@Busster, Heerlijk dat je nu twee dagen vrij hebt. Wel jammer dat je dan met pasen moet werken.. Audi's zijn inderdaad niet de goedkoopste.. Gister is mn broertje naar die auto wezen kijken en volgens hem kan hij nog wel een paar jaar mee! Het lak schijnt alleen bij de spiegels wat beschadigd te zijn enzo.. daar ben ik minder enthousiast over.. maar goed, we gaan zaterdag dus zelf kijken! Hopenlijk vallen de beschadigingen mee en hebben wij een mooi autootje 8) Leuk dat John vanavond thuis komt! Jammer dat het dan voetbal kijken wordt, maar het is inderdaad altijd wel gezellig om samen op de bank te hangen Toch fijn dat je hem zowiezo even kan zien toch. Hier kom Alex vanavond ook naar huis! Hij moet vanavond een voetbalwedstrijd spelen die naar vandaag was verschoven. Ik zal hem dus niet echt zien, aangezien hij meteen door gaat naar de voetbal Maar ik hoop dat hij nog wel even tijd heeft om de auto te ruilen met die van mn broertje, dan kan ik nog even langs mn zusje gaan vanavond! Ze gaat morgenochtend namelijk in der eentje naar Spanje! Haar vriend zit daar voor een half jaar om te wielrennen. Ze wilde me graag nog even zien voor ze weg ging, dus hopenlijk lukt dat! (In mn broertjes auto ken ik niet rijden hihi) @Elies, Ah wat jammer dat het gister minder gezellig was. Je mannetje moet ook gewoon lief zijn voor je! Punt. haha Maar dan wachten we gewoon nog even op je foto toch @Diaan, Oh meis wat vervelend! Gelukkig heb je al snel een afspraak. Wat zou dit dan kunnen betekenen? Toch niets ernstigs hoop ik? Fijn dat Jac je gerust probeert te stellen. Hou je rustig he meid!
Diaan, he wat een vervelend nieuws meis, gelukkig heb je de afspraak deze week al en kan de gyn jou ook geruststellen..ben benieuwd hoor! Meetie, nou hopen dat die beschadigingen meevallen dan! Zie je Alex helemaal niet dan vandaag? Heb de minimonkey babysling binnen, ben benieuwd hoor.. Wij hebben een grijze besteld.. Hier een foto van Luke in zijn raft-pakje:
Hey haha leuke foto's 8) Wat een kindje al zeg, die Alyssa! En ik zie Alex wel even vlug wanneer hij zn voetbalspullen komt halen en hij blijft hier slapen, dus dat is fijn! Zo, Dylano ligt weer in zn bedje, dus ik ga nog even wat papierwerk regelen en daarna maar weer eens wat aan mn cursus fixen 8-[ Ik zit er over na te denken om dylano voor een paar daggies of dagdelen naar een opvang te brengen.. Ik kom echt niet aan leren toe! Volgende week ga ik even langs het CWI, kijken wat voor mogelijkheden ik heb.. @Consider, Hey meis, hoe gaatie daar? Morgen gaat je mannetje vliegen toch? Was het feestje nog gezellig? Is het trouwens nog een beetje gelukt met het zwangerraken?
Uh.. wat is een normaal jaarlijkse waterverbruik? Ik heb 14000 m3 verbruikt.. En toen zei hij dat mn verbruik afwijkte van het gebruikelijke.. En nu staat op de site zo een voorbeeld jaarafrekening en daar staat maar 55m3 op....................... ale: Wel een aardig verschil!
Hallo dames; werd net gebeld door de makelaar, alweer een bezigtiging volgende week gaat lekker zo, straks gaan ze nog bekvechten wie de hoogte prijs bied @Rachje hennig an he? @Eliesja leuke foto's ik wacht met smart op de foto van je 2e beeb. @Diaantje doe rustig aan meid, komt vast wel goed met je beebje.... @Busster vermoeiend zo'n langdradige dienst, lekker nu vrij, wel balen dat je met pasen dan weer moet werken. Ja de ziekenboeg is weer leeg. Fijne middag allemaal, Steven gaat vanmiddag voor jet eerst naar een echte kapper, hij mag zitten in een auto voor de spiegel.
