Matcare is zoiezo super betrouwbaar, heb nog nooit een vals 2e streepje gehad. En die van kruidvat is ook duidelijk...GEFELICTEERD MEID!
CONSIDER VAN HARTE GEFELICITEERD !!!! Nu zijn we met z'n 3tjes ongeveer even lang zwanger Ga straks alles even terug lezen wat jullie het weekend hebben geschreven maar nu eerst even langs de HA. Tot strakjes
CONSIDER GEFELICITEEEEERD! ! ! ! ! Dat zijn er al 3 tegelijk! Jeetje wat leuk zeg! En ik zie ook echt die tweede streep hoor! ! ! ! Heeft je mannetje al gebeld? Wij hebben trouwens een Audi A4 uit 95. Het bedrijf heeft hem helemaal opgelapt voor ons, gepoleist en de spiegels overgespoten omdat hij een beetje beschadigd was.. nouu hij ziet er toch best goed uit hoor! Ben er zeker wel blij mee! Mooi ding. Ik heb zelf nog niet achter het stuur gezeten, maar als bijrijder rijdt hij ook echt heerlijk hoor! Ook onwijs stil! Volgend weekend maar even de wagen pikken! @Mensi, Hihi nee ik had het over die ontpil-tijd. Jij zei dat een paar maanden wordt aangeraden om te ontpillen en dat jij pas na 96 dagen ongesteld wordt.. 96 dagen zijn 3 maanden Dus dat moest lang genoeg zijn vond ik Hihi @Busster, alles goed? Toch niets erg he?
@Meetie, oh audi's zijn echt mooie auto's. En ook erg betrouwbaar, mijn opa heeft altijd een audi van de zaak gehad, en nooit problemen. Nou snel zelf ook ff rijden hé. @Busster, ja inderdaad 3 militairs vrouwen ongeveer evenlang zwanger Maar jij gaat wel naar de huisarts? ik weet niet of ik moet gaan, volgens mij doet hij niet zoveels extra's toch? Laat me even weten wat jou huisarts deed. Ik heb mijn schatje net gesproken, hij was helemaal blij en verrast, ik hoorde gewoon dat hij een glimlach om zijn gezicht had. Ik wil het wel van de daken schreeuwen, maar zal daar toch wel een paar weken mee wachten. Ik wil het deze week wel aan mijn ouders vertellen ivm het ziektebed van mijn vader. Ik wou het eerst altijd vertellen door ze een taart te geven waar op staat....jullie worden opa/oma. Weet alleen niet of ik dat nu wel moet doen aangezien me vader het kindje nooit zal zien. Wat denken jullie?
Jaaaaaaaaaa meis...rozer en blauwer word ie niet hahaha van harte hoor, heerlijk genieten....al zal het nou met je vaders ziekte niet makkelijk zijn...weet zeker dat ze lyrisch zullen zijn..en geeft het je vader extra kracht! nogmaals meis..van harte hoor !
Hmmm of ze lyrisch zullen zijn....ik denk eigenlijk van niet. Ben best wel bang voor hun reactie. Ze weten niet dat wij bezig waren. Ben bang dat mijn moeder het jammer vind dat ik zo jong al kinderen wil. En dat ze de tijd.....nu mijn vader zo ziek is, ook niet geschikt vind. Ze is alleen nog maar met mijn vader en zijn verzorging bezig en gaat hier ook aan onderdoor. Verder vraag ik me af of mijn vader het wel mee krijgt. Hij is zoooo ontzettend moe, alleen met zichzelf bezig en kan zich niet meer verplaatsen in anderen. Dus vraag me af of hij het wel helemaal mee krijgt of begrijpt. Maar ik wil het hem toch verteld hebben, hij kan er volgende week al niet meer zijn Maar goed, ik ga ze het toch maar vertellen deze week, ik denk op vrijdag dan ben ik lekker vrij.
