Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

MENSI GEFELICITEERD! ! ! ! ! :whistle:

Hihi fijne verjaardag meid ;)
    Nu lekker met de hapjes bezig? Niet teveel al 'proeven' he! :p
    En wat leuk dat jullie al een nieuw droomhuisje hebben gevonden! Hopenlijk blijft hij nog eventjes te koop staan dan en wordt jullie huisje snel voor een mooi prijsje verkocht!

Zucht.. waar is de warmte gebleven.. Onze auto was vannochtend weer helemaal wit :confused: Er lag echt een vetdikke laag ijs erop!

2. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    mensi gefeliciteerd

pff hier zijn de kwaaltjes aanwezig en vrijdag gaan wij testen hopen dat het positief is maar dan zal ik in okt uitgerekend zijn.en dan kwamen we er achter dat in nov manlief weer naar afganistan moet dus heb nu echt een mega dubbel gevoel

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Goedemorgen meiden,

Bo, hoe was het feestje afgelopen zaterdag?

Meetie, dat zou natuurlijk ook ideaal zijn de dagen dat ik werk kunstvoeding en de rest bv, maar weet niet of dat wel gaat werken, in 2 dagen kan je bv toch terug lopen en hoe zit dat met krampjes enzo...
    Ach we zien het wel..
    Heb bij h&m een zw-rok besteld, ben benieuwd!
    Haha meetie zeer bekend dat je niet mag gaan zitten, nee we moeten ook bezig zijn van onze kleintjes..pff af en te erg vermoeiend! ;)

Chantal, idd een zware beslissing, maar uiteindelijk wel goed toch.. als je alleen maar ruzie hebt straks is ook niet goed voor jou en je kleintje..

Rian, spannend zeg, nou hopen dat hij dat ook gaat halen, anders is al die inspanning voor niets geweest, wat wil hij gaan doen als hij het niet zou halen? En hoe ging het gesprek, kan jij het ook aan?

Mensi, lekker gewerkt dus..en VAN HARTE GEFELICITEERDis er nog iets van die hapjes over? ;)

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Gefeliciteerd Mensi, maak er een hele leuke dag van meis! :D

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    aggi, spannend voor je zeg, zal duimen...

Gister kwam mijn mannetje onverwachts nog ff langs, hij had wat boomstammen daar uit het bos vandaan die hij ff thuis kwam brengen, gewoon ff wat geregeld, hihi dat was natuurlijk wel heel erg fijn! :D

Vandaag is hij weer thuis..

Heb sinds vandaag weer vreselijke buikpijn en steken, wordt er echt gek van.. ben weer bang dat ik die bacterie heb...of mischien wel wat anders, ben zo bang dat het met het kindje te maken heeft... heb het niet continu, zo af en toe enorme kramp en meestal moet ik wel gelijk shazen..mischien toch me darmen.. :rolleyes:
    Vrijdagavond ineens een accute diarree en dit was ook na het deponeren ervan gelijk weer accuut over! :confused: erg vreemd...

ga ff tucje doen, Alyssa kwam vannacht om 4.50 en lag er pas weer 6 uur in en zelf vanaf die tijd niet meer geslapen.. :(

latersss

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Aggi, Ah wat rot dat je mannetje naar Afghanistan moet. Kan begrijpen dat je nu een dubbel gevoel hebt. Maar ja, als je toch zwanger probeert te worden kan dat beter nu lijkt me.. dan maakt hij alles nog mee. Anders heb je kans dat hij met de bevalling én een deel van de zwangerschap én een deel van de eerste maandjes mist!
    Ben wel benieuwd hoor! Je laat het ons vrijdag wel weten he :D

@Elies, Ja maar je kan ook standaard alleen 'sochtends, 'savonds en 'snachts voeden.. Dus óók op de dagen dat je werkt, en datzelfde schema aanhouden wanneer je vrij bent (dus overdag kunstvoeding).. Ligt er natuurlijk wel aan of je erg gaat lekken, wanneer je niet voedt.. Of anders op werk afkolven, of een schema opbouwen als.. Voor het werk borst, tijdens werk fles, bij thuiskomst borst, avond fles, snachts borst. Dan blijft het aardig in balans.. Hihi

Jaa Dylano dernet ook weer aan me hangen hoor, toen ik even hier op het forum wilde kijken! Dus stond ik maar op en ging de was doen.. nou toen was hij meteen weg hoor.. ging ik weer zitten, kwam hij weer :) Maar hij zit nu even in zn stoeltje met wat drinken, dus kan ik weer even snel langswippen.

