Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Rachje nou even afwachten dan maar he, hoop voor je dat idd de wonderen de wereld nog niet uit zijn.

Eliesja ik zou ook even iemand vragen die je kan helpen, heb je geen vriendin die je kan helpen?
    Denk ook aan je kleine beebje...

M'n schoonzus die al 4 jaar bezig zijn om een kindje te krijgen, heeft sinds eergister te horen gekregen dat ze suikerziekte heeft :(
    Nu moet ze haar ICSI weer een paar maanden uitstellen.

Nou ik ga even met m'n kleine mannetje naar het dorp.
    Fijn weekend iedereen!

Busster gefeliciteerd met je nieuwe baan ;)

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey meiden..

@Diaan, oo dan schiet dit meisje er zo uit! :p hoop het voor je!

@Aggi, hahahaha :) het gaat dus goed met je! Je vertelde je hypotheekadviseur toch niet al te persoonlijke dingen he? 8)

@Consider, o wat een leuk gedichtje! En geweldig dat je ouders ook zo leuk reageerden meis! Super! :thumup:

@Rachje, ah meis, iritant dat je eigenlijk nog steeds geen duidelijkheid heb. Wel fijn trouwens dat je gyn je meteen kon helpen!
    Maar stel dat je zwanger bent.. waarom is je eierstok dan zo opgezet?
    Ben benieuwd wat het nu eigenlijk is meis!

@Winmar, nog steeds niet ongesteld dus :( Ben benieuwd naar je test.

@Eliesja, jeetje meis, kan me voorstellen dat het je teveel wordt. Probeer wel rustig aan te doen he! Vraag inderdaad iemand anders te helpen straks! Denk dat dat voor iedereen het beste is..

@Mensi, oja dat was jouw schoonzus! Ik dacht er laatst nog aan, maar ik wist niet meer wiens schoonzus het ook al weer was :oops:
    Maar jeetje, das balen zeg! Het zit hun niet mee he.. Ik hoop echt voor ze dat het maar snel mag lukken! Het duurt al weer veel te lang en het kost veel te veel moeite!
    Er zijn zoveel vrouwen die al twintig keer een abortus hebben laten plegen.. en dan heb je hun, die zó graag wél een kindje willen en dan zit alles maar tegen..

@Busster, heb je een nieuwe baan? Wist wel dat je die keuzes had maar.. wat heb je gekozen dan?

Hm.. hier gaat het ook niet zo goed.. Woensdagavond kreeg Dylano plots enorme koorts met als gevolg een koorts-insult.. koortsstuipjes ofzo. Ik had er nog nooit van gehoord dus ik wist echt even niet wat me overkwam! Normaal mag het ook maar 10 min duren maar bij hem duurde het 20 min. De ambulance-meneer heeft hem toen medicijnen en zuurstof gegeven zodat hij eruit kwam. Daarna moesten we mee naar het ziekenhuis, waar hij een nachtje ter observatie moest blijven liggen. Alle onderzoeken waren goed en de volgende dag ging het ook een stuk beter met Dylano en mochten we weer naar huis!
    Ik vond het echt superfijn dat ik gewoon bij hem op de kamer mocht blijven slapen! Durfde echt niet van zijn zij te wijken!
    Maar het gaat nu al wat beter gelukkig. Gister toen we thuis kwamen had hij nog wel hoge koorts.. 39.8
    Maar vandaag toen hij wakker werd was het 37.2 ofzo en nu 37.8 dus het valt nog mee ;)
    Zit hem nu constant in de gaten te houden en te temperaturen hihi..
    Best gek.. toen het gebeurde was ik natuurlijk wel erg overstuur, maar in het ziekenhuis leek ik wel gewoon rustig en sterk.. Leek het allemaal wel goed op te nemen. Maar nu kwam ik gister thuis en kennelijk ben ik van binnen nog steeds niet over de schrik heen.. Heb alleen maar aandacht voor de kleine, wil verder niets doen, met niemand praten.. Vind het allemaal toch best eng hoor.. Denk dat dat nog wel een tijdje blijft..

o.. en realiseer me nu net ook, doordat jullie het over overtijd zijn hebben, dat ik nog steeds niet ongesteld ben.. Daarentegen ben ik zelden regelmatig en sla ik wel vaker een maand over.. Maar ik denk dat ik straks toch even samen met Alex ga testen.. gewoon voor de zekerheid :)

Nou, ik ga weer snel naar de kleine!
    Tot later meiden! En fijn weekend!

