Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Consider, he minder dat je mischien toch ongi gaat worden, idd een idee ook om te temperaturen! He gatsie, wat erg van je vader zeg...
    Verder wel aardig wat plannen lees ik...
    Ja is idd erg leuk samen zwanger en de ukkies schelen dan niet veel qua leeftijd...

Diaan, haha dat met die kleding komt me bekend voor en het is daarom best eens goed om tijdens een zwangerschap je kleding uit te zoeken, dan gooi je weer eens dingen weg waarvan je idd denkt dat ze nog wel eens van pas komen.. :) Heb het dus ook pas gedaan...
    maar je bent in ieder geval bezig!
    Ja leuk weer buikfoto's!

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja ik kom veel spullen tegen en dan denk ik wat moet ik ermee, weggooien kan ik ook niet.
    Morgen werken, zondag morgen verjaardag van een vriendin.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ver velend dat je weer ongi bent!
    Hopen dat die ovutesten helpen, en dat je een leuke verrassing hebt als je vriend weer terug komt uit Afganistan!
    Sterkte met je vader!

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Lekker he kledingkasten opruimen...het word er meestal kaal van ;)
    Ben benieuwd naar je verse buikfoto..

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Zo dames hier was ik weer.Ben net naar de buren geweest om te zeggen dat we ons huis gaan verkopen.Ze vonden het leuk voor ons, maar ook wel jammer.
    We hebben ook een heel erg leuk huis gezien, maar dat ligt aan een doorgaande weg waar ook de bus langskomt.
    Echt een dik nadeel, jammer dat het niet leuk in een hofje ligt.
    Maar we gaan straks overal kijken en vergelijken.
    Fijn weekend ieder.Mensi.

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey meiden,

Hier is Alex al vanaf woensdagavond thuis :D
    Uf.. wel lastig hoor, om mn eigen gevoel opzij te zetten om alex te 'helpen'.. Voelde me eergister en gister best sipjes omdat hij weer alleen aandacht voor zn pc had, omdat hij ergens mee zat waarvan hij even geen zin had om het te vertellen (waardoor hij weer lekker sago was dus :(). En dan moet ik alles op een vrolijklijkende manier brengen :rolleyes: Nou eergister kon ik dat echt niet opbrengen, was gewoon om 9 uur al naar bed gegaan, had echt geen zin om bij hem in dezelfde kamer te zitten. En gisterochtend dan toch maar weer lief gaan doen. Zn boosheid weer met een lach afgewimpeld.

Hij doet zelf ook erg zn best! Kwam gewoon zelf naar me toe om iets te vertellen enzo..
    Hij dacht er zelfs over na om met mij mee te gaan naar mn vriendin in het ziekenhuis :eek: hihi, uiteindelijk is hij toch thuisgebleven, maar vond dat al heel wat voor hem hahaha

Het zal nog wel een tijd duren voor alles beter gaat maar goed, het begin is er ;)

@Mensi, Mooi dat het gepsrek goed verliep! Er staan dus al een aantal stellen in de rij om jullie huis te bezichtigen :D Wel fijn om te weten dat er vraag is! Nu hopen dat ze ook met een mooi bod komen en dat je droomhuisie nog te koop staat! :D Dat zou helemaal mooi zijn he!

@Busster, Hoe gaat het meis? Nog steeds lam?
    Lijkt me inderdaad niet verstandig om nu in de bus te zitten. Lekker op de tocht.. Zo een knar.. En volgens mij mag je niet eens rijden, aangezien je een doosje pillen achterover hebt geslagen :p

@Eliesja, Ja het ergste is er weer af gelukkig! Wel raar hoor.. zit nu de hele tijd in twijfel.. bang dat hij mij bij de volgende wissewasje er alsnog uit zet of wat hij dan weer verzint :rolleyes: Zit de hele tijd in mn hoofd met de vraag van, hoe lang blijftie dit keer rustig?.. Maar goed.

Mooi dat de kleine nog steeds zo goed gaat! Wanneer mag je nu voor de 20weken echo? :D Want ik zie dat je al weer bijna 18 weken bent! Je ging het geslacht vragen he, ben zo benieuwd!

Leuk dat je schoonzus en broer ook een kindje krijgen :D
    Vanwaar je angst dat er misschien iets is met hun kleine?

Jammer dat je mannetje volgende week weer weg is.. hij moet wel vaak bivakken de laatste tijd zeg :eek:

Ik ben trouwens nooit naar tuin idee geweest.. Klinkt wel leuk hoor (als je een tuin hebt uiteraard ;))

Ik heb dit weekend niets gepland. Alex is nu weer voetballen, straks even die luieraanbieding halen bij Etos. 3 halen 2 betalen van Pampers ;) Dát zijn nou de mooie aanbiedingen hihi.
    Morgen weer boodschappen en dan zit het weekend er weer op!
    Nee wij doen het lekker rustig aan hier.