@ Consider Ik moest vandaag naar de huisarts omdat ik met hem afgesproken had langs te komen zo gauw ik zwanger zou zijn. Ik heb namelijk door pil gebruik goedaardige vergroeiingen op mijn lever en die moeten tijdens mijn zwangerschap extra in de gaten worden gehouden. Ze hebben die dingetjes ondekt toen ik een paar jaar geleden nierstenen had en ze een echo maakte van mijn nieren . Natuurlijk was mijn eigen HA er niet en kreeg ik een andere arts uit de praktijk ze zou me vandaag terug bellen na overleg met mijn eigen HA maar volgens mij is ze dat vergeten dus zal haar zelf maar terug bellen morgen. Ik denk trouwens dat je die taart gewoon moet doen ook al zal je vader je kindje niet meer zien hij word toch de opa . @ winmar ben je inmiddels al ongi? @ Bo hoe gaat het met je en met je meisje , nog steeds druk druk druk? @ Rachje hoe ging de verhuizing op je werk @ Diaantje Heb je dit weekend lang in de kou moeten staan bij voetbal? Judo is idd beter lekker binnen . Bij ons zal het nog even een gevecht worden welke sport onze kinderen gaan doen haha want ik ben helemaal Judo gek heb het zelf 20 jaar gedaan en ben twee keer derde van de wereld geweest bij de militairen maar John ziet onze kinderen het liefst voetballen ook als het een meisje word . Mag hij dus zelf ieder weekend in de kou gaan staan. @ Aggi Wat ontzettend raar dat jou WOZ waarde bij je ouders is beland . @ Mensi Jeetje kan me voorstellen dat je na 96 dagen dol gelukkig was met je ongi zodat je endelijk echt kon gaan klussen. met een prima resultaat trouwens want Steven is een lekker mannetje. Maar lijkt me nu dan ook vervelend als je aan een tweede wil beginnen en je man wil nog niet met die tijd in je achterhoofd zou er ook de zenuwen van krijgen. @ Meetie Heb je je huismuisje nog gezien ?
hey hey, Nou Meetie dat afkloppen heeft niet geholpen, vannacht om 5 uur kwam Alyssa, uiteindelijk maar tussen in gelegd! Pff ben weer verrot, moet nog 2 dagen werken en mijn man is deze week weg.. Dus jullie hebben de auto genomen, super joh en hij rijd als een tietttt.. Aggi, huh erg raar zeg dat het bij je ouders terecht komt! Mensi, dat is idd erg lang na 96 dagen ongi worden... en zal je net zien dat je het op vakantie wordt... Consider, jaaaa van harte gefeliciteerd meis, super en ik zie ook een licht 2de streepje hoor! En fijn dat je je mannetje hebt gesproken.. Idd nu met zijn 3en zwanger... ga ff bankhangen.. doeiiiiiiiiiii
Ja lieverd, is en blijft een moeilijke pijnlijke situatie, en jong?..tja..ik had er al 2 toen ik 23 was....zou het zo weer doen dus ben een slecht voorbeeld wat dat betreft ....ik hoop voor je dat ze het fantastisch gaan vinden...ook al maakt hij je kindje mischien niet meer mee...het is een deel van jou....en voor je moeder een lichtpuntje in de toekomst. @ Meetie...heb alleen de wedstrijd van Kenneth gezien, jac was die ochtend al om 8:00 met Marvin mee uit...(waaide bijna van het veld af... )..helaas hebben ze allebei verloren..dus echt gezellig was het niet die dag hahahahahaa Ook hier is voetbal heel belangrijk....en is er al besloten dan de kleine meid op voetbal gaat.....verder geen discussie over mogelijk hahahahah we zullen zien... (mooie auto trouwens ..rijd ie lekker?) Hoe is het met de rest van de meiden?
@Consider, Aah wat leuk dat je mannetje helemaal blij was! Niet dat ik anders had verwacht hoor hihi Wat een moeilijke beslissing meis.. wel of niet aan je pa/ouders vertellen.. Aan de ene kant is het natuurlijk iets wat je hem nog wel wilt vertellen, iets moois wat je hem zijn laatste dagen nog kan geven, maar je bent ook bang hem daar juist pijn mee te doen omdat hij dan weet dat hij zn kleinkind nooit zal zien.. Het maakt het helemaal moeilijk dat je ouders momenteel alleen met je vader bezig zijn en het misschien moeilijk kunnen begrijpen dat jullie leventje toch enigsins doorgaat.. Dat ze ander nieuws, goed of slecht, even niet willen horen.. Je moet doen wat je zelf het beste lijkt meis! Jij kent je ouders het beste en weet het beste wat ze het liefst willen. Wat je vader het liefst heeft.. Wilde hij bijvoorbeeld dolgraag opa worden? Ik denk aan je meis.. @Busster, Gisterochtend toen ik brood wou pakken.. had hij een gaatje in de zak gemaakt en een holletje eruit gegeten! ! ! En toen dacht ik.. ik zet het brood op de koelkast, daar kan hij nooit bij.. Wilde ik vannochtend brood pakken.. Is er weer van gegeten! Binnenkort denk dan toch maar zo een valletje kopen Als het zo lekker weer blijft, ga ik gewoon aan de wandel met die muis en laat ik hem vrij in het Zuiderpark.. Dylano begint nu echt te lopen! ! ! ! Tot nu toe waren het echt heel af en toe maar 3 bange stappen en vervolgens heel gespannen en angstig naar mama kijken haha. Maar hij begint nu ineens zelf hele stukken te lopen! Het heeft even geduurt, maar nu begint het dus echt te komen! haha zo schattig! Loopt hij dan in zn pyjama met zn boek!
