Hahaha nou bedankt dat jullie het allemaal knap van me vinden dat ik die spin zelf heb weggestuurd! Het is ook echt een mijlpaal in mijn leven! 8) Doodmaken vind ik ook zielig.. het is toch een levend wezentje.. @Consider, Ik hoop het ook voor je meis, zou wel zo leuk zijn he Mijn duimpjes draaien hoor! Fijn dat je je mannetje al aantal keertjes hebt gesproken! Defensie is inderdaad niet zo top in het regelen.. hihi Wat moet hij nu precies daar doen? Sterkte van het weekend he! Plan vast wat leuks @Rachje, Oo haha, ik dacht dat je een deze dagen hier was Jammer dat het temperaturen voor jou niet werkt, maar ach, dat mag het kluspret niet bederven he Waar was je mannetje bang voor? @Diaan, haha erg is dat he.. als je eenmaal een spin gezien hebt of er aan denkt, dan zie en voel je ze ineens overal! Ik schrok daarna ook echt van elk pluisje of beweginkje! @Mensi, Heerlijk, mag ik mee? hahaha Wanneer gaan jullie en voor hoe lang? (heb je dit allemaal al verteld? Ik kan het me niet herinneren.. ) @Busster, Zoooo lucky you! Denk er rustig over na he, hoop dat je de juiste keuze maakt Trusten en werkse!
@Busster, Jeeeeeetje wat een keuze's haha. Ik kan je alleen maar zeggen....wat heeft de meeste perspectieven, wat spreekt je het meest aan, wat verdiend het meest, en welke werkgever vind je het prettigst. @Meetie, Tja wat moet hij precies doen....er moeten dingen in kabul afgebroken worden, en weer opgezet in kandahar. En tja wat leuks dit weekend.....ik ga morgen en zaterdag naar mijn stoefvader toe (mijn moeder moet werken) en ik moet zeg maar op hem 'passen'. Het gaat de laatste weken erg slecht met hem, zo slecht dat mijn moeder waarschijnlijk volgende week haar zorgverlof gaat opnemen. Ze heeft recht op 3 maanden verlof, en omdat het zo hard achteruit gaat denkt ze dat hij er binnen nu en 3 maanden niet meer is @Rachje, ik vind temperaturen ook niet super...ovulatietesten daarintegen vind ik wel prettig. Je hoeft het maar een paar dagen te doen en je hoeft er niet eerder voor op te staan ofzo. En je ziet gelijk wanneer je je eisprong hebt, en bij temperaturen zie je dat pas achteraf. Als je hier vragen over hebt mag je me PB-en Ik heb besloten om morgenochtend ff een testje te doen, heb hier toch 3 liggen, waarvan 2 gratis gekregen bij mijn ovulatietesten. Ik weet dat het te vroeg is, en dat het waarschijnlijk toch negatief is...maar kan het niet laten
hey meiden sorry dat ik zolang niet van me heb laten horen spijt me echt. ja idd ik ben zwanger en mag 8 april voor de eerste echo heen ondertussen was ik druk met het thuisfront bezig want zijn weer paar vrienden van mij richting uruzgan gegaan. gelukkig hebben wij he nieuws gekregen dat manlief pas volgend jaar juni heen hoeft. dit omdat ze alle pelatons van hem overde kop halen en nieuwe onderdeel van gaat maken zal even alles terug lezen
tjee breg! wat een keuzes weer, denk er ff rustig over na. Bespreek het met john en kies waar jij je lekker bij voelt! aaaah das lief consider! nee ik ga niet aan de ovulatietesten, je kan het toch niet afdwingen. En ik moet er niet zo mee bezig zijn. Jordy is bang dat als ik zwanger raak het weer niet goed gaat. Hij mijd daarom ook de vruchtbare dagen (tenminste wat hij denkt dat vruchtbare dagen zijn, hij telt 14 dagen en dan is het over met de pret) En daar kan ik niets aan veranderen als hij er niet aan toe is, is hij er niet aan toe.... dus we zien het wel.
