Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @ consider idd we wisten niet precies omdat ik in februarie maar 1 dag maandelijkprobleem had maar tis echt bijzonder om zo klein ding tezien en dan het hartje dat beweegt echt heel wonderlijk

zie echo in foto album

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @Aggi, dus je bent nu 7 weken zwanger.
    Wat super leuk zo'n echo, je kan al echt een beetje het hoofdje zien enzo.

3. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    ja idd heb het hartje wel gezien maar niet horen kloppen de geluid deed het niet was stuk had echt zo heb ik weer hihihi. maar ik heb een inwendige echo gehad en dan kan je idd wel beter zien, maar als ik naar de echo kijk vind ik het net een konijntje lijken hihih :)

4. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Jeetje had het even een paar dagen druk , moest vanalles regelen voor mijn nieuwe werk en ik ben er nog niet eens klaar mee maar ga wel morgen al beginnen. Moet op mijn oude werk nog mijn spullen inleveren maar dat komt nog wel . Heb vandaag mijn contract opgehaald en wat afspraken gemaakt over al lang geplande vrije dagen. Morgen ochtend kan ik meteen beginnen .

Had vorige week via internet geprobeert me bij de VK in te schrijven maar dat is denk ik niet gelukt ( ze zoeden binnen 2 dagen bellen en dat is niet gebeurt vandaar) dus wou eigenlijk maandag een afspraak maken met de VK maar op maandag is de ass. er niet om afspraken te maken en vandaag was ik de hele dag op mijn werk dus heb ik er weer geen tijd voor gehad hopelijk kan ik morgen tussen mijn werk en het theater waar ik s'avonds met John heen ga een gaatje vinden want het word ondertussen tijd maar zo schiet het niet echt op haha . Zag dat er al een aantal van de andere dames een afspraak gehad hebben en zelfs een echo .

@ Consider 6 km met de flessen van moeders voor moeders is inderdaad niet niks snap dat je dat niet doet. Ik heb er ook over na gedacht maar ga het ook niet doen ik woon namelijk tegen over een middelbare school en die kinderen daar kunnen niet eens de bloempotten die voor de buurman zijn huis stonden met rust laten zie het dus niet zitten een rekje met flessen voor de deur te zetten straks liggen ze overal in de buurt behalve voor mijn deur in het rekje.

@ Bo fijn dat je even iets van je liet horen maar wat vervelend dat je niet lekker in je velletje zit , is ook wel te begrijpen er is in een jaar zoveel voor je veranderd. Hoop dat je je snel weer beter voelt . Succes . Goed stukje trouwens dat wat je gevonden had.

@ Diaantje O O O had Marv een blauwe vinger zo zie je maar voetbal is niet gezond haha. Hoe gaat het verder met jou en je meisje alles nog OK ?

@ Aggi Dat zal vast schrikken geweest zijn om te horen dat je vrienden gewond waren , gelukkig is het niet ernstig maar iedere gewonde is er 1 teveel natuurlijk.

@ Meetie Al 6- 7 weken zwanger zozo is het nu al een beetje tot je door gedrongen ? en Bij Alex of heeft hij nog steeds liever dat je er niks over zegt.

@ Rachje Meisje ik snap heel goed dat het je even te veel word zo ineens 4 zwangeren erbij en jij nog op het bankje neem je tijd en we merken vanzelf wel weer als je er weer aan toe bent om hier weer vaker te komen , Ik blijf voor je duimen dat Jaylie * maar snel een brusje mag krijgen . Dikke knuffel.

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he meiden , kwam even snel doorgeen dat we vanmiddag nar de Gyn zijn geweest en alles is goed ! \:D/

Vruchtwater was niet minder geworden, en tuttebel woog nu 2 kg .
    Bed rust is dus toch nog ergens goed voor hahahah
    Mag voorlopig gewoon thuis bevallen, en dat vind ik toch ook wel een fijn idee..lekker in mijn eigen omgeving.
    Voel me gelijk een stuk lekkerder....wel moe ...dus ga nu lekker onder de wol
    Ga morgen overal op reageren....maar wilde het toch ff kwijt hahaha

liefssssss

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen!

@Aggi, hihi ik zie je konijntje ook hoor! :p Wat schattig zo klein nog! Bewoog hij/zij al? Lijkt me echt zo grappig om hem zo klein al te zien, nog helemaal in ontwikkeling..

