Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal1986

11 feb 2008
    68
    0
    0
    rotterdam - zuid
    Mijn ex ... en papa van mijn kindje zit in het leger !aangezien we wel met elkaar omgaan maar ik geen relatie met hem wil ... zou hij normaal wel bij de bevalling zijn ..maar hij moet in maart naar afganistan
    en dus in mei er niet bij kan zijn !

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haaaaaaaaaaaaa meiden,

hier is ik weer!

Hmm meetie wat een piep situatie! Hij moet echt leren je meer te betrekken met dingen en geen dingen meer achter je rug om doen! Maar ja dat kan ik natuurlijk makkelijk zeggen...

@Elies, fijn dat je urine schoon is! ben je daar ook weer vanaf! Heh nog nooit gehoord van wat je man heeft. Hopelijk is het niet iets wat blijft. Gaat hij dan nog wel weg?

@Busster ik doe voor de verandering niet mee met je NOD, ik wacht wel.... hahaha goed he?
    Met de hofmakerij gaat het goed heur hihihi!

Ooooh wat heerlijk he dat mooie weer?

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Tsa! Het is zeker lekker weer zeg! Ik ben net ook even buiten geweest met de kleine.. nou.. echt lente gewoon :confused:

@Rach, hehe ja.. evenals ikzelf.. ik ken wel zeggen hoe hij wel of niet moet leven.. maar hij moet het echt zelf doen! Ik ga van het weekend nog een poging doen om met hem te praten.. hopenlijk wordt het een nuttig gesprek..
    Best dom.. het ging net zo goed..

Hihi Jordy is nog steeds bezig? Wat leuk zeg!

@Chantal,
    Hey meis. Wat balen dat je ex naar Afghanistan gaat! Kan hij geen verlof krijgen?!

4. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ eliasja Heb ook nog nooit gehoord van het syndroom van bell hoop maar dat het snel overgaat en dat het niet blijvend is .

Wat leuk dat je meisje al probeert zichzelf aan te kleden ik vind het vooral grappig als die kleintjes zelf hun kleren gaan uitkiezen die ze aan willen dan komen de meest onmogelijke combies haha.

gelukkig is je urine schoon.

@Meetie He bah wat vervelend dat hij achter je rug om is gaan stappen terwijl je probeert op je centjes te letten .

Nu gestopt met BV dan heb je het wel lang volgehouden of niet soms?

@ Chantal welkom hier, Wat rot dat je ex naar afghanistan is als je moet bevallen jullie hebben geen relatie meer maar ok hij is wel de papa van je kindje. Hoe is hij eronder ? Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen waarom hj je ex is en niet meer je vriend?

@ Rachje Dus je doet niet mee met NOD , vind het heel knap hoor als je kan wachten . Maar als Jordy zo door gaat komt het vast helemaal goed bij jullie.

Nou dames vanmiddag is dus de loodgieter geweest en ik hoop maar dat de verzekering gaat betalen want het bedrag dat hij noemde was niet mis. Als hij de lek moet maken moet hij de tegels van de muur halen en dat betekend alles opnieuw ophangen etc en dan word het 4500 euro . SLIK

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Jeetje.. 4500 euries.. Zie dat maar eventjes op te hoesten ja..

En ik heb het bv geven dus.. (spiekt even op mn banner) 16m 2w 1d volgehouden :D hihi

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Meetie wat goed dat je zo lang bv hebt gegeven!
    Wat naar dat Alex is uigegaan zonder dat jij het wist,
    niet leuk dat hij dat niet heeft verteld.
    Maar 60 euri per week of is dat altijd zo?
    Wij geven gemiddeld 70 euri aan boodschappen uit, maar dat is niet incl benzine, anders zouden we niet veel kunnen kopen.

Lekker weer he dames? maar volgens mij was het de laatste mooie dag en word het nu weer minder helaas.
    Eigenlijk ook wel raar voor de tijd van het jaar.

We zitten er nu toch echt aan te denken om wel te gaan verhuizen.
    Niet om de buren, maar Frank wil al zo lang; graag een garage.
    Steven is nu nog klein, als hij groter is en op school zit moet hij weer veranderen van school en z'n vriendjes missen.
    We zijn dus hard aan het nadenken wat we gaan doen, waarschijnlijk gaan we een dorp verderop wonen.
    Dit was weer het nieuws van de dag :D

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Nee het is niet altijd zo erg hoor.
    Wij geven normaal wel ~100 euro pw uit aan boodschappen..