HET IS WEER WEEKEND! @Consider, Jeetje meis.. ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.. sterkte! En hoe was je testje? @Aggi, jij ook GEFELICITEERD! ! ! Wat een feest wat een feest Kijken wie er eerder bevalt, jij of Busster hihi Fijn dat jouw mannetje nog een jaar uitzendingvrij is! @Rachje, Jammer dat Jordy er nog niet aan toe is. Ik kan het wel begrijpen, het is ook niet niets. Ik hoop dat hij snel weer wat extra zekerheid/moed krijgt. Niet alleen voor jou maar ook voor hemzelf. Lijkt me best zwaar voor hem.. die angst..
Goede middag meiden eigenlijk zou ik nog in bed moeten liggen maar het lukt me nooit aan een stuk door te slapen na mijn nachtdienst . Ik ga dan meestal s'avonds na het eten nog een keer naar bed en dan hou ik het de hele nacht wel vol. Het is haast ongelofelijk maar ik ben de hele nacht doorgekomen met maar 2 bakjes koffie en toch had ik genoeg energie en zat ik niet te gapen . Normaal drink ik meer koffie dan goed is voor een mens haha. Ben er nog steeds niet helemaal uit wat ik nu ga doen met mijn twee baantjes . Probeer mezelf als leidinggevende te zien en ik weet dat ik het in me heb maar als ik dan bedenk dat ik nog maar net iets meer dan een jaar bij het bedrijf werk en ik dan dus leiding moet gaan geven aan de mensen met wie ik nu op gelijke waarde samen werk en niet iedereen zal dat zomaar accepteren. Het voordeel is dat ik niet meer zelf bus hoef te rijden dus ook niet direct last heb van vervelende passagiers maar ik vind bus rijden nu juist nog zo leuk. Ik denk dat het aanbod om leidinggevende te worden gewoon net een paar jaar te vroeg komt. Al vind ik het wel een hele eer dat ze me die baan hebben aangeboden en dat ik me dus al in een jaar zo heb bewezen . Het nadeel aan de andere baan is dat je het in de touringcar branche nooit weet zo is het ontzettend druk met werk en zo weten ze van gekkigheid niet waar ze het werk vandaan moeten halen. Voordeel is dat ik minder weekenden ga werken en geen nachtdienst meer en de meeste passagiers in een touringcar hebben plezier omdat ze een dagje uitgaan en in een stadsbus is de gezelligheid ver te zoeken.g niet zeker en ga er zaterdag maar even uitgebreid met John over praten maar nu staat het voor mijn gevoel 40 % leidinggevendefunctie en 60% touringcar. @ Aggi Jij ook gefeliciteerd meid. Gelukkig mag je mannetje nof een tijdje in Nederland blijven. @ Rachje Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in tempraturen en ovu testen , Vervelend dat Jordy nog zo bang is maar natuurlijk ook begrijpelijk na wat er met jullie gebeurt is . Denk ook niet dat als je er hulpmiddeltjes zoals tempraturen en testen bij gaat gebruiken het voor hem makkelijker word . Hoop voor je dat hij zich binnenkort vergist in de telling van 14 dagen of dat je ei inderdad eerder is geweest hihi. Maar weet Jordy dan precies wanneer je ongi bent want John had er voordat we aan het klussen zijn begonnen echt geen flauw idee van wanneer ik het was en hoe lang het duurde . Ach ja mannen . @ consider En...... al een testje gedaan ?
