Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    waarom zou je m kleiner willen maken dan?...

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Haha achjaa, geen idee.
    Mag ook wel een beetje trots zijn op me buikie
    Bedankt diaantje! :thumup:

Ik heb in me album ook een foto van mezelf gedaan. Wilde dat eerst niet aangezien niet iedereen hoefde te weten dat we bezig waren voor een kindje.

Dusss als jullie nu eens nieuwsschierig zijn hoe ik eruit zie, bekijk mijn album ;)

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    juist meis...lipjes getuit..buikje vooruit!

hij is prachtig!...er groeit iets waanzinnigs moois in je buikje....en daar zijn we allemaal trots op !

moie foto van jezelf meis...word een heel mooi kindje!

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo je hebt al een mooi buikje hoor Consider! :D Leuke foto's zo!

5. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Voel me een beetje een indringer in jullie forum-topic. Anywayz, ik heb net manlief een hele tijd zitten filmen met allemaal boekjes voorlezen. Heb ik even mn handen vrij tijdens het avondritueel en zien ze hun papa even (2 vliegen in 1 klap).

Verder heb ik de spullen al in huis om mijn dochter en mijn man samen een kalender te laten maken. Alle belangrijke dingen komen daarop (haarr verjaardag, vertrek van dr papa, eerste schooldag etc). Dus niet teveel de nadruk leggen op het vertrek, maar het wel inzichtelijk voor haar maken.

Het CB gaf als advies om het een dag of 10 van tevoren te zeggen. Zo kan ze wennen aan het idee en hoeft ze geen angst te ontwikkelen dat ik bijv ook ineens vertrek. Maar ook niet té lang van tevoren.

Ik dacht ik schrijf het even op, wie weet hebben jullie er iets aan. Als iemand verder nog tip heeft héél graag!

Ik zie hier allemaal dikke buiken. Leuk hoor, mis het wel een beetje: de spanning van wanneer het komt, pronken met die dikke buik, kaartjes en namen uitzoeken...
    O ja, ik las over aambeien: gebruiken jullie curanal/curanol? Dat is een zalfje/pillen die enorm goed werken. Mijn VK had die standaard in de praktijk, maar anders kan je hem bij een speciale apotheek bestellen (even googlelen). Ik vond het super en na mijn bevalling had ik supererge last (mijn kraamhulp had het nog nooit zo erg gezien) en het hielp erg goed).

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Bedankt voor de complimentjes :D

@Pienie, voel je echt geen indringer hoor!
    Iedereen is welkom.
    Inderdaad 10 dagen van te voren is meer dan genoeg.
    Wat leuk dat je je man hebt gefilmd. Is het de bedoeling om jullie dochter straks de film af en toe te laten zien?
    Heel af en toe als de verbinding niet te slecht is, kan je wel eens via de webcam zien op skype.

Handig, die tip over aambeien, heb er gelukkig zelf nog geen last van, maar wie weet na de bevalling wel.

7. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Dank je consider... Ja, wil die film af en toe voor het slapen aanzetten. Dan heb ik even mn handen vrij en dan 'leest papa voor'. Het tijdsverschil is 6 uur en helaas zijn de kinderen nog zo klein dat ze zich niet helemaal laten plannen in de zin dat ze precies als het ons uitkomt leuk gaan zitten bellen. Ik ga het wel proberen, maar wil ook wat achter de hand hebben voor als we hier even een papa-mis-momentje hebben. Toevallig heb ik via werk zo'n camera die direct op dvd opneemt, dus we maken gewoon wat verschillende dvdtjes...

8. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    welkom pienie

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

ben ik ook weer ffies..

Diaan, nog steeds niks, ben benieuwd hoor of het vandaag of morgen komt...

Van mij mag hij ook al komen, maar dat kan nog niet, ben het gewoon erug zat, mooi buikje heb je trouwens Diaan, ik geloof dat de mijne s'avonds net zo groot is, vandaar dat ik het ook mega zat ben, voelt als een mega zware harde bal in mijn buik en als je dan nog een uk hebt rond lopen die je steeds moet tillen nou dan heb ik het wel gehad hoor! :(

Consider, ook een lief buikje heb je al zeg!