@Elies, Ah jammer meis.. Dylano ook weer vannacht.. ze steken elkaar aan Gelukkig is het nu zomertijd en kunnen we stiekum een uurtje meepikken haha. Dylano heeft zn ritme namelijk nog niet aangepast en staat dus pas om '9 uur' echt op 8) Wel is hij dan ook nu net pas om kwart over 9 naar bed gegaan maar ja.. dat stoort me niet persee. Jammer dat je mannetje weer weg is meis. Weer op oefening? Hopenlijk wilt Alyssa vanavond wel doorslapen, ken jij nog een beetje fris naar je werk @Diaan, Ah balen dat ze hadden verloren.. daar worden die mannen niet vrolijk van nee Ik heb zelf nog niet in de auto gereden, maar als bijrijder vond ik hem wel lekker hoor! Hoe staat het met de kleine? Nog 7 weken zie ik! Ging jij trouwens nog een 3d-echo doen?
hai meiden hier weer een doodop grietje. Kom ff hoi zeggen en consider feliciteren, gefeliciteerd! Ik zou het je ouders/vader gewoon vertellen hoe jij dat in gedachten hebt, dat ligt het dichtst bij jou, ik zou niet anders doen. Dus ben ik dan officieël de enige op de wachtbank, gezellig Verhuizen was zwaar en vermoeiend ben helemaal gesloopt.... over paar weken weer terug verhuizen... tja wat gedaan moet worden moet gedaan worden. Gewoon door buffelen... slaap lekker alvast
Wat zijn jullie allemaal schatten O Als eerste bedankt voor de felicitatie's, en bedankt voor de adviezen. Ik ga het vrijdag aan mijn ouders vertellen, ik geef ze een taart met daarop jullie worden opa & oma. En ik geef ze een foto lijstje met gedichtje. @Busster, wat vervelend dat je huisarts er niet is. Wat erg dat je door het gebruiken van de pil vergroeiingen op je lever hebt De pil is toch niet goed voor je lichaam, dat blijkt na jou verhaal wel weer. Ik hoop voor je dat het gewoon goed gaat natuurlijk, en een beetje extra controle kan geen kwaad. Ga je trouwens ook meedoen met moeders voor moeders? @Diaantje17, Haha de kleine meid moet dus op voetbal, ga jij gewoon maar lekker met haar tutten hoor, en als ze op voetbal wil dan heb je pech en moet je vaker langs de kant staan @Meetie,wat super dat Dylano begint te lopen, zal wel een heel leuk gezicht zijn. Muizen komen overal, je moet echt een val gaan kopen, wat ze poepen niet alleen overal, maar ze plassen ook overal. En dat zie je dus niet altijd liggen, als ze op je koelkast komen, misschien plassen ze dan ook wel op je aanrecht @Rachje, kan me voorstellen dat het zwaar is, vanavond maar lekker vroeg op bed? Hopelijk is het voor jullie ook snel weer raak meid.
ja het is afwachten..heb zelf wel het idee dat het goed gaat..maar ben er meer geruster op als we 8 april horen hoe het er nou voor staat. Nee we gaan 3d echo maken...wilde het eerst wel..maar joh het komt er niet echt van...enne...zie haar liever toch live over 7 weken .... @ rachje....ga flink voor je duimen meis.....voor je het weet zit je niet meer op de bank! zooooooooo...ga naar bed ..wens iedereen welstruste voor straks.. tot morgen! liefs
Goedemorgen meiden..allemaal een lekkere rustige nacht gehad? Wij wel...jac had zich verslapen hihihih..werd om 7:00 wakker gebeld ... daar gaat zijn korte rit van vandaag hahahahah het is heerlijk weer.....voel weer een schoonmaak uurtje aankomen...spreek jullie straks weer... liefsssss
Meetie is je zoontje gevallen omdat hij nu pas goed loopt? Steven is ook 2x goed gevallen, en heeft toen 2 weken niet gelopen. En opeens kwam hij eraan lopen van de kamer naar de keuken met een grote glimlach op z'n gezicht, en meteen weer terug, hij kon er geen genoeg van krijgen. Diaantje gaat echt snel he, nog maar een paar weekjes Vind het jammer dat m'n mutsjes topic is verwijderd, heb er toch even mooi 51 gemaakt voor dit forum Er wouden meer dames wat verkopen, maar dan werd het een commercieel forum en dat wouden ze niet. Ik snap het wel, maar vind het wel jammer, vind het leuk om te doen. Rachje ik hoop dat je niet lang meer op het wachtbankje moet zitten, zou leuk zijn als jullie met z'n 4ren zwanger waren. En anders komt er wel weer iemand anders Die dan dezelfde periode als jou zwanger is, en anders heb je altijd nog het bevallings forum hier. M'n oom en tante gaan scheiden Heb ze een mooi gedicht op een kaart gezet.