@Busster, Hey meis, lekker druk met je werk dus! Hoop voor je dat je vandaag er wel aan toe komt om je vk te bellen! Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk langs mogen!
    Veel plezier vanavond! Naar welk stuk gaan jullie?

Hihi ik ben al helemaal blij hoor! :D Al vind ik het nog wel een gek idee. Zodra ik het iemand vertel klinkt het net alsof ik een grapje maak haha. Maar dat komt vast wel wanneer ik de echo heb!
    Ik heb Alex er nog niet over gesproken, ga dat van het weekend proberen.

@Diaan, Beter! ! ! Geweldig dat je kindje en bijbehorenden in orde zijn meis! Ik zat er vannacht nog aan te denken hihi. Maar goed rust blijven houden dus! Nog een paar weekjes! :D

@Elies, waar ben je meis? Alles gaat toch nog wel goed he? :oops:

En rian, chantal, winmar, en overigen.. zijn jullie er ook nog? :D

@Mensi, bah.. mijn draad raakt steeds vast in het spoelhuis van mn naaimachine :( Geen idee wat ik fout doe! Straks maar nog een poging wagen..

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    oh mensi en meetie ..heb respect voor jullie hoor dat jullie zo'n geduld hebben met zo'n naaimachine..
    Toen we gingen verhuizen naar dit huis , wilde ik mijn gordijnen "even" omzoomen (zo noem je dat toch? :-k :oops:
    Nouja..hoe dan ook...had de naaimachine van mijn vriendin geleend..DRAMA..heb gewoon 3 naalden vernaggeld..braken zo PATS af...levens gevaarlijk...stukken schoten je om de oren...
    Haaden eigenlijk met schermvest en helm moeten gaan zitten hahaha
    pffffffffffffff...volgende keer ..koop ik gewoon van dat strijkspul of iets dergelijks :D

Over verhuizen gesproken..hoe gaat het met je huisje Mensi?

@ meetie....ben heel benieuwd naar je eerste echo....van jullie wondertje!
    @aggi...ahhhhh gossie een nijntje hihiih...is toch prachtig he dat je dit maar gewoon kan doen he?
    In mijn tijd .....oeffffff....klinkt oud he... ;) ....had je dus niet zomaar echo's ja alleen op medische gronden ....en dan moest je daarvoor gewoon naar het ziekenhuis...
    Van mijn kids heb ik dus helemaal niets....( het is maar hoe je het bekijkt...maar ik vind dat stiekem toch jammer....)

Hoe gaat het met de andere zwangeren onder ons.....vruchtbaar groepje hier hahaha, en is jullie zo gegund meiden !
    Weet zeker dat Rachje ook zo van de wachtbank af is ... [-o< ...duim hier flink voor je meis !

Zo Marv komt thuis..gaan even lekker wat eten tot laterrrrrr

8. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    ja idd zo bijzonder gvoel kan je niet beschrijven heb gisteren echt uren naar zitten staren en me man maar plagen gho nu moet je wortels eten hihi want ons konijntje moet wel voedsel hebben. tis idd een vruchtbaar jaar want onze nicht is net bevallen van een gezonde zoon en zijn weer 2 nichten zwanger dus babyboom in ons familie hihi en mijn broer had al een leuke naam voor onze kleine en dit waren zijn namen , Johannes.Otto.Simones.Theo. Isaac. Afgekort JOSTI

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Aggi dus jullie krijgen een klein konijntje haha.

@ Meetie We gaan naar cabaret van ronald goedemondt dus als het goed is gaan we een avondje lachen.

@ diaantje ik heb laatst aan mijn moeder gevraagd of ze me haar naaimachine wou uitleggen zodat ik ook zelf mijn gordijnen korter kan maken maar heb het nog niet geprobeert hoop niet dat het niet zo'n drama word als bij jou.

O meiden ik ben vandaag maar even bij de VK binnen gelopen echt makkelijk ze zitten nog geen 500 meter van mijn huis maar ze waren me nooit opgevallen haha. Heb meteen afspraken gemaakt voor een kennismakingsgesprek en voor mijn eerste echo die krijg ik 1 mei. vind het nu al spannend

Vandaag ook mijn eerste dag gehad bij mijn nieuwe oude baan ( heb al eerder bij dit bedrijf gewerkt maar na 2 jaar er tussen uit ben ik weer terug) en het ging prima net alsof ik nooit was weg geweest.