Meetie, van harte met je nieuwe baan, wel fijn dat ze rekening met je houden, heerlijk toch!

Heb nog echo's voorbij zien komen, mooi hoor!

De verbouwing gaat vandaag en het weekend weer verder, dus dat is wel weer lekker. Morgen wordt het dakkapelkozijn bij ons in de slaapkamer vervangen en gaan we de nieuwe kamer van lukkie luke verven en zijn bed in elkaar zetten en mijn moeder heeft gister de beeb/alyssa kamer behangen, ziet er echt heel erg leuk uit.
    Mischien dat ik van de week al wat foto's kan gaan maken.. ;)

Deze week heb ik voor het laatst gewerkt, dus ben nu VRIJ! :D
    Maar alleen het genieten moet nog wachten helaas, veel te druk nog..hihi

liefs van mij

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoihoi :D

Ik heb zojuist even de echo's ingescand! Ik zet ze in mijn album ;) Ze zijn helaas niet zo duidelijk als op de echo zelf, maar goed.. ik mag zeker niet klagen!

@Pienie, We zien je niet als indringer hoor ;) En wat heb je allemaal al leuk en slimme plannetjes bedacht! :D Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat voor je meis.

En bedankt voor die aambeientip! Fijn om te weten dat, mocht ik er dadelijk erge last van krijgen, dat er een snelle hulpmiddel is :p

@Eliesja, Hoe komt het dat 'savonds je buik zo groot wordt meis? Ik kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent! Hopenlijk vind je toch wat rust nu je vrij van werk bent ;) En ik ben benieuwd naar de foto's! Veel plezier nog!

En ik vind het zeker fijn dat hun nergens een probleem van maken! Dat ze het dus ook totaal niet erg vinden dat ik zwanger bent, want dat had ik er meteen bij gezegd. Dit is echt een kans uit duizenden voor mij!

En is je mannetje vandaag dan weer thuis? :D

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

De echo's staan in mijn album!
    Ik heb ook mijn buikfoto van 7 weken erin gezet.. Je ziet niet veel hoor hihi, alleen zie je onderin een lichte bolling, normaal is dat gewoon plat bij mij. Het duurde ook wel even voor die ronding op de foto stond haha.
    Ik ga straks ook even een buikfoto maken van nu! Ben benieuwd hoeveel verschil het is :D

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    @Consider wat een mooi buikje al, en wat heb je een leuk koppie.
    @pienie welkom ik heb ook curanal gehad voor m'n aambeien die hielpen echt perfect had zalf en tabletten.
    Ik had getromboliseerde aambeien, en een verpleegster in het ziekenhuis noemde een aapje met zo'n kontje.
    @Meetie wauw wat ben jij al weer strak na je bevalling van de 1e zeg nou dat krijg ik niet voor elkaar.
    Je krijgt vast een super mooie buik.
    Ik zal Rachje eens pben ik hoop dat het goed met haar gaat.

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hahaha ik voel me nu juist weer superblubberig nu mijn buikje weer groeit en ik me buikspieren onbewust niet meer span.. Alleen als je rechtopsta valt dat natuurlijk wel minder op ;)

Ik heb ook net een nieuwe foto gemaakt! Hij zit ook in me album. Je ziet niet veel verschil haha maar het is een begin! :d

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zo meetie mooi buikkie hoor, zo mooi plat na de eerste, net wat mensi zegt, had ik ook niet heur.. ;)

Mijn buik is altijd al aanwezig geweest en ik hoef maar een glas water te drinken en hij zet al uit, dus dat heb ik nu nog steeds en er zit baby bij, dus vandaar dat ik eind van de dag een mega buik heb, durf soms echt niks te eten of te drinken. :(

Jaaa mijn mannetje is er weer, alleen hij moet woensdag weer weg.. :(
    Hoop dat ik zeker mijn rust heb nu ik niet meer werk, maar jah ik blijf toch met de kleine zitten en die vraagt ook heel veel van me..
    Dus het werken was dan wel ff lekker..
    Maar ik heb de dinsdag echt een vrije dag, want dan gaan ze allebei naar de opvang hihi..

