Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    @Busster m'n oma geeft zondag haar feestje.

Steven had weer opgezette amandelen, verder was er niks aan de hand.
    Maar toen ik eten ging opscheppen heeft hij 2x overgegeven.
    Dus we hebben hem niks gegeven, en voor het naar bed gaan heeft hij een paar slokjes thee gehad.
    Zo zielig hij was verdrietig en zei bha bha, heb hem lekker in bad gedaan.
    Nu slaapt hij lekker, hij heeft ook al een paar dagen een beetje diaree.
    Toch is hij niet echt ziek.

@Rachje leuk met een stel op vakantie, kan me voorstellen dat je daar helemaal zin aan hebt.

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Mensi , heb ik het verkeerd gelezen ik dacht dat je afgelopen weekend het feestje van je oma had, Nou alvast veel plezier voor dit weekend . Hoop dat Steven niet echt ziek word voor hem en natuurlijk ook voor jou.

Ik kom net terug van mijn werk en heb zoals zovaak weer teveel koffie gedronken en zit nu dus klaar wakker achter de pc. nog 2 avondiensten en dan ben ik lekker 3 daagjes vrij.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Hoi nou Steven is wel ziek, maar zondag zal dat wel weer over zijn.
    Overgeven, diaree, geef hem er maar ORS bij ivm uitdrogen.
    Hij wil wel drinken maar niet van harte.
    Hoop dat hij snel beter is, dit is ook niks.

4. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi dames wat een rust hier waar is iedereen ?
    Ziek? Werk? Druk?

@ Mensi He wat vervelend :( dat Steven nu echt ziek is. Hopelijk gaat het snel beter met hem.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ja wat rustig hiero.
    Steven knapt al weer wat op.
    Vanmorgen om 04.30 een poepluier,
    daarna heeft hij bij ons geslapen, als hij ziek is mag dat.
    Nu slaapt hij lekker, hoest nog wel.

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou idd erg rustig, hoefde niet veel bij te lezen...
    Heb weer 2 dagen gewerkt..

Morgen de 20-weken echo, ben zo benieuwd zeg en ook of alles goed is..
    En dan lekker een weekendje weg...daar heb ik echt zin in!

moet er alweer vandoor, alyssa wakker maken en lukkie luke halen van school..

mensi gelukkig is steven al aan de betere hand.

Diaan, ook al beter meis?

laters..

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey meiden!

Nou, ik voel me niet zo sterk als ik misschien overkom.. voel me juist onwijs zwak en stom dat ik mij dit allemaal laat gebeuren.. Maar ja, ik ga niet breken voor ik zeker weet dat ik er alles aan heb gedaan om onze relatie te proberen te laten slagen.
    Op zich gaat het nog steeds de goede kant op. We doen allebei nog steeds erg ons best en we hebben echt hele goede gesprekken gehad enzo! We reageren ook echt stukken beter op elkaar en elkaars emoties. Maar ik trek het niet echt meer.. Het duurt allemaal gewoon te lang.. voel me zo kut he.. Het klinkt misschien echt triest enzo maar ik heb het er echt zwaar mee..
    Heb ook wel het gevoel dat die vonk een beetje begint te doven.. Ben echt bang dat het binnenkort over is..
    Maar ja, misschien komt het gewoon dat ik nu beetje sipjes ben enzo dat ik zulke dingen denk..
    Alex is deze week ook thuis gebleven, hij is vanochtend naar zn werk gegaan om spullen in te pakken enzo. Vanavond of morgen komtie al weer terug (gelukkig!). Maar maandag begint zn opleiding tot schutter lange afstand. Die duurt 5 weken. Hij weet nog steeds niet of hij op uitzending gaat, ze hebben ook geen groepscommadant wat wel een van zn voorwaarden is.

@Rachje, Alex heeft het kennelijk nog steeds moeilijk met Dylano.. Vanochtend bijvoorbeeld ook, Dylano drinkt sochtends altijd bij mij in bed in mijn armen zn melkie.. en dit keer lag hij bij Alex en ik gaf hem zn flesje.. maar die wilde hij dus echt niet nemen! En huilen.. dus ik pakte hem over en toen was alles goed.. Alex meteen sip omgedraad met de commentaar ' ik ben toch niet goed genoeg..'

