Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    lieverd, laat maar lekker stromen hoor...gewoon hormonen ! ;)
    Morgen voel je je weer wat beter..

liefs...

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @ absolutelyAman..welkom hoor!
    @ cindy ...natuurlijk ook jij van harte welkom bij dit gezellige cluppie..zag dat je kon testen vandaag..spannend hoor...duimpjes draaien ! :thumup:

Jac heeft gisteren ons bed op klossen gezet..pffff..echt hoog...heb een opstapje nodig om in bed tekomen hihihih

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Aggi, ah meis gewoon laten gaan, komt allemaal goed :p

@Diaan, Hihi het hoort toch juist 'fijner' te zijn met die klossen? :)
    Ik heb die gelukkig nooit onder mijn bed gehad, kan me voorstellen dat het enorm wennen is..

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Consider heel veel sterkte met het verlies! Gecondoleerd.
    Goed dat je het nog wel aan hem hebt verteld dat je zwanger bent.
    Hij zal met je meekijken en je steunen en liefhebben vanuit de hemel.

Feestje was leuk wokken was ook lekker, geen tegenvaller.
    Man is vrij, straks even boodschappen doen.
    xxx Mensi.

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi!

Consider, heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Gecondoleerd, meis!

@ Iedereen: zo te lezen gaat alles hier lekker z'n gangetje...

Deze dame heeft ook weer wat.. Ik weet niet wanneer ik ongi moet worden (slik ook nog niks weer..) ennne.. had zo'n bruin (of uhm rood) vermoeden dat het onderhand wel zo ver moet zijn.. Dus niet :confused: .. Heb vorige week een testje gedaan; negatief. Dus nu nog maar één.. Heb al wel ruim twee weken last van een zeurderig/ ongesteldheidsgevoel onder in mijn buik.. Maar ik dacht dat ik blaasontsteking had. Hmmm.. als ik deze week niet ongi wordt, dan nog maar es een testje doen. Als het raak zou zijn, dan is dat echt apart, aangezien we de laatste tijd niet of nauwelijks seks hebben gehad..

Verder nog geen nieuws van mijn huisarts betreffende de pnd ... Moet eerlijk zeggen sinds ik vorige week een aantal dagen thuis ben geweest, voel ik me wel weer wat fitter en heb ik het gevoel dat ik het allemaal weer wat beter kan handelen. Ik denk dat de tijd en rust toch het beste geneest.

Op m'n werk gaat het super de super .. Zit in de training momenteel voor vestigingsmanager. Dus allemaal wetten en regeltjes uit mijn hoofd leren. Wel leuk hoor, daar niet van, maar wel vermoeiend..

@ Diaan: Hoe is het met de kleine meid? Wil je haar er al uit hebben? :p

@ de andere drie zwangere miepen ( :) ) : Hoe voelen jullie je? Gaat alles nog goed?

Welkom Cindy1981 en AbsolutelyAman.. Militairs vrouw zijn is niet altijd makkelijk, maar wel bijzonder! Welkom bij ons clubbiee .. Is heel gezellig!

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Bo, zo dat zou inderdaad speciaal zijn. Ben benieuwd of je ook zwanger bent, wel laten weten he ;)

Mooi dat je je al wat beter begint te voelen nu je wat rust hebt gehad! Als jij denkt dat je tijd en rust nodig hebt, vooral nemen! Luister naar jezelf en het komt vast snel weer goed ;)
    Wat zal de dokter misschien zeggen? Laat hij je therapie volgen of geeft hij medicijnen? Hoe 'geneest' zoiets?

Uf allemaal wetjes en regeltjes.. liever jij dan ik hahaha. Maar mooi dat het nog steeds goed gaat op je werk! Veel succes met leren! Hoe lang duurt die training?

Bleh, ik voel me beroerd. Me lichaam doet raar en al de logica lijkt uit mijn lichaam te zijn verdwenen..
    Ben jij al een beetje óntzwangerd?

@Mensi, Leuk dat het feest geslaagd was!
    Dus jij hebt lekker je mannetje thuis vandaag! Geniet ervan meis!

7. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Cindy Ook jij welkom hier.

@ Mensi Je mannetje is dus lekker vrij ik zou er maar even misbruik van maken haha

@ Bo Gelukkig voel je je na een paar daagjes rust thuis weer wat beter. Hou rekening met jezelf he. Je bent dus nog niet ongi geworden spannend dus even . Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je lichaam reageerd op de " stress" die je de laatste tijd had en dus gewoon even overslaat . We horen het wel. Veel succes met het leren van de wetjes en regels pff niks voor mij .

