@ Meetie Ja helemaal zelf gekookt haha , idd John eet eigenlijk alleen maar standaard prakkie en de rest is wat een boer niet kent dat eet hij niet. John is normaal alleen in het weekend thuis maar deze week ga ik hem dus even ophalen omdat we naar het theater gaan gezellig is al de 2 de week achter elkaar dat ik hem door de weeks ook zie. Volgende week heeft hij zelfs mischien ook maandag en dinsdag vrij ( dan heb ik ook vrij ) maar dat weet hij nog niet zeker. Hoop het wel want ik moet dit weekend weer werken @ Diaantje word je al gek van de kaartjes ? Straks heb je een kaartje gevonden moet je weer gaan beslissen welke tekst er op moet. @ mensi is het water weer uit je oren van het zwemmen
O leuk dat hij ook meegaat naar het theater! En hopen dat hij inderdaad vrij krijgt, dat zou zeker wel fijn zijn. Al helemaal omdat jij het weekend moet werken! Hihi Maak Diaan maar vast lekker! Ze zit nu al tot de oren in de kaartjes.. begin jij ook nog eens vast over de tekst! Zo, nu even de laatste friends afkijken en dan alex weer van de pc trekken! Oja, straks komt ook nog jouw vrouw mijn vrouw, zo grappig En dan zijn mijn oogjes wel weer vierkant genoeg voor vandaag! Echt balen trouwens dat die verloofde van Betty's zus dood is! Moest bijna meehuilen..
Wat een rust hier zeg. Vandaag te horen gekregen dat John zijn sollicitatie bij de ING voor niks is geweest een ander is er met de baan vandoor gegaan, Jammer maar we wachten gewoon af op de volgende kans. Gelukkig vind de generaal het allemaal prima dat hij zo af en toe weg is voor een sollicitatie en moet John alleen iemand regelen die in zijn plaats kan rijden . Morgen dus naar Apeldoorn om hem daar op te halen voor een gezellige avond samen , vind het toch altijd weer raar als ik op een kazerne kom nu ik niet zelf niet meer in het groen loop . Jeetje nu ik er over na denk dat is al weer bijna 4 jaar geleden . Ik word oud haha
haaaa meiden! hahaha hier is ik weer, vanmiddag mijn zussie terug gebracht naar huis. Vandaar dat ik niet zo vaak beng eweest en waarom ik op mijn mobiel de berichten check Mis d'r nu al.... Wowie diaan... smelt van de baby kamer heur! Ook helemaal mijn smaak! @Bo'tje, zoooo poopiejoopie hahaha luxe probleempje? haha fijn dat je nu kan kiezen... banen genoeg voor jou, bofkontje! Zijn de problems met ed helemaal verdwenen als sneeuw voor de zon? @Busster, gezellie op msn he gheheh, lekker avondje theateren! hou ik ook wel van! @Elies, lekker hubby weer thuis... wat schattig van alyssa! Hoe voel je je meis? @Mensi, wow grote vent hr die kleine man van jou! haha zomaar op zijn nieuwe kamer! Bekijk zo de foto's ff! @Meetie, hier ook een bijna een huilebalk bij lelijke betty! was een heavy aflevering heur! @Joehoe consider, sas zijn jullie er nog?
@ rachje ja gezellie msn-en Hoi hoi ik heb zaterdag vrij gekregen , ik had het eigenlijk niet verwacht omdat ze op zaterdag altijd mensen te kort komen . Nu kan ik toch mee naar tineke schouten John had al naar mijn zusje gebelt of ze mee wou in mijn plaats. Nu mag ze lekker thuis blijven haha, luxe hoor deze week 2 keer naar het theater heeft mijn schatje goed geregeld.
