Vervelend dat wachten, idd wat afleiding nog zoeken... Jac zal vast wel op tijd komen, gewoon bij de eerste wee/buikkramp bellen... Duurt niet lang meer hoor, dan heb je tutje in je armen... Iedereen verder fijn weekend gehad?
Ja hoor... zaterdag lekker gewerkt. Gister was m'n moeder jarig we zouden gaan picknicken maar daar was het geen weer voor. En vannacht tot 01.30 een discussie gevoerd heerlijk zucht. Gekgenoeg ben ik nu niet moe. Ach zo gaat dat nu eenmaal, ik hap nogal snel en dat pikt m'n mannetje niet altijd. Hij verbeterde mij terwijl hij in de kamer zat en ik in de keuken stond. Ik had het over hittebestendig glas, en hij moest zich er mee bemoeien. We zitten nou eenmaal niet op dezelfde lijn. Ook was ik niet duidelijk kwa tekst, een buitenlander kan beter Nederlands als ik, zo duid zijn tekst.
Ja heerlijk Mijn mannelijke collega doet altijd zo aardig en lief tegen me, pas zei hij; ik weet natuurlijk niet hoe je thuis bent. Vinden jullie dat ik vaag ben kwa tekst of dat je me niet kan volgen? Ik denk wel eens, er zijn toch ook ergere dingen in de wereld? Waarom moet dat zo'n discussie worden, ik snap gewoon niet alle moeilijke woorden, en ik verspreek me wel eens maar is dat nu een ramp?
nee hoor meis..ik begijp je helemaal....maarja...ik ben dan ook een vrouw he.... Ik blijk er dus een handje van te hebben om van de hak op de tak tegaan..blijk een gesprek al tehebben gevoerd in mijn hoofd..dus als ik dan uit de hoek kom ..snapt niemand me hahahah Maar hoor m niet klagen.....heeft geen enkele zin
Hey meiden daar ben ik zo het weekend geveild door de griep krabbel nu weer wat op dus dacht laat even hier om het hoekje kijken vanavond weer naar de verloskundige toe dus jullie horen van me
Hey meiden Zo wij hebben het hier de afgelopen week maar druk gehad! Ik heb alleen telkens kunnen kijken of Diaantje al bezig was hihi, maar had geen tijd om verder te reageren Ondertussen hebben we ook de echo gehad! Het was geweldig! ! ! ! Hij/zij lag eerst compleet stil, lag lekker te slapen en ineens werd ie wakker! Druk dat hij/ze was! Hahaha We zagen echt alles gewoon, heel het armpie, gezichtje, handjes voetjes.. Het was een beetje jammer, want we konden het niet zo goed vinden en kwamen dus net te laat aan, waardoor die vrouw zei dat we nog maar 5 min hadden en dus geen dvd konden opnemen... maar uiteindelijk raakte ze zelf zo enthousiast omdat ik nog maar 11 weken ver was, wat zij niet vaak ziet, dat we alsnog een kwartier hebben gezeten.. Maar goed, konden we ook niet weten natuurlijk. Maar geen filmpje dus helaas.. Maar ze schakelde ook over op 3D en we hebben ook een 3D foto mogen meenemen Was echt leuk, je kan gewoon het oortje zien en we zagen zijn of haar twee mini-billetjes Hahahahaha Helaas zijn de foto's niet zo duidelijk omdat ze haast had, maar dat maakt mij niet uit, we kwamen echt dolgelukkig die kamer uit haha Alex en ik hebben ook besloten dat we bij de volgende echo het geslacht bekijken Ik ben benieuwd! ! ! ! Ik heb er nu al zin in hahahaha (ik zal zo de foto's inscannen..) @Mensi, Ik heb maar 1 berichtje van je kunnen vinden waarin je zei dat je de volgende dag langs het ziekenhuis moest omdat je vk het niet vertrouwde dat je al een dag vruchtwater verloor ofzo? Maar ik heb al heel wat blz doorgebladerd, maar het vervolg ken ik niet vinden haha.. Ik heb soms ook echt de meest frustrerende gesprekken met Alex hoor, waarbij je denkt 'waar gaat dit over?!' Maak je er maar niet te druk om. Ik begrijp je ook altijd goed hoor, zo gebrekkig kom je niet over! @Elies, Mooi dat je fysio helpt! En wat leuk dat jullie nog lekker aan het verbouwen zijn! Wel rustig genoeg doen hoor Met mij gaat het goed hoor, alleen nog erg