@Bo, hihi nja.. daar zit hij dus niet Maar hij zit waarschijnlijk wel in die vloer ja.. maar je zal net zien.. naast de deur staan een hoop spullen 'opgeborgen'.. dat die meter precies daaronder ligt! Ik ga zo maar even kijken hihi.. @Diaan, Ik hoop dat het bedrag je toch nog mee gaat vallen meis! Bijbetalen blijft inderdaad niet leuk En nu al zulke heftige oefenweeën.. wat fijn dat je mannetjes het overnamen zeg, doe maar rustig aan he En nog maar een paar weekjes, even volhouden @Mensi, hihi ik zal het onthouden! Bij ons zitten al die drie meters dus precies op een andere plek in het huis haha! Vandaar dat ik even moet zoeken.. Maar 20.000 euro aan water besteden.. ja, dan moet je wel héél erg vaak douchen haha @Aggi, Ah ok, nou veel succes dan meis! Het is natuurlijk helemaal even afzien wanneer je gewent bent om je mannetje elke dag te zien. Wat rot dat je zo moe bent! Misschien dan maar toch even gaan slapen? Oja! Dylano ken Papa en Mama zeggen! En hij zegt 'tété' tegen de teletubbies! Zo leuk. Ook voor Alex! Want Dylano begint ook wat closer te worden met Alex. En als Alex dan bijvoorbeeld thuiskomt, dan springt Dylano op en roept hij: "papa", waarna hij vervolgens snel naar hem toe loopt haha Dat doet Alex geloof wel goed! Want dan voelt hij zich natuurlijk niet meer, of in ieder geval minder, 'die vervelende man die af en toe thuis komt, waarbij zelfs zn eigen kind gaat huilen'.. Haha Dylano zit nu al die teletubbies uit te zwaaien echt geweldig! (de teletubbies was op tv en is nu afgelopen)
Dames, geen idee of ik het al gemeld heb.. Maar Ed gaat een half jaar naar Afghanistan (oktober t/m april).. Bah!
Volgens mij heb je dat wel al gezegd ja.. vind het echt vervelend voor je meis! En het is ook echt een rotperiode.. net met kerst enzo.. Kan/wil hij daar niet onderuit?
och lieve Bo...wat naar dat hij dan net weg moet....weggaan is nooit leuk ..maar net tijdens de feestdagen is al helemaal verschrikkelijk... Net wat Aggi zegt...we slepen je er door heen hoor!
Hoi Dames hier ben ik weer eens , jeetje moet echt weer even wennen bij mijn nieuwe werk ook al is het de baan die ik al eens gehad heb. Het is toch weer 2 jaar geleden. Ben dus de afgelopen dagen bek af naar mijn bedje gegaan toen ik thuis was. Weet niet of het komt door de zwangerschap of door het andere werk maar mijn energie was echt op. Heb het gelukkig wel erg naar mijn zin . Alleen vandaag ging het wat minder eerst rij ik met een bus die opeens stuk ging terwijl ik onderweg was een school op te halen voor schoolzwemmen dus heeft mijn baas als een gek een andere bus naar me toe gebracht en daarmee moest ik verder rijden en hij is bij mijn bus gebleven tot de sleep dienst kwam en daarna krijg ik met een bus vol met school kinderen een soort van aanrijding. Echt klote maar gelukkig niet mijn schuld ik reed op een voorangsweg en van rechts ( van achter de haaientanden dus) kwam een scooter maar omdat het glad was omdat het net geregend had en omdat hij veel te hard reed begon hij te slippen en zag ik hem en de scooter zo richting mijn bus glijden . Gelukkig kon ik naar links uitwijken en gas geven zodat hij niet onder mijn bus kwam maar alleen zijn scooter tegen de achterkant van mijn bus gleed met een rot smak. De man had niks maar de scooter was helemaal in puin en op mijn bus zat wonderbaarlijk maar een kleine kras . ook hier was mijn baas weer snel bij omdat het schoolzwemmen in de buurt is van het bedrijf hij heeft dus nadat ik eerst een blaas test heb moeten doen alles verder afgehandeld met de politie zodat ik weer naar het zwembad kon met de kinderen in mijn bus die natuurlijk helemaal druk waren door wat