Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey hey,

Meetie, mijn mannetje moet donderdag pas weer beginnen.
    Moet zelf morgen weer aan het werk en ik moet zaterdag ook, zal wel weer ff wennen zijn zeg, ben vorige week hele week thuis geweest, was wel erg lekker, ben nog steeds erg moe, lig altijd wel een paar uurtjes voor pamppers en dat gaat op mijn werk naturlijk niet! :rolleyes:
    Gelukkig voel je je al wat beter, kan me voorstellen als je je zo beroerd voelt dat dat ook geen pretje is!

Volgende week en de aankomende weken weer gewoon 2 dagen werken en als goed is in de week van 3 juni ben ik VRIJ! t/m begin november.. :D

Heb echt zin in morgen, dan zien we ons knulletje weer..

laters meiden

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh heerlijk dat je mannetje nog vrij is! 8) Geniet er maar van!
    Ik kan me voorstellen dat het straks weer even bikkelen wordt, wanneer je moet werken, maar gelukkig is dit dus je laatste maand! :D Daarna gewoon een half jaar verlof, lekker hoor! :D

O en me schatje belde vanmiddag en vertelde dat hij een besluit heeft doorgegeven: Hij gaat niet op uitzending! ! ! ! :whistle:
    Natuurlijk zei ik wel gelijk van, dat als hij echt wilt hij gewoon moet gaan, maar toen kwam hij meteen met allerlei argumenten aanzetten waarom hij niet wilt. Ik stiekum juigen van binnen hihi ;) Wieeee wat een opluchting haha

Hm.. ik zit er over na te denken om voor mijn verjaardag een nieuwe echo te vragen.. :eek: Ik vind het namelijk zó jammer dat ik gewoon niet het kindje zelf heb kunnen zien en er ook geen foto's van heb.. Dat ik eigenlijk toch wel graag alsnog een echo wil wanneer hij/zij wél rond de 10 weken is.. dat je gewoon een klein minimensje ziet rondzwemmen! Compleet met minivingertjes en een minineusje en lipjes.. zucht :(

3. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    Hey lieverds

hier is de vakantie ganger weer terug en heeft het mooie weer meegenomen :) zo heb ik toch nog vakantie gevoel, het was echt prachtig bij me broer samen kinderkleertje uitgezocht en echt tjechie behang gekocht van een super lief molletje zal er binnenkort even een foto van maken :) hoest verder hier allemaal lekker van het zonnetje aan het genieten

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @Meetie, ehmmm ik ben niet in Praag geweest, misschien was je in de war met aggi ;)
    Was het maar waar een paar daagjes er tussen uit.
    Wat fijn dat je vriend heeft besloten om niet op uitzending te gaan.
    Een een echo als verjaardags cadeau is echt hardstikke leuk. Kan me wel voorstellen dat je nog een echo wilt, omdat je nog maar zo weinig van jullie minimensje kon zien.

@Eliesja, hoe was de pret echo?
    En die vrije weken, wat een lekker vooruitzicht voor de zomer :D

@Aggi, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Tsjechie. Was het daar ook zulks mooi weer?

Bij mij is nu mijn hele familie op de hoogte van de zwangerschap, echt ontzettend leuk. Volgende week dinsdag de echo, en als alles goed is vertel ik het woensdag aan mijn collega's. En daarna kan ik het tegen onze vrienden gaan vertellen.
    Is een beetje lastig, ik heb leerlingen die van mijn leeftijd zijn, en die dus ook vrienden van ons kennen. Daarom vertel ik het al op mijn werk. Mijn collega's kunnen het beter van mij horen dan van de leerlingen.
    Nou ik ga vandaag weer lekker in de zon zitten, ik ben al lekker bruin geworden, je ziet al precies waar me bikini zit.

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oja! Haha Aggi was naar Tsjechië! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad meis! Ik ben benieuwd naar je bahangetje ;)

Consider, Hopenlijk raakt niemand teleurgesteld omdat die het nieuws via via te horen krijgt alvoor jij het hun kan vertellen! Maar zo te horen heb je het al helemaal gepland hihi
    En geniet maar lekker van de zon hoor! Ik ga straks denk ook maar weer even naar het park! Zó vaak komt het in Nederland ook weer niet voor, dat het zo lang zo mooi weer is :p We moeten er dus van genieten!

@Elies, hoe was de echo meis? Heb je foto's? :p hihi Ik ben weer harstikke benieuwd!

@Diaan, lukt het nog daar? Alles nog binnen? :D

6. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    Hey meiden het was idd mooi weer maar de wind was kouder en ineens kreeg je een plens bui op je kop verder super genoten

7. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    zo tis weer prachtig weer en vandaag super nieuws gekregen mijn vriendin is 4 week eerder dan mij uit gerekend en kreeg net een sms van me nicht die is precies 2 dagen na mij uit gerekend wat een vruchtbaar jaar

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    oh wauw aggi dat worden drukke weken bij jullie hahahah

Hier alles relaxed...alles zit nog net zo op haar plekje...het rommelt wel...maar daar blijft het ook bij...we wachten rustig af..nouja rustig... ;)

Hoe gaat het hier?