Hoe lang duurt het trouwens tot je lichaam stopt met melk aanmaken? Ik heb nu nog steeds melk in mn borsten :confused: Nou ja.. zolang ze maar niet gaan ontsteken..

@Bo, Al wat gehoord van je optioneel toekomstige baas? (betreft het contract)

7. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Mensi gefeliciteerd! dat je een mooie dag mag beleven en er nog vele jaren mogen volgen!

Hallo lieve meiden ik ben er ook weer!

@Bo, hoe was je feessie? Ed-terbakje lekker verwent ;) hahahha

@Elies, hmmm klinkt als darmen, maar als je het niet vertrouwd maar even de ha bellen. Wel genoeg blijven drinken he! Hoop dat je je snel beter voelt meis!

@aggi, spannend hr! Hoop voor je dat het raak is. Het is idd vervelend dat hij dan weg moet. In ons geval was het ook zo afgelopen november. September bevallen en november moest hij weg. Nu is hij thuis gebleven gelukkig, door omstandigheden. Het is idd vervelend, maar je krijgt er een wereldwonder bij, dat is toch alles waard?

Ik had ook aantal H&M-mama spulletjes. Vooral de spijkerbroeken vind ik top. Niet duur maar wel hip!

ga nog ff een wassie er in pleuren. tot snellieee

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    goede morgen meiden,

mensi...

hele fijne dag vandaag, met maar veel gezelige mensen op bezoek en heeeeeeeeel veeeeeeeeel leuke kadootjes !

@aggi..spannend meis..ach wie weet mag hij eerder afgelost worden dan in Afghanistan.
    @Elies...jeetje..net wat je nodig hebt..krampen...zat me net net tebedenken dat ik daar in het begin ook een keer last van heb gehad....wellicht toch temaken ook met de zwangerschap....maar daar in tegen heerst het momenteel ook wel heel erg..gewoon bij twijfel ff naar de HA.
    @meetie...ja dat word vast een prof speler in de dop !..ook hier staan wij elke zaterdag :confused: op het veld ( 06:00 uur uit het bedje op een zaterdag..zucht...) .....we splitsen dan op...ik ga dan bij kenneth kijken en jac bij Marvin..en de week daarop andersom....(al moet ik wel mijn mond houden langs de lijn...blijk er geen verstand van tehebben ... :( volgens de jongens dan....)
    Het ideaalste is als ze allebei thuis moeten voetballen...wat bijna nooit gebeurd..dus meis...bereid je maar vast voor op vroege tijden hihihih
    @ Bo.. was het nog gezellig met ed's verjaardag?
    Vind het altijd zo jammer dat je zelf bijna nooit geen tijd hebt om even relaxed tegaan zitten..constant in de weer met hapjes en drankjes ...
    @rachje..hoe gaat eht met je buikpijn meis?
    (iedereen heeft last van buikpijn he...wellicht toch een virus elies?)
    @chantal...jammer dat het zo heeft moeten lopen...maarja.....beter gelukkig "alleen" dan ongelukkig "samen"....

Ben ik nou nog iemand vergeten?....kijk straks wel even na hahaha

Hier alles oke...hebben vrijdag een andere auto gekocht..en opel vectra station...tja..straks met 3 kids, kinderwagen, en bij ontstekingen een rolstoel ...hebben we echt wel ruimte nodig ...
    Kunnen hem vrijdag ophalen...jac is helemaal in zijn element hahah
    En vanavond kunnen we de maxi cosi ophalen bij iemand hier in Heteren...lang leven marktplaats!..hadden wel een oude maxicosi...maar daar zat geen verkleiner in , dus hebben we er nu 1 gekocht met voetenzak en verkleiner voor 35 euro.....geen geld!...waar was marktplaats toen de jongens klein waren...had me een hoop geld gescheeld zeg!

Oh even een vraagje...heb zo'n last van mijn borstbeentje..onderste ribben..pffffff..echt niet grappig....hebben jullie daar ook last van gehad ?

Zo ga weer aan de slag...hebben de belasting papieren binnen ...ben echt een doos daarin..dus ga even wat accountents (dat zijn toch accountents toch?...*twijfel* ) ..afbellen of zij ons willen helpen hiermee..zucht....

meld me later weer....

fijne dag allemaal !