er gebeurt was. Vandaag was dus niet mijn dag. @ Consider Goed van jullie dat jullie Sitcen en de GV hebben ingeligt over de situatie met je vader kan me haast niet voorstellen dat ze je vriend nu niet naar huis laten komen als het nodig is. Ik bedoel een ongelukkig thuisfront is een ongelukkige militair en dat willen ze voorkomen. Hoop dat het lukt als het nodig is. @ Meetie je vroeg of mijn famillie al weet van de zwangerschap nou Mijn ouder en zusjes ween het en eigenlijk weten meer mensen het dan de bedoeling was maar tja ik weet dat John zijn moeder geen geheim kan bewaren dus al zijn ooms en tantes weten het nu ook en mijn nicht en een paar ooms en tantes van mijn vaders kant weten het ook verder weten een paar vriendinnen het en zo wil ik het voorlopig houden totdat het echt zichtbaar word of over 5 weken of zo dan ben ik ongeveer 12 weken en dan mag bijna de hele wereld het weten behalve mijn werk omdat ik dan nog niet uit mijn proeftijd ben. Wat leuk trouwens dat Dylano Papa en Mama zegt zie je nou die jongen van jou dat alles op zijn eigen tijd en niet op de tijd de het CB vind dat het moet. @ Aggi 2 weekjes alleen vind je dat nu genieten of juist niet? Jou man is toch normaal door de weeks gewoon thuis ? IK vind het namelijk niet zo leuk dat John einig thuis is maar dat zal voorlopig wel zo blijven . @ Diaantje Nog gefeliciteerd met Marvin zijn verjaardag. Gelukkig is de kleine meid nog even blijven zitten en waren het oefen weeen maar kan me voorstellen dat je zoiets had van niet op de dag dat Marvin jarig is. Maar die kleine meid moet nog even blijven zitten hoor en nog even leker groeien zodat ze straks gezond en sterk op de weeld komt . @ Bo He bah wat een rot periode dat Ed weg moet. John had het ineens vandaag ook over eventueel uitzending hij kon een functie krijgen voor 4 maanden en dan begin november terug komen heb hem meteen gezegt als je mag kiezen of je het doet dan dus niet he . Wens je nu alvast sterkte voor die tijd en je weet het wij zijn er hier altijd voor je als je wat te klagen of te mopperen hebt of juist iets leuks wil delen in de periode dat hij weg is.
@ busters ja tis idd erg stil zonder hem hoor je bent gewent dat hiji om 5 uur thuis komt en dan heb je de koffie klaar en nu hoef dat niet whahaha maar ben blij dat hij straks weer thuis is
@Busster, zo.. jij had je dagje wel zeg! Gelukkig kwam het telkens goed. En wat mooi dat je zo goed reageerde bij die scooter zeg! Voor het zelfde geld was het heel anders afgelopen ale: Ja gelukkig doet Dylano het harstikke goed 8) En wat wilt je mannetje zelf? Wilt hij die nieuwe functie en op uitzending? @Diaan, ja nog gefeliciteerd met marvin! Volgens mij had ik dat niet gezegd of wel? Uf, ik ben zo moe.. ga vanavond lekker op tijd naar bed! Tot later dames!
mogguh meiden... Thanx voor de felicitaties voor Marv's verjaardag...ja het gaat errug hard besef je dan in eens ... Hier weer paniek in de tent...net nu ik me zo had voorgenomen dat ik lekker zou gaan uitslapen... Jac heeft gisteren nieuwe koolmonoxide melders opgehangen..begint dat kreng op zolder tepiepen, steeds om de 2 minuten ofzo.... ...(nou is dat natuurlijk de bedoeling.....maar niet als ik wil uitslapen! grrrrr) Iets met de batterij denk ik , want het lampje brand niet wat aangeeft dat er iets ergs aan de hand is .... ..maar nou hangt ie net op een hoogte waar ik niet bij kan...boven het trappen gat..dus zonder testunten kan ik er niet bij.... Zie mezelf nu niet op een ladder staan..en Jac is toevallig vandaag net laat klaar....ZUCHT ! pfffffffffffffffffffffffff mannen..... Doe denk ik zo maar de radio hard aan..alles beter dan dat gepiep..
