ooooh spannend diaan! adem in in in en uiiiiittt *puft* enthousiast mee. denk maar zo: deze wee komt nooit meer terug! Oeeeh vind het zo spannend! Ontzettend veel succes!
Oh diaan spannend! We puffen met je mee hoor, nog ffies en dan heb je je meisje in je armen.. You Go Girl... Meetie, mijn mannetje is die week erop donderdag er weer, dus weer een weekend alleen.. Vind een grote buik ook niet zo heel erg, maar het is echt alleen maar buik en het voelt zo hard en zwaar,heb er echt pijn in mijn rug van! Pienie, ik werk(te) 2 daagjes en dat breekt wel moet ik zeggen, vind de weekenden gewoon heel moeilijk!
Meiden sorry dat ik even kom inbreken maar : Diaantje haar prinsesje is deze morgen om 10.36u geboren, ze weegt 3120gr en meet 49 cm en luistert naar de naam MEAGAN QUINEVERE! Gefeliciteerd Diaantje en familie! Het genieten kan nu beginnen, na het lange wachten!!
@Diaantje Gefeliciteerd met de geboorte van Meagan Quinevere!!! Is toch nog redelijk snel gegaan dus. Wat ontzettend leuk, ik hoop dat moeder en dochter het goed maken. En wat een leuke namen! Gefeliciteerd hoor meid, geniet van je kraamtijd.
GEFELICITEERD DIAAN! Wat een leuke en bijzondere naam hebben jullie gekozen Hopenlijk is de bevalling goed verlopen en herstel je zonder moeite Geniet maar lekker van je meissie! ! ! ! Veel liefs Meetie
k lees afentoe stiekem met jullie mee maar diaan gefeliciteerd er staat nog nix bij geboren dus vandaar dat ik het hier ff doe! en wwat een mooie namen zeg!
Van harte met jullie meisje! Hoop dat alles goed met jullie gaat en dat de oudste 2 trots zijn op hun kleine zus! Wat jullie zeggen lijkt mij ook, dat die weekenden lang zijn. Mijn doordeweekse vrije dagen voelen minder vrij dan de dagen dat we als gezin vrij zijn. Ook al ben ik op vrijdag altijd vrij, begint mijn weekend pas op zaterdag voor mijn gevioel. Ik vrees dus ook dat ik straks een half jaar lang dát gevoel ga missen. Voel me wel een beetje een klager bij jullie hoor, jullie hebben dit allemaal veel vaker dan ik. Heb je meer mensen in je omgeving Eliesja, die in de weekenden alleen zijn? Hoe vaak heb jij het dat je mannetje weg is. Gaat hij vaker kort weg? Misschien moet ik hier gewoon beter teruglezen hoor, maar wat doen jullie mannen precies?
@pienie, ,mijn vriend zit bij de Genie, af en toe is hij een weekend weg. Hij is nu 2x in Afghanistan geweest. 1x voor 5 maanden, en 1x voor 4 weken. In de weekenden dat hij weg is, spreek ik meestal af met vriendinnen die ik normaal gesproken altijd door de week zie. Misschien zou jij dat ook kunnen doen?
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik had gelijk Heb ik weer het hele gebeuren gemist vandaag. Dianntje van harte meid, lekker vlot gedaan, gefelicitterd met je mooie dochter. Kan ze haar lieve mutsje op, hi hi ik wist de naam al een tijdje... Hoop dat we snel een mooie foto van haar zien. Groetjes xxx Mar.
Diaan, VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie byzondere meisje. Erg vlot gegaan zeg, hoop dat jullie het allebei goed maken, geniet maar lekker van dit kleine wonder... Pienie, ik heb niet echt iemand die ook de weekenden alleen is, maar mijn beste vriendin woont naast me, dus dat zit wel goed, alleen wil ik haar ook niet atijd tot last zijn... Mijn man geeft opleiding aan schoolverlaters die marinier willen worden en dan zit er wel om de 2 weken een bivakje in van maandag t/m vrijdag en soms ook met een weekend erbij of een schietbivak van 3 weken in Duitsland. Met uitzendingen heeft hij nu niks te maken, maar dat kan volgend jaar anders zijn want dan gaat hij mischien naar Doorn en vanuit daar vinden de uitzendingen plaats. Maar er zit ook een kans in dat we volgend jaar naar Aruba gaan. Dit horen we als het goed is dit jaar! Ga nog ff bank hangen, zware dag geweest...
Hoi dames, Bleh.. we hebben zojuist Alex moeten uitzwaaien Ze vertrekken vandaag al naar Duitsland. Voelt raar zo zondag in me eentje.. Vooral omdat Nederland voetbalt en ik wel moet kijken van Alex hihi.. Maar dat doe ik zo goed als nóóit in me eentje! @Anstefay, Lees en/ of praat maar gezellig mee hoor @Pienie, De weekenden zijn inderdaad zwaarder, je bent dan zo gewend je tijd met je mannetje te door te brengen.. Maar voel je echt niet schuldig dat je 'klaag' ofzo hoor! Wij hebben dit allemaal en daarvoor zijn we hier juist Gooi het er maar lekker uit als er iets! Mijn mannetje is sinds kort korporaal, schutter lange afstand en lifesaver. Hiervoor 1e soldaat, boordschutter en lifesaver.. Heeft regelmatig oefeningen en 3 x uitgezonden (1x irak, 2x afghanistan). Wat was de jouwe?
Hai lieve meiden... Mocht even naar beneden dus dacht ff snel iedereen bedanken voor de felicitaties.... Het gaat prima hier, zeker ff wennen ,maar heerlijk..we genieten met volle teugen... Bevalling ging SUPER snel....rond 5 uur de eerste wee, de vk kwam rond half 10 en bleek ik al 5 cm tehebben...na een half uurtje had ik 8 cm....toen ze de spullen wilde klaar zetten kwam Meagan al..binnen 3 minuten was ze er...2 pers weeen en hup daar was ze dan...zo mooi !...de kraamverpleegster kwam net de trap oplopen.... Al met al een hele snelle maar best lekkere bevalling....op de na weeen na dan hahahahha is het geen plaatje?....oke ik ben bevooroordeeld hih ga weer ...meagan heeft honger hahahaha..kom morgen wel weer ff buurten... liefssssssssss
Wat een schatje! Wat ligt ze lekker te slapen. Fijn dat je zo'n snelle bevalling hebt gehad, daar teken in meteen voor. Geniet van je kleine meid!
Hey Diaan! Fijn dat alles zo goed is gegaan/gaat! Ik kan helaas de foto niet zien.. Het ligt denk ik aan mij, want zo te lezen kan consider haar wel zien Misschien heb ik straks meer geluk! Geniet maar lekker verder meis! Kus Meetie
Super dat het goed ging diaan en wat een vlotte bevalling, hoop er ook weer voor te tekenen! En dan die foto, zwijmel, wat een prinsesje zeg, echt een schatje.. Nou geniet er maar lekker van. knuff
Aah ik zie de foto nu eindelijk ook! Wat een ontzettend mooi meissie zeg! ! ! Dat heb je goed gedaan Diaan (En mannetje lief natuurlijk ook hihi)
@ Diaantje nogmaals gefeliditeerd met jullie prinsesje wat een schatje is ze. Lijkt ze een beetje op haar broers toen die baby waren of helemaal niet ? Geniet er van samen met je gezin.