Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

hahahah..verslaafde...ook al op je mobiel hihihihi
    nee hoor meis...ga gewoon op jacht naar leuke stickers.... gaat helemaal goed komen heeft Jac me verzekerd....daar vertrouw ik maar op... :rolleyes: ;)

maar wel onwijs lief van je ...dikke kussssssssssssssss xxx

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
  3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    goedemorgen dames..

Mensi, zoooo dat is mooi zeg, heb die mevrouw heel mooi gedaan...
    En het slapen gaat dus ook erg goed! Beterrrr..

Meetie, gezellige zaterdagavond gehad lees ik.. ;)

Diaantje, wauwwie, wat en lief kamertje, die kleuren zijn echt super, ook mijn kleur heur! En wat heb je een mooi buikje zeg, echt wel..
    Whahaha, lach me rot, vooral als tie een poepje laat en die hond out gaat.. :)

Bo, hoe zijn je gesprekken gegaan?

Rach, ook een fijn weekend gehad meis?

Hoe is het met de rest?

Nou hier een heerlijk weekendje gehad, mijn hubbie was er al rond half 5, heerlijk om m weer te zien zeg... :D
    Alyssa was echt heel blij, hij had gelijk honing aan zijn kont, kon niet eens zijn spullen uit de auto halen, ze wilde alleen maar met papa kroelen.. erg lief was dat...

Vandaag me plas weggebracht en kan morgen om half 9 bellen voor de uitslag. Ben wel benieuwd, had van het weekend weinig last maar krijg nu weer steekjes.. :(

Ga ff mijn meissie op haar bedje leggen en gelijk ff boven opruimen..

Laterss

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi meiden!

Ben ik ook even weer.. Wat een drukte (nu al en ik werk nog niet eens weer! :p ).. M'n gesprekken gingen stuk voor stuk prima en ze waren allemaal erg positief en te spreken over mij.. Dus.. het is weer wachten. Vandaag krijg ik uitslag van Start People (heb ik vorige week een tweede gesprek gehad..) en m'n telefoon is aan m'n lichaam gelijmt momenteel, haha..

Verder een leuk weekend gehad hier.. Zaterdag kwam een collega van Ed met zijn vriendin eten.. Super gezellig! Lekker roseetjes gedronken, heerlijk Italiaans (Canneloni en quatro fromaggio pasta gegeten.. ) .. broodjes erbij, salade.. Mjammmie.. Erg gezellig..Zondag even langs Ed z'n opa en oma.. en gegeten bij zijn ouders.. Daarna nog even langs mijn paps en mams, waar we zijn blijven steken om Peter R. de Vries te kijken (of course.. ) .. Wat een gewetenloze jongen is die Joran, of niet? Eerst dacht ik, hij heeft het vast in paniek gedaan.. maar later had ik echt het gevoel dat hij het uit gemakzucht zo heeft opgelost.. De jongen heeft er werkelijk geen nacht van wakker gelegen!

Elies, wat leuk dat Alyssa zo reageerd op haar papa, super toch! :D Lekker knuffelen, dat is vast leuk thuis komen voor je mannetje.. :)

Diaan, wat een mooi kamertje! En je buikkie groeit al lekker!

Meetie, jij dus ook een geslaagde zaterdagaaf gehad!

Nou, ik kom zo wel even weer spieken! Ga nu voor de 50ste keer The Devil Wears Prada kijken of Film 3. Hahaha.. Ik ben verslaafd (wowie kleding.. de ultieme droombaan, haha.. )

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Er kwam een vriendin een bakkie doen, dus heb boven nu niks gedaan.. :oops:

Bo, fijn dat de gesprekken goed gingen, spannend, dus vandaag hoor je of je wordt aangenomen? Weet je zelf wat je al wil?

Nou idd wij ook aan de buis gekluisterd, had dit verhaal niet verwacht, althans dat ze (mischien) aan een natuurlijke dood is overleden. Had verwacht dat ze vermoord zou zijn...Maar wat ik niet begrijp is, waarom ren je dan niet naar een hotel en zegt wat er is gebeurt, ze kunnen dmv sectie toch zien hoe ze is overleden, nu is tie verder van huis en idd zo gewetenloos, kan gewoon iedere nacht rustig slapen, maar boontje komt om zijn loontje!
    Ben benieuwd hoe verder!?

Ga toch nog ff wat doen..