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Diaan, Hihi nou.. ik begin me geduld nu ook aardig te verliezen moet ik zeggen :x Denk toch maar dat ik met dat ding naar zo een maakmeneertje ga.. al ben ik bang dat hij direct er een duur prijskaartje aan zet.. dan zeg ik wel 'laat maar 8)'

Maar dat klinkt inderdaad gevaarlijk zeg! Die rondvliegende stukken naald :pale: Gelukkig is dat hier niet het geval!

@Aggi, Hehe leuke broer heb je :p Neem aan dat je nu express geen van die 5 namen ga kiezen?
    Wel leuk zo een babyboom in je familie! Kunnen ze straks leuk met elkaar spelen en bevriend worden!

@Busster, nooit van gehoord hihi. Ben niet zo bekend op dat gebied, maar ik hoop dat het inderdaad erg lachen wordt! :D

Mooi dat je vandaag gelijk een afspraak kon maken bij je vk en voor de echo!

En wat lekker dat je eerste werkdag je zo goed beviel zeg! Maar je hebt dus al eerder de touringbus gereden, begrijp ik?

11. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @ busster ja idd wij krijgen nijntje whahah kijk maar in mijn foto album dan zie je het hihihi

@ meetie ja ga idd geen van die namen gebruiken maar gelukkig weet hij dat maar krijg de raarste namen van hem binnen hihi dus hij is er druk mee bezig hihihi

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ meetie Ja ik heb al eerder touringcar gereden maar 2 jaar geleden ben ik omdat het op dat moment niet goed ging met het bedrijf over genomen door het zuster bedrijf en daar op een stadsbus gaan rijden . Nu is het bedrijf over genomen door een van de chauffeurs en is de oude directeur de deur uit gestuurd omdat hij geld in zijn eigen zak stopte . Met het bedrijf gaat het nu weer prima en omdat de nieuwe directeur mij als collega kende heeft hij me gebeld om terug te komen en dat heb ik dus gedaan. Moest wel weer even wennen want een stadsbus is een automaat en de touringcar die ik vandaag reed niet dus zat ik lekker soep te roeren zoals ze het noemen als je moeite hebt met schakelen maar na 5 minuten had ik het weer helemaal door gelukkig. Maar binnen kort krijg ik een eigen nieuwe touringcar en dat is wel een automaat dus dat is lekker. In amsterdam is het zo druk daar word je gek als je zoveel moet schakelen . Je moet namelijk veel meer schakelen als bij een normale auto.

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @Aggi, wat jammer dat je het hartje niet kon horen kloppen, maar zal je de volgende keer wel horen. Wanneer is je volgende afspraak?
    Wat leuk dat het zo'n babyboom is in de familie, dan heeft jullie kleine genoeg neefjes en nichtjes.

@Diaantje, fijn om te horen dat alles goed gaat met de baby. Is de bedrust toch nog ergens goed voor geweest.

@Meeti, misschien kan je eens rondvragen of iemand het voor je wil doen, natuurlijk tegen betaling. Maar dat is altijd goedkoper dan naar een naai atelier te brengen.

@Busster, wat fijn dat je binnekort je eigen touringcar krijgt, automaat lijkt me inderdaad fijner.
    Weet je nieuwe werkgever ook dat je zwanger bent?

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ consider Neeeeeee mijn nieuwe werkgever weet het nog niet en dat probeer ik nog even zo te houden . ik heb 2 maanden proeftijd maar ik denk niet dat ik het nog zo lang vol hou omdat het dan vast al te zien is. Nu ben ik vanmezelf niet echt slank ( ik noem het zelf altijd gezellig gebouwd ipv te dik) dus valt het mischien minder op en tja het zijn allemaal mannen dus die letten er ook niet zo op maar als het niet meer te verbergen is zal ik het wel moeten zeggen . Weten ze het bij jou al.

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @Busster, nee ik vertel ook nog niks op mijn werk, ben ook nog maar 5 weken zwanger.
    Maar ik heb dus een jaar contract die loopt tot 1 augustus. Ik werk in het onderwijs.
    Er is een grote kans dat ze me in september weer aannemen, met het nieuwe schooljaar. Maar aangezien ik zwanger ben, denk ik niet dat ze me weer een jaar contract geven.
    Verdorie, daar ben ik heel erg bang voor. Heb het zo naar me zin om me werk.
    Ben tegen die tijd dat me contract afloopt ook al 5 maanden zwanger, dus dan kom je ook niet makkelijk ergens anders aan de bak.
    Dus dan zullen we het een tijdje met 1 inkomen moeten doen.

