Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hai meiden meld me ff heb leuk nieuws....

Wij gaan TROUWEN! deze zomer nog, veel eerder dan de bedoeling was. Maar mijn oma heeft leverkanker en dat gaan ze niet behandelen en nu zijn we er allemaal nog dus waarom niet?
    Je denkt altijd er is nog genoeg tijd, maar soms is die er niet meer. Al kan het bij me oma 2 maand duren of 10 jaar, je weet het gewoon niet. Dus we gaan officieel het boterbriefje halen!

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Jaaaaaaa fantastisch nieuws meis!, geeft toch weer een beetje licht in deze donkere periode!
    Is je zo gegund meis, wanneer is de grote dag?

Hier gaat ie z'n gangetje..ja steeds meer harde buiken die soms zo fel zijn dat je gaat twijfelen...maar tot nu toe nog rustig ..
    Ik merk dat tuttebel steeds minder ruimte heeft om lekker tedraaien ...al denkt ze er zelf anders over hihihihi
    Kan niet wachten..mag van mij wel hoor ! ;)
    Al begint mijn rug, heupen, bekken, benen steeds meer last tekrijgen van het gewicht...pfffffff

ga zo alles terug lezen..kletskousen hahaha...
    Brinda welkom , gefeliciteerd met je zwangerschap...
    Consider..geloof dat vandaag afscheid nemen was van je vader, heel veel sterkte meis, ik denk aan je...
    Elies meis...hoop dat het gauw weer een beetje beter gaat..al is dat makkelijker gezegd dan gedaan....hoop dat je toch gauw hulp krijgt van familie of vrienden...
    Voor de rest....rustig aan , denk aan jezelf... :thumup:

ENJOY THE WEEKEND !

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Rachje, echt zo gaaf! Hoe gaan jullie trouwen?

4. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    rachje wat super nieuws meid echt gefeliciteerd en geniet van de alle mooie voorbereiding tot jullie grote dag

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Hallo meiden,
    Als eerste allemaal bedankt voor jullie medeleven.
    Gisteren was de crematie, en het was zo ontzettend mooi! Er waren bijna 100 mensen en mijn moeder heeft ongeveer 90 rouwkaarten ontvangen.Zo fijn om te weten dat iedereen met je meeleeft.
    Ik ben nu elke dag even bij mijn moeder, omdat het voor haar natuurlijk erg moeilijk is dat mijn vader niet meer thuis is.

Vandaag voor het eerst naar de verloskundige geweest, wat een aardig mens!
    Bloeddruk gemeten, gewicht en bloed afgenomen.
    Vond het erg leuk dat me vriend nu ook mee kon, hopelijk kan hij 13 mei ook vrij krijgen voor de echo.
    Wel heb ik een vergrote kans op meerlingen, aangezien mijn overgroot oma 3 tweelingen heeft gekregen en mijn moeder zelf ook een tweeling is. Dus wie weet ;)
    Trouwens de vk zegt dat de uitgerekende datum 6 december is. Snap er niks van, want overal op internet staat dat het 8 december is.
    Ik heb een normale cyclus van 30 dagen. Maar de vk gaat gewoon uit van een cyclus van 28 dagen omdat dat standaard is. Als ik een cyclus zou hebben van 33 dagen of meer dan zou de uitgerekende datum later zijn. Snappen jullie dit?

@Eliesja, probeer zoveel mogenlijk rust te nemen, dan maar een keertje minder stofzuigen. Denk om je baby en de kids.

@Rachje, gefeliciteerd! wat super leuk dat jullie gaan trouwen.

@Diaantje, je lichaam is zich misschien wel aan het klaarmaken. Hopelijk kan je over een tijdje jullie mooie meisje in je armen houden.

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Rachje, wat leuk meis! ! ! Van harte gefeliciteerd met je verloving, wanneer ga je trouwen hoe wie wat waar? Vertel! :D
    Uiteraard is de reden rot.. sorry van je oma.. Ik hoop dat alles voorlopig goed zal gaan met der en jullie een geweldige dag beleven met zn allen! ;)

@Elies, hey meis. Doe lekker rustig aan he ;) Nog een weekje voor je mannetje thuis komt toch? Ik hoop voor je dat de tijd een beetje snel voorbij gaat!

@Diaantje, oee het is dus bijna zover! :D Wat spannend meis! Waren je jongens voor of na de uitgerekende datum geboren?

