He was me helemaal niet opgevallen dat we maar een weekje schelen... De jongens waren een week tevroeg..hoop eigenlijk dat tuttebel ook niet kan wachten om ons allemaal teontmoeten hahahha We zullen zien meis.... Ik ga trouwens (als alles meezit) lekker thuis bevallen...lekker mijn eigen dingetjes om me heen, en mijn mannetje naast me snachts ... Want ik slaap zooooooo slecht als hij niet naast me ligt.... @consider....welkom meis......(weet niet of je al vaker voorbij bent gekomen ..en ik je w.s gemist heb.......sorry dan...zwangerschaps dementie? ) Wel schrikken dat hij moet...6 weken of niet...het is missen hoor!...maar wel gaaf dat je het goed vind dat hij zich vrijwillig aan mag melden..omdat er jongens zijn met gezinnen.....
Jeetje Consider, kan begrijpen dat je even schrok van zijn nieuws! Maar gelukkig had hij het niet over 5 maanden! Ik vind het ook echt superlief van je dat je het zn collega's gunt om thuis te kunnen blijven! Ook wel fijn dat hij morgen al meer weet, dan hoef je niet de hele tijd te wachten! Ben benieuwd meis! Wel kort dag trouwens hoor Rachje, hoe gaat het met je zusje? Redt ze het nog een beetje zonder der mannetje? Hoe oud is zij trouwens? Mijn zusje der vriend is ook voor een half jaar weg Vind het echt jammer voor der.. gelukkig is hij weg om te wielrennen en niet met het leger! Scheelt een hoop zorgen! Maar toch.. Woei, straks een special van Grey's Anatomy! Ben zó blij dat het volgende seizoen begint Zitter er hier nog meer Grey's Anatomy-fans? Ben benieuwd wat die special inhoudt.. Uhoh.. de kleine wilt zn dutje niet doen.. uf.. hij is een beetje vervelendjes.. en dan niet opzettelijk hoor. Maar hij had geen honger en nu wiltie niet zn dutje doen.. Uf, als hij maar niet ziekjes begint te worden hoor! Ik ga even bij hem kijken, tot snel meiden!
Tja, ik zou het zelf ook niet leuk vinden als ik een kleine heb en mijn vriend moet voor 6 weken weg. Dus vandaar dat ik zeg, meld je maar vrijwillig...die 6 weken overleven we wel Hij is vorig jaar maart voor 5 maanden naar afghanistan geweest. Stiekum hoop ik wel dat hij na die 6 weken weer een tijdje niet weg hoeft Het is inderdaad kort dag.....maar er was een peleton die wist al wel dat ze naar afghanistan moesten, maar ze wisten niet wanneer. Kregen ze te horen, over 5 dagen vertrekken jullie ppffff Hopelijk ben ik nu zwanger en anders is het even een pauze van 1 á 2 maanden.
Hihi ik hoop het ook voor je meis! Betreft beiden: dat je zwanger bent en dat hij na die 6 weken een tijdje niet meer weg hoeft En dat is wel lullig! Die peleton moet wel voor 5 maanden? Ik zou echt zó boos zijn he! Heb je niet eens tijd om jezelf voor te bereiden..
Ja inderdaad....maar goed daar kijken ze niet naar....ppfff vind wel vaker dat er dingen erg laat gemeld worden in het leger. Maar goed ff afwachten of hij weg moet, en per wanneer dat dan zal zijn. Hoe doe je dat dan als je vriend op oefening is ofzo? Ik slaap eigenlijk slechter als hij bij me is haha....wel voel ik me stukken veiliger in huis. Als hij er is val ik vaak s'avonds voor de bank in slaap, en dit gebeurt nooit als ik alleen ben
Na 2 dagen feest en een dag werken kom ik ook maar weer eens hier kijken. Het was een erg gezellig weekend maar ik was jammer genoeg nog steeds een beetje ziekjes . Die keelpijn wou maar niet over gaan. Vandaag wel weer een beetje normaal gevoel in mijn keel bij het slikken gelukkig. @ Mensi GEFELICITEERD met je VERJAARDAG en dat er nog maar heel veel jaartjes bij mogen komen. @ Aggi Zal ook voor je duimen dat je deze maand zwanger bent want het zou natuurlijk fijn zijn als je vriend de hele zwangerschap hier is en ook bij de bevalling kan zijn . @Eliesja Wat naar dat je krampen hebt in je buik hopelijk zijn het gewoon je darmen die het ergens niet mee eens zijn. En anders zolals de andere ddames al zeiden gewoon naar de HA als je het niet vertrouwd. @ Rachje Wat mooi dat Jordy zo bezig is met de kleine van jullie vrienden . Kan me helemaal voorstellen dat het dan extra begint te kriebelen. John heeft zich dit weekend in dat opzicht ook weer van zijn goede kant laten zien hij heeft de hele middag met mijn nichtje van 3 en neefje van 1 gespeeld nou ja ze gebruikte