Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    jaaaaaaaaaaaaa wat leuk een mannetje!!!, van harte Elies!!!!

Zal straks meer reageren..eerst nog ff wat dingetjes doen....

tot laterrrrrrrrrrr

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Elies, wat leuk een jongen! :D En helemaal mooi dat alles goed gaat met je kleine knul! :D

Mooi dat je weekendje geslaagd is! Mijn moeder heeft me altijd geleerd dat je juist weg moet op het moment dat het nog leuk is, zodat je altijd terug blijft kijken met leuke herinneringen en het gevoel van 'dat is voor herhaling vatbaar!'. ;)

Uiteindelijk zijn we dus niet wezen zwemmen :( Alex had ineens geen zin meer.. Heb hem wel even duidelijk gemaakt dat ik het onwijs lullig vond van hem, omdat toen ik hem zei dat ik er een beetje tegenop keek vanwege mn lichaam, hij weigerde om me ook maar gerust te stellen en ik die knoop in mn buik maar moest negeren en gewoon mee moest gaan.. en dan puntje bij paaltje heeft meneer zelf alleen even geen zin en dan moet iedereen maar gehoorzamen en thuis blijven :evil:
    Maar goed, hij wilt wel steeds meer met me ergens naar toe, dus ik mag niet klagen!
    Van de week zijn we ook ineens zomaar naar de bios gegaan :) Stelde hij zelf voor.. ik stond helemaal versteld dat hij daar uberhaupt zin in had hihi Aangezien hij natuurlijk lekker depressievig was en nergens zin in had. Maar hij zei ook meteen ja toen ik hem zei dat we met pasen naar mijn familie gaan :confused: Hihi
    Maar ja.. gister was hij dus lekker frustrerend de hele dag, hij zat me echt zo te vervelen zeg! Ben uiteindelijk maar gewoon naar bed gegaan, irriteerde me echt vreselijk aan hem. Toen is hij gewoon filmpje in zn eentje gaan kijken en kwam daarna toch wel lekker tegen mij aan kruipen. Vanochtend is hij ook opgewekt de deur uit gegaan dus dat is goed.

Ik heb inderdaad het idee dat iedereen mij dan bekijkt :rolleyes:
    Ik ben niet aan het dieten, maar probeer weer regelmatig te trainen. Heb nu van die zwembandjes en blubberbillen hihi :rolleyes: Zowiezo heb ik nu natuurlijk slappe tietjes en striae, maar daar begin ik me wel overheen te zetten, maar mn billen zijn dan net iets te veel van het goede. Ik wil gewoon dat als mensen naar me kijken dat ze denken van 'ok ze heeft striae enzo, ze heeft een kindje, maar ze ziet er verder nog wel goed uit :eek: '. Of in ieder geval, dat ik dat zelf denk :p hihi
    Nee van mij mag ik wel wat meer vet krijgen hoor, zolang alles maar stevig is.

@Mensi, Bah nog steeds ziekjes dus.. Hoe gaat het inmiddels met Steven, weer helemaal de oude?

Zoo ik ga zometeen even een autobedrijf bellen.. even afspraak maken! We krijgen een nieuwe bak.. nu was alex wel al tijdje aan het kijken maar ik vond al die bakken maar lelijk hahaha, tenminste, ik had overal wel weer iets over op te merken! Dan was het interieur niets of de neus te spits, etc.. Dus toen zei hij van 'ga zelf maar kijken dan!'. Dus nu had ik een opel vectra en twee audi's a4's geselecteerd en Alex was helemaal enthousiast over die drie :) Dus nu gaan we naar een Audi A4 kijken :D Hij is alleen metalic groen.. hou niet van groen.. maar op de foto leek hij zwart, vandaar dat ik het niet had opgemerkt..maar ja, verder mooie bak dus we gaan gewoon kijken!
    Deze: http://link.marktplaats.nl/153910369
    En deze twee had ik ook geselecteerd: http://link.marktplaats.nl/155552195
    O die opel vectra staat er niet meer..

Nou, ik ga mezelf nuttig maken! Tot later!

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey hey,

Nou zeg ook lullig dat Alex nu ineens niet wilde, had jij je helemaal voorbereid gaat et niet door!
    Nou gelukkig was het maar 1 dagje en is hij nu weer vrolijk de deur uitgegaan! Komt hij nu vrijdag weer naar huis?
    Leuk bakkie zeg, maar waarom is de keuze op een oude auto als ik vragen mag?
    Bij de eerste zitten er al aardig wat kilometers op en bij de tweede staat het er niet bij... maar zijn wel stoere bakken heur!

