Hallo allemaal, Wat is het hier rustig de afgelopen dagen..... Ik ben nu op mijn werk en ga alles snel even doorlezen @ Meetie echt knap dat je hier zo goed mee kan omgaan, en inderdaad de veranderingen kunnen natuurlijk niet in 1 dag komen @diaantje, leuke auto! @Eliesja, ben je nog steeds zo moe? hoop dat je je alweer een beetje beter voelt @mensi, hoe zijn de foto's geworden? Hoop voor je dat er snel kijkers komen, en dat de buren dan een beetje rustig zijn. We hebben gisteren een brief gekregen dat we vrijdag de 14de een informatie dag over de uitzending hebben op de kazerne. Gelukkig ben ik die dag vrij. De voorlopige vliegdatum staat nog steeds op 19 maart, heb mijn baas ook ingelicht, en die vond het ook erg vervelend dat ik geen vaste datum had. Ik werk in het onderwijs, dus de klassen moeten opgevangen worden! En dan is het erg vervelend als ik maandag bel dat ik er dinsdag niet kan zijn. ppfff defentsie houd ook geen rekening met het 'burger leven' Nou nog 2 weekies en dan is hij weg. Ik heb volgende week vrijdag een klein feestje georganiseerd voor vrienden, en daar weet mijn vriend niks vanaf, dus hij zal verrast zijn. Nou alleen vandaag nog werken en dan heb ik heerlijk weekend. Zaterdag worden de schuttingen berzorgt, hopelijk een beetje optijd, dus daar zijn we druk mee dit weekend.Ik hoop dat het niet teveel gaat regenen Jullie nog weekend plannen?
he meis wat vervelend! Ja je kan er geen pijl op trekken... hoop dat het allemaal beetje volgens schema loopt! Dat zal hij helemaal geweldig vinden zo'n feestje.Hebben ze ook voor vriendje van mijn zusje gedaan incl. stripper heb echt heel hard gelachen... De weken zijn nog wel te tellen meis, kom je hier maar lekker kletsen! Ik heb wel plannen heur van 't weekend.... mijn poepseliwoepsie komt thuis vandaag. Mocht je overlast hebben van ons mensi mijn excuses alvast... hihihi En zaterdag ben ik in den hague... moet met mijn buuf naar boris (ik zal zwaaien meetie hihi!) Oh meiden ik heb een gedicht gekregen van mijn schoonouders, zal hem er ff neer zetten. JAYLIE-ROMENY Een half jaar geleden geboren en ook direct weer verloren Wat blijdschap had moeten zijn, deed ons vreselijk veel pijn. Wij zijn je echter niet vergeten ook de pijn is niet gesleten. We moesten je laten gaan, maar wel met een HELE grote traan. Je hebt ons wel verlaten, doch wat een indruk heb je achtergelaten. Een ding moet je goed onthouden, we zullen altijd van je blijven houden. heel veel liefs OPA en OMA heeft mijn schoonvader zelf gemaakt in de trein. Het is onvoorstelbaar hoeveel mensen het hebben herrinnerd dat ze een half jaar is geworden. Dat doet een mens goed!
Hallo Allemaal; Ons huis staat vanavond op vbo.nl, de foto's die de makelaar heeft gemaakt heb ik niet gezien, ja van de badkamer die is mooi geworden. Vanaf volgende week komt hij ook op Jaap en Funda. Diegene die hem wil zien, pb ik onze woonplaats of link wel even. Het is wel een raar gezicht hoor, zo'n bord in de tuin, toen de makelaar weg was had ik er ook hoofpijn van. Nou afwachten wanneer er kijkers komen, wel spannend. @diaantje leuke auto, lekker groot. Is dat jullie wijk? ook mooi vrij wat een apart huis daar tegenover. Eigenlijk ziet het er hier ook zo uit tegenover vrijstaande huizen. Ons huis komt idd ook op Funda. @Meetie sterkte met Alex en jou hopelijk is het snel weer allemaal bijgelegd.Ik had opgeruimd voor de foto's, we hadden nog geen kijkers. Het was hoofdzakelijk de tierelantijntjes wat ik heb weggehaald, creme, tandpasta, fotolijsten enz enz. Vanmorgen klonk het hier gewoon hol. @Consider ik heb 1 foto gezien, de rest staat er vanavond op, dus dan zie ik de rest van de foto's. @rachje mooi gedicht, wat lief van je schoonouders, en helemaal lief dat ze er aan hebben gedacht! Oja even over de overlast...hennig an he?