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ow Meetie bha wat eng, ik zou ook bang zijn hoor, heb je 112 gebeld?
    Fijn dat je in het zh mocht blijven slapen, zou ik ook zeker gedaan hebben.
    Nou dus jij bent ook al overtijd? nou het is hier een vruchtbare bedeoling.
    Laat het ons snel weten he?
    Gaat het nu goed met jou en Alex?

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ja, mijn broertje was er bij en die had meteen 112 gebeld.

Natuurlijk laat ik de uitslag van de test weten ;) Al ga ik er niet van uit dat ik zwanger ben hoor, maar gewoon voor de zekerheid.. Ik hou er niet van om in twijfel te zitten.

Tussen mij en Alex gaat het goed :eek: Uiteraard nog niet zo zoals ik het wil, maar dat vergt natuurlijk tijd. Maar we hebben nog maar weinig ruzie enzo! En als we ruzie hebben wordt het meestal ook op een normale manier opgelost :D
    Het gaat nog wel moeizaam, maar we houden vol ;)

Hmpf.. ik dacht ik leg Dylano even in bed.. maar hij wilt niet slapen.. maar spelen wiltie ook niet.. ook zn koekje wiltie niet :(
    Ik ga denk maar weer met hem op de bank liggen!

5. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    wil iedereen heel veel sterkte wensen haha met mij gaat het idd lekker meetie nee gelukkig niet maar je schaamt je wel hihi

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Haaiiiii meiden

@ Meetie....jeetje dat zal schrikken geweest zijn...heb het met Kenneth ook een paar keer gehad toen hij nog zo klein was...ook met de ambulance mee wat een gedoe...
    Heeft in totaal zo'n 4 keer van die stuipen gehad...en zelfs nog een keer een onderzoek van zijn hersentjes omdat hij veelste lang zijn adem inhield..maar gelukkig was er niets beschadigd...heb er wel van geleerd dat zodra de jongens koorts hebben ze helemaal uitgekleed naar bed gaan..op luier/ onderbroek na dan...en dat doen we nog steeds....het werkte wel...het is in ieder geval niet meer gebeurd..
    Maar het kost je een paar jaar van je leven als je het zo meemaakt.

@ Elies...het zit allemaal niet mee meis...en dan ook nog die hormonen en die moeheid die parten speelt...wellicht is het een goed idee als iemand het een middagje even van je overneemt..kan je even bijtanken...

@ Rachje...hoop dat je snel duidelijkheid krijgt..

@Winmar...wil je hoop niet ontnemen maar het is wel degelijk mogelijk dat je ongesteldheid gewoon maar een paar druppels is...wel verwarrend natuurlijk..maar zeker niet onmogelijk...afwachten maar ..duimpjes draaien wel gewoon door hier ! ;)
    wellicht kan je hier op de site meer info krijgen erover..heb het eerder gelezen...

@ Bo...hoe gaat het met jullie..al een beetje aan het werk ritme gewend?
    en wat groeit je kleine meis hard..pffff..elke foto zie je haar veranderen he

@ Mensi...hoe staat het met de erkoop van jullie huis?..de zomer komt eraan..dan hebben mensen vaak de kriebels om teverhuizen...dus wie weet
    Veel kijkers?
    Wat vervelend nieuws voor je schoonzus...alles zit ze tegen..

@ Aggi...fijn dat het lekker met je gaat..wel houden zo he ! ;)

@Consider...hoe gaat het meis....al gewend aan het idee?
    Als ik nou iemand vergeten ben..sorry :oops:

BIJNA WEEKEND !

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Diaantje wat een leuke banner, lief zeg!
    Hier nog maar 1 stel kijkers gehad, verder nog niet afwachten dus....

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi dames ik heb mijn laatste werkdag bij mijn "oude" werk er op zitten en ga dinsdag even langs bij mijn nieuwe werk om wat dingen te regelen zodat ik woensdag mischien al kan beginnen. Heb de keus dus gemaakt en ik ga lekker touringcar rijden.

@ Eleisja Heeft Alyssa je nog vaak wakker gehouden deze week , wat vervellend dat je harde beuken krijgt omdat je haar zo vaak moet optillen om dat ze aan het peuterpubberen is.

@ Meetie Dus nu is het muisje dus toch aan het eten bij jullie thuis begonnen . Binnen kort maar even vangen dan.
    Jeetje wat zou jij geschroken zijn toen Dylano die koorts stuip had gelukkig is alles goed gekomen .

