Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dames het topic op pag 2 kan niet he? ;)
    Steven en ik gaan zo even naar de stad.
    De pampers zijn in de aanbieding bij het kruidvat.
    Nog even langs een kampeerwinkel want het ventiel van ons luchtbed is zoek, en dat is niet handig mocht je een keer loge's krijgen.
    Nog 20 dagen dan lig ik in de 8)

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Pienie Klagen mag hier gerust hoor doen we allemaal zo op zijn tijd en dat lucht gewoon even op. Mijn vriend werkt in Apeldoorn bij de landmacht en is chauffeur van een generaal. Hij is dus eigenlijk de hele week op de kazerne en ik zie hem alleen in het weekend dat gaat nu al 4 jaar zo sinds ikzelf niet meer bij de landmacht werk ( toen zagen we elkaar bijna iedere dag) Jammer goenoeg moet ik zelf nog wel eens in het weekend werken en dat is echt minder. Nu is mijn vriend zo af en toe aan het solliciteren om een "gewone" baan te krijgen zodat we meer bij elkaar kunnen zijn .

@ Anstefay je hoeft niet stiekem mee te lezen hoor je mag je ook gewoon in de gespreken mengen als je wil , hoe meer hoe gezelliger.

@ Mensi Stonden we op pagina 2 nou dat kan inderdaad echt niet . Ooooo wat lekker je hebt bijna vakantie . Ik ben jalours hoor .

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

@diaan wat een mooie meid zeg! geniet ervan :D

en voor de rest bedankt dat ik mee mag lezen ;) vind het altijd zo knap vrouwen van militairen brrr moet er niet aan denken ;)

succes vandaag meiden

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Hello Ladies,
    Hoe is het met iedereen?
    En met de zwangeren onder ons?
    Met mij gaat het prima, alleen nog steeds erg moe.
    Vrijdag ga ik samen met mijn moeder naar de vk en dan mag ik voor het eerst het hartje horen. Zo spannend!
    21 juli moet ik naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo, valt precies in de vakantie van mijn vriend, dus die kan lekker mee.
    Doen jullie ook een 20 weken echo?

Verder heb ik het erg druk op mijn werk, leerlingen die allemaal nog dingen moeten inleveren. Gelukkig nog 3 weken en dan heb ik vakantie.
    Mijn contract stopt per 1 augustus, maar er is een kans dat ik met het nieuwe schooljaar weer wordt aangenomen. Dus moet straks maar ww aanvragen, hopelijk maar voor 1 maand.

Gisteren heb ik een heel leuk boxkleed gekocht bij de kruitvat, 1 van Winnie the Pooh met een grijze rand er omheen.
    Heb al wel leuke ideetjes voor de babykamer. 2 muren rood behang met een zilver kriebeltje, 2 muren wit, rode rol gordijntjes en witte meubeltjes.
    We hebben in het kamertje zwarte vloerbedekking liggen, en dat ligt er nog maar 6 maanden, dus een beetje zonde om eruit te halen. Alleen niet alle kleuren passen bij zwart, vandaar rood met wit.

Hebben jullie al leuke ideeën voor de babykamer?

5. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    Hey meiden

zo daar was ik weer hier gaat het redelijk, de verkoudheid is over begint mijn chornische pijn op te spelen dus veel op bed gelegen van het een komt het ander gelukkig gaat het met de kleine super :)
    begin nu eindelijk weer op te krabbelen. zo nog paar dagen en dan ga ik met me man een lang weekend naar polen toe want me zwager gaat dan trouwen heb totaal geen zin in de lange reis maar ja moet maar even.

en hoest verder hier

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey meiden!

@Mensi, Al over 20 dagen! Lekker hoor! *stapt stiekum in je koffer hihi

@Anstefay, hihi ach.. het heeft zo zijn leuke en minder leuke kanten.. :p Wat doet jouw mannetje voor werk?

@Consider, Hm.. ik vind van alles juist wel bij zwart passen, maar rood en wit is ook echt een topkeuze! :D
    Ons kleinste krijgt geen eigen babykamer. In het begin komt ze/hij gewoon bij ons te liggen en daarna bij Dylano op de kamer..

Ik hoop dat je volgens schooljaar gewoon door mag werken meis!

Hoe was het trouwens bij de vk? :D Heb je nu het hartje wel gehoord?! En wat fijn dat je vriend mee naar de echo kan! Wij krijgen ook een 20-weken echo, moet alleen nog even een afspraak maken. Wij hebben besloten bij dit kindje wel het geslacht te vragen! :D Ik vind het toch wel bijzonder dat dat gewoon kan. Bij Dylano lieten we ons verassen, dus dan hebben we nu beide mogelijkheden kunnen genieten 8) Ik heb er al zin in! Willen jullie ook het geslacht weten?

