Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oeps, moet mijn meissie wakker gaan maken, moet zo lukkie pukkie van school halen..

latersssss

2. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    hey meiden

zo daar ben ik weer, beetje druk gehad deze week we hebben onze oudste hond in moeten laten slapen en ondertussen mijn mannetje weer op oefening

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

Oh meis, wat verschrikkelijk..hebben ruim een jaar geleden onze hond in moeten laten slapen...mis haar nog elke dag....sterkte !

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sterkte Aggi, wat naar voor jullie!

Eliesja en Diaantje ik zal jullie pben.
    Als de link het weer doet, hij is er mee bezig...
    De foto's zijn gemaakt tijdens motregen, maar het valt wel mee.
    Erg zonnig was volgens de makelaar ook niet mooi, kwa overbelichting.

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    prachtig huis hoor...ben je zo kwijt ! :thumup:

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Dat hopen wij ook... THANKS ;)

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Aggi, ach wat vervelend zeg, sterkte..

Mensi, wauw mooi huissie, die ben je zeker zo kwijt!

Vandaag tandarst geweest, Lukkie had een klein gaatje en is heel erg bang en ze vroegen of ze het gelijk moesten doen, ik zeg ja hoor, doe maar is beter anders moeten we weer terug komen...hihi, maar eh ik had dus ook en gaatje en ik ben dus echt een schijterd, want ik kom lekker ervoor terug..haha :oops:

Mijn mannetje stapt net binnen.. :D

Fijn weekend...

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    He lieve dames!

Ik heb jullie gemist! Niks aan... Ik ben dus weer aan het werk en heb last van een dip. Zit niet lekker in m'n vel. :( .. en heb nergens meer tijd (en puf) voor. Ben dus ook wat minder op het forum te vinden, maar probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen..

Heb al jullie fotootjes gezien.. echt heel gaaf, al die woningen! Wij hebben ook een vooroorlogse jaren dertig woning; vindt het echt wat hebben!

@ Diaan: wat een super buikje! Echt he-le-maal jaloers.. Ik wens soms wel eens dat ik weer lekker zwanger was en overal zo heerlijk lekker lui de tijd voor kon nemen.. Het liefst had ik nu weer een dik buikje, hihi..

@ Elies: Mooie woning!

@ Meetie: meis, hoe is het met jou en Alex.. is het al wat beter?

Lieve Rach, wat een mooi gedicht en wat ontzettend lief.. Natuurlijk is niemand jullie prinsesje vergeten.. ze was zo bijzonder!

Het is hier verder heel druk en wat ik al zei, ik zit niet super in m'n vel. Het is druk en moeilijk te combineren. Ik ga om 5:00 van bed en zit niet stil voor 22:00.. en dan ga ik naar bed en val ik als een blok in slaap. Ik kan jullie vertellen dat dat niet echt bevordelijk voor je relatie is.. :rolleyes: .. daarnaast heb ik te horen gekregen dat Ed ergens in de zomer weer naar Afghanistan moet.. Het was, volgens hem, vrij definitief...

Hmm... Eerlijk gezegd voel ik me echt po*p.. en zit ik nu te wachten tot dat Ed weer terug komt uit Deutschland..dat zal wel ergens vannacht worden ofzo..

- sorry voor m'n klaaggezang hoor.. ik ben gewoon een beetje op... -

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    och meissie wat ontzettend kl*te! Heh echt nieuws waar je op zit te wachten (not!)

Ik zeg het net tegen jordy en die zei: ja wist ik. mannen....

Voor hoelang meissie? Is het miss een optie om chloé een middagje of iets naar opa/oma's te brengen om ff de tijd voor elkaar te nemen. Of dit weekend lekker rustig aan te doen en beetje op kracht komen?

Misschien vrolijk dit je ietsiepietsieminibeetje op... 12 juni Sex and the City the movie komt uit.. me likey!

Als je wat kwijt wilt gooi het er hier maar uit, daar zijn we voor!

hele dikke knuf voor je!

10. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ohh jaaa.... daar kan ik me echt op verheugen! Me likey too.. :D

Wist Jordy het? Pff.. moet hij ook? Heeft hij al enig idee wanneer ze moeten?

We gaan ook lekker een weekendje weg.. Ik zit een beetje te zoeken; wil graag een weekendje antwerpen of parijs.. gewoon met z'n twee.. Even bijpraten en uitrusten.. de tijd voor elkaar nemen. We hebben het natuurlijk nog steeds leuk met elkaar, maar dat ik zo moe ben.. dat begrijpt Ed niet.. die is springlevend haha..

Ik voel me zo'n zeur en wil me eigenlijk niet laten kennen tegenover de buitenwereld, maar werken, een kind en een man = zwaaaar

11. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    is het ook lieverd! niemand geeft dat toe, maar het is donderszwaar!
    Nee jordy hoeft waarschijnlijk niet, want hij zit vanaf maandag in 't harde. Maar niks is zeker.
    Hoe vind ed het zelf dan?

Ga maar lekker weekendje samen weg! ff op adem komen. Is ook heel normaal hr dat je die behoefte hebt.

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi dames ,

Heb het druk druk druk , wil jullie alleen even zeggen dat ik weer helemaal fit ben en dus niet meer ziek zwak en verkouden , lees zondag alles even door want ik moet morgen werken (om 6 uur in amsterdam morgen ochtend dus duik zo mijn bed in) en daarna naar Den Haag om mijn moeders verjaardag te vieren . We gaan Bowlen en wokken dus morgen de hele dag onder de pannen.

