mannetje eet gewoon níet, zolang ik geen eten voor hem maakt Ik moet hem ook gewoon dwingen zelf eten te maken, wanneer ik er niet ben! Hoezo lui? Woei, lekker glaasje pisang met brownies 8) Dylano is meteen gaan slapen, zonder gehuil. Straks Alex van zn pc af sleuren.. Mijn avond kan niet meer stuk Hihi, Alex vroeg net wat we morgen gingen doen. Ik mocht alles opnoemen wat ik maar wou 8) We hebben alleen geen geld. En zo op commando kon ik dus even snel niets bedenken, maar ik heb nog de hele avond! Fijn weekend iedereen!
Nou Steven heeft eigenlijk 2 kamers hij sliep altijd op z'n eigen kleine kamer, wat ook leuk is ingericht, maar deze kamer is groter, en ook voor later. Maar dat vrouwtje schilderd nog niet lang en we hadden het vast laten doen, voor evt een lange wachttijd. Het is in oktober geschilderd dus echt haast om hem erheen te doen hadden we nog niet. Steven slaapt niet bij ons op de kamer, onze slaapkamer is klein je kunt net achter het bed langs lopen, en aan de zijkanten fatsoenlijk uitstappen. Als we het bed in een hoek zetten hebben we wel meer ruimte, maar dan moet je over elkaar heen als er een naar de wc moet. Steven heeft vanaf z'n geboorte op z'n eigen kamertje geslapen, we hebben nu 3x een uitzondering gemaakt, hij mocht 3x bij ons s'nachts in bed. En de laatste 2x waren van de week omdat hij zo verkouden was en steeds moest hoesten, maar nu hij weer aan de betere hand is, gaat hij in z'n eigen bedje anders wil hij straks niet meer. Vannacht was dat voor hem dus al niet leuk, dus hij was van 23.00-02.00 wakker.Toen is hij tegen mij aan in slaap gevallen en heb ik hem in z'n bedje gelegd en bleef hij slapen tot 08.00 uur. De 2 nachten dat hij bij ons sliep was van 02.00 tot 07.00 toen werd hij wakker om 02.00 uur. Ben wel benieuwd hoe hij morgen reageerd, maar goed het is s'avonds donker en hij slaapt in z'n eigen bedje, alleen op een andere kamer. Ik hou jullie op de hoogte
he lieve meiden..kamertje staat..nou nog ff op de goeie plaats zetten (kunnen het niet eens worden hahahah)..dus dan maak ik ook de foto's ...lees morgen alles ff terug wat jullie gebept hebben ....ben opperdepop...dus ga ff liggen op de bank.. ga er weer vandoor....kom morgen weer buurten.... laterrrrrrrrrrrr en liefsss
hai meiden wat een gebep! haha ben ook een paar dagen niet geweest Hoe waren je gesprekken lieve Bo? Hahaha fijn weekend elies, we zullen het waarschijnlijk wel horen Hoe is het met de rest van de meiden hier?
He lieve meiden.. kamertje staat.....en is ingericht...wat mij betreft mogen de weken nu iets harder gaan Er moeten nog wel wat dingetjes gebeuren....kroonluchter...aankleedkussen.....rol gordijn...de puntjes op de i ..zal ik maar zeggen...maar het begin is er.... (foto's in album...) tevens staat er ook een nieuwe buikfoto in ....al lijkt mijn buik groter dan gisteren.......om over mijn gewicht nog maar tezwijgen.... ...
Leuk hoor Diaantje! leuk kleurtje, ik hou ook van groen. Heb je nieuwe meubeltjes of had je die nog? En commode heb je goed geschreven Mooie buik! Het was vanmiddag erg gezellig... Zo boer zoekt vrouw kijken, en daarna Peter R de vries. xxx Mar.
Vergeet gewoon het aller belangrijkste Steven slaapt op z'n nieuwe kamer!!!! Vanmiddag voor het eerst; nou hij heeft even gebrabbeld, en toen 2 uur lang geslapen.
ja hier zitten ze allemaal al op hete kolen..het gesprek van de dag ..die peter R de vries hahaha Heb trouwens de foto's bekeken van de kamer van steven ..meis..wat prachtig...wil zo graag mooie bloemen op ons kamertje..maar als ik ze maak worden het echt van die bloemen die ze in groep 1 maken hahaha..totaal geen talent..was je veel kwijt ?..
ff snel diaan moeten jordy en ik de bloemen komen maken? Met alle liefde hr... Heeft ik jordy namelijk super goed gedaan voor jaylie*! Hier ook peter r kijken. Sorry voor 't korte bericht typ 't op m'n mobiel.