@bo: zie dat jouw mannetje ook in havelte zit, bij tankbat. 42 toevallig? of hoe heet het waar hij bij hoort? Zo te lezen zitten we dan in het zelfde schuitje, net een kindje, man pleitos. haha tis zonde Jamayra het wilt allemaal nog niet he... ik zal wel ff een verzoekje maken met hier boven
Kim, waar ben je? Ben je al bevallen? Ik zag op je hyves dat je gisteren 2cm ontsluiting had! SPANNEND, ik duim voor je!
er gebeurd verder nog steeds niets hoor, gisteren toen ze gingen strippen had ik 2 cm. maar daarna nog geen krampje gevoeld. als het vanavond niet geboren wordt komt ze morgenochtend nog een keer strippen. anders moet ik vanaf maandag sowieso in het ziekenhuis bevallen om gek van te worden is dit. nu pas zie ik hoeveel "geluk"ik had met de bevalling van mijn eerste. te vroeg, snel, en makkelijk. groetjes allemaal fijn dat jullie zo mee leven.
nou meis..dit schiet niet echt op zo he...jammer....had net zo'n trek in beschuit met muisjes ...nouja rests niets anders tedoen dan rustig afwachten en alvast dromen over je kleintje ...heel veel suc6 meis!
Ah tis zonde Kim, ik hoop dat het nog mag gebeuren voor maandag.. dat je fijn thuis kan blijven.. Geef de moed niet op! Liefs Rach
heey meiden. nou, ik zit hier nog steeds met 2 cm. de VK is net geweest en heeft nog een keer gestript, maar tot nu toe niets. als mijn weeen een "beetje" beginnen mag ik d'r wel gelijk bellen en dan gaat ze mijn vliezen breken. en ja.... anders vanaf maandag in het ziekenhuis ach ja. t is niet anders. ik hou jullie op de hoogte groetjesss
ik ben vanochtend vroeg bevallen van mijn tweede mooie prinsesje. yesseny shanice om iets voor drie begonnen de weeen en al na 2 uurtjes mocht ik haar in mijn armen nemen. alles is goed met ons en ook ik ben al lekker op de been. ik spreek jullie snel weer. groetjes kim
Hey meis! GEFELICITEERD! Wat een mooie naam! Geniet lekker van je prinsesjes! En wat lekker dat het zo snel ging!
Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat fijn dat het zo snel ging en dat je je alweer best goed voelt! Geniet van elkaar! Miekje
Hé Kim: gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochter..! Schitterende naam. Geniet er maar lekker van! Liefs Elma Ps. Ik hoop je over niet al te lange tijd te volgen; begin het nu al zat te worden
GEFELICITEERD !!!!! met je prachtige dochter, en lekker dat het zo snel gegaan is....geniet van je kraamtijd en je kleine meid....!!! knuffel diaantje
GEFELICITEERD! Super dat het zo snel ging en een prachtige naam.. en nu niks anders doen dan GENIETEN!
haaai meiske, GEFELICITEERD! Ja hele mooie bijzondere naam, super! Haha geniet er lekker van met je gezinnetje! Dikke kus
Ja hier gaat ie lekker hoor, druk met leren voor mijn theorie examen morgen voor rijbewijs B..ja....telang voor me uit geschoven, maar nu we verhuisd zijn naar heteren ( waanzinnig mooi wonen..maar alleen een c1000.. ), is een rijbewijs echt een must wil je nog ergens komen..en straks met een kleine is het echt wel handiger (oke oke ik loop vooruit op de feiten ) Dus meiden..duimen voor me ..want dan kan ik snel gaan lessen! En natuurlijk zijn we druk met klussen hihih