hoi meiden... Diaan, wauw wat een buikje krijg je al, mooi heur! En wat een leuk kamertje is het geworden zeg...zoooo tof man die auto! Busster, gelukkig ben je weer wat aan de betere hand! En fijn dat je mannetje nu ook ff doordeweeks komt koekeloere! Met de hormoontjes gaat het sinds gister weer wat beterder, gelukkig, werd ook gek van mezelf zeg... Mensi, heb ik ook met de buren, mijn man woont hier al langer en heeft wat beter contact met ze dan ik, maar met verjaardagen komen we wel bij elkaar, maar verder zou ik ze ook zeker niet missen als ik weg zou gaan! Het is voor mijn man idd wel ff goed geweest dat hij deze week weg is, was echt niet te genieten, heb daarom ook een cadeautje voor m gekocht... Denk dat er weinig zon is voor de foto's, of hebben jullie weer mooi weer? Wil de link wel bekijken, ben helemaal niet sgierig heur.. Meetie, *bedankt je voor de knuffel... goed nieuws dus, echt fijn om te lezen dat het goed gaat tussen jullie en ook heerlijk dat hij er dan gewoon is, gaat hij volgende week weer aan de slag, of blijft hij nog een weekje thuis?...Hier al wat aan de betere hand, hoop dat het ook zo blijft als mijn man morgen weer thuis is..hihi Mijn schoonzus heeft 1 kindje en een sterretje... Consider, jee nog maar 2 weekjes, gaat wel snel zeg! Een druk weekend voor de boeg dus, wij nog geen concrete plannen, mijn moeder is zondag jarig dus daar gaan we heen! Rachje, wat een onwijs mooi en lief gedicht...sterkte voor je meis.. Nou hier zit het werken er weer op... Afgelopen dinsdag was het echt een drama met Alyssa en met het wegbrengen naar de crech, huilen, gillen, ze heeft alweer een aantal weken erge moeite met wennen...dus hadden we afgesproken om op de donderdag haar een paar uurtjes extra te brengen. Oh dit is echt hartverscheurend zeg, als ze zo huilt en mama roept.. Maar uiteindelijk na een half uurtje is ze wel lekker aan het spelen, gelukkig... Weet straks nog steeds niet wat ik ga doen, 2 dagen blijven werken of 1 dag en straks met de kleine, ook de crech? Vind het zo moeilijk... Nou morgen komt mijn mannetje weer naar huis en hoop dat ik dit weekend wat aardiger voor m ben haha... Heb om het een beetje goed te maken een cadeautje voor m gekocht...
lieverd alyssa is op zo'n leeftijd. Heel typerend, die leeftijd heeft altijd moeite met wennen. Is een fase gaat wel over. De kleine hoeft amper te wennen als je hem/haar meteen daar brengt. Groeit er mee op zalk maar zeggen. Als het je niet lekker zit, vraag je de groepsleiding even of het goed is dat je strakjes even belt hoe het nu met haar is. Tenminste dat is mijn advies altijd.
Ja dat is het huis tegenover ons...die van ons is een " gewone " uitgebouwde hoek woning , foto's op hyves hihihi ( allemaal nieuwbouw, , het huis tegenover is plan B hihihi..al heb ik mijn zinnen gezet op een huis daarachter weer..2 onder 1 kap....ach een mens moet blijven dromen..) ben echt benieuwd waar je nu nog woont...en wat je volgende paleisje word..dus stuur maar door die link! @ consider...balen dat het al zo snel zover is he...nou..net wat rachje zegt..kom maar lekker hier afleiding zoeken. @Rach..wat een prachtig gedichtje meis, ja het is en blijft een gemis! @Bo...hoe gaat het meis, bevalt je werk...zal vast wel wennen zijn, en je komt zeker tijd tekort...tot het straks allemaal vanzelf gaat..weet je niet beter..en geniet je nog meer van Cloe ! @Meetie, ben trots op je..je bent een doorzetter..jullie komen er wel...maar vergeet je zelf niet in het hele proces he! @busster..al van je verkoudheid af...het heerst heel erg..waardeloos! voor wie ik vergeten ben...sorry..zal straks wel even terug lezen hahah
Weet dat het een fase is, maar vind het zo erg om haar zo aan te horen.. dinsdags heeft ze me ook na een uur al gebelt dat het goed ging en vanmorgen was het maar van 10 tot half 12 en het ging heel goed, ze ligt nu ook lekker in haar eigen bedje te slapen. We hebben nu ook afgesproken dat we het afscheid wat korter houden, ik blijf ook te lang bij haar, maar dat komt ook omdat Alyssa haar schoenen en jas niet uit wil doen, dus ben meestal 5 minuten met dr bezig... dus dan maar niet uit, dat doet de leidster dan wel...ben benieuwd volgende week..bedankt voor je advies meis..