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, het feestje van Ed was gezellig! Lekker gekletst en gedaan.. Iedereen had Chloé natuurlijk nog even bewonderd. Een vriend van ons (wordt zelf papa over zo'n 13 weekjes..) was tegen haar aan het praten.. Werd ze helemaal verlegen en ging ze tegen me aan met haar hoofdje, zo lief!

Hier ben ik vandaag, eindelijk, na 7 dagen 'overtijd' te zijn geweest ongi geworden! :D Pff.... gelukkig!

Mooie auto Diaan, een Opel Vectra Station! Lekker ruim.. Hier ook nog steeds (niet zo actief) zoekende!
    Hier is de Belastingaangifte ook binnen, mijn paps kan het voor ons doen.. Is wel zo gemakkelijk. Ook moeten we de Belasting teruggave voor het kopen van onze woning even invullen.. Krijgen e de 10% kk. terug! Lekker extraatje voor onze vakantie..

Tot later, ik ga ook even wassen.. evenals Rachje! :d

10. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ja diaan had ik ook! Maar omdat ik een minimens ben van 1.62 was mijn baarmoeder al snel groot en hoog en die rand drukte al snel tegen mijn ribben. auwie!
    WOW mooie auto diaan! hahaha mannen en auto's hoe blij ze daar van kunnen worden he?

@Bo'tje, fijn dat het leuk was! haha schattig he soms?
    Wij hadden ook verjaardag van jordy's beste vriend (die hebben 17 januari hun kleine gekregen Jeremy had ik wel verteld is ook mijn beste vriendin). Lekker met die kleine zitten tutten. Maar als ik jordy dan zie gaat hij zijn flesje geven en boertje laten, smelt ik al helemaal weg, net of hij nooit anders heeft gedaan. Dan kriebelt het wel heeeeeeel erg hr!
    Fijn dat je ongi bent geworden meis!

Oh mijn buikpijn zal waarschijnlijk van mijn ei zijn. Heb ook echt momenten dat ik het uit zweet! Het is nu ook weer weg.... trouwens voelde eergister tijdens de sex dat mijn baarmoeder weer lager is gaan zitten, dit kan toch geen kwaad?

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    volgens mij kan het geen kwaad hoor...tenzij het echt pijnlijk word...anders ook maar even naar de HA Rach...

Was ik helemaal vergeten tevertellen...gisteren op kraam visite geweest bij de buurvrouw..(heeft een een zoontje gekregen TOM )
    Ohhhhh wat is het dan klein he ...zo raar om vast tehouden..Jac moest natuurlijk ook even ...zat ie dan heel onwennig hahahaha...toen we thuis waren zij hij...kan niet wachten tot tuttebel er is ...net wat je zegt rach..gaat echt kriebelen dan he...
    De jongens wilden niet vast houden....pas als hun zusje er is...maar wel steeds die ieniminie vingertjes voelen hahahah
    Goh..en als ik dan naar mijn jongens kijk...hoe snel het gaat....dat ik er spijt van heb dat ik niet nog meer heb genoten toen ze nog klein waren...
    Was een beetje de automatische piloot als ik zo terug denk...
    Oke..elke leeftijd heeft zijn charmes..maar klein zijn ze maar even.....

MEIDEN ! GENIETEN !..het komt nooit meer terug!

* oke..ik stop.....word sentimenteel...hormonen... :oops: *

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Elies, oe wat vervelend dat je buik nog steeds pijn doet! Hoop dat het snel over gaat meis. Anders inderdaad gewoon weer naar de ha hoor!

Wat fijn dat je mannetje onverwachts thuis kwam gisteren! En hij is vandaag dus ook vrij? Heerlijk hoor ;)

Slaap lekker!

@Diaan, haha jij weet wel hoe je me enthousiast moet maken zeg :) 'sweekends om 6 uur eruit.. uf.. en ik ben al geen ochtendmens! :) Dat gaat wat worden!

Wat leuk dat jullie een nieuwe auto hebben! Zeker handig zo een station. En marktplaats is best goud he ;)

Uf.. ik had voor mn gevoel ook echt zwaar gekneusde ribben tijdens de zwangerschap :cry: Ook lekker als ze er even extra tegen gaan trappen!