hoi meiden, hier dan ff ikke... Vanmorgen gebeld en ik heb dus een coli-bacterie, heb medicijnen gekregen... kuurtje voor 5 dagen..ik moest dus uit kijken met afvegen, dat ik van voor naar achter doe. Heb zelf het idee dat het na dat ongelukje is gekomen.. (broek gepoept)...Hoop dat de medicijnen werken.. kan ook gelukkig geen kwaad voor mijn kindje.. Busster, leuk een avondje theater! Jammer dat hij de baan niet heeft gehad.. Rachje, heeft je zusje lekker bij jullie gelogeerd dan? Voel me gelukkig al wat beter..thanks meis Meetie, ja en wat ook lekker is is dat het eten dan lekker klaar staat, heerlijk en vrijdag is hij als goed is ook vrij en ikke ook dus dat is dan wel lekker.. Diaan, moeilijk kiezen dan he als ze zoveel leuke kaartjes hebben!? Mensi, fijn dat het zwemmen leuk was.. Ga ff in bad en dan tegen mijn hubbie aankruipen.. fijne avond
Steven vind zwemmen erg leuk, ik ga niet wekelijks maar toch wel 1x per maand ongeveer, of om de 6 weken. Ik moest juist werken, en Frank had juist vrij genomen zo hebben we dat gepland. Alles goed met jullie? gaat goed met m'n mutsen handel Morgen 4 borduren... als jullie nog iemand weten voor een baby mutsje met naam kun je me zo pben. Fijne avond.
Goeeeedemorgen! @Busster, Balen dat John die baan niet krijgt! Maar ja, volgende misschien beter Gelukkig doet zn generaal niet moeilijk en kan John rustig verder solliciteren. Is het al weer 4 jaar geleden joh, de tijd gaat hard he.. Zo, dus zaterdag weer naar het theater, leuk hoor! Veel plezier vanavond he! @Rach, Wat gezellig dat je zusje bij jou heeft geslapen! Komt Jordy zn woorden nog na? @Elies, Mooi dat ze nu weten wat het is! En wat fijn dat die medichijnen geen kwaad kennen. Hopenlijk doen ze hun werk en ben je er snel van af! @Mensi, Wat leuk dat je mutsenhandeltje zo goed loopt! Hoe ben je er eigenlijk op gekomen? Hihi Dylano loopt achter zn loopwagentje aan hoor Ziet er echt te grappig uit! Zo kont naar achteren en apig tegen de muur aan lopen..
@ Eliesja gelukkig heb je nu de medicijnen voor je ongemakje en ben je er zo weer van af. @ mensi leuk dat je zelf mutsjes met naam maakt , en dat het zo goed gaat met je handel . @ meetie zie je Dylano heeft gewoon wat tijd nodig en dan komt het vanzelf goed. Grappig is dat he als die kleintjes zo met hun dikke luierkontjes naar achter lopen om hun even wicht te bewaren . Ga zo nog even boodschapjes doen en dan mijn mannetje halen vertel morgen wel of het leuk was, van een vriendin hoorde ik dat de voorstelling en beetje tegen viel ze is in almere geweest en vond het niet zo goed als ze normaal zijn maar mischien heeft ze gewoon geen smaak haha
hallo hier nog een vrouw van een militiar in hart en nieren. mijn partner zit in assen bij lmb. wij hebben nu 2 uitzendings meegemaakt (irak en afganistan) en hebben nu echt een kinderwens maar helaas heb ik twee week na onze huwelijk een auto ongeluk gehad en zit hierdoor aan zware medicatie ondertussen stiekum aan het afbouwen want wil dol graag een kindje. maar helaas zal nog wel even duren want manlief is weer druk bezig met oefening voor afganistan. hij is net een half jaar terug en gaat straks weer heen. we hopen echt voor die tijd zwanger te zijn. lief ag
@Elies, nou fijn die medicijnen, hoop dat het snel over is meis! Ja zou zomaar kunnen van dat ongelukje, maar daar kan je ook niks aan doen. @Meetie, jaaaaa hij maakt me het hof... elke avond hahahah. Dus ik heb het druk en het komt niet eens van mij af! hij versiert mij... zucht fijn hr die aandacht! Wat goed van je grote kleine man! hahaha leuk is dat he? @mensi, leuk mutsjes! Hoe ben je daar op gekomen? druk druk druk dus @Busster, heeel veeel plezier!
ik was trouwens donderdag op de kazerne in 't harde (toch altijd weer leuk he!) hahaha want jordy had gesprek en hij moet hoe dan ook gepromoveert worden tot : KAPITEIN! hahaha wel grappig want als hij in zijn groene kloffie loopt is hij ineens heel serieus en zo.... Maar het heeft toch wel wat he.... *zucht* @Aggi, nope mannetje zit havelte en straks 't harde....