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mooie echo's ook Meetie!

16. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Wauw, Meetie, wat een strakke buik weer. Ik zou wel zo'n buik terug willen! En wat een leuke foto's met die baret/kisten enzo. Super!

Ik schoot vandaag spontaan in de stress: nog maar anderhalve maand (en dat gaat al hard zat0 en dan is mn mannetje al weg. Hoe doen jullie dat zeg, met die mannen die veel vaker naar het buitenland gaan dan de mijne? Ik begin wel hoe langer hoe meer te beseffen dat militairsvrouw zijn een vak apart is... Werken jullie bijv allemaal (op degenen na die nu op het punt van bevallen staan na, natuurlijk!)? Hoe doen jullie dat dan als hij weg is qua opvang enzo?

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Nou weet ik het niet helemaal zeker....maar het ziet er naar uit dat het gaat beginnen...........nog niet echt heel lang...maar vanaf 4:55 al "weeen" die niet lang duren maar wel errug "voelbaar" zijn....onregelmatig dan weer 3 minuten, dan weer 5...we zullen zien of het echt gaat door zetten.......

Hou jullie op de hoogte...voor zover het kan...anders komt Kenneth straks wel even updaten...

laterrrrrrrrrr :confused:

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ! ! ! !

Ooooo wat spannennddd! ! !

Krijgt Mensi toch gelijk :D

Wieeee wat leuk diaan! Haha dit is echt grappig.. je ligt nu gewoon te bevallen en ik zit droog een dom berichtje te plaatsen :)

Ik hoop dat alles vlekkeloos verloopt en je er zelfs van kan genieten! ;)
    Zowiezo geniet maar van je meissie straks! ! ! ! !

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    weeen komen nu echt om de 5 minuten...best pijnlijk..al zeg ik het zelf....

VK komt over een half uurtje...

ben weer weg....

laterrrrrrrr

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh en nog reactie op derest hihi,
    Hihi toch bedankt voor de complimenten ;). Maar ik was ook na het ontzwangeren ook wel een kilo lichter dan voor de zwangerschap, dat scheelt ook. En als ik zit of dergelijke dan zie je echt wel dat me buikhuidje niet meer zo strak is als moet :( Ach, je hoort mij ook niet meer klagen nu mijn buikje na 1,5 jaar er weer zo uit ziet! Hopenlijk komt het na de tweede ook goed :D

Vervelend dat je buik zo snel opzet Elies, maar wel blijven eten en drinken hoor :p Vooral nu maakt het toch niet uit, je bent toch zwanger, een grote buik is juist mooi! :D

Jammer dat je mannetje woensdag al weer weg moet, tot wanneer? Wel lekker dat de kids toch nog naar de opvang gaan dinsdag! Lekker een dagje voor jezelf! Geniet er van meis!

Pienie, Nog maar anderhalf maandje.. hou je goed he meis! Ik heb geen ervaringen met opvang enzo, sorry. Maar het komt echt wel goed ;)
    Ikzelf ben op dit gebied niet erg sterk en heb het dan ook zwaar wanneer me mannetje lang van huis is, maar je hebt een kind en je moet wel doorgaan en dat doe je ook.

Ik ben trouwens hoofdzakelijk thuisblijfmoeder. Ben wel al aangenomen voor een baan als Thai Yoga Masseur, krijg daar eerst in juli nog een 10-daagse beginners-opleiding voor en daarna wil ik zo snel mogelijk werken. Zowiezo na me bevalling, twee daagjes om te beginnen. Doe ook een thuisstudie sportmassage om straks door te leren tot sporttherapeut. En ik werk ook als vrijwilliger bij MIM - Moeders Informeren Moeders, om moeders met eerste kindjes te ondersteunen enzo.

O en mensi,
    Laat ons maar weten hoe het met Rachje gaat!

Deel Deze Pagina