Ik heb wel een aantal echo foto's zal vanmiddag ze er eens op zetten en heb ook een paar center parcs foto's..
    En ga morgen maar weer eens een buikfoto maken, dus aardig wat foto's straks weer. ;)

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ja hij komt vrijdag weer naar huis.
    O! :D En hij heeft opnieuw gesolliciteerd naar een baan bij het arrestatieteam van de politie! :D Hoop zo dat hij aangenomen wordt! ! ! ! Hij is nu alleen bezig dus met zn opleiding, dus kan hij niet op die uitlegdag komen.. maar goed, misschien dat hij met een volgende groep mee kan? Hoop zoo dat hij die baan krijgt! De eisen zijn namelijk versoepelt en aangezien hij daarop vorige keer strande..

Ben benieuwd naar je foto's! :D

Wat bedoel je precies met 'oude auto'? We nemen een tweedehandsje omdat we na de inruilkorting niet meer kunnen uitgeven dan 2000 euro ;) Dan blijven er niet veel nieuwe bakken over. Die eerste heeft inderdaad aardig wat km's.. maar er zit nu een G3-installatie in en dan schijnen die km's mee te vallen (ofzo? hahaha)
    We hebben nu een mitsubitsi carisma van 2000. heeeerlijke auto, maar de brandstofpomp is verrot en kost ons te veel om te laten maken, zowiezo is het een diesel waardoor belasting te hoog is voor ons.
    Met die audi betalen we maar de helft aan belasting :p Scheelt dus wel, en door die G3 krijg je ook nog eens subsidie ofzo..
    Maar ik ga onze wagen wel missen hoor :cry:

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Als je niet meer dan 2000 hebt dan is het toch een goede bak, ik dacht dat jullie echt een andere auto moesten hebben en dan is uit 1995 best een oude auto... Hebben jullie 2 auto's?
    Of begrijp ik het nog verkeerd? :oops:

Nou ik zal voor je gaan duimen dat hij wordt aangenomen dan, wanneer hoort hij of hij in aanmerking komt?

Hier een foto van de echo, mischien beetje onduidelijk hoor, maar ze waren allemaal zo onduidelijk, de mooie en goede foto's krijgen we wel weer met de pretecho, die gaan we ook weer zeker doen..

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Eliesja wat leuk joh een jochie! goed en fijn dat alles goed was, en de echo vind ik duidelijk genoeg!
    Steven is weer helemaal beter, Frank gaat waarschijnlijk morgen weer aan het werk.
    Ik ga vanmiddag nog even langs de HA, ben benauwd komt natuurlijk van het niezen en hoesten.
    Meetie lijkt me leuk voor je mannetje bij de politie, geen dag hetzelfde!

Krijgen jullie via Hyves ook wel eens waarschuwingsmails over deo's die borstkanker kunnen veroorzaken?
    Dit is allemaal onzin hoor, heb net gegoogeld want in bijna alle deo's zit aluminium chlorhydraat.

Dames hoe is het met de rest? Bo en Rachje waar zijn jullie?

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Elies, hihi we hebben ook echt een andere auto nodig! Maar we hebben gewoon niet zo veel geld, dus dan maar een ouder bouwjaar ;) Want al neem je een jongere dan zit al je al snel boven de 15.000 euro :( (als je voor een audi gaat dan he..) En nieuwe auto's hebben meestal geen G3..

Ik hoop ook dat hij langs mag komen! Ik heb geen idee wanneer hij dat te horen krijgt eigenlijk..

Leuke foto! Zo onduidelijk vind ik hem niet hoor. Echt al groot al weer hihi. Wanneer ga je pretecho maken dan?

@Mensi, Wat vervelend zeg, hopenlijk ben je snel weer beter! Mooi dat je mannetjes dat al wel zijn, scheelt weer.

Hihi ja he ;) En dan is hij ook elke avond thuis, beter salaris, én geen uitzending 8)

Ik heb die bericht ook eens gehad ergens ja. Geen idee of het onzin is.. heb er geen verstand van :oops: Weet alleen dat mn oma van de week is geopereerd voor borstkanker en dat ze mn moeder vertelde dat ze geen deo meer mocht gebruiken..

zo, de teletubbies is afgelopen! Ik ga even naar de winkels.. even pasfoto's laten maken :p De kleine moet ook hihi, we moeten een paspoort namelijk. Ben benieuwd hoe dat gaat lukken haha, we hebben het al eens eerder geprobeerd, maar dat was echt een ramp en we waren uiteindelijk ook zonder foto's de winkel uit gelopen :)

Tot later!

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Steven wou de laatste keer ook geen pasfoto's laten maken, schreeuwen was het.
    Niet dat het moest hoor, mama had een leuk idee.