@Consider, fijn dat het zo een mooi afscheid was. Vooral ook omdat er zo veel mensen waren waarbij het blijkbaar niet onopgemerkt aan ze voorbij ging! Heel veel sterkte nog voor jezelf en met je moeder..

Super dat je verloskundige zo aardig is! Heb je het hartje nog kunnen horen? Ik hoop ook voor je dat je schatje mee naar de echo kan ;) Van zo een speciaal moment wil je natuurlijk samen genieten!
    Wel vreemd dat je verloskundige zo koppig een 28-dagen cyclus aanhoudt zeg.. als jij altijd al een 30-dagen cyclus heb gehad :( Ik durf zelf niet te zeggen wat nu je uitgerekende datum is.. misschien moet je het gewoon even bij een andere verloskundige navragen.

7. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    Hey lieverds zo iedereen een goed weekend gehad? hier wel kreeg vrijdag te horen dat manlief lekker 2 week vakantie heeft dus wordt lekker genieten, ik ben vanaf dinsdag een weekje niet aanwezig ga lekker naar me broer in praag er even tussen uit tot over 1 week

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    hoi dames,
    Ik zit nu op de achterbank van mijn bus op mijn telefoon te internetten. Hou het dus even kort want het gaat niet echt handig. Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad ik moest werken dus ben nu een beetje moe. Ben nu in Enschede met een groep die hier de wijk roombeek gaat bekijken om 16.00
    Moet ik ze pas weer ophalen. Dus ben weer laat thuis jammer want john heeft vakantie maar goed morgen ben ik vrij.
    Heb nog niet gelezen wat jullie allemaal geschreven hebben dat doe ik morgen weer dus dan zal ik ook reageren als dat nodig is. Ga nu maar even mijn ogen dicht doen.

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Goedemorgen meiden...

Wat een rotweer is het hier..gadver..net nu de boys vakantie hebben....zoooooooo saai dan...
    Zit er een beetje doorheen...wellicht de spanning van de aankomende bevalling, de angst dat Jac niet op tijd is en de nieuwsgierigheid die parten speelt...
    Ik weet wel..wat zijn nou 3,5 week op 9 maanden....zijn gemixte gevoelens..en dit klote weer maakt het er ook niet beter op hahahah
    Ik hoop een beetje dat ze net zo snel komt als haar grote broers...een weekje vroeger (39ste week)...maar ben er bang voor....ze is de hele zwangerschap al lekker eigenwijs ( hmmmmm..heeft ze vast van mij.. ;) )

Zo verder weinig temelden...ga nog even mijn slaapkamer doen...je weet maar nooit.........

liefs tot laterrrrrrrr

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen :)

@Aggi, Wat heerlijk dat je mannetje 2 weken vakantie heeft! Heel veel plezier in praag meis!

@Busster, hihi heb je nog een beetje kunnen slapen op je busbank? :p

@Diaan, Jaja meis.. het einde is nabij :D Ik hoop voor je dat ze ook wat vroeger komt! Jammer dat het daar zo slecht weer is, dan gaat de tijd helemaal zo langzaam..
    Waar is Jac rond je uitgerekende datum dan, dat hij misschien te laat kan komen?

Bleh.. Ik had maandag me echo. Het was wel even schrikken en teleurstellend, vond ik :( We dachten dat hij nu 10 weken zou zijn, maar hij bleek nog maar 7w3d te zijn! Hij was dus nog ontzettend klein en leek echt nergens op.. Hij of zij bewoog dus ook echt totaal nog niet, want hij had ook nog geen armen en beentjes.. Dat was wel even schrikken als je van te voren een lekker druk mini-mensje verwachtte! :( Maar toen liet die echomevrouw het kloppende hartje zien en horen, dus kennelijk is alles wel goed gelukkig!
    Maar ik vind het echt wel jammer dat ik dus niet echt het kindje heb kunnen zien.. zn vingertjes, neusje lipjes.. En nu moet ik dus tot 20w wachten voor ik hem pas kan zien als mens....
    Maar goed, begrijp me niet verkeerd hoor, mijn eerste reactie was wel heel blij, omdat ik gewoon echt wat zag zitten! ! ! ! Er zit gewoon echt een tweede kindje in me buik en het hartje kloptte goed :D Dat is het belangrijkste toch ;)
    O dat was ook raar.. omdat hij nog zo klein was.. zweefde er naast hem een dooierzak ofzo, wisten wij veel :p Het was ongeveer even groot als het kindje.. dus Alex en ik zaten al een tijdje stilzwijgend naar dat scherm te staren van 'het zijn er toch geen twee? :confused:'. Tot Alex het vroeg en we te horen kregen dat dat de dooierzak was hihi.. pfew :)

We hebben trouwens geen foto's gekregen :( Maar ja.. er was toch niets te zien.. alleen een grijze vormloze vlek.. Wel hebben we de echo op dvd gekregen.