Ah wat jammer dat het weer weer slechter wordt! Ik begon net zo enthousiast te worden!

Wat leuk dat jullie misschien gaan verhuizen! Wat is het grootste obstakel?

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Kleine slaapkamers
    geen garage
    gehorige woonkamer

We willen een nieuwe uitdaging aan gaan,
    graag een garage en grotere slaapkamers.
    Evt een dichte keuken,
    en een huis waar je zo in kan (evt)
    We willen gaan wonen in een dorp verderop waar veel meer vrienden en familie woont, en meer winkels zijn.

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ Meetie: Wat naar dat Alex uit is gegaan terwijl jij erg let op de centjes. Waarom zijn jullie aan het bezuinigen; sparen of om andere redenen (wel heel brutaal van mij, als je niet wil antwoorden hoeft het niet hoor.. ) .. :(:

@ Chantal: Vervelend dat je ex niet bij de bevalling kan zijn.. Het is en blijft toch de papa. Waarom wil je geen relatie met hem?

@ Rachje: Doe je niet mee deze maand met de NOD? Misschien ook goed, dan is het ook niet zo'n teleurstelling als het niets is.. en anders een super verassing als het wél raak is! :D Mooi dat Jordy en jij nog steeds hoteldebotel van elkaar zijn.

@ Elies: Hahah.. Kan me voorstellen dat het een komisch gezicht is, Alyssa die haar eigen kleertjes probeert aan te trekken.. :) Fijn dat je geen blaasontsteking hebt meis!

@ Bregje: Las is daar iets van een mega rekening? Waarvoor?

Hier alles rustig en oké.. Ed is naar Marnewaard vertrokken vanochtend: again.. :rolleyes: Hij komt woensdag wel thuis voor z'n verjaardag. Zat te denken om de woonkamer even te gaan versieren.. :) Eerste verjaardag in dit huis, is toch speciaal, haha.. Verder moet ik vandaag ongi worden en ik ben het nog niet.. :confused: Ben wel echt moe, lamlendig, misselijk.. dus heb het gevoel dat het gaat komen.. en anders.. :)

Had mijn lege contract gekregen vandaag van m'n toekomstige werkgever. Staan er allerlei boeteclausules in wanneer ik wil gaan werken voor concurrerende organisaties en/of bedrijven waar dit uitzendbureau zaken mee doet. Ook staat er in dat wanneer ik mijn contract niet verleng na een jaar (krijg eerst een jaarcontract) ik mijn scholingskosten voor 50% zou moeten terug betalen en na twee jaar 20% moet terugbetalen. Met andere woorden: ik zit sowieso twee jaar aan het bedrijf vast of anders lopen de kosten in de tienduizenden euri's. En wanneer ik stop bij dit bedrijf, mag ik niet bij een ander uitzendbureau werken. Ik weet dat een concurrentiebeding er altijd wel in staat bij commerciële bedrijven, maar vindt dit heel heftig. Ik mag een jaar niet bij een uitzendbureau werken in een straal van 40km rondom Groningen (waar ik ga werken). Dat betekend dat ik in Zwolle ofzo moet gaan werken, mocht ik willen stoppen.. Pff... echt :evil: :x

Ik was het hier niet mee eens.. dus maar eens afwachten wat het bedrijf gaat zeggen.

Nou, ik ga Chloé haar laatste voeding even geven.. Had ik al gezegd dat ze hele nachten door slaapt? Nou.. dat doet ze dus: heerlijk! :D

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ meetie Jeetje je hebt echt lang bv gegeven er zijn nog maar weinig mama's die het zo lang volhouden en er de tijd voor nemen.

@ mensi lijkt me ook lekker een huis met een eigen dichte garage wij hebben nu een huis met daaronder een algemene garage die dus open is en waar iedereen in en uit kan lopen. Maar we wonen hier pas een Jaartje dus voorlopig maar even niet verhuizen . Zijn jullie al naar huizen aan het kijken ?

@ Bo Wat een regels zeg waar je je aan moet houden ik zou het ook niet eens zijn met alles , snap het wel van het bedrijf hoor maar vind het wel veel . Bij het bedrijf waar ik werk is het trouwens ook zo dat je je opleiding of deel ervan moet terug betalen als je binnen 3 jaar stopt met bus rijden. Gelukkig heb ik daar geen last van want ik had mijn rijbewijs al voor ik er ging werken (heeft de landmacht mooi betaald) maar ik heb een collega die er graag mee wil stoppen maar niet weet waar hij het geld vandaan moet halen.