En Alex weet gewoon niet met zorgen, problemen, emoties en dergelijke om te gaan. Hij negeert ze liever en hoopt maar dat ze dan vanzelf weggaan.. Maar ondertussen heeft hij zo veel in zn hoofd weggestopt dat het hem te veel is. En hij weet dus niet hoe hij daar mee om moet gaan. Een van zn uitlaat-manieren is dus boosheid en agressie..
    En daar wist ik dus niet mee om te gaan hihi
    Maar daar zijn we dus aan aan het werken en ik moet zeggen dat het echt de goede kant op gaat :) (Eindelijk! hihi)

Uf.. mooi gedicht wat je schoonvader hebt geschreven. Het valt niet mee he, maar toch fijn dat ze bij iedereen zo bij blijft!

Oe! *zwaait nog terug! hahaha :)

@Consider, ..zo over een weekje gaat je mannetje dus weg :( Leuk dat je nog even een feestje hebt geregeld! En jijzelf kan hier altijd je zorgen en gemis even uiten he ;)
    Staat je schutting er? Het weer was er niet echt geschikt voor..

@Mensi, En? Hebben er al kijkers zich aangemeld? :D
    En wat leuk dat je nog 2 oma's hebt! 94, aardige leeftijd :D Zijn ze beide nog pienter en gezond?
    Leuk dat Steven ook een tekening heeft gemaakt zeg! Vind dat altijd zo lief!
    Hoe gaat het nu met hem?

@Eliesja, Mijn mannetje is dus nog steeds niet aan de slag. O en hij belt nu net, dat hij morgen terug komt. Morgenochtend om 8 uur moet hij nog even zn wapen inleveren en daarna komtie gelijk naar huis!

Mooi dat het weer beter met je gaat meis! Wat heb je gekocht voor je mannetje? :D
    Hoe gaat het trouwens met je mannetje zelf? Wilde het telkens al vragen maar puntje bij paaltje ontschoot het me telkens! (ik heb het over zn gezicht he ;))

Gefeliciteerd met je moeder!

En zielig van je meissie :( Is ze al een beetje aan het wennen op de crech?

Vervelend dat je een gaatje hebt! Ik ben dit keer goedgekeurd :D Zie die vent dus pas weer over een half jaar.. mooi! hahaha Ik zat hem ook weer echt te knijpen in die stoel zeg.. komt er ineens een vent binnen, zegtie: " zoo.. beetje angstig?!" :( hihi

Morgen de echo! :D Spannend! Hopen dat alles goed is, waar we uiteraard wel van uit gaan he :D
    Veel plezier van het weekend! Genietse!

@Diaan, Haha wat een mannetje die Marvin. Huilen tot je hem weer op kwam halen :p
    Beterschap! Voel je je ondertussen al wat beter?

@Aggi, Sorry van je hond meis.. sterkte
    Is je mannetje al terug?

@Bo, Hey meis.. het is inderdaad niet makkelijk, dat mag je gerust zeggen hoor ;) Werk je nu fulltime?
    Heerlijk dat jullie een weekendje weg willen! Staat het al gepland? Zal jullie vast goed doen!
    Maar wat kut zeg dat Ed vrijwel zeker naar Afghanistan moet! Wat vind hij daar zelf van?
    Uf, hou je taai he meis! En je mag hier altijd lekker klagen hoor ;)

@Busster, Mooi dat je weer beter bent! En ook al in Den Haag! Het zuiderpark.. daar woon ik vlak naast hihi ;) En ook gefeliciteerd met je moeder he!

Zijn Chantal en Rian ook nog op het forum? :eek: En volgens mij hadden we toch ook iggylover ofzo? Uf sorry, heb de laatste tijd zoveel nieuwe mensen leren kennen dat ik het even niet meer bij kan houden hoor :oops:

Maar ik heb het druk mensen, ik ga er snel weer van door! Moet nog een hoop doen!

Tot snel meiden!

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey Meetie fijn wat van je te horen, geloof ook best dat je het op een gegeven moment zat bent, het vergt gewoon veel van jullie en hoeveel kan een mens hebben? Hoop dat je het nog volhoud meis, want zo te horen gaat het nog steeds de goede kant op, maar vergeet vooral niet dat jij er ook nog bent, ga eens lekker weg met een vriendin en laat Dylano lekker ff met papa ofzo.. nog steeds aan jezelf denken hoor!