@Busster op de tour lijkt me wel leuk, heel anders als in de stad rijden, mijn vader deed dat vroeger ook, maar is er mee gestopt toen wij er net waren, als hij wegmoest stond m'n moeder met 2 huilende kids bij de deur.Hij was 14 weg en 14 dagen thuis.Als hij thuis kwam repereerde hij alles fietsjes enz. Toen m'n vader weer lijn deed heb ik hem voordat hij stopte met werken (door z'n hartritme stoornissen) gezegd, ga toch lekker weer touren, je hoeft nergens rekening mee te houden. Maar jammer genoeg wou hij het niet, hij kon dan ook nooit meer evt terug naar de lijn dat was een regel. Mijn broer heb ik het ook pas gevraagd, maar hij wil het ook niet. Ik zou ook er zeker aan denken als ik jou was wat je uren worden als je starks een kindje hebt, ben je dan misschien een poaar dagen weg? moet je je kindje wel achter laten. Ik zou kiezen voor de baan met de meeste positieve punten @Meetie we gaan naar Menorca voor 8 dagen op Hyves heb ik een aftelklok we gaan 25 juni weg. @Aggi gelukkig hoeft je mannetje nog niet weg, volgend jaar juni klinkt gelukkig voor jou nog ver weg. @Rachje ik snap best dat Jordy bang is, maar als het na de 14e dag is afgelopen is ook wel wat (ik had m'n eisprong nl veeeel later) Dit weet ik door de ovutest. Maar goed zolang jij geen pilletje slikt, en zolang je er niet teveel mee bezig bent, komt het vast een keer. Ik dat zeker dat Jordy bijdraaid klinkt cliche maar jullie zijn ook nog jong. Ik denk dat je tegenover Jordy het er even niet meer over moet hebben. Al kan ik me heel goed inleven dat jij niets liever wilt dan wel een kindje. Ik vind het ook jammer dat wij hier thuis daar niet over op 1 lijn zitten... ik hoop ook zeker dat het nog komt, maar wij hebben er nog wel een schutting (de pil) tussen, dus het gebeurd gewoon niet. Jij bent al gestopt, en al ontpilt, dus als je lichaam klaar is, dan komt het echt wel Hoop dat je mijn tekst een beetje begrijpt Nou dames, ik had vanmorgen visite, kennis met haar 2 boys. Zijn 5 en 6 jaar, pfff druk, toen ze weg waren was Steven helemaal overstuur, ben maar een eindje gaan wandelen.Kon hij even weer op adem komen. Hebben jullie ook wel eens dat je bijna moet zeuren om sex, tsjongejonge... een Tarzan-man heb ik niet hoor, ik hoor wel eens van die verhalen van mannen die niet van hun vrouw af kunnen blijven.. Nou kan me het niet voorstellen. Als ik aan hem zit zegt hij vaak, hou eens op ik ben moe Maar goed...........ZUCHT.
@ Mensi Als ik op de touringcar ga rijden ga ik niet naar het buitenland maar blijf ik lekker in Nederland dat heb ik afgesproken met het het bedrijf, zou hooguit een 3 daagse trip maken maar alleen bij uitzondering. Het is de bedoeling dat ik schoolreisjes, schoolzwemmen, bedrijfsuitjes, aan en afvoer voor vakantie reisen, touristendagtochtjes etc ga rijden dus lekker naar volendam en de efteling en zo. Jammer dat je vader niet meer terug wil op de tour tewrijl hij er vroeger neem ik aan toch van genoten heeft. Jammer dat jullie thuis niet op een lijn zitten over het wel of niet neer halen van de "schutting" Wil je man er helemaal niet aan beginnen of nu nog niet ? Moet zeggen dat john ook een tijdje last gehad heeft van het ik ben moe syndroom net als jou man maar gelukkig is dat nu weer helemaal over. DAMES PRETTIG WEEKEND IK WERK NOG EVEN DOOR VANNACHT.