O, maandag ben ik ook naar de vk geweest en toen ging ze ook met de doptone het hartje zoeken! Hahaha de kleine was echt megadruk aan het bewegen dus ze kon het geluid maar niet te pakken krijgen. Het was wel super leuk, want we hoorde hem/haar constant bewegen! En af en toe hoorde je in de verte een tel het hartje en pas op het eind bleef hij/zij eindelijk even stil liggen zodat we het goed konden horen hahaha :D

@Aggi, Ah het geluk zit je even niet mee he! Hopenlijk ben je snel weer de oude!
    En alvast veel plezier van het weekend meis! Hopenlijk valt de reis nog mee en kan je lekker gaan genieten! :D En gefeliciteerd met je zwager uiteraard ;)

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hey lieverds was ze weer even...kan me maar met moeite van ons kleine meisje losrukken...ben helemaal verliefd..wat zeg ik..allemaal zweven we momenteel..

hier even wat foto's van Meagan...

Zo ga weer naar bed, het gat wel heel goed hoor, maar merk wel dat het me heel veel energie kost..dus ff rustig aan....wil al zoveel hahaaha
    kom gauw weer buurten...

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

Diaan , wat is het toch een schatje zeg, snap ik, dat je er helemaal verliefd op bent! ;)

Meetie, dus jou kids gaan ook samen op de kamer, Alyssa en de beeb gaan ook op dezelfde kamer, ben benieuwd hoe dat gaat!

Consider, spannend hoor as vrijdag, hoop dat je het goed kan horen!
    Fijn dat je vriend mee kan met de 20 weken echo!
    Mooie kleuren voor het kamertje hoor, ben benieuwd naar de foto's!

Mensi, lekker hoor, wil ook wel mee in jullie koffer.. ;)

Busster, dus de weekenden werken valt beetje tegen? Jammer dat je je mannetje dan niet zoveel ziet!

Aggi, fijn dat het nou beterder met je gaat!

Hier vandaag een hele erge moeie dag gehad, kon vanmorgen mijn oogjes niet meer openhouden en lag bijna te slapen op de bank, terwijl Alyssa aan het spelen was... :oops: Ben vanmiddag maar gaan liggen en heb gewoon van half 2 tot half 4 geslapen, schrok ook echt wakker!
    Zijn de laatste tijd ook zoooo druk, tot erg laat bezig..
    Is ook niet zo goed voor de relatie kan ik je zeggen.. geen tijd voor elkaar, als er wat gezegd wordt een snauw en een grauw...het staat allemaal op een laag pitje hoor.
    Maar wil het echt af hebben en met week 34 gaan genieten van mijn zwangerschap...is echt mijn ultimatum!

nou ga weer ff niks doen hihi ;)

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oja! Consider jij gaat vrijdag naar de echo.. ik begreep even dat je vandaag ging :oops: In dat geval: Veel plezier vrijdag!

Diaan, hihi ik zie weer de foto niet :oops: Nog even wachten op mijn reactie dus haha
    Maar doe lekker rustig aan meis! Mooi excuus om je nog minder vaak van je meissie 'los te rukken' hihi 8)

Elies, Ik ben ook erg benieuwd hoe dat gaat worden, twee kids op 1 kamer :p
    Maar hou jij je wel een beetje rustig? ;) Je moet het anders zo zien.. in die twee uur die je vanmiddag hebt geslapen had je ook een hoop kunnen doen :D Dus of je nu 2 uur eerder naar bed gaat of overdag 2 uur bijslaapt.. hihi
    Wel jammer dat je relatie er ook een beetje onder leidt.. Hopenlijk halen jullie je ultimatum ;) Worden beide partijen alleen maar gelukkiger door!

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey,

Meetie, die slaap had ik gewoon nodig gehad, mijn man was vandaag ook erg moe zei hij, breekt een keer op he! Probeer gewoon wat meer van deze momenten te pakken... en het zal vast lukken die 34 weken.. ;)

We zijn gelukkig al een heel eind, alleen nog wat dingen afwerken.