@Consider, Ah meis.. weer ongesteld? Het zou inderdaad mooi zijn dat je nog even zwanger ken raken voor je mannetje weg moet!

En vervelend he.. die werkmannen over de vloer. Ken je niet eens even sochtends met je haren overeind en kwijlsporen naar de badkamer of je komt er prompt een tegen :evil: Privacy, wat is dat? hihi

Sorry van je vader.. Maar gelukkig heeft hij dus lieve mensen om zich heen die hem helpen!

Veel plezier morgen!

@Diaantje (en mensi), zo zo busy bijtje haha. En o, dat kennen we wel ja haha.. spullen bewaren omdat je het misschien ooit over 80 jaar nog kan gebruiken :D Het scheelt dat ik hier nog niet zo lang woon haha, maar toen ik hierheen verhuisde heb ik ook echt zakken vol met spullen weggegooid

Hihi, laat hem maar snel een nieuwe foto maken dan, ben echt benieuwd! :D Of je photoshopt even die naakte.. zodat we geen ongewenste dingen zien hihi :p

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Goedenavond meiden!

Even een vlug berichtje van mij! Hier is alles goed.. ik ben even aan het bijtanken en heb net lekker met mn dochtertje op de bank liggen slapen, hihi..

Ik zal strakies alles doorlezen.. ! :D

Xje!

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Fijn weekend, ik was er ook weer.
    Kusssssssssssssss. ;)

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Mogge waar zijn jullie allemaal? ;)

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reactie's
    Ik ben inderdaad ongesteld geworden :(
    Dus ik ben nu begonnen met temperaturen en binnenkort dus ook ovulatietesten.
    Is wel zo makkelijk om te weten wanneer je je eisprong hebt, aangezien mijn vriend niet elke dag thuis is.
    Hopelijk heb ik leuk nieuws voor hem als hij terug komt uit Afghanistan.

En hoe is jullie weekend verlopen?
    Nog leuke dingen gedaan?

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Goedemorgen meiden,

Hier een rot weekend gehad.... :(
    Zit zoooo onwijs kut in mijn vel...ben nergens meer blij mee en doe tegen iedereen lelijk, ben zoooo onwijs moe...

Meetie, meis vind het echt knap en super lief van je dat je jezelf wegcijfert om Alex te helpen, maar pas op he dat je jezelf niet voorbij loopt, je moet ook echt af en toe aan jezelf denken en dat doe je wel zo te lezen, door al om 9 uur naar bed te gaan...heel veel sterkte...moet Alex deze week wel weer werken?
    Ik heb de 20 weken echo op 14 maart en dan gaan we gelijk daarna een weekendje naar center parcs...
    Mijn schoonzusje heeft vorig jaar een vroegtijdige bevalling moeten ondergaan, omdat er met de 20 weken echo uitkwam dat het kindje niet goed was, dus voor hun zit er wel heel veel onzekerheid bij nu...

Consider, idd hopen op fantastisch nieuws!

Mensi, dat is altijd minder met verhuizen, dat je maar moet afwachten of je leuke nieuwe buren ervoor terug krijgt! Heb je goed contact met die buren?

We zijn dus niet naar tuin idee geweest, had er totaal geen zin in, voelde me echt kut gewoon...
    Mijn man is nu weer weekje weg, vind het wel ff lekker nu eerlijk gezegd, ben toch niet aardig.. :oops:

Rachje meis hoe is het met jou, goed weekend gehad?

En de rest van de meiden ook fijn weekend gehad?

Ga zo ff bakkie doen bij een vriendin van mij..

laters

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he lieverds,

Geeft niets Elies...zijn vast de hormonen...volgens mijn gezin heb ik af en toe ook een hoog " NU EVEN NIET !" gehalte....komt goed meis!

@Consider, jammer meis dat je ongi bent geworden...even slikken en op naar de volgende ronde...

Hier weinig temelden...maarja..geen nieuws is goed nieuws...toch hahaha

ohja de buikfoto...( ga ik mijn album zetten..) deze is van een paar weken terug, moet de nieuwe nog uploaden van mijn camera ...
    En ook tevens de nieuwe foto's van de babykamer...

laterrrrrrrrrz

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi Dames,

Ik meld me ook maar weer eens hier. Ben eindelijk weer een beetje beter. Had mischien vorige week beter niet kunnen gaan werken maar ja ik vind verkoudheid niets iets om thuis voor te blijven maar ik ben bang dat dit even wat meer was maar omdat ik zo eigenwijs ben heb ik er gewoon mee doorgelopen. Heb dus afgelopen weekend gewerkt had avonddienst en met die storm was het niet echt lekker rijden hoor met zo'n bus want die vangt echt super veel wind . Dus netjes met 2 handjes aan het stuur anders rij je zo de gracht in .