Nou idd dromen van een mooi huissie, dat doe ikke dus ook altijd, zit mezelf ook altijd lekker te maken met van die woning- en bouwprogrammas! Maar je woont wel mooi en vrij daar diaan!? Of is deze foto je droomhuis?
ja ik wist dat ik 1 van jullie vergeten was........ELIES !..sorry lieverd... Zat net telezen of het crech drama...heel herkenbaar.. Onze crech was aan het eind van onze straat , dus Marv kon mij vanuit het raam helemaal naar huis volgen..drama..huilen..noem maar op..ik voelde me heel schuldig...was gewoon thuis..dus "moeten" was niet nodig...als ik dan aan het eind van de ochtend hem kwam ophalen stond hij daar nog net zo bij het raam waar ik hem had achter gelaten............DACHT IK ! .........tot ik met de leidster er over begon..die vertelde dat zodra ik uit het zicht was..hij gewoon leuk ging spelen...tot de eerste moeder binnen kwam en hij gelijk het op een brullen begon tezetten tot ik er was........kleine man heeft het 2 maanden volgehouden...toen was het klaar....
die is helaas van ons droomhuis hahah..maar wij wonen ook niet onprettig hoor... Heb nog geen nieuwe foto's gemaakt...maar deze foto is zoals hij op funda stond... foto's van binnen op mijn hyves..
hey diaan lijkt beetje qua vorm op mijn huissie! ff kijken of er een foto van is op mijn nieuwe lappie (JIPPIE)
Hmm mooi huissie, *kwijlt ffies.. Ik vind die grote herenhuizen ook zo mooi, lekker ruime woonkamer en hoog plafond en je hebt er hier best veel van waar ik helemaal bij wegdroom... Hoop dat het snel beter gaat met Alyssa, ik hou ook altijd in mijn achterhoofd dat zodra ik uit het zicht ben het altijd wel goed gaat!
ooooooooooh ja elies,zo'n jaren 30 achtige woning.... maar moet zeggen nieuwbouw heeft minder onderhoudt scheelt geld! Maar laten we lekker dromen.
kom maar op met die foto's ..ben gek op foto's .. @ elies..ja meis..hoe pijnlijk het ook voor jou is ..want geloof me...de kleintjes zijn er zo overheen...ze moeten er even doorheen... (zelfde als met de verhuizing naar Heteren..heb nachten niet kunnen slapen , en maar huilbuien door alle gedachten " nieuwe wijk, nieuwe vriendjes, nieuwe klas, nieuwe school..." , man..van af de eerste dag dat we hier sliepen heb ik de jongens practisch niet gezien..waren gelijk met een groepje de hort op!..en ik me maar druk maken of ik de juiste keuze had gemaakt hahaha) @ rach..nieuwe laptop...lijkt me ook heerlijk ..lekker op de bank hangen ..lekker forum-en....RELAXED !
Ja kost idd best een hoop, wij hebben nu een vooroorlogse dijkwoning, maar we zijn nooit klaar, hier trouwens een foto van het huis van 1 van onze buren, zo ziet ons huis er ook uit, alleen hebben wij dus ook een dakkapel, voor en achter, deze woning staat te koop!
ja precies...je moet maar zo denken..hoe groter..hoe meer je bezig bent om het allemaal mooi schoon tehouden... (doet me gelijk denken aan die reclame van die miljonair die zover met rennen door zijn huis om bij een toilet tekomen.......zou voor mij op dit moment ook drama zijn..heb al 2 keer iets laten lopen omdat ik helemaal in een deuk lag en het niet op kon houden toen tuttebel ook nog ff op mijn blaas ging bouncen hahaah)
oh prachtig huis elies...die erker (zo noem je dat toch?) ..geweldig! Maarja..net wat je zegt...je bent eigenlijk nooit klaar...steeds weer nieuwe projecten he... Maar het heeft wel meer sfeer dan een nieuwbouw huis...zie het al helemaal voor me ..zonnetje erbij..heerlijk !
ja een erker idd, erg leuk ja, maar wij (althans ikke) wil heeeel graag een hoekbank en weet nog niet zo goed hoe dat met een erker moet.. dan komt die bank dus een meter van de vensterbank af... maar idd ik heb (als ik veel geld zou hebben) grootse plannen hierro, aanbouw en dan een grotere keuken, het liefst zou ik de eetkamer dan met een trapje naar beneden willen hebben, kan makkelijk met een dijkwoning, hihi, ach keep on dreaming....