@meetie ik ben vorig jaar oktober getrouwdmet een militair en woon in een heel klein plaatjes zit tussen beiden ouders in 5 km vanaf ons huis we hebben een boom in de achtertuin en de hond dus huisje boompje beesje hahaha, en twee week na onze huwelijk heb ik een auto ongeluk gehad en zit dus nu al 5 maand met een wiplasch thuis en wil graag aan het werk maar het mag niet van me baas dus veel touwgetrek
Ok! Nou, dit verhaal kende ik nog niet, dus ik hoef me niet meer lullig te voelen dat ik je misschien vergeten was od hihi Wat leuk, letterlijk huisje boompje beestje! Maar das wel kut dan ja.. Dat jij je wel goed genoeg voelt om weer te werken, maar dat niet mag van je baas. Waarom eigenlijk niet? Bij mij was het juist andersom.. Had net een ongeluk gehad, wilde mijn baas dat ik weer volledig ging werken. Nou de arbo zei zelfs dat ik maar 3 uurtjes mocht, wat ik al heeeel zwaar vond. Heel gezeik met me baas, vervolgens heeftie uiteraard me contract niet verlengt.. zo lullig vond ik dat! Gefeliciteerd trouwens met je huwelijk! Deze maand dus precies een half jaar getrouwd! En je broer zit dus ook in het leger?
Nou meiden, ik zit er ff helemaal door Mijn vriend heeft vandaag te horen gekregen, dat als mijn vader overlijdt hij niet naar Nederland mag komen voor de crematie Dit omdat mijn vader niet tot zijn eerste relatie behoort. Voel me nu zo klote, het gaat zo slecht met mijn vader en ik had zo gehoopt dat als hij zou komen te overlijden, Martin erbij zou kunnen zijn. Verdorie ik mis hem nu al ontzettend, niemand om even te knuffelen en s'avonds even tegen aan te huilen. Grrrrrr defensie.....
Wtf is dat nou weer voor pokke-iets?!?!?!?! Defensie kan soms zo onredelijk zijn he! Kan me voorstellen dat je echt boos op ze bent! Hoe lang moet je mannetje daar nog zitten? Heel begrijpelijk dat je hem nu ontzettend mis.. wou dat ik iets voor je kon veranderen.. Maar.. als jij nu echt breek.. mag hij dan wel thuiskomen? Bedoel.. jij bent wel eerste relatie.. niet dat je nu moet wegzakken ofzo, maar het gaat toch ook om jou? Uf.. hou je sterk meis, het komt echt wel goed. *geeft je een onwijs dikke knuffel!
@consider als het goed is moet hij zijn poot stijf houden want hij kan terug komen omdat het zijn schoonvader is.want mijn man is ook terug gekomen uit irak vanwege een overlijden van een oom van mij. anders moet je sitcen even bellen want hier is wel een regel voor meid! heel veel sterkte denk aan je
Middag meiden! Bijna weekend! @Mensi, Haha het ging best knullig bij me ouders gister Ik vertelde het tijdens het avondeten, omdat iedereen toen tegelijk aan tafel zat. Maar ik wist niet hoe ik het moest zeggen, dus ik gooide het er maar in 1x uit: "ik ben zwanger!" Ik moest zelf keihard lachen.. iedereen zat me eerst maar beetje scheef aan te kijken en vroeg of ik een grapje maakte. Mijn zusje heeft me echt nog 5 min vaag aan zitten kijken, die geloofde niet dat ik serieus was Maar uiteindelijk was iedereen wel erg blij en feliciteerden ze mij natuurlijk! Wiee ben al helemaal blij hihi 8) Begin ook al om de 10 min naar de wc te moeten.. hahaha @Aggi, consider, busster, Weten bij jullie al jullie dichte familie en/of vrienden het al, of wachten jullie daar nog mee?
Onze beiden ouders weten het mijn broer mijn man zijn oudste broer en mijn beste vriendinnen weten het de rest van de familie en broers en zussen van me man vertellen we pas met mijn schoonmoeders verjaardag want dan ben ik 13 week dit bewust gedaan omdat we met de rest van de familie haast geen contact hebben en als we het aan hun eerste vertellen dan weet de hele wereld en dat willen we niet
Haha grappig zijn ze he! Ik voel me harstikke goed hoor voel me zelf lekker, heb verder zo goed als geen zwangerschapskwaaltjes, roze wolkjes beginnen zich weer te vormen, zonnetje schijnt.. wat wil je nog meer? Straks komt mannetje lief thuis, heb gesolliciteerd naar een baan als masseuse.. klinkt misschien suf, maar het is wel een opstap! Heb een gastouder gevonden een straat verderop, dus ik hoef me ook niet meer te laten afwijzen voor banen omdat ik een kleintje thuis heb zonder opvang! Ben benieuwd hoe alles gaat uitpakken! En ben ook erg benieuwd hoe Alex straks is en of hij al een beetje van de schrik is bijgekomen 8) Ik in ieder geval wel hihi. Heb stiekum ook al naar andere huisjes gekeken op internet hihi. Alle mooie grotere huizen (die in ons budget vallen) zijn dan wel in het noorden, grensgebieden en brabant/zeeland.. maar ja.. toch leuk om zo lekker te neuzen hihi! (haha sorry, ik begin echt steeds vrolijker te worden) En hoe gaat het met jou meis? Bevalt je werk je nog steeds?
