Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Wel fijn lijkt me dat dat ze toch af toe laat weten dat ze je helpt en er nog voor je is! Leuk is dat zij je probeert te helpen door mensen in jou leven te laten komen, echt speciaal meisje!

Ja ik snap wat je bedoeld. Ik weet achteraf als ik er pas goed over na heb gedacht oww ja zou wel eens dat of dat geweest kunnen zijn, op dat moment zelf denk ik dat je aardse gevoel nog gewoon overheerst, maar denk dat jou meisje je daarmee gaat helpen!

Echt heel bijzonder dochtertje heb je gekregen!

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Nog even gauw jullie berichtjes lezen voor ik zo weg ga,

@ Aggi Welkom en gezellig dat je mee babbelt

@ Rian welkom terug en wat een plaatje is je dochter.

@ Bo Sexy mama hoor in je jurkje

@ Mensi Wel lief van je oma dat ze jou die machine heeft gegeven nu heb je er zeker een leuke hobby bij . Ik denk trouwens dat je je buren het gewoon kan zeggen hoor dat je hun stoelen hoord enzo mischien hebben ze het zelf niet eens door.

@ Diaantje zo rachje heeft goed haar best gedaan met de gedichtjes voor je kan me voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet met al die kaartjes

@ Rachje Zou natuurlijk helemaal super zijn die baan voor Jordy, en nog kapitein worden ook , 't harde is zeker een leuke/mooie kazerne ik heb daar zelf ook bijna 2 jaar gezeten nadat ik uit nunspeet weg ging ( de kazerne in nunspeet bestaat niet meer) Alles was er toen net nieuw, ik hoorde van John dat ze er nog veel meer bij gebouw hebben de afgelopen tijd.

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    zoooooooooooo..kaarjes zijn uitgezocht..gedichtje ook bepaald...

WIJ ZIJN ER KLAAR VOOR !.......nu nog ff flink groeien...en dan mag ze wat ons betreft komen hoor!

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hoi hoi,

Zooo jullie hebben weer lekker gekletst!

Meetie, haha leuk is dat he als ze achter die loopkar aanhobbelen!

Busster, hoe was je avondje?

Mensi, leuk dat de mutsenhandel een succes is...
    Geen idee hoe je dat aardig kan zeggen, mischien herrie terug maken, dat ze het gaan inzien!?

Aggi, welkom meis, jee wat erg zeg dat ongeluk. Hoop dat jullie snel zwanger raken! Mijn man geeft opleidingen in Rotterdam, dus geen Assen..

Rachje, dus je wordt iedere avond het hof gemaakt, toe maar, lekker genieten hoor, maar vergeet niet dat vrijen om de dag meer resultaat kan hebben he.. ;) haha Zal ook heel hard duimen dat je mannetje die baan krijgt. Idd beter hoor als ze opleidingen geven!
    Zo je gaat lekker met de gedichtjes! Mischien tegen de tijd dat ikke iets ga uitzoeken ook een gedichtje voor ons?

Diaan, geweldig dat je een kaartje hebt en een passend gedichtje, gaat allemaal snel genoeg, voor je het weet is het zover!

Rian, welkom terug hoor, tuurlijk is het leuk als je weer mee kletst. Bedankt voor de felicitatie! Mooie naam voor je dochter..en een hele leuke foto van haar. Zie dat je best kort op elkaar je kindjes hebt gekregen, zwaar of valt het mee? Ben soms wel bang dat ik de aandacht niet kan verdelen straks... :oops:

Bo, oh spannend, vandaag de laatste ronde dus... succes
    En wat een leuke foto van jou in je jurkje, mooie meid ben je heur!Fijn dat het al wat beter gaat tussen jullie..
    Ikzelf doe aan rpm en spinning, krijg ik lekker conditie en energie van, de rest vind ik niet zo, mischien iets voor jou?

Vandaag om 12 uur mogen we naar de vk! :) Heb er helemaal zin in, heb met mijn man daar afgesproken, ben wel blij dat hij ook mee gaat!

5. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Goodmorning girlies,

Busster: En hoe was het gister? Leuk gehad?

Diaantje: Zo jij bent er snel uit ik dacht dat gaat nog wel een tijdje duren ;) Maar lijkt me wel lekker dat je alles klaar hebt toch!?