Haha arme jij! Zal je net zien he.. ken/wil je een keer uitslapen, gaat zo een ding zitten piepen! Ken je er niet met een bezem ofzo tegen aan slaan? Zo, hier is Dylano met mn moeder mee naar rdam naar me tante! Heb vandaag dus even het rijk voor mezelf.. best vreemd.. mis hem nu al hehe.. Ik betrapte mijzelf daarnet nog erop dat ik zat te denken of ik misschien naar hem toe zal gaan, maar NEE Vandaag ga ik mezelf dwingen om even van die rust te genieten! hahaha.. uf zo moeilijk
zo tis echt een mega dip dag kan niks binebnen houden alles geprobeerd alles vliegt er net zo hard weer uit stom nu mis ik me mannetje wel hoor whaahaha even door bijten maar weer
Dames, vandaag naar de ha geweest en hij heeft geconcludeerd dat ik een postnatale depressie onderga.. Krijg nog verder van hem te horen wat nu verder te doen..
@Aggi, Getver wat vervelend, hopenlijk is het maar eventjes.. Het is al woensdag, einde van de week is al weer in zicht! Dan nog maar een weekje en is je mannetje er weer @Bo, Jeetje meis.. Dat lijkt me echt zwaar, vooral omdat je het zelf natuurlijk niet controleert.. Hopenlijk kom je er snel weer uit! Laat maar weten wat je dokter verder zegt. *dikke knuf
och lieve Bo...ja er gebeurt zoveel he dat je het gewoon niet door hebt....1 advies..neem het serieus, neem je tijd ! knuffel ! @ aggi..gauw weer opknappen meis.. @ meetie..ja gek is dat he ...als je je kindje om je heen hebt , verlang je naar wat rust..en als ze dan een keer weg zijn dan mis je ze enorm.... Dat veranderd ook niet ..als ik naar mijn jongens kijk...hahahahha Maar geniet maar een keer lekker van een beetje " me-time" ...straks zou je willen dat je een beetje rust had...zeker nou je lekker gaat groeien en groeien en groeien.... Hoe gaat het met de rest van de meiden? pfffff ..ff klagen hoor.... Kan mijn enkels niet meer zien...en heb worste teentjes...zucht.... Zo einde klaag tijd....
haha je helpt me wel gerust te stellen zeg diaan met het vooruitzicht dat ik ga.. groeien en groeien en groeien Heb gelijk het idee dat ik straks een olifant ben haha Gelukkig kan ik nog wél even van mijn voeten-uitzicht genieten Haha grapje hoor meis. Hoe gaat het trouwens met je? Is het nog te doen? Klaag maar zoveel als je wilt hoor, daar zijn we voor Zo, ik ga even van een lekker warm bad genieten! Tot later!
och meis..kan de hele dag wel klagen.. - dat ik niet eens mijn veters kan strikken van mijn sportschoenen ..en dat is heel onhandig want ik kan mijn laarzen niet eens meer aan -dat ik een mega oerwoud onder mijn buik heb hangen...vind het helemaal niets...ben meer van " smoothie " hahah ...maar kan het neit meer zien..en om nou in het wilde weg tegaan kappen lijkt me geen goed plan hahahah - die eeuwig durende harde buiken... etc etc...maar ga jullie er niet mee vermoeien :-# ...ga jij maar lekker van je bad genieten..goed plan by the way..ga vanavond ook maar ff lekker poedelen
nou al weekend?...lijkt me heerlijk....maar moeten nog een dagje wachten hahahah heb even nieuwe foto's gemaakt...staan in mijn album