Meetie, fijn dat hij in ieder geval naast je ligt vannacht! Eh das aardig veel, wij hadden ook een tijd terug een hele afwijkende stand en we hadden toen een rekening van 1900 euro moeten betalen..was ook van het water.. Mensi, oh das altijd spannend een kind voor het eerst bij de kapper, succes.. We hebben via mp een wiegje gekocht, die gaan we zaterdag ophalen... en een nieuw bedje voor Alyssa hebben we ook via mp, een peuterbedje.. Mensi, Steven lag nu toch ook in een peuterbedje? Hoe gaat dat?
Pf, ik zit nu al braaf haast 2 uur met mn neus in mn boeken O haha Haha maakt niet uit hoor Elies, ik volg een cursus Sportmassage Oh wat leuk die nieuwe bedjes! Ik had mn wiegje voor Dylano ook van mp 8) Ben er nog steeds verliefd op hihi, bewaar hem ook zeker voor ons volgend schatje! Kan je straks ook 'Marco Borsato - Slaap Maar' draaien hihi Moet er nog steeds traantjes van wegpinken Ik hoop geen rekening van 1900 op mn matje te krijgen hoor Heb ook helemaal niets geks gedaan met het water, dus dan zal dat elk jaar zoveel moeten worden Dat kan toch niet!? @Mensi, Wat leuk, nog meer kijkers! Die anderen kwamen morgen toch?
Dan is het best vreemd Meetie, ik zou dan maar eens kijken of je niet ergens een lek hebt en weet je zeker dat die stand klopt dan? Hoop dat het meevalt dan maar, want ieder jaar een hoge rekening, das ook niet leuk! Oh ja sportmassage das waar, gaat een lichtje branden hihi Als de kleine uit het wiegje is dan gaat die wel weer weg, want hierna komen er geen beebjes meer...best een gek idee, maar dit is echt goed zo..
Ja klopt Meetie die andere kijkers komen morgen. Eliesja Steven slaapt nog gewoon in z'n ledikantje hoor. De kapper ging wel aardig hij wou niet in die leuke autostoel helaas, maar op een krukje of bij mij op schoot, beetje afleiden met van alles, schort wou hij niet om, en de tondeuser vond hij ook niks,later ging hij huilen. Toen hij z'n jas aanhad had hij weer praatjes Hij is wel leuk geknipt, foto's op Hyves.
@ Diaantje Jeetje wat een naar nieuws snap dat je nu met je hoofd ergens anders bent. Ik zal morgen voor je duimen dat de vk je kan vertellen dat het goed gaat met je meisje. @ mensi Heb even op je Hyves gekeken naar Steven zijn geknipte koppie ziet er stoer uit hoor. Fijn dat er binnen kort al de 2de kijkers komen @ Eliesja Wat een leuke foto's van je kids in het zwembad ze hebben vast genoten van hun vakantie. Hebben jullie al een nieuwe buikfoto gemaakt of wou het weer niet lukken ? @ Meetie Gezellig dat Alex is blijven slapen na zijn voetbal wedstrijd, John is ook lekker hier blijven slapen maar hij ging vanmorgen al om 5 uur uit bed net nu ik kon uitslapen gelukkig is het me nog gelukt weer in slaap te vallen toen hij weg was. Hij probeert altijd heel zachtjes te doen om me niet wakker te maken maar juist daardoor maakt hij extra herrie . Morgen moet ik weer werken moet pas om 2 uur beginnen en heb een hele korte dienst , ik moet reserve zitten in de garage wat betekend dat als er niemand ziek word of als er geen andere reden is waarom een collega niet kan rijden ik na 5 uurtjes weer naar huis kan maar als dat wel he geval is moet ik zijn dienst over nemen en dan kan het wel een stukje later worden. Eigenlijk moest ik ook het hele paasweekend werken als John dus vrij heeft maar ik heb gelukkig vandaag nog vrij gekregen voor maandag zodat we tenminste 1 dagje samen vrij zijn. Dames weltrusten voor straks
De kijkers waren erg enthousiast ik hou jullie op de hoogte. Weten waarschijnlijk na de Pasen pas meer. Weltrusten..