Allemaal een heel fijn weekend en tot snel

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Busster beterschap, en dames fijne zondag
    Wij gaan zo naar m'n oma, Steven heeft al een tekening gemaakt met wasco krijt.
    Morgen avond lekker kleuren en knippen!
    Woensdagavond m'n handen manicuren.
    Zondag feest van m'n andere oma, ze is van de week 94 jaar geworden!

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Heey dames!

Ook en fijne zondag van mij...

:D

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    goeiemorgen meiden..

Denk dat het virus nu ook deze kant is opgeslagen..pfffff..voel me zwaar K*T ..alles zit dicht, snotter, snotter, mijn keel lijkt wel of er maanden geen vocht doorheen is gegaan...pfffffff om over de hoofdpijn maar tezwijgen...
    Marv is er mee begonnen...maar die heeft na een middagje blaffen nergens geen last meer van... :evil:
    Dus kruip weer lekker onder de wol zo...

Ohja Rachje, Jac was even aan het hyven (jaja...heeft tegenwoordig ook een hyve....nog weinig vriendjes hihihi....dus wie er nog een vriendje bij wil mag m toevoegen hoor hahahah) en kwam op Jordy's site terecht...wat blijkt..jac heeft in zijn dienstplicht ook bij 42 tankbat gezeten..en denkt mannen op de foto teherkennen hahahahah
    Kun je zien..klein wereldje hahah

zo nu ga ik echt hoor...ff plat....

wie weet tot laterrrrrrrrrrrr

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hoi hoi,

Bo, ach meis, wat vervelend zeg dat je in een dipje zit, hoop dat je snel mag wennen met chloe en het werken, valt ook niet mee om zo lang van je meisje weg te zijn..en ook nog het nieuws dat ed naar afganistan moet, gatver.. :( Zal idd wel ff heerlijk zijn saampjes er ff tussen uit!
    En mannen zijn echt erg dat ze dat niet begrijpen dat het voor ons gewoon zwaar is, werken-man en kind(ren).. Hoeveel dagen werk je nou?

Ik kan het ook alleen maar beamen hoor, druk druk druk... :rolleyes:

Busster, gelukkig dat je weer beter bent! Nog gefeli met je mams, de mijne was gister jarig en hebben het ook in een restaurant gevierd, was wel weer gezelli!

Mensi, jij ook nog gefeli met je 94-jarige oma, :confused: wauw wat een leeftijd zeg!

Diaan, beterschap meis...

Zoooo is het bij jullie ook zo'n baggerweer, wind en keiharde regen...was gister ook al zo'n trieste dag, bah...

Hier gaat alles lekker...geen nieuws ook...

laters

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Diaantje beterschap.
    Steven is ook verkouden en hij eet slecht, maar even vanmiddag langs de dokter voor keelcontrole.
    Eliesja dank je m'n oma geeft zondag haar feestje, ze huurt elk jaar een zaaltje af en geeft warm en koud buffet.
    Alle kinder, klein en achterkleinkinderen zijn dan uitgenodigd.
    En aangezien dat altijd hier in de buurt is, gaan we mooi op de fiets :D

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mensi klinkt gezellig hoor..
    Beterschap voor steven..

19. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    beterschap diaan! hahaha wat grappig! ja zo zie je maar een kleine wereld!

Wij hebben gister jordy's broer + vriendin op bezoek gehad zij wilen met ons op vakantie.
    Waarschijnlijk word het kroatië! lekker even weg... heerlijk!

Fijn weekend gehad dames?
    Ik ben zaterdag in den haag geweest, was erg gezellie!

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Eliesja O jeetje heb je zelf ook een gaatje , moet er wel om lachen hoor daat je bij je zoon zijn gaatje meteen laat vullen en dat jij er voor kiest om er voor terug te komen.

@ Bo Lukt het je al een beetje uit je dipje te kruipen ? Wat naar dat je te horen hebt gekregen dat ed bijna zeker deze zomer naar afghanistan moet. Je weet dat de kans groot is maar als het dan zo ver is is het altijd schrikken en slikken.

@ Rachje Wat een mooi gedicht van je schoonouders volgens mij is het heel fijn om te merken dat er zoveel mensen aan je meisje gedacht hebben op haar halfjaar dag.

@ Aggi Zag ik dat goed ben je vandaag jarig , zo ja GEFELICITEERD

@ Diaantje he heb jij nu het virus te pakken , hoop dat je snel weer beter bent ik heb me echt meer dan een week rot gevoeld , inderdaad met hoesten en een snot hoofd en koppijn . Beterschap meissie

@ mensi Heb je een leuk feestje gehad van je oma , Wat een leeftijd zeg 94.

Mijn moeders verjaardag was erg leuk we hebben gebowld in het zuiderpark het was disco bowlen maar dat was eigenlijk wel grappig de mannen hadden gewonnen ze hadden alle 2 105 punten en vonden zichzelf dus helemaal geweldig . Daarna zijn we gaan wokken het eten was heerlijk hoor maar wat een vreetschuur was dat wokrestaurant echt veel te groot maar we hebben het er met zijn 7enen gewoon gezellig gemaakt.

Mooie huisjes hebben jullie trouwens allemaal .
    Dames hoe doen jullie dat trouwens met die foto's van jullie huis onder je bericht zetten wou dat ook eens proberen maar bij mij lukt het niet erg .

Deel Deze Pagina