hey Rachje20 dat zijn de meeste mannen hoor hebben ze uniform aan dan zijn ze ineens heel anders serieuser, strenger stoerder harder hihihih dat is zo leuk aan een militair he leuk het harde daar zitten ook vrienden van me hihi en op dit moment oefend mijn man daar en is laatst op tv geweest vanwege de oefening voor afganistan
ja dan heeft het wel wat hihihi. Soms vergeet ik dat wel eens... spannende tijden op de kazerne, voor niemand spannend verder maar voor mij wel! Ja grappige is dan dat hij statig staat te doen en ik mocht vroeger nooit aan hem zitten (logisch, maar voor dolverliefde niet zo) en nu wel. Achja wat kan ik zeggen ben ook de moeder van zijn kind, dus ik heb het recht om te pulken aan hem Als hij die functie krijgt op 't harde, dan geeft hij 'les' zeg maar dus hoeft hij niet zo vaak meer weg. Nou in dat geval mag ik defensie dan wel hahaha! Meiden hopen voor me dat hij die krijgt! @aggi moet je mannetje naar de zandbak? @meetie oh trouwens de reden dat hij mij het hof maakt is denk ik dat hij er nu pas aan toe is om opnieuw vader te worden. Joehoe goede tijden in aantocht?
he meiden.was ze weer..zit nog steeds tussen de geboortekaartjes..kan maar niet kiezen..en aan Jac heb ik niet zoveel....vind alles goed.....tja..... Zag net dat we weer een nieuwe bepper erbij hebben ....Aggi..WELKOM meis ! (mijn man heeft eerst altijd in Assen gezeten..bij het 13e Acie lumbl ....werd toen overgeplaatst naar Schaarsbergen, en is nu heerlijk burgertje aan het spelen...maar eens een militair ..altijd een militair..en dat geld ook voor de vrouw hahahahah) Moet nog een hoop terug lezen...pffff...maar eerst nog een gedichtje zoeken....HELP ! (zoek een gedichtje dat mijn 2 grote mannen een klein zusje krijgen, of dat we na zoveel jaartjes ertussen weer een kindje krijgen ......dus creatieve meiden.....gooi het er maar uit hoor hahahah) ik ga weer zoeken....see ya laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr xx
Hey meiden, ik heb in het begin meegekletst hier, mijn vriend was tijdens mij zwangerschap in afghanistan hij is in augustus in mijn 37e week naar huis gekomen, toen ik hier wou melden dat toen mijn dochter was geboren op 14 september, zag ik dat jouw dochterje jaylie* was overleden rachje, dit schokte mij enorm en durfde niet meer echt goed hier te komen praten, om jou niet te kwetsen met mij vreugde volle verhalen over mijn dochter. Ik lees nog wel altijd mee.. maar durf niet zo goed te reageren, nu ga ik het toch maar weer doen. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. Rachje: Wil even zeggen dat ik jou een enorm sterk persoon vind. Een kind verliezen en dan nog zo in het leven staan vind ik echt knap! Daarbij je kijken naar het leven spreekt me enorm aan, daardoor heb je het ook een plekje kunnen geven. Wij ons gezin is ook enorm paranormaal opgesteld, mijn vriend is er enorm gevoelig voor. Dat is erg moeilijk soms omdat hij echt alles voelt van mij, negatieve energie, positieve energie, geesten noem het maar op. Meid je doet het echt toppie! En Jaylie* stuurt binnenkort vast een brusje naar jullie als de tijd er rijp voor is! Bo: Gefeliciteerd met prachtige dochter! Succes met je solicitaties! Volg je hart meid! Diaantje en eliesja: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Mensie: Leuk dat je erbij bent komen kletsen! Busster: Jou gun ik binnenkort ook een klein hummeltje! Wat leuk dat jij ook in dienst hebt gezeten zeg! Veel plezier bij het theater! Meetie: Onze levens zie er wel een beetje het zelfde uit! Mijn vriend kan ook zo met zichzelf in de knoop zitten en zo lekker veel computeren. Ik werk ook niet en zit ook thuis met de kids. Aggi: Ja mijn man zit in assen lmb! Hij moet alleen niet op uitzending maar is wel half jaar terug geweest! Hoe zit dat vertel, welke peleton zit jou vriend en wat doet hij? Hoop dat ik niemand ben vergeten liefs rian
nee hoor lieverd, kort maar krachtig... had er 1 gezien ....2+1 = 3 3+1 = 4 4+1 = VOL ! vind hem errug grappig...maar ben bang dat familie de humor er niet van in zal zien hahahah
He Rian..welcome back meis! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid Daimy Rachel ! kom maar op met de foto's ..we zijn gek op foto's !