Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    nee onze tweede, we hebben een dochter van 4,5. ik moet zo naar de VK, dan gaan ze strippen. dus ik ben benieuwd of dat wat helpt.

mijn mannetje heeft zich vorig jaar ook zelf opgegeven hoor. je bent militair en zo'n uitzending was wel iets wat ie een hele mooie ervaring vond en waar je alle jaren voor "oefent"..dit was overigens zijn mening voordat ie vertrok. toen ie daar zat miste hij ons toch wel heeeeeeeeeel erg. :D.

liefs.

2. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    @rian: hoe gaat het met de snot neuzen?

liefs.

3. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Mijn vriend werkt in Ede bij de kazerne als burger..
    Meer vrouwen hier met een mannetje in Ede?

4. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    nee die van mij zit in garderen/stroe.

5. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Volgens mij gaat mijn vriend daar ook nog een keer heen want Ede zou dicht gaan ofzo...
    Kent iemand DTO?

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jamayra, al bevallen?! :D

7. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    NEE :(

ben wel eergisteren wat bloed verloren, en voel ook s nachts van alles maar het lijkt dat zo gauw het licht wordt. de baby er geen zin meer in heeft. ik word zo wel gestript dus ben benieuwd. hoe is het verder met jou?

@ streepje. ik ken DTO wel

liefs.

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ohh.. :( Balen zeg! Je bent wel gestript toch? Dus misschien dat het toch op gang komt. Met mij gaat het redelijk. Ben net twee dagen echt ziek geweest.. Vreselijk verkouden, ontstoken tandvlees en een fikse blaasontsteking. BAH! Maar goed.. misschien heb ik nu mijn portie eerst even gehad (hoop ik). Was ook al bijna een jaar niet meer ziek geweest..

We wachten nog steeds op de sleutel van ons huis.. en hebben geregistreerd partnerschap aangevraagd bij de gemeente! Wat een gedoe zeg.. PFF..

Wat zouden jullie doen.. M'n eigen achternaam eerst behouden totdat we echt gaan trouwen of nu al de achternaam aannemen van m'n mannetje? Ik vind zelf bij het trouwen veel leuker, want dan ben je officieel getrouwd. Maar mijn mannetje ziet het nu al wel zitten, die kan niet wachten, hahaha.. :p

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Hopen dat het snel begint Jamayra.

Bo, ik wist trouwens niet eens dat dat kon de achternaam al aannemen. Ik zou als ik jou was gewoon doen waar je je het leukst bij voelt.

Bij die kerel van mij is sinds dat onze dochter opkomst is, trouwen heel wat plaatsen achteruit geschoven. Zal wel weer terug komen als hij terug is uit Afganistan :p (mijnes zit trouwens ook niet in Ede, maar momenteel in Havelte en soms in Schaarsbergen voor voorbereidingen uitzending)

Liefs Rach

10. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heyy meiden,

Bo: Jij ook al verkouden geweest heerst enorm zo te horen, zou gewoon de naam van je mannetje nemen als je het later toch al van plan bent! En als je het een mooie naam vind waarom niet ;) Hebben jullie huisje gekocht?

Jamayra: Duurt wel lekker lang zeg! hoop dat het strippen helpt! Hier nog steeds allebei verkouden :( En me zoontje begint behoorlijk sagerijnig van te worden en dus ik ook ;) Ja en mijn vriend wou ook graag op uitzending denkt hij nu ook wel anders over ;)

Streepje: Ja dto ken ik wel, en mijn mannetje zit in Assen.

Liefs rian

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Rian: Jaa.. dat is ook wel zo! Maar dit is lang niet zo leuk en het is puur omdat we een huis samen hebben gekocht en omdat we een kindje verwachten.. Omdat hij zo'n riscovol beroep heeft willen we natuurlijk alles goed regelijk..

Foto's van het huis staan in m'n blog op Hyves: bo-karagiannis.hyves.nl

Hebben jullie ook Hyves?

12. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Leuk zeg hier!
    Mijn vriend is ook jaren lang militair geweest (motor) maar verveelde zich regelmatig en is toen bij de administratie gaan zitten volgens mij in Garderen?.
    Later heeft hij wat cursussen gevolgd en is ICTer geworden in Apeldoorn en later is alles gereorganiseert en nu werkt hij in Ede bij DTO.

Hij zou ook op uitzending mogen naar Afghanistan, maar dat is niet verplicht.
    Gelukkig is hij niet gegaan! Volgens mij mag je als burger ook niet eens een wapen bij je dragen.

Trouwens even voor alle dames met een uitgezonden man/vriend: alle respect voor jullie!

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    De mijne moet waarschijnlijk ook weer weg in januari/ februari.. is gelegerd in Havelte.. Zijn bud gaat in augustus er weer tegen aan.. Ik ga 'm denk ik even een leuk kaartje sturen dat ie weer heelhuids terug moet komen en om 'm succes te wensen.

Zijn nog geen concrete plannen, maar het zit er dik in.. Baal er een beetje van, dan is ons kindje nog maar een aantal maanden oud..

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Whaha.. Geeft niet, ik zal es kijken! :) Is het goed als ik je toevoeg op mijn Hyves?

15. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jamayra: Je hebt nog geen vriendjes, hihi.. En je hebt een aapje als foto, klopt dat?

16. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    hmm nee...
    ik heb mezelf als foto..whahhahaha...of ik lijk op een aap!
    hahaha
    wacht ik kijk even hoe ik het doe anders voeg ik jou wel even toe

gr.

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hahah.. Je lijkt vást niet op een aapje! :p En je bent ook niet 19..

18. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    ik heb jou toegevoegd nu geloof ik.

klopt dat?

ik ben nog niet zo'n gevorderde hyver

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dat klopt! :)

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he jullie hebben dus ook hyves...gezellie .ik ook..moet alleen ff mijn naam opsnorren....ben zo'n doos in dat soort dingen... http://diaantje17.hyves.nl

kom gezellig langs zou ik zo zeggen, en voeg je toe ..hoe meer hoe gezelliger hahahah

Deel Deze Pagina