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja precies..die gozer spoort niet ....gevaarlijk walgelijk mannetje...
    Al denk ik..met mijn speurneus hihihi..dat hij wel degelijk iets gedaan heeft met haar....anders gooi je die schoenen niet ergens in een afwaterings systeem..
    Trouwens..elk wel denkend mens die in zo'n situatie komt dat gaat hulp halen als er iemand onwel word.....en denkt niet gelijk..dumpen die handel!
    Van mij mag hij hangen !...
    De eerste keer dat ik een interview zag met die Joran...had ik gelijk zoiets..die liegt dat ie barst, die ogen ...zieke geest......gadver.....en hij woont niet eens zo ver van ons vandaan..(15 minuten...)

oke ..ik sla door....
    ;)

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    De muur kostte 250 euro.

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Idd diaan, eng mannetje, normaal is tie sowieso niet...

He bah zo dichtbij, hoop dat hij snel gearresteerd wordt!

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Joran moet idd achter slot en grendel, maar hij heeft vast nog wel veel meer leugens, hij geloofd zichzelf.

Ik ga vanmiddag met Steven en m'n moeder lekker zwemmen.

Steven heeft prima geslapen vannacht, 05.00 wakker maar na een vervroegde fles ging hij verder slapen tot 07.15

Het familieweekend gaat niet door, het word gewoon 1 dag.
    Mede dankzij dat het voor sommige te duur werd.

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh lekker ff zwemmen, veel plezier mensi!

Ach 1 dag is ook erg gezellig toch, heb je het probleem bij elkaar slapen ja of nee ook niet meer.. ;)

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik las net dat die Joran helemaal niet opgepakt wordt na dit nieuwe bewijs.. Dat snap ik niet..

Trouwens, ik ben net gebeld door Manpower enn.....ze willen me graag hebben! :D :D.. Wil er nog even over nadenken.. even kijken wat die andere organisaties me nog kunnen bieden. Aan het eind van deze week ga ik de knoop doorhakken..

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Bo, wat leuk zeg, alvast gefeliciteerd met mischien je nieuwe baan. Gelijk heb je dat je de andere nog ff afwacht, heerlijk toch die luxe positie.. ;)

Niet opgepakt? Nou zeg, nu breekt me klomp... :rolleyes:

Oei heb zo'n zin een een vette frikadel speciaal en een lekker vet patatje erbij, voel het water al lopen in mijn mond bij de gedachte..
    Ben bijna in staat om die frituurpan aan te zetten...
    Nee eliesje niet doen! :evil: neeeee, echt niet doen.....
    Oh ben echt zwak.... ga m aanzetten..
    sorry geweten.. :oops:

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ohh ik smacht ook echt naar een lekker patatje.. maar ik ben op dieet.. Low carb dieet... Ik heb 's ochtends van dat smerige poeder waar je een shake van moet maken.. Hier krijg je een vol gevoel van.. enne.. het schijnt te helpen.. Ben vanaf vandaag begonnen.. Ik wil gewoon die laatste 5kg eraf.. (en dan, zoals de meesten, zonder al te veel moeite.. ) hahah.. :p

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@mensi, Wat fijn dat Steven lekker slaapt! Ook lekker voor jullie natuurlijk!

@Diaan, het is een leuk kamertje hoor! ;) En wat een mooie commode heb je trouwens!
    Mooi buikje!
    En hahaha wat grappig dat van wilkinson! :)

@Rach, Hihi, zelfs op je telefoon nog even het forum checken :p

@Elies, wat heerlijk dat je mannetje al wat vroeger thuis was! En zoo lief van Alyssa! Dat vond je mannetje zeker wel super? :D
    Ben benieuwd naar de uitslagen, hopenlijk niets ergs..
    Geniet van je vette hap meis ;)

@Bo, Ah wat goed! Gefeliciteerd alvast ;) Wat fijn dat je alvast van een baan verzekerd bent! Nu die andere twee nog afwachten..
    Succes met je dieet ;) Blijf wel gezond eten he!

Hm, joran niet opgepakt.. Ik hoor elke keer weer een andere uitslag.. Heb zelf niet gekeken, vandaar. Maar wat een apart idee.. dat hij gewoon 15 min van je vandaan woont zeg :confused:

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mensi Ik heb ook even op de site gekeken naar Steven zijn kamer foto's echt super en 250 euro vind ik niet eens zo duur voor zo'n kunstwerk want dat is het toch eigenlijk. Gelukkig heeft hij er ook al lekker geslapen.