Wat mooi trouwens dat jullie meisje hele nachten door slaapt. :thumup:

Ja 4500 euros moet het kosten om onze badkamer weer lekvrij en helemaal opnieuw betegeld te krijgen . Natuurlijk hebben we een tegel in de badkamer die nergens meer te krijgen is anders was het niet zo'n probleem maar nu moet dus echt alles opnieuw want ik wil niet opeens een paar "verkeerde" tegels tussen de rest hebben zitten dat ziet er niet uit . Gaat die man 5 dagen kosten om alles eerst van de muur te krijgen dan de tegels slopen dan de lek te maken dan alles weer netjes glad maken en nieuwe tegels erop en dan de wc wasbak en douche weer terug plaatsen . Maar hoop echt dat de verzekering niet moeilijk doet en wil betalen maar ben zo bang van niet . Is niet echt een bedrag wat ik zo op de bank heb staan namelijk .

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Afgelopen maand was kennelijk iets te duur.. We moesten ook extra rekeningen betalen zoals verkeersboetes, het water, etc.. Ik dacht eigenlijk dat we wel genoeg over hadden, maar er is later nóg een groot bedrag van alex zn rekening gehad.. (weet eigenlijk niet waarvoor) Dus ja.. vandaar dat er zo weinig is overgebleven..
    .. was het maar omdat we spaarden! Dan was het niet echt zo een big deal.. maar nu brengt Alex ons gewoon echt in de problemen! En hij is zich daar zelf niet eens van bewust! Hij zou het zo nog een keer doen.

Oei, nog niet ongesteld. Hopenlijk is het gewoon wat verlaat, toch?
    Ging je nou een spiraaltje zetten?

Jeetje wat heftig van dat contract! Hopen dat ze dat stukje willen schrappen dan.

En wat heerlijk dat Cloé hele nachten doorslaapt!

12. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jaa ik wil een spiraaltje laten zetten..maar.. ik ben daar een beetje laks in :oops: .. Nu doen we het op jullie manier: voor het zingen de kerk uit, haha.. Hij heeft gelukkig nog geen één keer in me 'gezongen' , hahaha..

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    O O O Bo neem aan dat we je hier geen voorlichting hoeven geven haha een afspraak bij de dokter is zo gemaakt hoor . Voor je het weet is je 2de kindje in aantocht . Als je eenmaal een spiraaltje hebt wil je denk ik niet meer anders .

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hihi wel goed hoor, dat hij netjes buiten de kerk heeft gezongen. Maar inderdaad, 100% veilig is het niet he..
    Is het echt alleen laksheid?

Zo, nog even jouw vrouw mijn vrouw afkijken, dan ga ik mn nestje weer opzoeken!
    Trusten!

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    goedemiddag meiden!

Hmm bo ben je dan miss van gedachten veranderd? ;)
    hahaha

@meetie, vervelend zeg! ik hoop dat je nog eens met hem kan praten erover... wij hebben ook zulke tijden gekent en dat is gewoon met moeite eindjes aan elkaar knopen. Hoop dat het snel beter gaat!

@busster, he verdorie wat een geld weer... das mooi balen. Jordy zegt altijd niet in problemen denken maar in oplossingen. Hij zou dan dus zeggen: heb je mooi nieuwe badkamer.

Ooooh meetie, lelijke betty gezien? oh moest wel ff slikken hr op het eind!

En hoe is het met de zwangere onder ons? ghehe

16. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb Lelijke Betty gezien, maar het einde gemist :( ..wat has happend?!?!

Ik ben een muziekies aan het draaien en de was op te vouwen.. Ben gek op het nieuwe nummer van Kylie Minogue - Wow! .. Echt een lekker dansbaar nummertje.. wordt er echt vrolijk van.. enne.. die van Hardwell & Greatski - Never knew love..

Ben niet van gedachten veranderd, maar heb nu echt zoiets van.. als het gebeurt is het gewoon zo.. Maar het is echt laksheid hoor... Moet nog steeds een ha vinden in m'n nieuwe woonplaats.. Ga wel een spiraaltje plaatsen.. :)

17. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    nou hilda zat 3 weken lang met santos in haar kamer gelukkig te zijn. En na 3 weken zei hij: dit kan niet langer meer zo ik moet naar huis. (ofzo iets hr) en toen kwam betty bij hilda op de kamer. Hilda huilen op bed en zei: 'he's really gone!' Bleek dat het niet echt was die 3 weken. Dat hij idd overleden is door dat schietgedoe. ZIELIG! ging er bijna bij mee brullen!