Hier gaat het idd nog steeds goed, heb m een nieuwe portomonnee gegeven, was hard nodig en heb m getrakteerd op een eetentje, vond hij erg lief en hoefde het allemaal niet te doen...(zeggen ze :) ;) )

Nou dat met zijn gezicht is zo goed als weg, beter hoor, heeft gelukkig geen weken geduurd! Was vrij snel weg...

Nou meis alvast een fijn weekend
    en ook de rest van de meiden een heel fijn weekend...

liefs elies

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh en met Alyssa en de crech gaat gelukkig weer de goede kant op, we houden het afscheid erg kort en dat gaat heel goed!
    Ze heeft vorige week en vanmorgen een uurtje extra geweest, dus volgende week weer gewoon 1 dag! Ben benieuwd..

knuff

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Eliesja hoe ging de 20 weken echo?
    Weet je wat jullie krijgen?
    @Meetie ja m'n oma's zijn allebij nog kwiek, ene oma van 94 kookt nog steeds voor zichzelf.
    Andere oma klaagt altijd over haar gezondheid.
    Steven is beter, maar nu is Frank ziek.Ligt in bed.
    En ik begin ook verkouden te worden bleeeehhh.
    Iedereen fijn weekend! ;)

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ eliesja hoe was je 20 weken echo?

@ mensi Beterschap aan de ziekenboeg bij jou thuis

@ meetie De manier van met problemen omgaan van Alex komt me heel bekend voor, Nu gaat het veel beter hoor maar John was in het begin van onze relatie ook zo was er een probleem negeerde hij het gewoon in de hoop dat het vanzelf weg zou gaan of hij werd erg boos en daarbij moest hij altijd hele vervelende scheldwoorden gebruiken , Ik ben juist opgevoed dat je er over moet praten en dat botste nogal eens nu hebben we de middenweg gevonden hij probeert er over te praten en ik wil niet meer het naatje van de kous horen zodat het voor ons alle twee goed is. Hoop dat het met jullie binnen kort ook weer helemaal goed gaat en als je het even niet trekt met Alex moet je hier gewoon even je hart komen luchten hoor dat helpt.

Woon je vlak bij het zuiderpark wat gezellig, mijn moeder woond ook in den Haag ze woond vlak bij kijkduin kan ik mooi met de randstadrail(3) van mijn huis naar dat van haar . Toen we naar een huis zochten hebben we ook een aantal keer bij huizen in de buurt van het zuiderpark gekeken maar uiteindelijk zijn we toch voor ons huis in Zoetermeer gegaan omdat dat net iets makkelijker is voor mijn werk.

Iedereen een heel fijn weekend en ik hoop dat het zulk lekker weer blijft ik heb al op mijn terras in het zonnetje gezeten met een goed boek , heerlijk

Ga maar eens eten koken jammer genoeg voor mij alleen want John moet vandaag tot laat werken geloof dat hij weer naar Eindhoven moest omdat er mensen terug komen van uitzending en daar moet de Generaal bij zijn. Word een uur of 11 voordat hij de generaal weer thuis heeft gebracht en dan hier is. Bah

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Nou vent van mij ligt boos in bed.
    Hij was een of andere schiet documentaire aan het kijken op tv, en Steven was nog op, dus ik vraag hem vriendelijk het eraf te zetten, nou hij werd boos en zei het is maar een documentaire hoor, zeur niet zo.
    Nou veel over en weer gezeur ik hem hem netjes uitgelegd dat dat niks voor kindjes is om naar te kijken.Ik wil dat gewoon niet hebben.
    Gelukkig lag Steven tijdens de discussies al in bed.
    Frank had hoofdpijn en ik had al de hele dag z'n gekreun en geklaag aan moeten horen (zoals mannen dat altijd zo goed kunnen)
    Toen hij zei dat ik zeurde heb ik gezegd dat hij een sukkel was.
    En toen ging hij naar bed.
    Ja kom nou zeg heb ik ook nog wat te vertellen, of moet ik alleen naar hem luisteren? dacht het toch zeker niet!
    Denk niet dat er veel moeders zijn die het goed vinden dat hun kind naar zulke tv beelden kijkt.

