Rachje20 GEFELICITEERD met je verjaardag! Zag op Hyves dat je jarig bent.. Al leuke cadeautjes gekregen?
haaai Bo, Dankjewel! Wat lief dat je daaraan hebt gedacht.. Ja een videocamera, zodat ik alles vast kan leggen straks van die kleine en manlief vanaf december op de hoogte kan houden van zijn kleine meid. Maar dat is natuurlijk het grote kado haha, maar daar moet ik nog ff paar weekies op wachten. Oeeh! Morgen jullie nieuwe huisje en ook 20 weken echo, drukke dag dan of niet SPANNEND! Je laat wel weten hoe het is gegaan, he? Liefs Rach
Yes mijn hubbie was deze week op een bivakje en hij komt vandaag (vanavond) ipv morgen al naar huis.. lekkurrrr! en we hebben ook nog es een weekendje samen, de kids gaan uit logeren bij oma! rachje20 gefeliciteerd meid!
dankjewel dames! Krijg zo nog even mijn schoonouders op bezoek, heb ik toch beetje het idee dat ik jarig ben vandaag Lekker dat je manneke weer bij huis is! De mijne had een beetje rotdag voor een laatste werkdag voor zijn vakantie... Hij en zijn collega's worden heel veel gekort aan materiaal voor in Afganistan.. dus die had niet zo'n al te best humeur. Gelukkig kon hij wel weer lachen toen zijn dochter even liet zien hoe sterk staaltje voetenwerk ze in huis had
zo allemaal het weekend doorgekomen? hier was het een lekker weekendje. kids waren logeren bij oma en wij hadden dus weekendje vrij, lekker bioscoopje gepakt en lekker uit wezen eten... morgen nog een week dan vliegen we naar egypte!
ohhhhhh heerlijk meid....zit er voor ons dit jaar niet in denk ik..net een huisje gekocht, dus het geld raakt langzaam op hahaha, Wil er nog wel ff een midweekje of weekje tussen uit, w.s ergens in nederland een huisje ..maar zal aan je denken hoor als je lekker in de zon ligt... en wij w.s wegspoelen hier...hahahah
hey hey meiden. ik ben ook weer van de partij hier hoor.. lekker dat je bijna op vakantie gaat. ik heb er ook zo'n zin om op vakantie te gaan. maar dit jaar gaan we de achtertuin renoveren en dat is echt belachelijk duur. en dan wil ik nog niet eens iets bijzonders :S.ik dacht we kunnen ook nog wel een weekje weg maar dat zit er dus echt niet in. hoe gaat het met jullie, hier gaat alles echt super. yesseny is een rustige baby die vooral s'nachts erg goed slaapt \/ . lucky me. en jamayra gaat ook heel goed met d'r om. tja wat moet ik verder zeggen t gaat echt lekker. groetjess
Hee meiden, Ik ben er ook weer. Ben thuis nog even internet loos omdat we vrijdag net de sleutel van ons nieuwe huis hebben gekregen. Jeeeeetje wat een werk. Maar het wordt echt heel mooi! Foto's van het resultaat komen natuurlijk hier, over (denk ik) dik een maand of anderhalf te staan. We zijn zo blij met het huis.. En verder hebben we natuurlijk de 20-weken echo gehad! Wow, wat super mooi! Alles was goed met onze kleine MEID. Jaja, we verwachten een dametje, hihi.. Ben er zo blij mee! Nu kan ik de Barbie's en de roze kleertjes gaan aanschaffen, haha. M'n vriend was ook echt helemaal in de wolken en vond het geweldig.. Hij zat echt totaal gefocust naar het beeld te staren van de echo.... Ze was lekker beweeglijk en alles was mooi duidelijk te zien. Ook qua groei was het perfect en alles was mooi symetrisch.. geen flapoortjes, hazelipje of andere enge afwijkingen, voor zover ze natuurlijk kan zien. Wat een gerust stelling is het dan hè?
och meis wat fantastisch nieuws..ben heel benieuwd naar de echo hoor..geniet er maar lekker van..heerlijk toch..en een nieuw huisje en een prachtige dochter on the way...kan het leven nog mooier...?
Nou bo dat is idd fantastisch allemaal! Geniet er maar lekker van! Wij hebben vorig jaar ook een vakantie moeten overslaan, ook ivm verhuizen en verbouwen en natuurlijk de geboorte van Alyssa, dus vandaar dit jaar lekker naar de zon! Volgend jaar mischien wel anders, tis toch allemaal een dure grap en wij willen ook graag de tuin nog doen!
zooooooo...of een tuin klauwen met geld kost..das niet grappig meer he...gelukkig was bij de aankoop van ons nieuwe huis, de tuin mooi aangelegd..niet helemaal mijn smaak, maar hij is aangelegd! Hebben wel genoeg weer uit gegeven voor de inrichting..dus vandaar een hele low (of moet ik zeggen NO) budget vakantie dit jaar...
Hallo dames, Wat fijn Kim dat je dochtertje zo lekker kan slapen, goed om te lezen dat alles goed gaat! Wij gaan ook niet op vakantie, alleen paar daagjes zeeland waar mijn ouders wonen. ook leuk toch? Bo, ik heb echt heel het weekend stiekem zitten spieken hier en op hyves of je al wist wat er toch in je buikje groeit... een meisje, wat leuk zeg! Haha zie het al helemaal voor me, zo'n trotse pappa! Dan zijn mannen om op te eten vind je niet? Vind je niet dat je nu een hechtere band hebt met je baby? Ik had dat heel erg na die 20 weken echo... het was geen 'HET' meer, maar een meisje.. kon het daarna veel beter plaatsen. Bijzondere he, zo naar binnen te gluren met zo'n echo.. Nou meiden ik ga mijn pootjes hoog gooien want met die olifantenvoeten van mij is niks te beginnen. Fijne avond! Liefs Rach
oh spannend nog maar 5 daagjes... mijn zoontje heeft gister voor zijn zwemdiploma B afgezwommen en gehaald natuurlijk. Yess helemaal toppie, nu is hij ervan af, geen zwemles meer! groetjes!
super... gefeliciteerd. en voor jou ook lekker. ik ben het af en toe zo zat om in het warme zwembad te zitten wachten. maar goed het is voor een goed doel. groetjes kim
Idd jamayra. geniet er maar lekker nog van, want ze zijn zo babyaf hoor! Met Alyssa ook zo hard gegaan... krijg er wel weer de kriebels van, van zo´n ukkie.. me schoonzus is nu ook 9 weekkies zwanger... we zijn dr nog niet over uit of we een derde willen...
nog 4 daagjes.... ga morgen toch maar beginnen met inpakken, alvast de dingen die ik nu niet meer gebruik...