@ Mensi Balen maar wel begrijpelijk dat ze je mutsjes van het forum gehaald hebben . Over een paar maanden zullen wij er vast ook een bestellen denk ik.

@ Aggi wat een stund met je hypotheek adviseur haha

@ Rachje Wat een verhaal zeg , hoop voor je dat er snel duidelijkheid is over wat er nu aan de hand is en of je nu wel of geen eisprong hebt gehad. Hoop natuurlijk voor je dat je stiekum zwanger bent omdat je verdikt baarmoederslijmvlies hebt . duim voor je dat je snel van de bank af bent

@ Consider Ik weet het niet met Moeders voor moeders van de ene kant wil ik het graag doen maar van de andere kant heb ik er helemaal geen zin in om steeds als ik naar de WC ga mijn urine op te vangen. Wat doe Jij . Ik vind het wel goed dat zoiets bestaat

@ Bo Hoe is het met je ?

@ Winmar Weer een oefening gehad lekker hoor ik vond op oefening zijn nooit zo'n ramp maar het schoonmaken van al je spullen als je weer terug was vond ik veel erger. Inmiddels al ongesteld ?

@ Diaantje moet je dit weekend weer buiten in de kou naar voetbal gaan kijken?

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    yep..morgen 6:30 is het weer rise and shine...en staan we weer aan temoedigen langs de kant..
    Nadeel is dat allebei de jongens voetballen dus splitsen Jac en ik altijd zodat er altijd 1 van ons komt kijken...
    Hoop toch echt dat die kleine meid iets in een zaal gaat kiezen..of in een binnebak in de manege :D ...lekker warm....

;)

Zo meiden ...gaat naar bed....kijken of we deze nacht wel een keer normaal kunnen slapen, zonder die verdomde maagzuur die omhoog komt zetten, en dat de kleine meid ook rustig gaat slapen... ...

TRUSTE !

tot morgen xx

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    oh helemaal vergeten...

Busster....

heel veel plezier en suc6 met je nieuwe baan !...prima keuze ! ;)

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Goodmorning ladies,

@Meetie, wat zul jij geschrokken zijn met die koorststuipen. Lijkt me zo beangstigend.

@Busster, ik zou wel graag mee willen doen aan moeders voor moeders. Maar ze halen hier de flessen niet bij huis op, die moet ik 6km verder naar een verzamelpunt brengen. Nou en dat zie ik dus niet zitten, om met die flessen urine over straat te moeten haha.
    Wat super leuk dat je aankomende week al gaat beginnen met je nieuwe baan. Weet je nieuwe baas ook dat je zwanger bent?

@Diaantje hoe heb je geslapen?
    Veel succes langs de kant vandaag, hier schijnt de zon nog, maar denk dat het zo gaat regenen.

Wat gaan jullie allemaal doen dit weekend?
    Ik had gisteren een feestje maar had ff geen zin om daar naar toe te gaan. De toestand van mijn vader gaat steeds verder achteruit, hij kan niet eens meer een half uurtje op de bank zitten, dat is al te uitputtend. De dokter is gisteren nog even langs geweest en die zei ook dat hij met de laatste levensfase bezig is.
    Ben dit weekend weer veel bij me ouders te vinden.
    Begin me vriend nu echt te missen, hij is nu anderhalve week weg. Gelukkig spreek ik hem elke dag.
    Met de zwangerschap gaat alles goed, heb gisteren een afspraak gemaakt bij de vk. Heb nu alleen een beetje buikpijn en ik slaap slecht, wordt s'nachts vaak wakker en heb rare dromen.
    Nou allemaal een heel fijn weekend toegewenst!

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Nou meiden.. :oops: ik denk dat we een babyboom krijgen hier.. Veel positiever ken die test niet worden denk.. ik had mn urine er nog niet op gedaan of het streepje kwam al tevoorschijn..
    ..vandaar die gevoelige borsten..hihi....
    nja... sorry... weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken en zeggen.. Het heeft Alex en mij nogal onderste boven gegooid..
    En dat terwijl Alex ook net een brief van de politie binnen kreeg met dat hij is afgewezen op opleidingseisen.. Hij had tegen mij gezegd.. als ik niet naar de AT mag, dan ga ik op uitzending.. maar ja.. wat nu...?
    Uf.. het lijkt wel of heel die test niet heeft plaatsgevonden.. Alex en ik hebben er nog geen woord over gesproken..
    Ik kan het ook niet echt...rationaliseren?.. alsof ik het gewoon niet begrijp.. "hoe kan ik nu zwanger zijn, Dylano is er toch al?"