@ Meetie Nou je voeld je dus ook beroerd ik moet zeggen dat het bij mij dit weekend dus mee viel maar vanmorgen ging het weer niet helemaal soepel bij het opstaan. Het is denk ik echt gewoon te vroeg ( kwart over 5) en dan word ik dus wel misselijk .

@ Aggi ben je ook aan het janken ik had gister avond ook even een huilbui uit het niets . John gaat eigenlijk altijd op maandag morgen naar de kazerne maar gister was hij dus al om 7 uur weg en toen ik ging slapen miste ik hem ineens enorm en dus ook dikke tranen . Moest eigenlijk meteen ook om mezelf lachen maar de tranen bleven komen kon er echt niks aan doen .

@ Diaantje Je bed staat nu dus al klaar voor als je meisje gaat komen. Zit ze nog een beetje OK daar binnen?

@ eliesja Hoe gaat het met jou lang niks van je gehoord.

8. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    hey lieverds

ja het heeft wel opgelucht me moeder was gisteren even langs gekomen van uit haar werk zitten we even in de tuin zie ik een vlinder ga ik janken en lachen te gelijk. zo rare dag maar tranen zijn nu even op dus ze kunnen weer nieuwe gaan maken hahahah
    verder gaat het vandaag toppie klop het maar snel af want het kan zo weer omslaan

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ach meis, dat hoort er bij!

Ik ben overigs ONGIE geworden.. Nothing to worry dus, haha.. We willen wel een tweede, maar nog niet na 5 maanden. Wil eerst mijn oude broeken weer aankunnen, voordat ik weer uitdij :rolleyes: ..

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    middag meiden...

Fijn Bo dat je toch :evil: :evil: op bezoek hebt gekregen....eerst maar lekker genieten van je kleine meid, en de PND onder controle ;)

Hier alles lekker hoor , vanavond naar de VK..kijk er altijd weer naar uit om haar hartje weer tehoren..lijkt soms wel een paard hahahah
    pffffffff nog heel even....was het maar zover...
    :D

11. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    zo lijd echt aan zwangerschapsdementie whahaha dacht vandaag om half 2 naar de fysio te moeten, dus ik onderweg daar heen moest nog even wat posten dus pak mijn agenda waar dat in zat staat er dat ik om 3 uur heen moet pfffffffff dus kon weer terug lopen

12. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik weet nog precies toen ik zo ver was als jij vorig jaar.. Nu het weer beter wordt, komt dat gevoel van toen weer helemaal terug; mis het toch best wel! Ik kon me ook totaal niet concentreren toen, was helemaal in de 'trance' van mijn prille zwangerschap. Zat op een roze wolk en niemand kom me er toen vanaf halen, hahah.. :) Heerlijk meis, geniet er van! Het is zo voorbij..

13. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    ja idd het weer speelt ook nog lekker mee hahaha

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemiddag! :D

Woei.. Dylano ligt nog te slapen, maar straks gaan we even langs het hertenkamp!
    Ik werd vanochtend echt beroerd wakker! :( Zo draaierig in me hoofd.. bah.. Ook ik moet overal om janken.. Maar ik heb net even heerlijk getraind en een warme bad genomen, voel me weer helemaal toppie!

Me buikje begint ook al te groeien he! :D Voor buitenstaanders is er misschien nog lang niets te zien, maar Alex en ik zien toch echt al het beginnetje! :whistle: Daar boven me schaambot is het nu namelijk wat ronder en je ziet dat derest verschuift.. dat vrouwelijke buikvetrandje zit nu dan ook thv me navel ipv eronder.. hihihi wiee
    Ik probeerde nog een foto te maken, maar daar is niet veel op te
    zien :)

@Busster, Wel goed ontbijten he.. het gaat misschien moeizaam maar helpt wel. ;) Moet je vaak zo vroeg opstaan?

Eliesja laat binnenkort weer wat van der horen hoor. Het is haar even wat te veel.. de zwangerschap, de kleintjes, der man van huis, etc.. ;)

@Aggi, hihi mooi dat je het vandaag nog droog heb kunnen houden :p Waar je allemaal wel niet om kan huilen he haha

@Bo, Hey wat mooi! :D Toch wel een opluchting dus ;)
    Zit je nog ver boven je oude gewicht? Op je foto's vond ik je er toch slank uitzien hoor! :eek:

@Diaan, Veel plezier vanavond meis! Het blijft leuk he, geniet ervan! ;)

15. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wat gaaf dat je buik al begint te groeien Meetie! Ik zit nog 7 kg boven m'n gewicht.. dus best wat!