Hihi de belastingpapieren.. Wij wachten nog op een jaaroverzicht en dan moeten wij er ook aan gaan geloven :p Heb laatst ook de kosten van het huis ingevuld, ben benieuwd wat we terug krijgen!
    (Het is trouwens 'accountants' ;))

@Bo, Schattig he! Als ze ineens zo verlegen worden :D Ik krijg dan altijd meteen kriebeltjes, zo lief!
    En wat fijn dat je toch ongesteld hebt geworden meis!

@Rach, Zó leuk he! Om je mannetje met zo een kleintje in de weer te zien :D

Ik ben trouwens niet bekend met het idee dat je baarmoeder zichzelf steeds verplaatst... Misschien was je gewoon nog niet volledig 'opgewonden'? Waardoor je schede dus nog niet lang genoeg was.. En/of als het met je ei te maken heeft.. misschien is het allemaal wat opgezet.. waardoor je het dus makkelijker voelt?
    Ik zou het anders ook niet weten..

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Diaan, Hihi wat schattig van je jongens. En groot worden ze inderdaad snel.. De ene dag denk je.. ze veranderen nooit.. de volgende dag kijk je en denk je 'shit.. zijn we al zo ver!'.
    En het is nooit te laat he ;) Maar volgens mij heb jij tot nu toe best genoeg genoten van ze.. volgens mij ben je echt vettrots op je mannetjes en dat wordt je niet zomaar ;)
    En je krijgt er nu nog een, dus kan je opnieuw die babyjaartje ervaren :D

Denk dat het meer te maken heeft met je hormoontjes en je nieuwe schatje ;) Dan ga je ook vergelijken en zie je pas echt hoe snel alles is gegaan en hoe groot de anderen al weer zijn..

Ook zo leuk dat Jac er al helemaal naar uit kijkt! :D

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nou hier een wakker jongetje (zucht)
    Veel bloemen en douchegel gekregen.
    Van Steven en Frank mooie bos gekleurde tulpen.(en Roma parfum)
    De hapjes zijn nog niet op hoor, maar wel lekker!
    doei doei xx bedankt voor de felicitaties.

15. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    hey meiden

hoop idd dat het raak is en idd dan kan hij het wel meemaken dus mijn duimen zijn nu blauw hihihih
    maar idd en is het niet zo nauw dan snel weer klussen hihih, maar blijft idd een dubbel gevoel

16. Chantal1986

11 feb 2008
    68
    0
    0
    rotterdam - zuid
    aggi : wat spannend ! :D wanneer testen ?

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ho wacht eens even! Het viel mij zojuist op dat Chantal en Diaan maar een weekje verschillen kqa uitgerekende datum! :D Spannend! Ben benieuwd wie er als eerste bevalt, of dat ze straks samen liggen te puffen! :)

Gaan jullie trouwens in het ziekenhuis of thuis bevallen? (of andere optie zoals in bad of dergelijke?) hihi
    En hoe is derest bevallen?

18. Chantal1986

11 feb 2008
    68
    0
    0
    rotterdam - zuid
    ow ja kijk nou was me niet eens opgevallen :) wat leuk !
    ik ga in het ziekenhuis bevallen

19. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @ chantal vrijdag gaan we testen meid dus idd spannend

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Hallo militairs vrouwen,

Mijn vriend belde net op en vertelde dat hij misschien in maart (dit jaar) naar afghanistan moet :confused: :confused: :confused:

Pfffff ik schrok me natuurlijk helemaal rot, en toen vertelde hij dat het voor maximaal 6 weken is fieuwwwwww :rolleyes: ....gelukkig geen 5 maanden.
    Maar het leger kennende zal 6 weken wel weer uitdraaien op 8 weken.
    Maar goed 6 of 8 weken is te overzien.
    Hij krijgt waarschijnlijk morgen te horen of hij op de lijst staat om heen te gaan, of dat hij niet op de lijst staat.
    Zou wel vreemd zijn, vorig jaar 8 maart vertrok hij ook naar afghanistan met tfu 3

Er zijn nogal wat collega's van hem met blessure's en ook collega's met jonge kinderen.
    Ik heb tegen mijn vriend gezegt dat als hij niet op de lijst staat, hij zich van mij vrijwillig mag aanbieden (als dit mag) zodat een collega van hem met jonge kinderen misschien niet heen hoeft.

Pffff sorry dames moet dit ff kwijt.....

Deel Deze Pagina