Eliesja: Ja het is wel pittig, niet qua aandacht verdelen, want dat gaat eigenlijk wel goed, maar meer qua slapen enzo. Daimy sliep erg slecht in begin nu wat beter maar komt elke morgen nog om half 5 voor een voeding en dan is jeremy om 7 uur wakker. Dat breekt mij erg op omdat ik ook niet mijn vriend eruit kan sturen want die is er gewoon niet. Daarbij zit jeremy in de peuterpubertijd en dat is erg moeilijk soms als je moe bent, maar ik ben erg blij dat ik het zo heb gedaan ben ik er wel vanaf om zo maar te zeggen. Ben nog lekker jong. Gaat je vast wel lukken hor meis! En succes bij vk!

Meiden is rustig hier zeg! Ga dan maar aan het huishouden wat doen!

liefs rian

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hee girls!

Leuk joh, Elies, naar de VK. Ik vond dat ook altijd erg leuk.. Elke keer hoopte ik ook stiekem op een echo ofzo.. haha..

Ik ben inderdaad besloten spinning te gaan doen, ben je toch heel intensief bezig, in groepsverband.. dus kan ik ook niet afhaken (moet ik m'n luie reet wel van de bank af sleuren natuurlijk, haha.. maar dat komt goed! )

Lieve berichtjes over m'n jurkje! Hoewel dat mooie echt wel mee valt.. ;)

Elies, heb je al een naam bedacht voor jullie frummeltje? Ik weet niet of het al gevraagd is, maar willen jullie weten wat het wordt?

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo dames,
    Vanmorgen op visite geweest bij m'n collega.
    Zij heeft ook een zoontje van 14 maanden.
    Steven ligt lekker in bed, vanmiddag komt m'n broer.
    De zon schijnt volop dus lekker wandelen.
    Zo nog even 2 mutsjes maken.
    En vanavond even werken.
    Enne Aggi klus ze vanavond ;)

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hoi hoi,

Bo, jawel mooi! Maar dat zeg je toch nooit over jezelf, dus doen wij het! ;)
    Ja hoopte nu ook wel op een echo, maar nee heb m al gehad dus... :(
    Maar alles was goed, was in eerste instantie schrikken want ze kon de hartslag van het kindje niet vinden, alleen die van mij hoorde je, maar uiteindelijk ergens ver beneden.... hebben we het hartje gehoord, oh wat een super moment is dat zeg... :D

Ja, wij willen graag weten wat het wordt, maar moeten nog ff geduld hebben. 14 maart hebben we de 20 weken echo en we vragen zeker wel of ze het kan zien, anders de pretecho, want dat gaan we zeker ook nog doen!

Rian, denk ook wel dat de aandacht vanzelf komt, het is idd het slapen wat me ook wel tegen zit. Alyssa slaapt wel aardig door, alleen niet als papa er niet is, dan zijn het gebroken nachten.. :(
    Ach we zien het wel, heb gewoon af en toe van die onzekere momenten en dan vraag ik me af of ik het allemaal wel aan kan straks.. :rolleyes:

Mensi, klinkt als een lekker relaxed dagje bij jou, hier nog geen zon te zien...
    Straks de oudste halen en boodschappen doen..
    Vanavond kijken naar een andere school voor luke, ze hebben openavond bij die school waar we hem graag willen hebben. Hoop alleen dat het lukt want ze hebben een stop voor het aannemen van instromende leerlingen...

laters

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Bo, nee dus we hebben nog geen namen, we willen eerst weten wat het gaat worden... ;)

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Eliesja wat leuk dat je wilt weten wat het word!
    Lijkt me helemaal spannend weer zo'n nieuw beebje ;)
    Het zonnetje is hier wel weer achter de wolken, maar het is droog dat is het belangrijkste.

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He lieve meiden...fijne dag vandaag gehad vandaag?

Hier druk...druk...druk..zoals gewoonlijk.....maar nu is het ff lekker met de beentjes omhoog...
    Had even een vraagje aan alle creatieve meiden onder ons...hoe maak ik een leuke buiken collage met PSP of Photoshop...
    Ben zo'n muts erin he ...en wil graag een leuke collage maken...

12. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hai meiden,

hier ook weer een mutsie die heeeel de dag naar de werk is geweest, jawel voor het eerst een hele dag volgehouden en vond het nog leuk ook, goed he?

@Elies en Rian, Lijkt me idd zwaar gebroken nachten met 2 van die hummels zonder hubby. Maar wie weet is dat snel over?
    Leuk he die houseparty hahaha zo noemde jordy altijd de hartslag...
    nee we doen het niet elke dag, ja soms, maar zit soms ook een dag tussen...
    En help je met alle liefde gedichtje uit te zoeken heur!

@Bo, hahaha doe je niet te veel te snel lieve schat? rustig opbouwen hr! anders ben je echt mega brak! Ben na 1 dag lantefanteren op mijn werk al total-loss....