hem meer als levend klimtoestel maar meneer doorstond alles zonder blikken of blozen en er werd flink gelachen door alle 3. @ Diaantje Lekker hoor een vectra station daar kan je idd alles mooi achterin gooien , wij rijden ook een station en ik vind het heerlijk. Snap dat je na de kraamvisite bij je buurtjes zin krijgt in je eigen tuttebel @ Bo eindelijk de @ Consider Jeetje je vriend mischien naar Afghanistan in maart dat is al snel , gelukkig dan niet voor een hele lange tijd maar toch jullie gaan elkaar dan wel weer missen . Wel super tof van je dat je je vriend gezegt hebt dat hij zichzelf op de lijst moet laten zetten zodat een collega met jonge kinderen eventueel thuis kan blijven . Heb ik ook gedaan met uitzending naar Eritrea alleen toen besloten ze geen vrouwen mee te nemen en moesten mijn manlijke collega's toch . Jammer want het had mij echt niks uitgemaakt. Ik was toen nog jong en alleen haha. John kreeg trouwens ook pas twee weken voor hij naar afghanistan ging te horen dat hij moest en toen was niet duidelijk voor hoe lang . Toen hij er een week zat werd er gezegt 6 maanden maar gelukkig is hij uitendelijk maar 4 geweest omdat toen hij er 2 weken zat ik te horen kreeg dat ik naar Bosnie ging. ALs hij dan 6 maanden weg gebleven had was hij 1 novemer terug gekomen en had ik 18 november in het vliegtuig naar Bosnie gezeten en dat vond zijn commandant geen goed plan omdat we elkaar dan in en jaar maar 17 dagen zouden zien .
mijn man zit (gelukkig niet meer in het leger..)...na een paar jaar beroeps, uitzendingen..nooit thuis tezijn..en een gehoor beschadiging die bij een gehoor test in de aanloop naar de functie straaljager piloot werd ontdekt..is hij er mee gestopt (in het begin was het een teleurstelling... achteraf ben ik er heel erg blij mee..zag me al zitten op een basis in de USA voor een jaar ....verschrikkelijk).en is hij gelukkig elke avond thuis nu.. zou m ook niet meer kunnen en willen missen...(al went alles heel gauw hoor...)
Goedemorgen dames! Hier een vroege vogel! Ik heb nog niet alles doorgelezen.. nog niet helemaal wakker ..Zag wel vluchtig dat Consider zich tot ons heeft gevoegd en dat haar mannetje misschien weg moet tijdens de zwangerschap? Vervelend meis! Maar voor 6 weken nog te doen! De reden waarom ik zo vroeg ben is om te oefenen voor volgende week.. dan begin ik weer met werken en moet ik om 7:20 al in de auto zitten richting Groningen... en om 7:00 Chloé al wegbrengen.. Pff.. als ik er aan denk word ik al vreeeeselijk vermoeid. Ik moet strakies ook met Chloé naar het consultatiebureau en daarna gaan we van 9:30 tot 10:00 babyzwemmen! @ Rachje: Wat leuk hè, dat Jordy zo lekker bezig is met de babietjes om jullie heen! Dan begint het weer extra te kriebelen.. Het duurt nog maar eventjes hè.. Lente/ zomer toch? (volgens de tarotlegster, hihi.. ) Komt helemaal goed! Trouwens, wie van jullie kereltjes gaat ook naar Noorwegen straks in, ik geloof, mei?
Goedemorgen allemaal @Bo20 ik weet nog niet of ik zwanger ben....maar ik hoop het. En anders moeten we het proberen maar even 2 maanden uitstellen omdat hij dan in afghanistan zit. Maar ik hoop natuurlijk dat ik nu zwanger ben! Dus je bent nu al aan het oefenen voor volgende week, wel slim, dan weet je precies hoelang je over alles moet doen om optijd je huis uit te gaan. Je gaat dus werken in Groningen, leuk, ik kom zelf ook uit de buurt van groningen
consider welkom in ons midden jij bent dus ook een noordeling gezellig ja, @bo20 als het goed is gaat mijn mannetje in mei naar noorwegen toe en ergens in april naar schotland dus lekker veel weg
...huh.. consider was toch al een tijdje in ons midden? hahaha of heb ik last van visoenen? anyway, Bo, mijn mannetje gaat geloof niet naar Noorwegen in Mei. En wat verstandig van je om nu al te oefenen! Kan je lichaam ook alvast wennen aan die vroege uurtjes. Hopenlijk wen je er snel aan meis. Hoe was het babyzwemmen? Vond Chloé het wat? Consider, nja.. defensie is niet altijd zo attend hihi. Weten jullie trouwens al meer? Busster, gelukkig gaat je keelpijn al over! En jeetje.. jullie hebben elkaar dat jaar van die twee uitzendingen dus wel érg weinig gezien Was dat niet onwijs zwaar?