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ mensi Je hebt helemaal gelijk hoor zoiets is niet wat je kijkt als er kleine kinderen rond lopen en ik zou er als ik jou was ook iets van gezegt hebben want onbewust pikken die kleintjes heel wat op. Laat hem maar even in zijn eigen sop gaar koken in bed . Mannen kunnen inderdaad zo zielig doen als ze zich niet lekker voelen klagen , zuchten kreunen piepen en denk dat iedere man dat doet.

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Dank je ; maar ik zit hier wel alleen verdrietig op de bank.

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Snap ik natuurlijk word je er verdrietig van . Voor zover het helpt een dikke digiknuffel

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Dank je lief van je heb hem ontvangen ;)

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    He dames!

Allereerst: Meetie, ik heb zo ontzettend met je te doen.. ik begrijp dat het echt op begint te breken. Ik snap dat het voor Alex dubbel zo hard aankwam dat Dylano niet bij hem een flesje wilde drinken.. Dat heeft tijd nodig en zeer veel geduld. Meis, probeer alles er uit te halen wat er nog in zit en te redden wat er te redden valt.. en als het écht niet meer gaat, dan moet je er toch over nadenken wat je volgende stap gaat worden..
    Heel veel sterkte!

Hier bij mij gaat het ook nog steeds niet van een lijen dakje. Ed en ik hebben continu woordenwisselingen en enorme irritaties. Wel schelden en tieren op elkaar.. en de affectie is momenteel ver te zoeken. Ik houd me meestal sterk maar heb de afgelopen week al diverse malen een enorme dip gehad. Vandaag staat het huilen me ook nader dan het lachen. Ed is vanochtend vroeg weggegaan om z'n zus en neeft uit Papendrecht te halen.. en ik zou eerst mee, maar ik moet echt even bijslapen en bijkomen van de afgelopen week.
    Het begint me zo ontzettend op te breken. Niet zozeer het werk (want dat vind ik heerlijk) en het vroeg opstaan, maar voornamelijk mijn aandacht wat ik moet verdelen. Eerder 'zeurde' Ed nog wel om aandacht of om.. tja.. sex. Maar momenteel lijkt het hem allemaal niet meer te boeien. We gaan eten 's avonds, ik tuttel nog even om met Chloé (badje enzo..) en daarna gaan we naar bed. We geven een kus en draaien de ruggen naar elkaar toe. Gister avond hadden sex en het leek wel of hij er niet meer van genoot.
    Ik weet het gewoon ook echt niet meer. Het zal nooit meer zo worden als dat het was en dat weten we. Maar op de één of andere manier zitten we nu vandaag al vier maanden in een enorme dip. We zijn geen eenheid meer. Geen Edwin en Bobbie die dolgelukkig waren samen. We lijken op dit moment wel heel ver van elkaar verwijderd te zijn. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet, we lijken gewoon niet meer uit die dip te kunnen klimmen. We praten (nou ja, voornamelijk ik) wekelijks hierover.. maar we kunnen geen echt oplossing verzinnen. Het weekendje weg is ook nog niet gepland, want Ed moet waarschijnlijk straks het opwerktraject voor Afg. in en dan is hij ook niet veel thuis..

Hmm.. het gaat gewoon niet goed zo.. (sorry voor m'n enorme geklaag iedere keer als ik hier bericht..)

Gelukkig :D gaat het met Chloé wel erg goed. Ze is zó gemakkelijk.. kortom: een heerlijk kind. Ben helemaal verliefd nog steeds!

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo.. Dylano ligt in bed.. even kijken of hij dutje wilt doen
    Alex is nu naar de voetbal en daarna gaan ze naar een kickboxgala, dus hij komt pas laat thuis :(

@Elies, Ik hoop ook dat ik het vol hou, vooral omdat het nu de goede kant op gaat. Zou zonde zijn om nu af te haken..
    Ben vorig weekend lekker weg geweest met meiden :D Eerst uit eten met 160 vrouwen hihi Mijn zusje was er ook dus dat was onwijs gezellig. En daarna ben ik met vriendinnen naar Zenga geweest, was echt leuk!

Mooi dat je mannetje zn gezicht weer beter gaat! :D
    En dat Alyssa het ook beter doet op de crech ;) Scheelt wel weer een hoop gestress hihi

Ben je een beetje aan het genieten van je weekendje weg? :D Hopenlijk was de echo goed! Heb je nog foto's meegekregen?