@diaantje, je moet in photoshop nieuw project aanmaken(moet je ff uitvogelen welk formaat je wilt) en dan elke foto op een andere 'layer' plakken (staat rechts onderaan. dan kan je ze nog verschuiven los van elkaar. Als het nog niet lukt roept u maar!

@busster, hoe waren plien en bianca? leuke avond gehad met je mannetje?

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    IK HEB DE SUPER BAAN! Whoeeeii! :D :D :D

- hier een heel blij mutsie -

Ik heb nìet gekozen voor een groot uitzendbureau, maar voor een wat kleinere die in verloop van tijd nog gaat uitbreiden naar de rest van het land. Het is een super strak, trendy, hip maar vooral professioneel uitzenbureau waar ik, ongetwijfeld, mijn ei goed kwijt kan en verder in kan ontwikkelen. Ik kies nu eerst voor mijn gezinnetje en mijn carrière komt hier wel van de grond, ben ik niet bang voor. Ze gaan nog uitbreiden, dus ergens een branchemanager nodig? Dan sta ik als eerste in de rij! :p Mooi salaris, leuke mensen.. Wat wil een vrouw nog meer?

Dat wilde ik even kwijt.

14. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    super bo

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    JOEHOEEE! JIPPIE GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BAAN ! HELEMAALS SUPER! VIND HET HELEMAAL TOP! GO BO GO BO! haha hier ook een blij mutsie

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hai ladies !

BO van harte meis....is je zooooo gegund ...een gave leuke uitdagende baan!

Kom even stoom afblazen..ff klagen......toen ik in verwachting raakte ben ik gestopt met roken...zo cold turkey....Jac stopte ook.........dacht ik.......komt ie vanaaf thuis..en gaf me een kus...gadver..dacht ff dat ik er in bleef..tja toen moest ie bekennen dat hij sinds een paar dagen (yeah right) weer rookte...
    Kijk..dat ie rookt..is jammer..teleurstellend...maar niet het einde van de wereld......vind het erger dat ik er zo achter moet komen...en dan ook met zo'n flut smoes van " ja thuis heb ik die drang niet!".." maar op het werk wel "....tttttttttttsssssssssssssss..natuurlijk........

ohhhhhhh baal op dit moment zo van m.....

oke..geklaag is over.....

Hoe gaat ie hier?

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Rachje wat goed van je dat je weer hebt gewerkt, gaat de goeie kant weer op :thumup:
    Waren ze een beetje aardig voor je? want dat is natuurlijk ook erg belangrijk (collega's dan)
    Bo gefeliciteerd meid, en veel geluk met je nieuwe baan!
    Diaantje kan me voorstellen dat je baalt dat je vriend/man weer rookt.
    En nu met die hormonen in je lichaam snap ik precies wat je volet.

Zo net gewerkt, en nog even laptoppen en dan naar bed.
    Weltrusten morgen alweer vrijdag!
    Ga ik romantisch dineren met m'n man :D

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Heb ook nog een foto van m'n gepimpte tafel in m'n album gezet.

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    He dames het was gisteravond echt lachen bij Plien en Bianca en het was ook weer erg gezellig samen naar het theater was lang geleden . En het was niet alleen gezellig in het theater :) :oops:

@ eliesja Jammer dat je bij de vk geen echo kreeg en was vast even een paar tellen je adem in houden toen ze het hartje niet hoorde. Maar gelukkig klonk het daarna prima.

@ Bo Gefeliciteerd met je nieuwe baan . Klinkt echt Super

@ Rachje Jeetje je hebt gewoon de hele dag gewerkt en je vond het nog leuk ook wat goed . Sterk hoor

@ diaantje He bah dat je juist op zo'n manier er achter moet komen dat Jac weer rookt . Je hebt gelijk hoor het is teleurstellend maar vooral omdat hij het je niet gewoon gezegt heeft . John rookt jammer genoeg ook maar wil proberen te stoppen als ik zwanger ben nou eerst zien en dan geloven heb ik al tegen hem gezegt

@ mensi fijne romantische avond morgen en eet smakelijk alvast. Je tafeltje ziet er goed gepimpt uit

20. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    hey diaantje daar word je ook idd niet volijk van, maar dat krijg je met militiaren zo heb ik het ook mee gemaakt en dan hoog of laag springen hij doet het toch niet zolang hij bij defensie is,

want hij zegt toch als we even rust hebben met iets is het een bakkie koffie met een peukkie. en als je als enige niet rookt dan wordt je behoorlijk in de zeik genomen en misschien dat hij daarom weer is gaan roken

Deel Deze Pagina