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Aggi, haha wel schattig dat hij er al zo druk mee bezig is! Maar echt veel heb je dus niet aan hem :)

@Busster, Ok op die manier! Lekker dat je een eigen bus krijgt zeg! Kan me voorstellen dat je je zwangerschap nog even stil wilt houden. Als je geluk hebt is het over 2 maanden nog niet echt te zien ;) Kijk het maar gewoon even aan. Zowiezo is het niet gek hoor, om het pas over 2 maanden te vertellen.. als hij gek reageert van 'waarom vertel je dat nu pas?', zeg je gewoon dat je wilde wachten tot je 3 maanden was en zeker bent dat alles goed is met het kindje ;)

@Consider, Ja dat is het probleem, ik ken vrijwel niemand die verstand van naaimachines heeft haha :) En ik wil eigenlijk er helemaal geen geld aan uitgeven hihi.. wil alleen weten wat er mis is of wat ik verkeerd doe.. momenteel staat dat ding namelijk niet op #1 op ons financiele lijstje.

17. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @consider de volgende afspraak is over 4 weken dus rond 8 mei dan idd hopen dat het geluid nu wel doet.en ja zeker ben ik blij dat hij/zij zo veel neefjes en nichtje krijg want bij de eerste zit een half jaar en de rest zit maar een maand tussen dus kunnen we lekker genoeg oppas

@meetie ja idd wel super hoor om een stoere militiar zo bezorgt tezien hihi maar idd nu heb ik nog niks aan hem want hij is gewoon strontvervelend en plagerig, heb gisteren rot gelachen meneer komt thuis van zijn werk had hij een bosje wortels mee ingepakt en al echt ik doe rare dingen maar het is ook naar zijn hoofd gestegen hihihihi

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ consider Dat zou vervelend zijn zeg als je geen contract verlenging krijgt . Ik heb meteen een contract voor onbepaalde tijd gekregen maar met 2 maanden proeftijd dus hoop dat ik het zo lang kan uithouden.

@ Meetie daar hoop ik dus op dat het nog niet al te zichtbaar is bij 3 maanden maar tja als het wel zo is dan heb ik pech. Ik was ook inderdaad van plan dan te zeggen dat ik eerst de 3 maanden wou afwachten om een beetje meer zekerheid over het kindje te hebben .

@ Aggi lekker kado een bosje wortels haha .

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @Busster, ja dat zou inderdaad vervelend zijn.
    Op de mbo school waar ik werk moet fors bezuinigt worden, en dan hebben ze natuurlijk geen zin om iemand weer een jaar contract aan te bieden terwijl die zwanger is. En ze tijdens de zwangerschapsverlof vervanging moeten zoeken.
    Ik hoop gewoon dat ik mag blijven. En anders blijf ik eerst een tijdje thuis. Denk niet dat een andere werkgever mij aanneemt met een zwangere buik van 5 maanden.
    Hopelijk blijft jou buikie nog een beetje onzichtbaar.
    Heb je verder al zwangerschapskwaaltjes?

Ik moet vandaag nog werken en dan heb ik lekker weekend! Ik heb verder niet echt plannen, ik ben natuurlijk elke dag bij mijn ouders.
    Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
    Hopelijk blijft het zulks mooi weer.

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Aggi, Dat is weer eens wat anders, wortels als kraamkado :)
    Hoe zit het eigenlijk (ook al weer) bij jou? Woon je nog bij je ouders? Heb je een man/vriend? Ik ben het even kwijt hoor.. :oops:

@Consider, Wat doe je precies voor werk? :eek: Ik hoop maar voor je dat je werkgever in een vrolijke bui is, wanneer hij over jouw contract moet beslissen!

Ik ga zometeen naar mijn ouders toe, dan ga ik ze even verassen met het grote nieuws :D Ik heb het gisteren ook aan twee mensen verteld en die reageerden alsof het al op mn voorhoofd geschreven stond :-s haha

Hoop inderdaad dat het lekker weer blijft, dan ga ik zometeen met Dylano naar het hertenkamp bij me ouders in het dorp! :D Even kijken hoe hij gaat reageren hihi. Hier in het zuiderpark ben ik ook al eens geweest met de kleine, maar toen was hij nog heel klein.

Deel Deze Pagina