@Busster, wanneer moet je je besluit maken? Je hebt in ieder geval nog 3 dagen! Mooi dat je zo fris de nacht bent doorgekomen! Ik kan me voorstellen dat je niet de hele dag door ken slapen. Vanavond dus vroeg naar bed. @Mensi, O lekker hoor! nog.. 88 dagen 10 uur en 0 min en 5 sec dus! Dus je mannetje wilt nog steeds geen tweede, jammer hoor. Voor wanneer moest hij ook al weer bijgedraaid zijn? Haha arme Steven, is hij weer een beetje de oude nu? Hm.. misschien ligt het aan het weer.. Alex zit er de laatste tijd ook niet echt om te springen Dan heeftie ineens geen zin Maar ja, hij zit dan ook wel in een dipje he. Misschien als de zomer nadert dat de zin weer opkomt? Hihi AAAAAAAH Er loopt een muisje in mn kamer! Een heel lief muisje! Had hem tijdje terug ook al gespot.. Alex zei toen dat er midden in de nacht een muisje komt gluren. Maar ik dacht dat hij weg was, want zag hem daarna niet meer.. En nu loopt hij gewoon op klaar lichte dag door mn huis! Wat schattig! hahahahaha Geen idee trouwens waar dat ding vandaan komt hoor En nee, er ligt niet allemaal smerigheid over onze vloer dat het ongedierte aantrekt of dergelijke Achhh.. maar ik wilde net weer wat boterhammetjes klaar maken, maar nu durf ik niet naar de keuken omdat hij anders schrikt, vind ik zielig.. hahahaha.. En nu? Ik heb honger
idd volgend jaar klinkt heel ver weg maar je weet het nooit met defensie want ze zijn al weer druk bezig met oefenen en hij is veel weg vanwege oefenvijand voor de lui die nu weg gaan. maar ben wel stiekum blij dat hij er idd bij de bevalling kan zijn @ meetie idd we zullen het zien we het eerste is hihih
@Aggi het is idd wel grappig dat we een beetje gelijk op lopen kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden met waar we nu weer last van hebben en wat er niet meer lukt en wanneer we iets voelen . @ Meetie Die muisjes zien er inderdaad schattig uit maar ik moet er niet aan denken om er een in mijn huis te hebben . Hebben je buren mischien huisdieren of laten die vaak etensresten slingeren want dan kan hij ook gewoon daarvandaan komen. Zou maar een muizenvalletje gaan kopen als ik jou was wel zielig maar ja een muis in huis is ook niet goed.
Oh oh ik hoor het al, tis toch wat met die stoere tarzan kerels @Busster oh die ritjes lijken me wel leuk! M'n vader deed vroeger ook eens een ritje naar de dierentuin van onze klas M'n vader is overleden, maar kun je ook niet weten.. M'n man heeft het er soms wel eens over, maar het is echt nog ver (heel ver) van z'n bed-show... maar eerst het huis verkopen, en een ander huis weer kopen, en dan ga ik het maar weer eens vragen. @Meetie wanneer hij bijgedraaid moest zijn? geloof dat ik deze zomer had gezegd nou dat gaat zekers niet lukken Voor Steven vind ik dat zeker weten zielig, maar dat weet mijn man HEEL goed, dat heb ik hem al 10x duidelijk gemaakt. (mijn man heeft zelf 4 zussen en 3 broers) Misschien had hij beter enigstkind kunnen zijn, was hij vast eerder overstag gegaan. Steven is weer helemaal de ouwe hoor, die slaapt nu lekker, maar die drukte kan hij slecht tegen, als baby al, dan moest ik hem in slaap wiegen.
@ Mensi Sorry dat wist ik inderdaad niet van je vader. Inderdaad die ritjes naar de dieren tuin met een bus vol opgewonde kleuters die die liedjes zingen zijn echt geweldig, vooral als je die blije maar o zo vermoeide gezichtjes later weer terug hebt in de bus en ze een voor een in slaap valen heerlijk is dat heel wat ander dan dat tuig wat ik nu in de bus krijg . Goede dag kan er nie eens vanaf bij de meeste . Toch vreemd dat je man niet aan een tweede wil beginnen als hij zelf uit zo'n groot gezin komt dan moet hij juist toch weten hoe leuk het is voor Steven om een broertje of zusje te krijgen . Hoop voor jou en Steven dat hij dat snel inziet . Maar je hebt gelijk eerst maar je huis verkopen en ies anders er voor terug .
@ busster ja idd gelukkig ben ik alleen erg moe en s ochtends licht misselijk en als ik gegeten heb dan is het grootste ramp dan is de misselijkheid het grootst en gevoel dat me keel dicht geknepen wordt verder heb ik nog niet veel last van ja (.)(.) gaan groeien voel me net zo in de pubertijd hihihi
@ Aggi Ja mijn (.)(.) voel ik ook vooral mijn tepels jeetje ze zijn echt heel gevoelig , gelukkig ben ik nog niet echt misselijk , alleen normaal eet ik in mijn nachtdienst ook gewoon brood en fruit maar vannacht had ik echt nergens zin in heb toen wel een boterham naar binnen gepropt maar dat was met veel moeite terwijl ik dus normaal zeker 3 botrhammen eet en nog fruit ook . heb dus nu vanmorgen thuis mijn fruit maar opgegeten ( ook niet van harte) en heb mijn lekkere krenten bollen aan mijn collega gegeven die net aan zijn dienst begon en wel iets lekkers bij zijn koffie wou. Heb mijn moeder gevraagt of ze wel een last had van misselijkheid tijdens haar zwangerschappen maar die heeft er nooit last van gehad dus ik hoop dat ik daarin op haar lijk.