John is vanmorgen met onze auto naar zijn werk vertrokken en als het goed is komt hij vanavond thuis normaal kan dat niet maar omdat ik nu 2 dagen vrij ben en de auto van mijn zusje hier staat omdat ze in Turkije zit kon het nu wel , lekker hoor zie ik hem ook eens door de weeks. Hopelijk is zijn humeur wel iets beter dan vannacht want hij vond me vannacht geloof ik niet zo leuk toen ik thuis kwam .

@ Meetie Vind het knap hoe je met de boosheid van Alex omgaat ik zou al lang uit mijn vel gesprongen zijn , maar meisje vergeet niet optijd aan jezelf te denken hoor want ook al is het een proces waar jullie nu samen in zitten dat wil niet zeggen dat hij altijd maar zo boos moet doen tegen jou .

@ Mensi is je zolder al lekker opgeruimd?

@ Eliesja Wat leuk dat je schoonzusje nu ook zwanger is . Hoe staat het met jou humeur en je gevoel is het nog steeds K*t of gaat het al weer een beetje?

@ Consider He wat rot dat je toch ongi bent geworden ik help je hopen dat je nog voor je vriend vertrekt naar afghanistan je je ei hebt.

@ Diaantje Jij ook al aan het opruimen is dat een virus of zo haha, zijn je kasten nu lekker leeg en klaar om nieuwe kleding in op te bergen ?

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Hoi lieve dames;
    *Rachje hoe is het met jou meid?
    *Consider, balen van je ongi op naar de volgende ronde, en hopelijk heb je idd een super verrassing voor je vriend als hij straks terug komt.
    Wanneer gaat hij?
    *Eliesja je hebt last van hormoontjes meid, gaat wel weer over.Wel fijn voor je mannetje dat hij even een weekje weg is.
    Als hij straks weer komt, zal je vast wel weer blij zijn.
    Op zich hebben we wel goed contact met de buren.
    We lopen niet elkaars deur plat, maar dat hoeft voor mij ook niet.
    We zien elkaar op verjaardagen, en met de vakantie doet buuv bij ons de planten, buurman is heel onhandig, dus heeft Frank een aantal keren lampen verwisseld, en water op de verwarming gedaan (vd kachel)
    Ze hebben alleen achter hun huis een zooitje, want ze zijn niet zo weggooierig, ze moeten nodig hun afgebladderde huis schilderen, en we horen ze regelmatig met deuren slaan, en op de trap bonken.
    Dus ik hoop dat als wij kijkers hebben, dat ze weg zijn of stil zijn.
    Op zich zou ik ze niet missen als we gingen verhuizen ;)
    *Diaantje wat een lief kamertje, en je buik is al enorm zeg! wauw.
    *Busster ik ben nog bezig met de zolder, ik doe zo vaak mogelijk wat.
    Als ik weer een doos bij de winkel heb geplukt, vul ik hem met spullen.
    Maar het schiet al aardig op.

Donderdag komt de makelaar foto's maken, en zet hij het bord in de tuin. Ik ga zo even de tuin nog wat opruimen, her en der staan nog wat tuinmeubelen, en de schommel moet even in het tuinhuisje.
    En even binnen in de woonkamer dweilen.
    Hoop dat donderdag de zon schijnt, zien de foto's er ook al een stuk leuker uit.
    Morgen hele dag werken, en woensdagmorgen komt m'n moeder op bezoek. Fijne dag iedereen.

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hai meiden, hier ben ik ook weer ff. Lees vaak wel mee hr lieverds! Maar ben gewoon heel druk!
    En morgen is mijn meiske alweer een half jaar (precies weer op een dinsdag). Vreemd hr...
    kom snel weer bij kletsen

dikke knuffies

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Rachje sterkte morgen! take your time.
    Heb pas nieuwe laarzen gekcht maar die hak is 9 cm, nu heb ik steeds hele zere knieen en kuiten als ik er ook maar een half uur op heb gelopen :( Pffff vind ze net zo leuk.
    Iets te hoog denk ik voor m'n zwakke ruggetje.

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @Rachje je meisje een half jaar een bijzondere dag dus , Sterkte

Liefs en een knuffel Busster

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    tjee Rach , wat gaat de tijd toch snel dan...al weer een half jaar....het voelt veel korter...
    Denk aan je meis...