@ Diaantje mooi kleurtje in de baby kamer ik heb bijna de zelfde gebruikt in mijn badkamer voor alle assesoires ( je hebt smaak al zeg ik het zelf ;) ) . Je buikje is ook al prachtig gegroeid meid.

@ Bo Gefeliciteerd met je misschien nieuwe baan bij Man power maar je hebt gelijk ik zou ook even wachten wat de rest je aan bied voor je definitief JA ergens op zegt.

@ Eliesja Had papa nadat hij thuis was ook nog tijd om met mama te knuffelen of hield Alyssa hem bezet :)

@ Rachje zelfs op je telefoon nog hier komen kijken ja dan ben je wel een tikkeltje verslaafd hihi

OOOOO dames hou op hoor over die patat want ik heb helemaal geen zin om te koken omdat ik best wel kapot ben van mijn werk ik moest vanmorgen al om kwart voor 4 op en dan klinkt het helemaal heerlijk makkelijk de frietuur aan en zo klaar maar ik ga mijn best doen en nu gewoon koken .

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey hoi hallo,

Nou die frikadellen waren verrukkelijk.. :D
    Maar mag het van mijn man niet te veel doen, anders groei ik dicht zei hij.. :)

Meetie, ja mijn man vond het echt heel lief, was ook heel lief om te zien, die armpjes om hem heen en hoofdje in zijn schouder...

Busster, ja papa had die avond alle tijd voor mij... ;)
    wat heb je nu gegeten, geen patat?

Bo, succes met lijnen he, maar idd wel gezond eten hoor!
    Wanneer hoor je iets van die andere sollicitaties?

Alyssa heeft weer iets..
    Als ik boos wordt op Alyssa dan pak ik haar bij haar armpje en spreek haar boos toe, eerste instantie vind ze dat niet leuk en miert wat, vervolgens gaat ze lachend zeggen, boos... nou sorry maar dan kan ik me lachen al niet meer inhouden, echt zo lief als ze dat doet...maar probeer wel bij de les te blijven en probeer boos te blijven, moet me wel vaak omdraaien hoor! :)

Hmm mijn man morgen vrij, ikke werken, niet eerlijk he... :(

Ben ook wel erg benieuwd naar de uitslag morgen...
    laat het jullie zeker ff weten...

Fijne avond nog..

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    [​IMG]gefeliciteerd lieverd..die heb je alvast binnen..nou die andere nog met een top bod .
    hahahah

vanmiddag boeken gehaald voor de geboortekaartjes..pfffffff....zijn er zoveel......kan niet kiezen......
    Zo nog maar een keer kijken hahahah

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Bo20 gefeliciteerd met je baan!

Het zwemmen was erg leuk
    Morgen hele dag werken, Frank is vrij.
    Moet nog dagen inhalen van vorig jaar vandaar...

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ eliasja Nee geen patat gegeten maar verse mosselen die vind ik zelf heel lekker maar John vind ze niet te eten en nu hij niet thuis was dacht ik waarom ook niet. John is een beetje moeilijk met eten dus als hij er niet is eet ik allemaal dingen die ik in het weekend niet op tafel hoef te zetten .

Nu weer 2 dagen vrij en woensdag middag mijn mannetje ophalen want s'avonds gaan we gezellig naar het theater (Plien en Bianca) . gelukkig kan ik donderdag een beetje uitslapen want moet pas om 13.00 werken .

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Busster, heb je nog zelf gekookt? :p
    Hihi slim uitgedacht van je, om doordeweeks die dingen te eten die hij niet lekker vind! Is jouw mannetje nu ook alleen in het weekend thuis?
    Veel plezier woensdag!

@Elies, haha lekker bijdehand van je meisie :p En dan boos blijven he!
    Jammer dat jij morgen wel moet werken, maar dan kan je wel lekker thuis komen in de armen van je mannetje! :D

@Diaan, Ja veel keus heb je he! Ik heb ook echt dagen op het internet alle mogelijke kaartjes en afbeeldingen bekeken. Hoe waren je vorige geboortekaartjes? :eek:

@Mensi, Wat lekker dat het zwemmen leuk was! Vind Steven het ook zo heerlijk?
    Jammer dat jij morgen ook weer moet werken. Wat deed je ook al weer voor werk?

Deel Deze Pagina