Uf en ik voel me echt z'o beroerd he.. en dat moet ik dus nu nog 3 weken langer volhouden dan verwacht grrr :evil: hihi

Zo.. het is vandaag koninginnedag! Gaan jullie nog wat boeiends doen? Of hebben jullie vannacht al wat boeiends gedaan?
    Wij gaan zo even naar Maasland (woonde ik hiervoor). Even met me ouders enzo een rondje lopen, ergens wat drinken, dylano wat spelletjes laten spelen.. vind ik wel weer mooi genoeg :p

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Winmar Gecondoleerd met het verlies van je Opa , mooi dat je nog zijn laatste wens hebt kunnen vervullen en in je pak hebt kunnen staan. Maar ook een dubbele gefeliciteerd natuurlijk met jullie zwangerschap en met de sleutels van jullie nieuwe huis ga er lekker van genieten.

@ Meetie Haha was het even moeilijk voor je om tot 4 te tellen nou ja je hebt het zelf weer uitgepuzzeld. Jeetje zou idd wel even een teleurstelling geweest zijn om eigenlijk maar zo weinig op de echo te kunnen zien omdat je 3 weken minder ver was dan gedacht. Maar een geluk je hebt het hartje wel mooi kunnen horen. Ik heb trouwens geen oog meer dicht gedaan op de achterbank van de bus want het regende zo hard dat het me wakker hield . Ach ja dan maar alleen rusten toch.

@ Eliesja Nog 3 dagen en dan is je mannetje eindelijk weer thuis je zal vast de uren al aftellen. Wat rot dat je zoveel last van kwaaltjes hebt en dat Alyssa druk is zodat je niet echt kan rusten .

@ Rachje Heb je via huves al gefeliciteerd met jullie voornemen om te gaan trouwen maar wil je hier nogmaals van harte feliciteren dus bijdeze.

@ Diaantje Nou het is dus hopen dat je meisje net als je jongens van plan is om een weekje eerder tevoorschijn te komen zodat je haar eindelijk in je armen mag houden . Succes en hopelijk is het dus over 2 weekjes zo ver.

@ Consider Fijn dat je vriend mee was naar de VK John was de afgelopen keer ook speciaal vrij om mee te gaan . Morgen moeten we er weer heen voor de eerste echo en gelukkig is hij er dan ook bij. Hoop dat jou vriend ook vrij heeft als jij moet. Bij mij is de verloskundige trouwens ook uitgegaan van een cyclus van 28 dagen en dat terwijl ik met spiraaltje altijd 30 dagen had nou ja het zal wel . Ze zei me dat het in principe niet zo veel uitmaakte omdat ze pas echt een datum kunnen noemen na de eerste echo omdat ze het kindje dan meten . De datum die je nu gehoord hebt is dus meer een richt datum . Als ik het goed begrepen heb.

@ Aggi bofkont je mannetje zomaar 2 weken vrij.

Vandaag dus koninginnedag ben wel even hier naar het centrum geweest met john maar het was zo druk dat ik het al snel gehad had . Ben de laatste tijd best moe dus toen we weer thuis waren ben ik lekker op de bank tv gaan kijken maar ben stiekum in slaap gevallen nou ja ook niet erg. Morgen dus weer naar de VK voor de eerste echo en daarna werken ben echt benieuwd om ons kleintje te kunnen zien . Heb trouwens even een vraagje bij mijn VKpraktijk doen ze de eerste echo inwendig was dat bij jullie ook zo ?

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey lieve meiden,

Ben ikke weer een keertje..

Heb nog steeds niet de puf om alles goed terug te lezen, maar heb wel vernomen dat Rachje gaat trouwen, super meis, van harte gefeliciteerd, toch een mooi lichtpuntje op het moois wat nog allemaal komen gaat, geniet van deze mooie dag, ben nu al nieuwsgierig naar de jurk die je gaat dragen.. ;)

En Bo, hoe is het nou met jou, kan je niet minder werken mischien?
    Hoop dat het voor jou ook snel goed gaat en dat je weer kan gaan genieten.. knuff

Diaan, schiet al op he meis, spannend nu, ben je het al zat?