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha nou het is gelukt hoor 8)
    Vind alleen dat je er altijd zo raar uit ziet op die foto's.. Maar goed, ze vallen nog mee :p Mijn haar wilde alleen niet voor mn oor vandaan hihi

Nu moet Alex nog schriftelijk toestemming geven dat Dylano op mijn pasport mag :( Dus ik hoop maar dat hij vanavond belt.. dan vraag ik hem of hij even zn handtekening via de post wilt opsturen hehe.. Anders moet ik nog een week langer wachten.. Ach, het is niet anders.

10. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Elies.. wat superr.. een kereltje! :D Wat een mooie echo..

Hier gaat het iets beter. We hebben heel uitgebreid met elkaar gepraat en concreet afspraken gemaakt. Dus maar even afwachten hoe het gaat.. maar het gaat nu al een stuk beter. Ik hoop echt dat we er uit komen!

Dames, ik ga douchen.. Chloé in bad doen en dan... lekker Grey's Anatomy enneeee Julia's Tango kijken. Morgen ben ik heerlijk vrij! -genieten-

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey Bo meis,
    Wat fijn dat jullie zo een goed gesprek hebben gehad! Hopenlijk werkt het ook goed uit. Het begin is er in ieder geval!
    Ik hoop ook echt voor je dat jullie eruit komen! ;)

Grey was weer de gekste he! 8)

Lekker hoor! Morgen lekker vrij :D Geniet maar van je vrije dag, dat heb je wel verdiend!

Ik ben nog even Big Love afkijken en dan gaat ik mn nestje opzoeken :) Trusten dames!

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Donderdag komen de 1e kijkers !
    Het is een stel wat al heel lang op zoek is naar een huis :D :D
    Vanavond gaat Frank het terras even schoonspuiten,
    heb net de ramen buiten boven gewassen,
    pff ben nu al zenuwachtig...
    Ik ga s'middags maar even alles netjes maken, evt nog wat schoon maken.
    Ze komen om 17.00 uur dus dan moeten wij weg zijn,
    we gaan maar naar de Mac, want dan treffen Frank en ik elkaar daar,
    moet om 18.00 werken, en kan hij met Steven daarna weer naar huis terug.
    Ik hou jullie op de hoogte.....

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha wat spannend meis! :D Je hebt ook al helemaal plannen gemaakt lees ik.. wel goed geregeld! ;)
    Nog veel succes met schoonmaken he!

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hai meiden hier ik ff...

elies wat mooi! super zeg, al was ik er van overtuigd dat het een meisje was hahaha!

Meiden ben momenteel bekaf! werk weer en vraagt veel energie. Het gaat ook niet zo heel goed tussen mij en jordy. het gaat niet slecht hr, maar veel ruzie. blegh!

als ik een beetje weer op adem ben gekomen klets ik weer mee beloofd!

tot snel lieve meiden, mis jullie hr!

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey hey,

hier ff een berichtje van mij..

Rachje, meis we denken aan je hoor! Hoop dat het voor jou ook snel beter gaat...
    Zelf dacht ik in het hele begin ook dat het een meisje zou worden, maar was al snel omgeslagen...ben weer net zo emo en sjaggie als met Luke hihi ;)

Mensi, super zeg, ben benieuwd donderdag! Dus hard aan de schoonmaak zo te horen!

Meetie, wat lag jij er laat in vannacht zeg!

Bo, fijn dat je goede gesprekken hebt en dat het wat beter gaat!

Morgen ben ik vrij, ik mag een donderdag nog een dagje werken en dan weekend!

Hebben jullie nog plannen met pasen?
    Wij niet echt, alleen een paasontbijtje en verder niks byzonders..
    Denk dat we de 1e of 2e naar een nieuw bed gaan kijken voor Luke!

fijne avond nog

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh ja straks gaan we een buikfoto maken, deze keer is die wel giga, heb beetje veel gegeten..hihi

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hooi 8)

Hey Rachje, Meis doe maar lekker rustig aan hoor! We begrijpen echt goed dat het even vermoeiend is. En dan loopt het ook nog eens niet zo soepel met Jordy.. Hoop dat je je snel weer lekkerder voel ;)

Eliesja, Hihi dus de hormoontjes doen hun werk :p
    Kom maar op met je foto!