Meiden heb foto's in mijn album staan, van de kamer van Alyssa en de baby. Moet nog wel wat meer aankleden, gordijnen, klamboe en Alyssa haar bedje moet er nog komen en nog wat afwerken, maar het staat in ieder geval wel al min of meer..
    Wat vinden jullie er tot nu toe van?
    Heb ook een nieuwe buikfoto geplaatst en heb eindelijk een paar foto's van de 3/4D echo erin gezet. Dit waren de 2 beste en tevens ook de enige..hihi. Mischien beetje onduidelijk, maar je ziet het wel..
    Wij vinden het ook echt een knul!

Nou veel kijkplezier.. ;)

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Hoi dames nou m'n koffer zit dus al vol zonder dat m'n eigen spullen er in zitten :)
    Nee grapje lief dat jullie dat zeggen....
    ik denk dat het wel gaat lukken met alle spullen, het zijn zomerkleren, een paar luiers neem ik mee.
    Ik hou jullie op de hoogte over een 2 tal weken ga ik vast beginnen.
    Ik zal wel een foto maken.

Ik ben dan niet zwanger bij een (evt) 2e wil ik wel het geslacht weten.
    Gewoon nieuwschierigheid!
    Nou doei doei.

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou mensi ik pas ook wel in de handbagage heur haha..
    8)

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Elies, Oh wat wordt hun kamertje leuk! ! ! :eek: Dylano zijn kamer stelt echt niets voor in vergelijking met de kamertjes die ik op dit forum zie :) Ach, hij kan er in spelen en slapen ;)
    En je hebt echt een supermooie buik Elies! :D *kijkt je jaloers aan hihi ;)
    En wat leuk die echo's, ben gelijk benieuwd hoe hij in het echt eruit ziet!

@Mensi, haha ach.. neem je toch geen spullen mee ;) Wat is er nu belangrijker? Wij of de luiers, tandenborstel, etc?! hihi

Wist je trouwens bij Steven dat het een jongetje werd?

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    We wisten bij Steven niet wat het werd.Frank wou het graag weten maar ik niet, ik hou wel van verrassingen.
    In het begin dacht ik steeds een meisje, later dacht ik een jongen.
    Toen we de 20 weken echo kregen zei dat vrouwtje steeds stoer he?
    Toen dacht ik al nou ja :(
    Verder zei ze niks had duidelijk gezegd dat ik niet wou weten wat het werd.
    Toen ik de echo aan onze kraamverzorgster (buuv in de straat) liet zien, zei ze meteen dat is een jongen.
    Toen Steven was geboren en Frank zei het is een jongen, dacht ik meteen oh leuk dat had ik al gedacht.
    Steven is naar m'n vader vernoemd en omdat hij tijdens m'n zwangerschap was overleden vond ik dat ook wel een mooi gebaar.
    Steven Jan Gerhard, m'n vader heete Jan, Frank's vader Gerhard hij overleed toen Steven 9 maanden was.
    Frank's vader vond het na de geboorte erg mooi dat Steven ook naar hem was vernoemd.

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Wel dom dat die echo-mevrouw het al een beetje verklapte! Zij hoort het juist goed geheim te kunnen houden! Maar ach, Steven blijft gelukkig even leuk, of jullie nu wel of niet wisten dat hij een jongen was ;)

En wat leuk dat Steven vernoemd is naar zijn opa's! Vooral omdat Frank's vader het ook erg leuk vond.
    Sorry dat ze er beide niet meer zijn.. Wel mooi dat ze zo toch nog een stukje voort kunnen leven ;)

Zucht, Dylano is echt een beetje vervelend vandaag! Hij wilt maar niet luisteren en loopt constant te piepen :rolleyes: Wat ben ik blij wanneer hij straks op bed ligt zeg! Hahaha

16. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi dames!

Ben ik ook weer een keer.. :oops: Krijg natuurlijk alles wel mee hoor en via Hyves natuurlijk.. Diaan heeft een prachtig meisje op de wereld gezet; erg mooi! :D :D

Hier is et rustig. Niks nieuws.. begin te wennen aan mijn 'nieuwe' leventje.. Zo'n eerste jaar is echt wat ze zeggen, het moeilijkst. Edwin is nu voor 2,5 week naar Noorwegen.. Niks aan, maar ook wel lekker af en toe. Even pauze van elkaar.. 8)
    Verder druk in de training -diverse management cursussen!- ..erg leerzaam en vooral leuk, echter zéér vermoeiend. Maar ach dit prachtige weer sleept me er goed door heen.

Verder heeeeerlijk aan 't genieten van het prachtige weer natuurlijk, evenals Chloé. Wat een dame al joh! Zitten, kletsen (dada, baba, gaga..) hahah.. Héle verhalen heeft onze dondersteen! Ze is ook altijd vrolijk. 's Avonds altijd vaste prik; bij mama heerlijk op bed hangen .. hahah. Lekker knuffelen is haar favoriet.. en natuurlijk kietelen en gek doen! Tis zo'n boef. Wat een geluk, zo'n heerlijke dochter!