Verder zijn we allemaal zwanger geloof ik, meetie van jou weet ik het ook en had je al gefeliciteerd, maar bij deze nogmaals Van harte gefeliciteerd! Snap dat het een beetje tegenvalt dat je minder ver bent, nog langer wachten op je beebje.. ;) Maar idd mooi dat het hartje klopte, ook altijd een spannend moment!

Idd mijn mannetje komt er zaterdag weer aan, ben echt super happy en dat voel ik dan ook weer in mijn lijf en koppie, het gaat redelijk nu en dat komt ook omdat ik me erg rustig hou, als ik maar teveel doe dan voel ik het gelijk en kan ik echt niks meer.. :(
    Ben gister naar de vk geweest en ben maar 1 kilo aangekomen...verder was alles goed, heb ook een verwijsbrief voor de fysio, dus die ga ik maandag gelijk maar bellen!
    Hoop dat die oefeningen me door de zwangerschap heen helpen..

Mijn oudste lukkie luke is logeren bij oma dus ook ff beetje rust..

Ga weer even liggen, want Alyssa slaapt ook inmiddels.

Meiden geniet van deze vrije dag en tot laters

knuff

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Consider, beetje laat maar nog gecondoleerd met je vader...

Winwar, ook gecondoleerd met je opa..

Sterkte allebei met dit verlies...

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ eliesja Hoop voor je dat de fisio je gaat helpen en dat je minder last krijgt.

Vanmorgen voor mijn werk ben ik met John naar de VK geweest voor onze eerste echo . Nou ook ik blijk minder ver te zijn dan we dachten . Ben nu 8 weken en 4 dagen als de VK de kleine opmeet, nu is mijn uitgerekende datum dus ook verandert en word het 7 december . Hoop dat die kleine zo verstandig is om niet als kado voor sinterklaas tevoorschijn te komen want ik weet uit ervaring hoe het is om op zo'n soort feestdag jarig te zijn en dat is niet echt leuk voor een kind ( ben namelijk 1e kerstdag jarig) . Nou ja we zien wel . Vond het nog steeds heel onwerkelijk dat ik echt zwanger zou zijn maar nu ik de kleine heb gezien en gehoord is dat veranderd hoor wat een fijn geluid is dat zeg het hartje.

[/img]

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi meiden hier ben ik ook een keer weer.
    Hou me ook maar een beetje ter zijde met al die zwangeren.
    Leuke dagen gehad allemaal, en hoe gaat het met jullie?
    Vandaag gewinkeld, Steven is wat leuke shirts en een pyama rijker.
    Ik zelf heb leuke esprit sneeker schoenen een broek en leuke blousjes gekocht. Zonnecreme voor de vakantie.
    Dus ik kan er weer tegenaan.
    Zondag met m'n moeder man en Steven naar de dierentuin.
    Met Steven gaat alles prima, hij sorteerd al blokjes op kleur en soort :D
    Fijn weekend groetjes Mensi.

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi dames heb een foto van de echo van afgelopen donderdag in mijn album gezet , de kleine ligt volgens de verloskundige met zijn/haar hoofd naar beneden ik geloof haar meteen ik zie er nog niet zo veel in. Andere dames nog echo foto's ?

@ mensi Steven dus lekker verwend met wat nieuws en niet te vergeten jezelf. Geniet morgen van de dierentuin en het mooie weer .

Iedereen nog een prettig weekend verder

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He meiden..

Prachtige echo meis..lekker genieten van het wondertje in je buik....er komt een tijd dan vind je het een stuk minder gezellie ;)
    ben het zooooooooooooo zat..nouja..nog ff ....
    :)

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    WAAR IS IEDEREEN? allemaal aan het genieten van het mooie weer?

@Meetie, wat jammer dat je minder ver bent dan gedacht. Tis even wennen aan het idee.

@Busster, ook al minder ver dan gedacht. Als het bij mij wel klopt lopen wij ongeveer gelijk ;)
    Onze uitgerekende datum door de vk is 6 december, dus hoop ook niet dat het 5 december wordt, liever een weekje eerder. Ben zelf op 1 januari jarig, dus busster ik weet hoe je je voelt!
    Trouwens op de echo lijkt het net of het hoofdje gewoon naar boven ligt.
    Ik moet 13 mei voor de echo.