Best gek.. tot nu dacht ik.. ach als ik zwanger raak is dat alleen maar leuk.. maar nu het echt zo is.. lijkt het wel alsof we het helemaal niet willen.. Ben ineens zo bang. Ik kan me ook echt geen tweede kindje bij ons voorstellen.. het is gewoon Alex, ik en Dylano.
    En hoe moet ik dat gaan doen dan? Ik heb maar 2 handen...
    Uf.. Ik vind alles nu gewoon enger dan de eerste keer!
    Weet zelfs niet eens wat ik nu moet doen! Moet ik naar de ha? Hoe kom ik nu bij de vk..?

Echt stom.. ik had net vorig weekend met Alex afgesproken dat ik toch maar ging kijken voor de pil.. :(
    Zo ging dat ook met Dylano.. Ik had me net voorgenomen om misschien toch aan de pil te gaan, maar voor ik die kans kreeg zat Dylano al in mn buik.. Nu precies het zelfde! En dat niet alleen.. het is echt precies hetzelfde! Het lijkt namelijk ook alsof Alex een tweede kans krijgt.. Want als deze geboren wordt zit Alex net precies weer in Afghanistan.. Alsof hij nu de kans krijgt om alles anders te doen.. Ik hoop ook echt dat hij thuis blijft! Al wil ik wel dat als hij echt op uitzending wilt, dat hij gaat.. maar als hij alleen wilt gaan vanwege het geld ofzo.. dan zou ik dat echt dom vinden van hem!

Uf.. mn hersenen maken nu echt overuren..

Ben ook wel beetje bang.. heb van de week enzo nog pijn in mn buik gehad en heb nog een morningafterpil geslikt.. Ik ga maandag zeker langs de dokter!
    Maar die pijn in mn buik had ik vorige maand ook en toen zei de dokter dat mn menstruatie gewoon niet lekker door wilde komen. En die week daarop werd ik inderdaad ongesteld.. Nu had ik precies diezelfde pijn maar dan links (vorige keer rechts), dus ik ging er van uit dat ik een deze weken wel ongi zou worden.. maar blijkbaar niet..

Uf.. Ik hou maar op met ratelen, want ik vertel niet veel waar jullie wijzer van worden hihi.

Zet die test zo nog even in mn album :rolleyes: Al is de foto op de pc wel een heel stuk waziger dan op mn telefoon..

Even kijken, wat hebben jullie gezegd..

@Diaan, hihi ik heb er inderdaad ineens een paar grijze haren bij :p
    Dus jij staat weer lekker aan de kant! Ik sta je psychisch bij hoor ;) Hihi En ik duim voor je dat je meisie een warmere sport kiest! :)

@Mensi, jammer dat er verder nog geen kijkers zijn geweest. De vorige hebben dus ook nog geen bod gedaan?

@Busster, gefeliciteerd met je touringbaan meis! :D Hoe was je laatste werkdag?

@Consider, Nou, en of het beangstigend was :pale: Ik hoop maar dat het eenmalig was hehe..
    Succes van het weekend he.. Hoe is je pa er zelf onder? Lijkt me namelijk erg raar om te weten dat je elk moment heen kan gaan..
    Kan je goed begrijpen dat je je vriend nu enorm mist! Wel fijn dat je hem toch regelmatig spreekt! Het lijkt me voor hem ook moeilijk, dat hij je nu niet echt kan bijstaan..
    Wanneer heb je je afspraak met de vk?
    Hou je goed he meis, we denken aan je!

13. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ooooooooooooh meiden! wat een babyboom hier! meetie laat het goed op je inwerken... heeft gewoon tijd nodig om te zakken. Dit kindje kiest jullie niet voor niets. Het leert jullie iets en jullie hem. Laat het nog maar even voor wat het is. Je kan in principe gewoon naar de vk bellen dat je positief hebt getest dan hoor je het van zelf.
    ik geef je toch een dikke knuffel! Alles komt goed echt waar meiske!

wordt wel echt lonely hier op die wachtbank....