@ Meetie, Klopt ik had me al eerder gemeld, maar kwam er niet echt tussen Ik weet verder nog niks, eerst zouden ze het vandaag horen, en nu wordt er in een keer gezegt deze week
nee defensie zit idd voel met verrassings als het een keer volgens schema gaat dan mag het zeker in de krant
Hoi meiden; Nou alle drukte weer achter de rug, de vaat weer in de vaatwasser, en de rest weer opgeruimd. Heb bloemen, geld en een aantal douch gelletjes gekregen. Van m'n moeders geld ga ik binnenkort naar de bautysalon en laat ik een manicure doen, krijg je lekkere zachte handen van. Gelukkig slaapt Steven nu ook gewoon weer lekker, in het weekend of op drukke dagen heeft hij soms geen zin aan een middagslaapje. Gister dus ook niet, dus hij was s'middags zoooo moe, rode wangen en steeds door z'n ogen wrijven. Vanavond komt de makelaar langs vind het best spannend. We zijn ons al een beetje aan het voorbereiden en orienteren op het andere kleine stadje. Maar goed zover is het nog niet, eerst eens kijken wat voor prijs die makelaar ongeveer zegt... @Meetie ik wou thuis bevallen (man vond dat wel eng hoor) maar het werd toch ziekenhuis, achteraf vond ik het wel een fijner idee. @Consider balen dat je vriend/man naar Afghanistan moet, maar beter 6 weken dan een half jaar moet je maar denken. @Rachje20 hoe gaat het op je werk, gaat het een beetje? @Bo20 leuk babyzwemmen, hoe vond ze het? Wij gingen ook voor het eerst met Steven toen hij 3 maanden was, hij had met het aankleden de duim al in z'n mond.Eenmaal in de kinderwagen sliep hij meteen.
@Consider, jeetje.. lekker dan weer.. @Aggi, hihi inderdaad! @Mensi, Zo haha nog steeds zo druk meid. Ga jezelf maar lekker verwennen in de beatysalon hoor Ben benieuwd wat je makelaar zegt, hopenlijk alleen maar positieve dingen! Nja, ikzelf ben ook in het ziekenhuis bevallen. Vond dat ook wel superfijn! Vond het echt een verschrikkelijk idee om thuis te bevallen hihi.
hai meiden ben ik ff snel, lees straks ff alles terug. We hebben gister goed nieuws gehad! Jordy heeft de baan die hij wilde JOEPIE! wij helemaal blij, belt er om 10 uur 's avonds een collega van hem, dat zijn naam is genoemd om in augustug 5 maand naar afganistan te gaan.... Dikke domper dus, jordy gaat eerst uitzoeken hoe belangrijk het is en etc maar tot nu toe mag hij zelf kiezen, maar we weten het gewoon niet.... als hij wilt gaan moet hij ook gaan, maar dan moeten we even ons toekomst beeld aanpassen. Dus dan gaan de babyplannen even de ijskast in omdat ik bang ben de zwangerschap niet te kunnen rooien zonder hem. Vorige keer was het onbezorgd en de volgende keer niet meer. Dan is hij ook nog eens 4 september weg. Moeilijke keuze bah! Waar zijn de dagen gebleven dat het leven makkelijk was? Kom straks ff bij kletsen, tot zo! Dikke kus mamma met een vol hart en lege handen
Rachje! Jordy misschien weer naar Afghanistan.. kut zeg.. Hij weet zelf nog niet wat hij wilt? Wel geweldig dat hij die andere baan heeft! Maar dan geldt het nog steeds dat hij mee moet op uitzending?
Het is bijna zeker dat mijn vriend naar afghanistan gaat. Hij was vandaag even bij de staf, en toen zei een bekende van hem, dus weer naar afghanistan. Toen vroeg mijn vriend hoe hij dat wist, omdat hij officieel nog niks van de luitenant heeft gehoord. Maar die jongen had hem op een lijst zien staan.......dus tja het zal wel kloppen. Dus dan gaat hij ergens eind maart naar afghanistan @ Rachje20: wat een moeilijke keuze zeg. Wat voor andere baan heeft hij gekregen? Ook bij defensie, of in de burger maatschappij?
Hè bah, allemaal mannen die weer op uitzending moeten! Ed heeft -gelukkig- nog niets gehoord ofzo! Wat vervelend Rach dat Jordy weer moet waarschijnlijk.. en net nu jullie bezig zijn voor een brusje.. Moeilijke keuzes hè dan? Het babyzwemmen ging super! Hier een fotootje van mams en Chloé!