Zondagochtend ga ik eerst naar de kerk, een vriendin van mij laat zich dopen :D Daarna door naar mijn ouders waar ik pasen ga vieren met familie van mijn moeders kant. Maandag mijn vaders kant. Het lijkt me ook leuk om maandag hier een paasontbijt te maken :D ons eerste eigen paasontbijt hihi Maar ja, even afwachten hoe alex zich voelt
    Hihi ik kan ook niet wachten tot Dylano iets ouder is en we paaseitjes voor hem kunnen gaan verstoppen! :D Haha

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi meiden,

Ik ben helemaal kapot heb 2 zware dagen gehad op mijn werk , niet dat er veel gebeurde hoor maar moest gewoon een rot lijn rijden en dan nog eens de langste dienst op die bus die er bestaat in het rooster en dan nog een dagdienst ook en daar ben ik nooit blij mee omdat ik dan in de file sta als ik naar mijn werk ga . Gelukkig is het weer voorbij en heb ik nu 2 dagen vrij . Jammer genoeg betekend dat dat ik met pasen moet werken maar ja niks aan te doen.

@ Bo Klagen mag hoor , fijn dat jullie inmiddels al een goed gesprek hebben gehad hoop dat het helpt . Raar is dat he als je merkt dat je geen eenheid meer vormt wij hebben daar ook een tijdje last van gehad toen ik net gestopt was bij de Landmacht duurde even voor we ons daaraan hadden aangepast terwijl we in feite zelf niet veranderd waren .

@ Meetie Leuke auto's heb je uitgezocht hoor voor die prijsklasse . AUdi is ook mijn favorite auto alleen zijn ze zelfs tweedehands vaak niet te betalen . Wat stom trouwens van Alex dat hij eerst zonder met jou te overleggen regelt dat jullie mee gaan zwemmen en dan later zelf niet meer wil.

@ Mensi is de ziekenboeg weer leeg? SPANNEND de eerste kijkers donderdag succes

@ Eliesja een broertje voor je kids wat leuk . Ik vind de foto die je geplaatst hebt wel heel duidelijk hoor.

@ Rachje Neem vooral je rust zodat je genoeg energie hebt thuis en op je werk wij merken het wel als je er weer aan toe bent om mee te kletsen.

Morgen komt John even thuis gezellig een keer door de weeks was alweer een tijdje terug , jammer alleen dat hij niet echt voor mij komt maar meer voor het voetbal dat hij op de kazerne niet kan zien omdat hij daar de juiste zender niet heeft. Nou ja dan maar samen op de bank AJAX - psv kijken ook lekker

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Morning!

Meetie, dus een leuk weekend ook in het vooruitzicht, hoop dat Alex ook mee werkt!

Busster, zo hard gewerkt weer, minder dat je de paasdagen moet werken..
    Was gister hier ook kassie staren hoor, FEYENOORD moest spelen, dus dan ben ikke niks en dat was wel te merken gister.. :(
    Maar je ziet m dan wel ff toch!?

Nou die buikfoto maken werd ook niks gister, meneer was weer zooo aardig (niet dus) en ik ken dat gewoon niet hebben nu, dus was aardig pist gister, hoop m vandaag te maken, heb de hele dag om af te koelen haha.. ;)

Heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho, dus die staat ook vast, we gaan 7 mei in de avond, dan ben ik 27 weken... :D

Hoe is het met de rest van de meiden?

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he meiden..kom even snel voorbij fietsen....

Gisteren naar de VK geweest...ging niet helemaal zoals ik gehoopt had...
    Er was een stagiare, dus die muts voelen..." hmmmm moeilijke buik om tevoelen... :-s ..
    Toen de VK erbij...ook voelen...ze zaten elkaar maar aan tekijken..." rook je?" ....ehhh NEE..ben gestopt toen ik zwanger werd....waarom?
    Toch maar even een echo....wat blijkt...tuttebel loopt 2 weken achter in de groei..en ik blijk teweinig vruchtwater tehebben.... :confused:
    Ze wil toch graag dat de Gyn er naar kijkt.....zij ging de afspraak maken.....maar kon wel een weekje duren voor ik aan de buurt zou zijn.....dus vanmorgen werd ik gebeld....moet ik dus a.s vrijdag komen..gelukkig....(maar een stemmetje in mijn hoofd vind het toch best eng..zo snel al...) en ondanks de doom scenario's ( vroeg geboorte, etc ) moest ik me niet al tesappel maken.... :confused: ..gewoon afwachten wat de Gyn gaat vertellen en meten...

En ik weet wel dat het zo is..Jac probeert me ook zo veel mogelijk gerust testellen...maar kan er niets aan doen...ben blij dat het nog maar 2 daagjes duurd..
    Tot die tijd ..rust rust rust....

ik meld me later weer meiden...zal dan ook reageren op jullie berichtjes..ben nu even met mijn gedachten ergens anders...sorry...meiden...

laterrrrrrrrrr

Deel Deze Pagina