@Mensi, Wat leuk dat je beide oma's nog zo pienter zijn zeg!
    Beterschap thuis ;) Voel je jezelf nog goed?

Is je mannetje nog steeds boos? Ik vind dat je gelijk heb hoor, ik wil ook niet dat Dylano zulke dingen kijkt. *geeft je knuffel ;)

@Busster, Mooi dat jullie een mooie tussenweg hebben gevonden! Hier beginnen we nu ook eindelijk een beetje door te krijgen hoe we op elkaar moeten reageren
    Wij waren vorige week in Zoetermeer! Ik dacht nog van 'volgens mij woont een van de meiden van het forum hier!' hihi We zagen nog een heel mooi huisje te koop staan, maar durf niet de prijs op te zoeken haha :)

@Bo, Ah meis wat kut dat het nog steeds niet zo gaat als het moet! Ik begrijp dat je daar behoorlijk sip van wordt. Wat is dan echt het probleem wat tussen jullie staat? (Hoef je niet te zeggen als je niet wilt hoor ;))
    En wat gebeurt er als je die vervelende routine wat breekt? Als jullie bijvoorbeeld naar bed gaan en jij een keer wel ineens lekker tegen hem aan gaat liggen?

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor ;) Klaag maar zoveel als je wilt!

En echt super dat chloé zo leuk is! Geeft je echt een fijn gevoel he :D Wat zouden we zonder ze moeten?

Bah, mn broertje en zn vriendin vroegen of wij zin hebben om mee te gaan zwemmen.. Alex heeft al ja gezegd. Maar mijn lichaam zit me nog steeds niet echt lekker.. en dan voor onbekende maakt het me niet zo veel uit hoe ik eruit zie, maar bij mn broertje heb ik meteen het gevoel dat hij veel kritischer kijkt en me beoordeeld.. Hij en mn schoonzusje zijn zowiezo al erg kritisch wat betreft andere mensen, en op zijn zus wilt hij wel trots zijn..
    Ik weet dat ik me lekker aanstel, maar wanneer je met zoiets zit lijken zulke dingen gewoon grote obstakels..
    Ik kijk dus echt mega erg op tegen morgen :rolleyes:

Maar ja, Dylano is eindelijk in slaap gevallen.. ik ga even trainen (alsof dat helpt voor morgen 8-[)

Spreek jullie later!

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Meetie we hebben nog geen kijkers gehad.
    Ik ben nu snotverkouden en Frank aan de rees.
    Verder gaat het wel goed hoor.
    Steven is al weer helemaal de ouwe, al wou hij geen warm eten vandaag,maar wel een broodje.
    Bo20 sterkte ermee meid, misschien moeten jullie smaen ergens heen gaan om met iemand te praten?

Fijn weekend iedereen.

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

Mensi, he bah het is dus een ziekenboeg bij jullie. Voel jij je al beter en is Frank al beter? Je hebt helemaal gelijk wat betreft met Steven, zijn geen beelden waar een 1 jarige naar moet kijken...hoop dat hij het de volgende keer gelijk snapt en jou niet zo verdrietig laat zitten..

Bo, ach meis toch, het is dus nog steeds wennen jullie met zijn 3-tjes.. Het is ook een hele verandering natuurlijk. Hoop dat jullie er gauw uitkomen en dat jullie toch een weekendje samen kunnen plannen.
    knuff

Meetie, zo 160 vrouwen, das een hoop! :confused: ;) Maar als het maar gezellig is toch..
    Hoe ging het zwemmen viel het een beetje mee? Als je niet zo lekker in je vel zit dan heb je zelf het idee dat iedereen het aan je kan zien..
    Ben je bezig met afvallen dan?

Nou en dan de 20 weken echo...
    Die was dus helemaal goed (voor wat je met de 20 weken echo kan zien) alles erop en eraan en ze zag al heel snel wat het gaat worden..

en het wordt.....EEN JONGEN... :D

Het weekendje center parcs was ook zeer geslaagd, heel mooi park, veel te doen voor kinderen en het zwemmen was ook super, Alyssa vond het gelukkig ook leuk en Luke helemaal natuurlijk met de wildwater baan en de jungle dome! ;) Gaat alleen zo snel voorbij..dat is wel heel jammer, wilde nog wel paar dagen blijven!

Deel Deze Pagina