gisteren de gemeente gebeld over de rekening die bij mijn ouders kwam nauw ze deden net dat ik een gek was dus ben toen even uit mijn slof geschoten en kreeg te horen o dan zit er bij ons een fout maar hier in de pc staat dat het gewoon op u man naam staat. ik zo maar waarom komt die dan op een mijn ouders adres zegt ze ineens o een collega had dat gedaan die heeft dat perongeluk gedaan. ik zo prima maar hoe komt hij aan mijn ouders adres terwijl die er niet in het bestand staan. ja dat weet ik niet hier spookt het of u heeft gewoon niet goed gelezen. toen brak me klomp stelletje sukkels
@Rachje, Hey meis! Nog een beetje uit kunnen rusten? @Consider, Nou meis, gewoon vertellen dan! Vind het wel een erg leuk idee hoor, die taart. Wat voor een gedichtje ga je geven? Jaa zo schattig! Met zijn beentjes nog zo wijd Heerlijk! Bah, vies idee dat dat muisje op mn aanrecht kan plassen! ale: @Diaan, Kan ik goed begrijpen meis, ik zou zou ook pas gerust zijn wanneer ik het met eigen ogen zie. Moet je nu elke 2 weken langs komen ofzo? Of weet je nog niet precies wat het plan is? Over 7 weken.. misschien wel eerder, das gewoon al volgende maand realiseer ik me net! Ben je al aan het zenuwen? Schoonmaakse! @Mensi, JIJ! Jou wilde ik wat vragen! Ik heb hier ook een naaimachine staan, van mn overgrootoma die vorig jaar is overleden.. En nu dacht ik van, laat ik hem eens uitproberen! Met veel gehannes is het wel een beetje gelukt om die draaden erin te krijgen.. nu heb ik al 1 lijntje genaait! Maar nu wilde ik nog een lijntje doen, maar mijn draad raakt telkens in de war! (in de spoelhuis heet dat?) Enig idee wat ik verkeerd doe? Hm, Dylano is naar mijn idee geen enkele keer goed gevallen.. Hij is gewoon niet zo een waaghals volgens mij. Dan maar stap voor stap toch Uiteindelijk komt het toch wel goed en daar gaat het om! Jammer dat je mutsjes-topic is verwijderd meis! Misschien kan je een eigen site maken waar mensen die mutsjes alsnog kunnen bestellen? Ik zit nu namelijk ook met het idee te spelen om een webwinkel te beginnen.. Misschien dat we straks samen kunnen werken? Hihi Ik wil alleen niet te veel éigen geld erin investeren, dus vandaar dat ik ook die naaimachine tevoorschijn heb gehaald.. als ik nu leer zelf dingetjes te kunnen maken enzo.. kan ik eerst zo wat geld binnen halen om vervolgens in een winkeltje te investeren Binnenkort komen er ook allerlei rommelmarkten weer, misschien dat ik daar ook nog wat kan bijverdienen.. Heb namelijk nog allemaal verhuisspulletjes staan die ik toch niet meer gebruik! Jammer van je oom en tante! Scheidingen zijn nooit leuk.. Altijd een lange periode van ellende.. @Aggi, Aahh wat een zakkenwassers zeg! Zo ga je niet met klanten om.. Het is toch een hele normale vraag van jou?! Ik kan me voorstellen dat je uit je slof schoot hoor. Is er nu eigenlijk wat met dat telefoontje bereikt of niet?
@Mensi, JIJ! Jou wilde ik wat vragen! Ik heb hier ook een naaimachine staan, van mn overgrootoma die vorig jaar is overleden.. En nu dacht ik van, laat ik hem eens uitproberen! Met veel gehannes is het wel een beetje gelukt om die draaden erin te krijgen.. nu heb ik al 1 lijntje genaait! Maar nu wilde ik nog een lijntje doen, maar mijn draad raakt telkens in de war! (in de spoelhuis heet dat?) Enig idee wat ik verkeerd doe? Heb je het spoeltje er goed om in, de draad bedoel ik dan. Misschien staat de spanning niet goed, kijk eens of je een boekje erbij hebt of googel eens. Ik ben dan wel een naaister maar ik weet hoe het ding werkt maar voor de rest is het voor mij..... : Ik had pas ook dat de naald scheef zat terwijl hij niet krom was, toen ben ik er mee naar een monteur geweest en heeft het gratis gefixt. Ben er wel een kwartier geweest,vond het erg lief van die meneer. Wat lief dat je aan mij denkt, ik adverteerde hier dus zomaar en ik was al heel blij dat het mocht. Zo'n beetje de enige waar het mocht, maar ook niet op marktplaats want de belasting kan zo mee kijken he Maar als jij een webwinkel begint, en ik bv mag adverteren bij jou, mmmm dat lijkt me wel wat.Zal dat duur zijn, en dan zal ik het wel moeten opgeven...