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hoi meiden..

Nou de echo viel een beetje tegen, meneertje lag dus niet goed.. :(
    We hebben wel het profieltje gezien en het hartje gehoord en de voetjes en handjes gezien, maar het gezichtje van de voorkant dat ging niet lukken en de laatste 10 min. mogen we dus over doen, anders stond er alleen maar rug en achterhoofd op de dvd, dat is natuurlijk ook zonde, vind het duur zat! Het geslacht wilde hij ook niet laten zien, maar ze had wel een vermoeden en dat vermoeden wisten we natuurlijk al, dus dat was niet zo erg..hihi
    We mogen dus 19 mei nog een keertje terug komen.. :D
    Dat is natuurlijk wel weer leuk, maar had het liever allemaal in 1 keer goed gehad...

Verder is dit warme weer niks voor een zwangere, bah bah, voel me nu echt een michelin dametje..

Aggi, lekker vruchtbaar daar bij jou zeg, maar wel leuk hoor!

Diaan, oh het wordt nu echt spannend...

Meetie, fijn joh dat hij niet op uitzending gaat..
    En een echo extra is natuurlijk altijd leuk. ;)
    We hebben wel een paar foto's meegekregen, maar nog niet de gekleurde foto's, want daar wilde ze tot 19 mei mee wachten..
    Dus de foto's houden we nog te goed!

Ga ff liggen, morgen werken..

10. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    ja het tis hier super vruchtbaar grond in het noorden yep hoeft maar ff in het centrum lopen en dan zie je zo 10 zwangere voorbij lopen hihihi

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Alles goed dames?
    Ik zet jullie topic even weer bovenaan ;)
    Nog 47 nachtjes slapen en dan gaan we op vakantie.

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi Dames ben ik ook weer een keertje , had met dit mooie weer en met de drukte op mijn werk geen puf meer om achter de PC te kruipen. Ga zo maar van mijn vrije dag en het mooie weer genieten samen met John. Vanmiddag komt mijn moeder en dan gaan we lekker BBQ-en.

Met mij gaat alles nog steeds prima ben zo af en toe wel moe van helemaal niets maar ach dat hoort erbij zeggen ze. Verder ben ik nog steeds niet echt misselijk maar zo af en toe heb ik ineens het gevoel dat ik moet overgeven maar er komt nooit wat als ik gewoon rustig blijf staan of zitten en op mijn ademhaling let zakt het vanzelf .

@ Diaantje zit je meisje er nog of ben je inmiddels aan het puffen ? Hoog zwanger met dit weer lijkt me echt 3 keer niks ik denk aan je hoor.

@ Consider 6 december is dus jou uitgerekende datum grappig want dan lopen we inderdaad ongeveer gelijk. Morgen moet je dus naar de VK spannend hoor. Je bent trouwens wel verwend met je horloge ik loop al maanden zonder sinds mijn bandje stuk is gegaan maar John begrijpt de hind niet helemaal geloof ik.

@ Eliesja Wat jammer dat meneer geen zin had in de pret echo en zich dus niet echt liet bekijken . Fijn dat je toch een stukje opnieuw mag doen maar inderdaad het was makkelijker geweest als je nu alles al op beeld had.

@ Meetie Naar dat je je zo beroerd hebt gevoeld, gaat het nu weer een beetje beter? Jammer dat je geen foto mee hebt gekregen maar ja ik heb alleen een foto en weergeen filmpje vind ik ook best jammer al kon je bij de echo alleen nog maar een vlek zien haha. Jij dus 12 december uitgerekend zitten consider jij en ik inderdaad dicht bij elkaar kunnen we straks samen puffen.

@ Aggi Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad . Bij jullie goed nieuws over j enicht en vriendin ik kreeg hier minder leuk nieuws mijn nicht heeft namelijk na 15 weken een MK gehad.

@ Mensi Lekker aan het aftellen voor je vakantie dus al .

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he meiden...

Hier weinig actie tevinden...pfff.......ze mag wel hoor..maarja..geen zin in denk...

Kom later terug om even tereageren op jullie ...nu eerst even naar de gamma of iets dergelijks..nieuwe parasol en voet halen....( verlaat moederdag kado...jac heeft er geen tijd voor gehad dus vandaar dat we het vandaag maar even gaan halen...)

laterrrrrrrrrr

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hoi meiden,

Ook zo warm? Echt niet uit te houden heur!