@Mensi, gelukkig hoef ik nooit te zeuren om sex. Omdat we elkaar niet elke dag zien, hebben we altijd wél zin als we elkaar zien. Wat jammer dat je man niet een tweede wil, hopelijk draait hij nog bij. @Aggi en Buster, mijn tepels zijn ook ontzettend gevoelig, en soms als ik wat heb gegeten, lijkt het net of het eten omhoog komt bleeeh. Speelt mijn lichaam spelletjes met me? Ik heb vanochtend een testje gedaan, en die was denk ik negatief. Ik zag als ik heeeeeeeeel goed keek in het licht wel een 2de lijntje, zal wel indrooglijntje zijn geweest. Nog een paar dagen en dan moet ik ongi worden, en dat ben ik altijd op tijd...dus we shall see. 8) Ben vandaag bij mijn vader geweest, en ik ben heel erg geschrokken. Hij is ontzettend geel, zelfs zijn oogwit is geel.(maandag had ik hem nog gezien en toen was hij nog niet geel) Hij heeft kanker in zijn maag/darmen met uitzaaiingen in de lever, dus zijn lever begint nu echt slecht te functioneren. Vandaag hebben ze een bed in de woonkamer gekregen, en mijn moeder neemt vanaf maandag zorgverlof op. Ze heeft 3 maanden zorgverlof, dus ze denkt dat hij er binnen nu en 3 maanden niet meer is. Hij gaat nu echt per dag achteruit, dus het kan ook zijn dat hij er over 2 weken al niet meer is. Hoop niet dat mijn vriend uit Afghanistan moet komen voor de begrafenis.
Jeetje wat is hier weer veel geklets....goed van jullie want nou heb ik weer wat om bij te lezen Dus dat ga ik maar meteen doen nu...
@Meetie ja muisjes knabbelen ook aan alles hoor, heb pas de zolder opgeruimd en kwam op zolder nog hondenbrokjes tegen (hondjes hebben we al een jaar niet meer -----die brokken die ze toen kregen. En ook in matrasjes van mijn poppen zitten knagen, schuim eruit gehaald, voor evt een nestje. @Busster oh geef niet hoor,dat je het niet wist van m'n vader. Tja ik snap ook de link niet van zoveel broers en zussen bij m'n man, het zal wel. Hij kent bv geen vakanties en alle kleren werden zelf gemaakt, maar het verschil van 1 naar 2 is anders als van 1 naar 8 kids, en toen ik hem dat de laatste keer zei, was hij daarna ook stil. @Aggi en @Busster wat leuk dat jullie samen zwanger zijn, ja die tieten pff weet er alles nog van, die aderen kun je ook heel goed zien straks, ja groeien groeien, heb er nog striemen van aan de onderkant van m'n borsten maar dat zie je gelukkig niet. @Consider, ik heb zelf ook rare verschijnselen gehad en dat ik toch niet zwanger was, maar zere tieten is wel een positief verschijnsel. En als je nu een heel licht streepje ziet, test over een paar dagen weer, ik hoop voor je dat hij dan duidelijker is. Sterkte met je vader meid, geniet van hem zolang hij er nog is, en vertel dat je van hem houd. En meid als je zwanger bent zeg het meteen! Ik was 6 weken zwanger toen mijn vader overleed, hij heeft het dus nooit geweten, als ik het van te voren had geweten, had ik het echt wel meteen gezegd.Alleen al om z'n reactie te horen. Toen m'n vader lag opgebaard hebben we het hem verteld (dus hij was toch nog de 1e die het wist) de rest van de familie hebben het pas na 11 weken gehoord. En ik heb daarna ook eens gedroomd dat ik het hem vertelde toen hij nog leefde en dat hij met een grote glimlach op z'n gezicht zei; hartstikke mooi.