@mensi...ja meis..dat worden zit schoentjes.heb er ook tig in de kast van staan...die trek ik alleen aan als ik weet dat ik niet verder hoef telopen dan 2 meter (je kent het wel..auto in..auto uit ) , en daarna gewoon de hele avond bij kan gaan zitten :D
    sterkte... :)
    Oh enne ..komt je huisje ook op funda?

hier even een fotootje van onze nieuwe auto...jac is weer een trots man hahahah
    Heeft weer een nieuwe hobby erbij..auto rijden

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoi hoi

Hier gaat het nog steed goed! Wel zwaar, maar het lijkt alsof het de goede kant op gaat! We doen allebei echt zo erg ons best!
    Ben niet van plan om mezelf tekort te doen hoor ;) Niet meer in ieder geval haha. Daarom ook dat Alex toch echt aan gesprekken en dergelijke moet geloven hihi
    Het is nog even doorbijten, dat wel.. het is natuurlijk niet in 1 klap weer rozegeur en manenschijn, maar we komen er wel 8)

Hij is de afgelopen dagen thuis gebleven.. Hij moest nog het een en ander regelen, vandaar. Wel fijn, kunnen we eindelijk even normaal aan onze relatie werken!
    Heb daar zo een hekel aan he; zit je ergens mee, moet je weer wachten tot het vólgende weekend voor je het misschien op kan lossen :S lukt dat niet, moet je weer een week wachten.. Ondertussen loop je dus meerdere weken met een kutgevoel voor iets wat normaliter binnen paar dagen opgelost kon zijn :(

Vandaag is hij ook thuis gebleven! Hij ligt nu nog lekker uit te slapen.

@Bo, Lukt het nog een beetje meis?

@Consider, Ah wat jammer.. Hopen dat snel je eitje komt ;) Succes!

@Elies, *geeft je een dikke knuffel! Vervelend he.. dat je zelf weet dat je onaardig bezig bent, maar dat je gewoon geen zin hebt om liever te doen.. Voel je je al wat beter?

O dat is inderdaad minder voor je schoonzus.. hopenlijk gaat het dit keer wel volgens het boekje. Hoeveel kinderen hebben ze?

@Diaan, Mooi dat alles goed gaat! Leuk die babykamer meis. Had hem natuurlijk al gezien, maar zo aangekleed ziet het er nog leuker uit :D
    En je buikje is al groot! Ben benieuwd naar je nieuwe foto! Of is er niet veel verandering meer?

Mooi autootje hoor! Dus Jac is wel lekker zoet de komende tijd haha :)

@Busster, Gelukkig ben je er weer bovenop! Het was misschien niet het verstandigste nee, om gewoon te werken ;) Maar het is allemaal goed gekomen en dat is fijn!
    Makkelijk dat je zus der auto bij jullie staat! Kunnen jullie dus ook even ervan en van elkaar genieten ;)
    Is je mannetje wel weer blij met je? :D

Ben ook al aantal keer uit mn velletje gesprongen hoor (tegen Alex), maar dan wordt alles nog erger helaas. Maar heb nu eindelijk de juiste tactiek gevonden! (werd wel tijd he na 2,5 jaar haha ;)) We zijn hard aan het werk, we zien wel waar het eindigt, zolang ik maar weet dat ik er alles aan hebt gedaan om onze relatie te laten slagen. Eerder geef ik niet op ;)

@Mensi, Is alles een beetje aan kant? Ik hoop voor je dat je buren lekker weg gaan morgen! Haha. Zou wat zijn.. dat mensen je huis niet willen door hun :confused:
    Ah jammer dat je hakken net iets te hoog van het goede zijn. Inderdaad dan maar alleen voor zitgelegeheden dragen :p

@Rach, Hey meis, half jaar al weer.. de tijd gaat echt snel! Hou je sterk he ;)

Hoe is het met de rest? Het is nogal rustig de laatste tijd hier :eek:

20. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hai lieve meiden!

wat goed om te horen dat je het wel red meetie, maakte best wel zorgen. Hoe is alex nu met dylano?
    mijn vermoeden heeft dit niks met jullie te maken, maar met iets anders waar hij tegen aan loopt. Kan dat?
    Heeft het jou geen knauw gegeven meis, dat hij tegen je heeft gezegd dat je weg moest zijn voordat hij thuis kwam?ik vind je een bijzondere sterke vrouw. Niet opgeven maar knokken! (zingt: 'geef nooit op, ow geeft nooit op'!)

nice de auto diaan! haha mannen en auto's...

hoe is het met de rest van de meiden?

Deel Deze Pagina