Hier ff snel een buikfoto, is al weer zo lang geleden.
    Hier ben ik 27 weken en 6 dagen..

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dames dit topic bestaat alweer een jaar!
    Eliesja prachtige foto, super buik ;)

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen dames,

@Aggi, dat is jammer. Dan zul je toch echt zelf een nieuw bandje moeten kopen.

@Eliesja, wat een prachtige buikfoto.
    Wat jammer dat jullie het gezichtje niet konden zien. Maar gelukkig 19 mei weer.

Ik moet vandaag weer aan het werk (na 3 weken, waarvan 2 vakantie) ppfff en ik heb er eigenlijk weinig zin in. Voornamelijk omdat sommige collega's me vast nog gaan condoleren en praten over de crematie.
    En ik ga vandaag mijn baas vertellen van mijn zwangerschap...spannend.
    En dan vanmiddag naar het ziekenhuis voor de echo, vin het zo spannend, ben gewoon zenuwachtig. Hopelijk is alles goed.

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi hoi dames!

Ben ik ook een keer weer.. :oops: Heb het gewoon veel te druk! Probeer wel regelmatig even mee te lezen.

De beeb van Diaan is igg nog niet geboren.. Gaat het nog een beetje meis?

Elies wat een mooie buik! :D

Hier as always erg druk, maar het gaat veel beter met me. En ook indirect natuurlijk met mijn relatie. Ik maag gewoon weer zelf aanstalten tot gemeenschap! 8) :) Dat is al een teken..

Het gaat gewoon goed en ik probeer me echt te focussen op 'het geluk' en 'het genieten' van.. Ook het weer helpt echt, wat heerlijk! :)

Volgens mij gaat het met de rest ook allemaal z'n gangetje, als ik het zo vluchtig doorlees.. of niet?

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemiddag meiden!

Heey gefeliciteerd met het 1-jarige bestaan van dit topic! :whistle: Bedankt Bo! :D

@Aggi, Wat grappig dat er zo veel zwangeren in het noorden lopen! Dylano was ook in een babyboom geboren, best iritant.. want als je kleertjes wilt kopen is zijn maat vaak al weg :p

@Diaan, Alles zit dus nog steeds binnen. Spannend hoor! Als deze ook een week eerder komt, dan lig je dus over 4 dagen te puffen :) hihi

@Eliesja, O wat jammer dat je mannetje niet op de film wilde! Wel super dat je gewoon nog een keer terug mag komen hoor! Hopenlijk laat hij dan wel alles zien!

Wat een mooie buikfoto trouwens zeg! :D En je hebt echt een prachtige buik meis! Wees er trots op!

@Mensi, Haha je bent dus al helemaal aan het aftellen :D Nog 44 daggies ;)

@Busster, Wat leuk bbq! Al smaakt het vaak voor geen kant, maar de sfeer maakt het altijd weer goed 8)

Wat fijn dat je niet hoeft te spugen! Houden zo ;)
    Ik voel me al een stuk beter! Ik ben dan wel wat vermoeider en verder alleen misselijk wanneer ik te weinig eet of juist wanneer ik eet.. Maar als je het een beetje in balans houdt door constant iets kleins en lichts te eten, dan gaat het goed :p hahaha En gelukkig is het hier dan ook nog alleen zo een vlaag.. even rustig gaan liggen en het is weer voorbij!

Haha mannen en hints zijn vaak niet de beste combinaties.. helaas :p

En wat verschrikkelijk voor je nicht meis. Na 15 weken nog..

@Consider, Hoe ging het op je werk meis? En is alles in orde met de kleine?

@Bo, Super dat het zo goed met je gaat! :D Fijn om te horen meis! Hou vol he!

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @Bo, wat fijn dat je je weer wat beter voelt!

@Meetie, gelukkig heb je een balans gevonden in het eten, ik herken het helemaal.

Ik ben helemaal in de wolken :D
    Wat is zo'n echo supppper bijzonder zeg!
    Ik zat gewoon huilend naar het schermpje te kijken.
    En mijn vriend was er ook helemaal stil van.
    Alles ziet er heel goed uit, en de gynocologe denkt dat ik nu 10 weken en 5 dagen ben. De verloskundige dacht 10 weken en 3 dagen. Maar aan de grote van de baby te zien net iets langer.

Mijn baas reageerde ook super leuk.
    Dus morgen taart mee en het aan de collega's vertellen.
    Nou me moeder komt eraan om de echo te bekijken.

Dit is onze kleine

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh Consider, wat een leuke foto!
    En wat heerlijk dat je schatje er ook helemaal stil van was! Bijzonder he!
    En je bent nu dus 10w5d.. verschilt op zich niet veel met wat jij en je vk dachten. Leuk man!

En wat super dat je baas zo positief reageerde! Veel plezier morgen en smulse! :D

Deel Deze Pagina