vermoeid.. Jammer dat je mannetje weer even weg moet! Gelukkig is het nu voor wat korter he @Consider, Wat jammer dat je het hartje nog steeds niet heb gehoord meis! Ik vind het eigenlijk wel een beetje vreemd dat ze je het niet wilt laten horen.. En hoezo straling? Doet ze het niet met zo een doptone (zo schrijf je dat toch? ) @Diaan, Ik begrijp dat je het wachten een beetje erg zat wordt! Je moet maar zo zien.. je hebt al 9 maanden gewacht, wat zijn die paar daggies dan nog? @Aggi, Beterschap meis! En veel plezier vanavond O! Ik had vandaag een sollicitatiegesprek! En ik mag de baan! ! ! ! ! Een baan als Thai Yoga Masseur. Hihi.. Maar ze is echt heel relaxed en we denken echt hetzelfde! Ik ben zo blij! Het is gewoon ideaal! Ik mag zoveel of zoweinig werken als ik wil. Ik krijg de opleiding, dus als ik toch stop héb ik een diploma en werkervaring, dus kan ik overal terecht! Als ik werk, krijgen we kinderopvangtoeslag, waardoor ik een dagje vrij neem voor mezelf zodat ik me thuisstudie af kan maken! Zowiezo dat geld kennen we wel gebruiken *Viert feest haha
Hoi Meiden , Ik kom ook maar weer eens langs om te kijken wat er allemaal gebeurt , nu ik meer overdag werk heb ik minder tijd om hier te kijken maar lees wel vaak even op mijn telefoon ( met internet) om te kijken hoe het hier gaat maar reageren is dan zo onhandig dus daar moet ik even tijd voor nemen. Ben nu een dagje vrij en john moest pas om 1 uur hier weg om zijn baas opte halen dus hebben we samen lekker uitgeslapen vanmorgen. Hebben we dit weekend niet kunnen doen omdat ik moest werken. @ Consider Jij moet dus ook meteen naar het toilet als je wakker word . Ik word er zelfs midden in de nacht wakker van beetje irritant maar niks aan te doen. Slim van je om dan meteen wat te eten tegen de misselijkheid gelukkig heb ik er niet echt last van alleen drink ik voordat ik onder de douche ga een glas water want soms word ik wel misselijk alsik het niet doe. Ik snap trouwens best dat je verloskundige je het hartje niet wou laten horen want die van mij vertlelde me ook dat het mogelijk was dat we niks zouden horen omdat het voor de 12 weken moeilijker is. Bij mijn echo konden we het goed horen terwijl die bij 8 eken was maar dat kwam omdat het een inwendige echo was , afgelopen woensdag heeft ze me het hartje ook laten horen maar ze moest er echt heel veel moeite voor doen om een paar snelle slagen te laten horen en verder hoorde je alleen mijn hartslag dus wees gerust als je de volgende keer gaat zul je vast dat wonderijke geluid kunnen horen . @ Aggi Ziek geweest he bah dat is niet zo fijn , gelukkig gaat het nu weer wat beter. Succes bij de VK @ Eliesja Wat een eigenwijs ventje krijgen julie als omdat hij steeds verkeerd ligt tijdens de echo . Dat word nog wat. Je mannetje dus weer op oefening getver . Ik geloof dat het nu schietserie is in duitsland dus de helft van de landmacht nu daarzit. John gaat er vanavond ook naar toe. En aankomend weekend ben ik weer eens vrij moet hij werken omdat hij met de generaal naar de landmachtdagen moet. Nou ja dan ga ik maar naar de babyshop met mijn moeder ook gezellig. @ Meetie Ik ben nu extra moe van mijn zwangerschap heb jij daar geen last van omdat je natuurlijk ook nog voor Dylano moet zorgen ? Gefeliciteerd trouwens met je baantje echt super meid. @ Mensi Gefeliciteerd nog met je moeder Jammer dat het weer niet mooi genoeg was voor een picknick want dat is altijd zo gezellig. @ Diaantje Je moet dus nog steeds geduld hebben en rustig wachten op jullie meisje . Sterkte er mee . Hoop dat ze jullie niet meer te lang laat wachten . Ben net zo benieuwd an nieuwsgierig als iedereen hier om te zien wanneer het begint kom ik zo af en toe snel spieken hier.