@meeti & aggi, Normaal gesproken als hij 4 of 6 maanden op uitzending zou zijn, zou het allemaal geen probleem zijn. Maar hij is er nu maar voor 8 weken. Dat en omdat mijn vader geen eerste relatie is, heeft de majoor doen besluiten dat hij niet hier heen zou mogen als mijn vader overlijdt. Maar een collega van hem zei dat hij gewoon moest praten met een geestelijk verzorger(gv) en dat die het dan opneemt met de commendant. Dat heeft hij dus vanochtend gedaan. De gv zei tegen hem dat ik moest bellen naar sitcen. Dat heb ik dus gedaan. De commedant krijgt het verhaal dus nu van 2 kanten te horen van sitcen en van de gv. Vandaag gaat mijn vriend (een week eerder dan gepland) terug naar Kandahar om met de g.v. te praten. En waarschijnlijk gaat die er alles aan doen zodat hij wel naar Nederland kan komen. Een deze dagen belt de gv mij ook op om het een en ander te bespreken. @meeti, wat leuk dat je ouders blij reageerden, hopelijk is Alex ook al een beetje aan het idee gewend. Ik heb het mijn ouders al verteld, ze vinden het erg leuk. Met het vertellen aan de rest wacht ik nog even 5 weken denk ik. Wat leuk dat je hebt gesolliciteerd! Hopelijk wordt je aangenomen.
@ consider idd dat is het slimste wat jullie gedaan hebben en mijn gevoel zegt dat hij wel eerder naar huis mag want een gv zet zich voor zulke dingen heel erg in
Meetie wat grappig dat je zoon die kleren aan wou (album) zou Steven geloof ik niet doen, schoenen doet hij wel aan. Wat een mop dat je het zo ineens zei tegen je ouders aan tafel. Was je zenuwachtig, nou ja nu weten ze het in ieder geval. Fijn weekend iedereen.
@Consider, Nou meis, hopen dat het werkt! Hoe lang moet hij daar nog zitten? Nou, Alex zei dat hij wel al van de schrik was bijgekomen, maar er nog niet over wilde praten Lastig hoor.. als je zelf helemaal enthousiast bent, maar het niet mag uiten.. Ik zit nu ook maar hier te zitten.. weet niet zo goed welke houding ik nu moet aannemen.. @Mensi, Haha hij had niet veel keus. Die schoenen komen tot zn liezen dus hij kon geen kant op hahaha Ik was niet echt zenuwachtig, het was meer omdat het voor mijzelf nog niet echt realistisch is. Elke keer als ik het iemand vertel, voelt het ook alsof ik een grapje maak Maar goed, de boodschap kwam (uiteindelijk) wel over hihi Fijn weekend iedereen!
hey meiden zo een nieuwe week zo twee week het rijk voor me alleen manlief is vanochtends om 5 uur vertrokken om op oefening te gaan. en hebben jullie een leuke weekend gehad allemaal?
Hooi 8) Ik heb gister de hele dag visite gehad Het was wel erg gezellig, maar op het eind vond ik het toch echt heerlijk om tegen mn mannetje in bed te kruipen! Het kostte me ook geen moeite om in slaap te vallen hihi Verder hebben we de jaarafrekening van het water binnen! ale: We moeten zo goed als 20.000 E extra betalen! Heb net gebeld en toen vroeg die vrouw, of ik niet de gas-stand had doorgegeven Wat heel goed het geval kan zijn geweest! hahahahahaha Alex was al helemaal in shock toen hij bij thuiskomst die rekening tegenkwam Nu ben ik dan op zoek naar die watermeter, ik ken hem namelijk niet vinden. Ik heb het ook al aan de buurman gevraagd.. maar hij zal toch echt wel ergens zijn @Aggi, twee weekjes zonder je mannetje.. komt hij normaal elke avond thuis of alleen in het weekend?
OHHH Meetie, de watermeter zit meestal onder de deurmat ofzo.. Meestal onder de vloer! Succes met zoeken!
Hai meiden... Waren we weer even... @ meetie.....20.000 euro?.........mag toch hopen dat het minder is hahahah Nouja hoe je het went of keert....blijft balen als je moet bij betalen... Wij hebben de rekening nog niet binnen...maar hou ook mijn hart vast... In het vorige huis kregen we 300 euro terug...was een energie zuinig huis....zonnepanelen etc....in dit nieuwe huis is dat dus niet...en we hebben een bad waar we allemaal gek op zijn..dus ..laat maar komen die rekening @Consider..wat een gedoe zeg..terwijl het niet meer dan normaal is dat je vriend je dan komt steunen in een tijd waarin je hem het hardste nodig hebt...hoop dat het allemaal goed komt . Nou hier een druk weekendje gehad..eerst dat verdomde voetbal en gisteren was Marvin jarig... Had de hele nacht weeen gehad, dus kneep m ff dat tuttebel niet op de zelfde dag geboren zou worden als haar broer...maar gelukig waren ht pittige oefen weeen... Ben wel de hele dag van slag geweest ervan...en gelukkig namen de jongens en Jacques het allemaal van me over en heb ik voor het grootste gedeelte kunnen zitten... Pffffffff... ben het al aardig zat hoor....mag zo langzamer hand wel .... zoooooo ga Marv weer naar school sturen..die staat weer eens teballen in de tuin.... ](*,)
@Meetie, de watermeter zit onderaan en is blauw http://nl.wikipedia.org/wiki/Watermeter Zal vast de verkeerde meter wel hebben opgeschreven, of je moet elke uur onder de douche staan? Groetjes Mensi.
@ meetie ja hij komt altijd savonds thuis want we wonen niet ver van de karzerne vandaar hij moet weer oefenvijand spelen voor de jongens die nu naar afganistan gaan. pff zo me energie is echt helemaal op heb nergens zin in vandaag zo moe dat ik bijna elke keer in slaap val