Wij zijn gisteren naar mijn schoonouders geweest in Roosendaal, we hadden een taart meegenomen en daar stond op: Jullie worden opa & oma!
    Nou ze waren helemaal blij, me schoonmoeder deed zelfs een dansje haha.
    De opa & oma van mijn vriend kwamen later ook langs en waren ook helemaal blij met hun eerste achterklein kind op komst.
    Verder hebben we lekker gebbqt en heb ik van mijn vriend een supppper mooie horloge gekregen van D&G.
    Dus het was een erg leuk dagje.
    Morgen moet me mannetje weer aan het werk.
    Verder weinig plannen, gewoon lekker genieten van het mooie weer, want ben nog lekker vrij deze week.

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hoi meiden!

Allemaal lekker aan het genieten van het mooie weer?
    We worden wel verwend nu he, heerlijk...

Diaan, dus je bent het helemaal zat, kan me het zeker voorstellen
    en vooral met dit weer!

Busster, minder ver dus ook...
    Wij hebben as woensdag onze pretecho, ook weer een spannend moment!

Oh het is zo fijn om mijn mannetje weer thuis te hebben, echt heerlijk zeg..met Alyssa was het zo lief, ze rende echt in zijn armen, zo blij was ze..
    We zijn vandaag ook weer druk aan de slag boven, wil het nu wel zo snel mogelijk af hebben..
    Volgende week naar de fysio, ben benieuwd.

Ga weer ff genieten.

groetjes

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hooi :D Wat een heerlijk weer zeg! Ben er wel van aan het genieten hoor! Jullie ook merk ik? haha
    Alex is vanochtend weer gaan werken :(
    Verder begint het wel wat beter met me te gaan, paar dagen terug was ik nog echt vetberoerd. De hele dag door he.. Heb ook nog boven de pot gehangen met tranen, maar er kwam niets uit :-& Vandaag en gister voel ik me een stuk beter, niet zo erg misselijk gelukkig! *klopt af!
    Hoe gaat het met jullie?

@Elies, Je mannetje is er weer he! :D Heeftie nu vrij of moest hij vandaag weer gelijk werken? En wat super om Alyssa zo enthousiast naar je mannetje te zien rennen!
    Mooi dat het meteen een stukje beter ging, houden zo he ;)
    En ik hoop dat die fysio helpt meis!

Morgen je pretecho! Heel veel plezier alvast meis!

@Busster, Ik heb gelukkig alleen een uitwendige echo gehad.. Met dylano ook :eek:
    Wat jammer dat jij ook minder ver bent dan gedacht! Maar gelukkig is alles in orde, dat is het belangrijkste he ;)
    Leuk dat je toch een foto hebt meegekregen, ik namelijk niet.. Ik heb alleen het filmpje op dvd. Heb hem inmiddels al een keer teruggekeken, maar nog zie ik er echt niets in... :|
    Je moet trouwens nog je banner aanpassen ;)

Het grootste bolletje is het hoofdje zij mijn echomevrouw.. Dus als het goed is klopt het inderdaad dat je kindje met zn hoofdje omlaag ligt op de foto!

Mijn mini is uitgerekend op 12 dec. Een van de eerste dingen die ik zei was ook dat ik echt hoopte dat ze vanáf die datum pas geboren mag worden, of ver daarvoor.. Want met Sinterklaas vind ik ook niets en op de 6e en 7e hebben we al verjaardagen staan.. :p

@Mensi, Hey meis. Was het nog leuk in het dierentuin? Steven zal zijn ogen wel uitgekeken hebben zeker? :p
    En wat fijn dat het zo goed met hem gaat zeg!
    Je hebt julliezelf ook lekker verwend lees ik ;) hihi

@Diaan, Meis! Het is bijna zover! Je kindje kan bijna elk moment komen! :D Spannend! ! ! Ik hoop echt voor je dat ze al vroeg rijp genoeg is :p

@Consider, wat leuk dat ook je schoonouders zo leuk reageerden! Hoe was het trouwens in praag? (praag was het toch?)
    Geniet nog maar lekker van je weekje vrij meis! Het weer zit je in ieder geval mee :D

Deel Deze Pagina