Hihi ik ben inderdaad wel extra vermoeid In het begin viel het wel mee, maar ik heb nu echt moeite om de hele dag me ogen open te houden haha, ik word er soms gewoon duizelig van. En dan inderdaad Dylano er nog bij. Gelukkig is hij meestal niet de lastigste! Dat scheelt een hoop! Maar ik ben blij wanneer hij even slaapt! Maar wat lekker dat je vanochtend met John kon uitslapen! Dat moet ik ook maar eens weer doen.. Dylano bij me ouders laten logeren en dan lekker met Alex van de rust genieten 8) Maar lukt het nog? Want je zegt dat je nu meer bent gaan werken.. Begint er trouwens al een buikje te komen? Hier is het beginnetje in aantocht hoor! En van derest van de meiden? Eentje ging al over op zwangerschapsbroeken toch.. wie was dat ook al weer? Want jij ging ook een foto maken! Show us hihi En oja mensi! Gefeliciteerd nog met je moeder he
Nou ik ben niet echt meer gaan werken maar wel meer tussen 7.00 en 19.00 uur terwijl ik daarvoor wisselende diensten had die soms al om 5 uur s'morgens begonnen en dus ook al weer net in de de middag afgelopen waren of juist avonddienst van 16.00 tot 01.00 uur maar dan had ik dus over dag de tijd om achter de PC te zitten en nu ga ik vaak eten koken douchen en slapen . Ik merk alleen dat ik wel sneller moe ben maar als ik bezig blijf gaat het wel maar als ik rustig ga zitten dan ben ik zo in slaap haha. Mijn buik is voor anderen mischien nog niet echt gegroeid maar ik merk toch dat sommige broeken wat strakker zitten , ik ben niet echt slank dus valt het bij mij minder snel op maar dat is nu in mijn voordeel omdat mijn baas het nog even twee weekjes niet mag weten dan is namelijk mijn proeftijd voorbij . Als ik rustig aan mijn buik voel merk ik wel dat er een bobbeltje zit dat er normaal nooit was. hihi
Op zich wel fijn dat je nu een vaster dagschema hebt, zo kan je ook beter aan je portie slaap komen. Hihi je baas weet dus nog steeds van niets, dat doe je goed En wat leuk dat je al zo een bobbeltje voelt! Maar hebben jullie dat ook, dat wanneer je gedingest heb met je schatje, dat je dan zo een hard bolletje voelt in je onderbuik? Als ik op mijn rug lig kan ik het ook zien.. O en ik had gister ook een afspraak met Moeders voor Moeders. Ik zag dat ik dat gister niet had verteld.. Maar ik mag dus meedoen! Morgen komen de eerste flessen!
Ooo hahaha het is gewoon een heel andere topic! En ik maar zoeken he! Maar Steven is ook snel op de wereld gezet zeg! Daar was je zeker wel blij om of niet? Misschien een beetje onbeleefde vraag.. maar hoe kwam het dat je door die aambeien niet kon plassen?
Hey lieverd idd wordt nu even goed in de gaten gehouden als ik koorts krijg moet ik meteen de vk bellen verder moet ik met 30 weken weer bloedprikken en krijg ik een speciale prik omdat ik a negatief ben en mijn man o posititief dan kunnen mijn bloedlichaampjes het van de kleine aflaten sterven als het de bloedgroep van me man heeft heeft het dat niet dan heeft het niet maar dit moet ook na de geboorte dat ik die prikken krijg dus mijn eerste reactie daar was nauw leuk daar ik negen maanden onze kleine ben ik de pineut met prikken onze vk en mijn man lachen blauw van het lachen. en toen het mooieste weer gehoord het hartje dat was echt geen woorden voor, En het leukste is de assistent maakt geen afspraak met mij maar met mijn man hihi omdat hij er elke keer bij wil zijn echt een lachwekkende avond gehad hihihihi
Oh dat mag je wel vragen hoor! Nou omdat je dan niks kan hebben, als je gaat zitten op de wc drukt dat allemaal en ik ben al niet zo'n goeie plasser. Dus dat deed erg veel pijn, had het gevoel of er een komkommer in m'n kont zat (heb het nog nooit gedaan, maar zo'n gevoel leek het me) Ik moets van de verpleegster sávonds naar de wc, daar viel ik flauw, toen moest ik op de po op bed, met het gordijn er om heen in een zaal van 4, nou dacht je dan dat ik kan plassen? Echt niet dus, kan al niet plassen als er iemand voor de wc staat. Heb een catheter gekregen om m'n blaas te laten rusten, toen ze die na 5 dagen eruit haalden, kon ik eindelijk plassen, het gaat je ook tussen de oren zitten hoor. Ik was zooo blij, toen mocht ik de volgende dag naar huis. Toen kreeg ik van de vk tabletten en zalf voor de aambeien, en zo waren ze na 2 weken helemaal weg. Dus na 5 dagen zh mocht ik pas na huis.
@Aggi: Bah, dat klinkt allemaal best ingewikkeld! Laten we maar hopen dat de kleine jouw bloedgroep heeft dan En wat lief dat je mannetje er elke keer bij wilt zijn zeg! @Mensi: Nja het klinkt mij ook niet gemakkelijk zoals je dat verteld! Om in al die toestand ook nog op zo een gekke wijze te móeten plassen met allemaal mensen om je heen.. Gelukkig ging het daarna heel snel weer goed
@ meettie idd dat hoop ik ook dat hij/zij het heeft want vind maar niks dat prikken whahaha maar ja als het de bloedgroep van me man heeft dan zal ik het moeten ongelden maar dat heb ik er wel voor over. pffffffff echt snotverkouden snuit ik me neus zit hij weer vol wat kan je daar gek van worden zeg
Hier nog steeds geen baby nieuws...wel last van aambei(-en) ...pffff..wat een drama ja...en zeerrrrrrrrrrrrrrrrrr.....brrrr