@Elies, hihi lijkt me inderdaad vreemd.. dat gevoel dat je genoeg kids hebt.. Kan ik me echt nog niet voorstellen @Mensi, wat leuk dat het gelukt is! Het ziet er netjes uit hoor! Hiervoor is zijn haar nooit geknipt? Dylano had bij de geboorte al een kapper nodig En wat tof dat de kijkers positief waren! Hopenlijk zijn de volgende dat ook en gaan ze stevig tegen elkaar opbieden hihi @Busster, Hihi John weet dus niet echt wat zachtjes doen is Ach, toch schattig dat hij het probeert! Ik hoop voor je dat je niet al te lang hoeft te werken meis En super dat je maandag lekker met je mannetje kan genieten! @Diaan, hoe was het bij de gyneacoloog?
he meiden..ben bij de gyn geweest.. Na meting van tuttebel was er eigenlijk geen reden tot paniek..ze is klein..maar niet extreem.. Vruchtwater was weinig ...op de grens (12 is het minimum..en ik zit op 12) ...maar acceptabel...heb ook een half uur aan de ctg gehangen voor een hartfilmpje..en tuttebel deed het prima... Moet over 2 weken weer terug komen, voor een 2e meting...tot die tijd elke dag minimaal 2 uur plat....moet ook een trappelkaart bijhouden..hoevaak ik leven voel... Ben eigenlijk best opgelucht....heb er vertrouwen in dat alles goed gaat komen....hoe dan ook..ben in goede handen..bij de 2e controle horen we of we definitief worden overgedragen aan de Gyn..( wat ik eigenlijk niet eens zo erg zou vinden...) @ mensi..fijn dat het zo goed ging met de kijkers....altijd spannend he...hoop voor je dat je heel gauw je bord uit de tuin kan halen ! @ meetie...sportmassage....heerlijk.....alex is een bofkont hahahahah @busster...lekker genieten van jullie dagje @elies...leuke foto's meis...krijg je weer helemaal zin in de vakantie hoe gaat het met de rest van de meiden? Ik weet niet of ik veel rond pasen online zal zijn..maar wil iedereen HELE FIJNE PAASDAGEN WENSEN !!! geniet er lekker van !
oh diaaan wat fijn! schrok er al van en heb gewacht met reageren tot ik had gehoord hoe het was bij de gyn. Nouja dan moet je maar lekker plat gaan meissie. en een trappelkaart is niet verkeerd, denk dat ik die ook bij hou wanneer ik aan de beurt ben. Wat als het vruchtwater onder de 12 zakt of hoe willen ze proberen dit te voorkomen? iedereen fijn weekend!
Eliesja lekker buikje hoor! Diaantje fijn dat je goed in de gaten word gehouden! Komt vast goed, ga lekker rusten elke dag! Meetie ja wij hopen stiekem ook dat ze tegen elkaar op gaan bieden...
goedemorgen meiden, straks het wiegje halen.. Mensi, oh dacht dat je voor zijn nieuwe kamertje gelijk een ander bedje had gedaan, solly..hihi Fijn dat de eerste kijkers zo enthousiast waren zeg.. Lekker koppie heeft Steven zeg! Busster, wel fijn dat je toch nog 1 dag met je ventje samen bent! Diaan, oh wat fijn dat alles toch goed is en dat je nu gewoon in de gaten wordt gehouden.. Lekker uitrusten en je laten verwennen door de mannen! Nogmaals fijne paasdagen!