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Aggi je traantjes zijn dus weer even op gedroogd gelukkig, hier ook last van zwangerschapsdementie ik was namelijk al onderweg naar huis toen ik er achterkwam dat mijn zonnebril nog in mijn bus lag vergeten dus, kon ik mooi weer terug rijden .

@ Bo toch :evil: . Het is zoals diaantje zegt geniet eerst maar even van jullie mooie meisje en zorg maar dat je minder last hebt van je PND en dan heb je nog alle tijd voor een 2de .

@ Diaantje Hoe was je afspraak bij de VK vanavond ? Alles prima met jou en je meisje? Ik moet morgen naar de VK maar alleen voor een kennismakingsgesprek. John gaat ook mee . Jammer genoeg nog geen echo ben namelijk reuze benieuwd naar onze kleine haha.

@ Meetie Ik ontbijt met yghurt en cruslie meer krijg ik er s'morgens niet in maar dat was ook al zo voor de zwangerschap dus dat is niet veranderd. Nu eet ik wel als ik op mijn werk aan kom een boterham of een banaan en drink thee ipv koffie . Ik sta iedere morgen als ik moet werken vroeg op de afgelopen week was het steeds rond 5.30 veel te vroeg als je het mijj vraagd maar ja. Hoe was het trouwens bij het hertenkamp heeft Dylano genoten ?

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo.. me lichaam is moe :confused: hahaha
    Het hertenkamp was leuk :D Dylano vond het helemaal geweldig en wilde niet weg haha. Toen we verder liepen draaide hij zich ineens om en liep terug naar de hertjes hahaha. Hij was ook helemaal niet bang om ze brood te geven, hij vond het zelfs helemaal geweldig! Zoo schattig. Ik had echt niet verwacht dat hij zo bewust zou reageren op die beesten! Hij ging ook ineens twee duiven voeren die achter ons stonden haha echt grappig.. dan loopt hij naar ze toe, maar dan loopt die duif natuurlijk weer een stukje van hem vandaan.. en Dylano maar met zn stukje brood erachter aan hoor :) Of dan gooit hij een kruimeltje, blijftie aan zn vingertjes plakken, of valt hij nog geen 2 cm voor zn voeten hahaha zie je hem dus de hele tijd met dat armpje zwaaien ^_^
    uf sorry, ik ben geloof veel te enthousiast over alles hihi

Jammer dat je nog geen echo krijgt busster, maar super dat John mee gaat! :D Veel plezier morgen!

5:30 is ook best te vroeg hihi.. is dat een vaste tijd, of kan dat per dag/periode verschillen?

@Bo, ach je ziet er goed uit hoor meis! Was je nog aan het dieten gegaan? Want daar had je het eerst toch over?

Uf ik gaat zo maar even mijn bedje opzoeken..
    Tot morgen dames! Slaap fijn!

18. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    hahah heerlijk dit z we kunnen dus elkaar de hand schudden :)

19. brinda

brinda Lid

17 mrt 2008
    45
    0
    0
    student
    sint andries
    hoi iedereen,

ik ben brinda ik ben 18 jaar ben nu 14 weken zwanger.
    mijn vriend zit bij defensie in transport.
    hij is alleen in het weekend thuis
    want moet in de week naar grobbendonk dus lukt het moeilijk om op en af te komen!
    ikzelf heb het heel moeilijk om nu alleen zwanger te zijn :(

maar ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb ook angsten:
    ik ben vooral bang dat de baby mijn vriend niet zal kennen omdat hij na de geboorte (in oktober) nog zeker een jaar in grobbendonk moet blijven. hij loopt nog steeds stage.
    ik ben dus bang dat de baby hem niet zal kennen en wil daarom niet bevallen-> klinkt stom omdat het nog zover af is maar ben daar gewoon bang voor

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Aggi, tegen wie heb je het nu eigenlijk precies? :oops: hihi.. sorry

@Brinda, Hey welkom hier! Nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het zwaar hebt hoor meis. En je hoeft echt niet zo bang te zijn.. Zowiezo duurt het bij de man meestal wat langer voor die een goede band heeft met de kleine. Maar mijn vent is doordeweeks ook altijd weg en toch is de kleine nu helemaal gek op zn papa ;) uiteraard heeft het wat langer geduurt en is het juist voor de vader zwaar dat hij zoveel moet missen, maar het komt echt wel goed!
    En je ken hier altijd je ei kwijt he ;)

Deel Deze Pagina