Oh meiden ik heb weer wat! Gister was mijn kleine overbuurmeisje van3.5 bij me aan het spelen en ze vraagt altijd naar Jaylie* en we kletsen over Jaylie* komt er witte duif aangevlogen gaat op de schutting zitten. Wij hebben nooit maar dan ook nooit vogels in de tuin ivm onze katten. En hij vliegt op de grond. helemaal wit he die duif. En kijkt ons door het glas aan en blijft ookg ewoon zitten. Terwijl mijn buurmeisje op het glas klopt... ooooh zooooo mooi he!

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Jaa ugly betty was echt zielig weer :( Hilda kon Santos dus gewoon niet laten gaan.. Ik kreeg nog een beetje hoop van 'huh heeft hij het overleeft?'.. maar helaas..

@Rachje, O wat mooi van die duif! Erg bijzonder!

@Bo, Hihi ik ken die nummers niet, ik ga ze zo even downen dan!
    En ik herken het, ik heb ook echt lang gewacht voor ik van ha veranderde! Maar ja.. Als de kleine een kwaaltje of iets heeft, wil je zo snel mogelijk er naar laten kijken, dus ik heb het toen toch maar heel snel geregeld :p

Ho ho, nou.. vandaag is het weer nóg lekkerder dan gisteren hoor! Ik had het behoorlijk warm in mn winterjas! Als het zo blijft, ga ik maar mn zomerjas uit de kast toveren! Heerlijk man! Daarnet weer lekker in het zonnetje gelopen met Dylano!
    Zo, nu eerst maar even mn buik vol eten hoor!

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    He dames ik kijk eigenlijk nooit ugly betty maar dat is meer omdat ik geen vast schema heb met mijn werk dus altijd op andere tijden tv kijk. Vanacht moet ik weer werken heb deze week 3 nachtdiensten echt afschuwlijk vind ik ze maar het hoord er nou eenmaal bij , meestal wel gezellie met de collega's s'nachts maar ik lig liever in mijn bed.

@ rachje wat appart die witte duif in jullie tuin vast Jaylie* die komt kijken hoe goed je het nu doet zonder haar . Ze heeft vast gezien dat ze snel een brusje kan stueren.

@ Bo Ik ken het helemaal die laksheid met de HA ik heb er ook 8 maanden over gedaan voor ik er een had in mijn nieuwe woonplaats. Als ik een probleempje had belde ik mijn zusje want die is ook arts kon ze het mooi oplossen. maar toen ik mijn spiraaltje eruit wou hebben heb ik eindelijk een HA gezocht hier in de buurt vond het zo raar om zoiets aan mijn zusje te vragen dus dan maar liever een wildvreemde die dat ding eruit moest halen .

20. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heeey meiden,

Was ik ook weer even!

Maar me prinsesje was ziek en me vriend die is/was ontzettend zenuwachtig voor morgen voor commando test! Dus zat met een ontzettende vervelende vent en een heel zielig meisje die allebei enorm veel aandacht vroegen!

Rachje: Jeetje wat apart weer meid, wel heel mooi! Je hebt toch witte duiven vrijgelaten?

Meetie: Balen zeg dat alex het niet met je heeft overlegd zeg, vooral nu niet! Maar ken het wel een beetje gelukkig is hij hier een stuk beter in geworden, want hier ook altijd sch*t aan alles. De mijne gaat ondertussen ook niet meer uit! Hoop dat het gesprek wat opleverd!

Busster: Dat is niet niks 4500 euro :confused: :confused: Hopen dat de verzekering wel wat terug betaald daar zijn ze toch voor

Bo: Hier ook laksheid hoor! Heb hem toevallig gister laten plaatsen! (Wat erg was dat wil je niet bang maken hor maar deed bij mij behoorlijk pijn)
    Lekker zeg dat ze doorslaapt, hier slaapt daimy helaas nog steeds niet door maar nu is ze ook ziek dus hopen dat het daarna beter gaat!

Mensi: Succes met zoeken naar nieuw huisje

Eliesja: Hahaha leuk is dat he, jeremy doet juist alles uit tegenwoordig loopt hij opeens zonder broek door de kamer!

Ow.. madam heeft het niet meer naar haar zin sorry sorry als ik iemand ben vergeten!

Deel Deze Pagina