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

*knuffelt terug, dankje meis!
    Misschien als Alex en ik er straks over gaan praten, dat het dan wat echter wordt.. Het wilt echt nog niet tot me doordringen hihi.
    Voel me echt lullig dat ook ik jou passeer op het bankje.. Durfde het haast niet te vertellen dat ik positief testte.. :oops: Er stond bij ons niet eens een tweede op de planning!
    Maar je hebt wel gelijk.. Dit kindje zal niet voor niets ons uitkiezen.. ben benieuwd wat het uiteindelijk allemaal terweeg brengt! Hoe zal alles nu gaan?
    En als er echt een kindje in mn buik zit, dan fluister ik hem wel even toe dat hij snel ook eentje naar jou moet sturen hoor! ;)

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Meetie ik weet niet wat ik lees, maar idd alles heeft een reden.
    Wees blij alles komt goed, en hierna netjes aan de pil gaan he? ;)
    Gefeliciteerd.

Rachje je bent niet de enige hoor die op het wachtbankje zit hoor, ik zit er ook al op met 1 bil....
    Maar dat duurd nog even want m'n man wil nog niet, dus je bent niet de enige ;)

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ diaantje jeetje wat vroeg opstaan voor het voetbal van je jongens , wel handig opgelost dat jullie je splitsen zodat er bij alle twee een ouder is. Ik ga zo naar Ajax kijken met John in Amsterdam we hebben een thuiskaart dus ik zit er regelmatig .

@ Meetie Jeetje zwanger van je 2de kindje en je kan het nog niet helemaal bevatten , zoals de andere dames ook al schreven het kindje kiest jullie en jullie moeten er iets van leren . Het komt vast helemaal goed je moet alleen nog even aan het idee wennen vooral omdat het niet in de planning zat. Wil je toch feliciteren dus bij deze GEFELICITEERD.

@ Rachje duim nog steeds voor je dat je binnen kort ook van het bankje mag opstaan

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @Meetie Gefeliciteerd
    Ik snap dat je het nog niet helemaal kan beseffen, helemaal omdat het niet gepland was. Hoe komt het dan dat je niet niet aan de pil was? Nou ja maakt ook niet uit, het kindje is er en als jullie er eenmaal aan gewend zijn, dan gaat alles vanzelf.
    Heb je enig idee hoelang je zwanger bent?
    En alles komt goed, je kan als je dat wil eerst naar de huisarts gaan maar dat hoeft niet, je kan ook gewoon een afspraak maken bij de vk.
    Jeetje wat een babyboom onder de militairs vrouwen!
    Trouwens mijn eerste afspraak bij de vk is 25 april.

@Rachje, ik hoop zo dat jij een deze dagen het wachtbankje mag verlaten. Het is je echt gegund!

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Dames, hebben jullie de laatste tijd hier nog wat van Bo gehoord?
    Ik las laatst in een ander forum dat ze niet lekker in haar vel zit, en denkt aan een postnatale depressie.
    Bo als je dit lees, ik hoop dat alles goed met je gaat, en dat we snel weer wat van je horen.

19. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    dankjewel meiden!

ja ik hyves veel met bo, het gaat aardig met haar alleen ze zit idd niet lekker in haar vel. 40 uur werk, man, kindje en jezelf is ook een heleboel. Ze heeft gewoon heel veel op haar bordje. Vorig jaar nieuw huis, zwanger, militairsvrouw, bevallen.

fijn weekend nog

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    He lieve meiden!

Meetie, wat lees ik nu, zwanger? :confused: ..Wow, wat een verassing, maar wel erg leuk.. of niet?

Momenteel zit ik niet lekker in m'n vel en het gaat ook wat minder. Niet met Chloé.. maar wel met mij en daar lijdt mijn relatie nogal onder. Jullie zullen wel gemerkt hebben dat ik niet zo vaak meer op 't forum ben.. en dat zal ook nog wel zo blijven eerst eventjes.. Heb het ontiegelijk druk en moet eerst alles weer 'leren' relativeren. Ik heb van de week een afspraak bij de ha en ik laat jullie uiteraard weten hoe het gegaan is. Momenteel heb ik ontzettend het gevoel dat ik mezelf niet voorbij loop, maar voorbij ren..

Ik lees wel bijna elke dag eventjes snel jullie berichtjes en probeer, waar mogelijk, even te reageren..

Pff.. meiden, wat mis ik vorig jaar.. ik was er toe net achter dat ik zwanger was en voelde me zó goed en gelukkig. Ik leefde letterlijk op een roze wolk.. hmm.. :)

Meiden, geniet van jullie zwangerschappen.. Ik hoop dat ik met een aantal jaartjes ook weer mag, hihi.. :)

Deel Deze Pagina