Wij hebben lekker onze vakantie (alsnog!) kunnen boeken. Kon toch nog een paar daagies vrij krijgen. Dus vanaf 4 juli liggen wij heerlijk twee weken in de Griekse zon.. :) Chloé gaat mee, dus de eerste keer vliegen! Vindt het wel spannend hoor..

Edwin's uitzending staat zo goed als vast. In oktober vertrekt ie voor 4,5 maand óf voor 6 maanden naar Afghanistan. Erg jammer, hij mist dan Chloé's eerste verjaardag... :( Maar ja, wij maken er iets moois van. Heb al een erg leuk cadeau idee voor hem in gedachten als ie gaat..

Hmmmm ..heeeel verhaal dus, haha..

Meetie, hoe is het met jouw brusje? Ik zag de echo al hoor, wat een mensje al hè? Is Alex wat bijgedraait?

Elies, jij moet ook al bijna bevallen! Ik vind het zo spannend, verheug je je er al op?

Alle andere dames nieuw én oud, alles goed met jullie?

Ik zal snel weer een berichtje achter laten, ben tenslotte de 'oprichtster' van dit topic .. :D (echter jullie houden het momenteel in leven.. :) :) )

Dikke kus!

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Even een fotootje van ons popje!

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey Bo! :D Leuk om weer wat van je te horen! Fijn ook dat alles een beetje op zn plaats begint te komen ;)
    En je meissie is al weer 6 maanden zie ik! :D Nog gefeliciteerd!
    Oh, ik zie dat je ook een foto van haar hebt geplaatst, haha nog steeds die grote blauwe ogen :D Daar herken je haar echt aan! Lekker koppie

Je bent nu dus even alleen. Mooi dat het je goed doet!
    En je bent ook lekker druk bezig lees ik :D En dan nog zo lekker van Chloé kunnen genieten. Je doet het echt goed meis! Knap hoor!

En heerlijk dat jullie toch op vakantie gaan! Lekker naar Griekenland. Nou, als Mensi me uit haar koffer gooit, duik ik gewoon bij jou erin :D
    .. hm.. dat klinkt heel erg verkeerd :confused: hahaha
    Maar wel spannend hoor! Heel veel plezier alvast :D

En je mannetje gaat dus echt op uitzending.. ik hoop voor je die 4,5 maand! niet dat dat weinig is..
    Zeker jammer dat hij dan ook nog eens Chloé der verjaardag mist!
    Maar wat heb je in gedachte voor hem? :D Ik ben gelijk benieuwd haha

Met ons brusje gaat het prima :D Het lijkt wel een adhd baby :) De echo-mevrouw en de vk reageerden erg verbaasd over hoe druk hij/zij was :)
    En het is echt bijzonder ja, hoe ver het al ontwikkeld is.. en dan toch nog zo klein.. geen woorden voor :D
    Alex is er ook al aan gewend hoor ;) Het duurde maar 2 weekjes ofzo.. Vooral bij de 2e echo, hij lichte helemaal op :D Hij werd echt onwijs enthousiast haha zo leuk om te zien :D Hij geeft me buik ook weer gewoon kusjes enzo ^_^ Het zit dus wel goed!

Ennuh, we houden deze topic met alle plezier in leven hoor! :D Ik vind het echt onwijs fijn dat ik deze ben tegen gekomen ;)

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

Bo, hey wat leuk weer wat van je te horen! En wat een leuke foto van Chloe, echt een dametje...lieffff en een half jaartje alweer..
    Fijn dat het al wat beter gaat zeg.
    He bah minder dat je mannetje zolang weg moet...
    En lekker 2 weekjes griekenland! Ben benieuwd wat Chloe ervan vind!
    En ja ik verheug me echt op de bevalling, ben het af en toe echt zat!

Meetie, Dylano zal vast een heel leuk kamertje hebben. Ik vind andere kamers ook altijd leuker dan die van mezelf..
    Geef me jou buikkie maar hoor, lekker strak en plat haha ;)

Alyssa haar bedje staat nu ook, alleen nog lakentjes en een dekbedje, maar ze gaat er pas na haar verjaardag in! Ben benieuwd!

Wilde jij nou weten wat het wordt meetie?

20. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Wat een mooi meisje Diaan, m et een mooie bos haar!

Zijn jullie ook lid van de militairsvrouwenhyves? Daar kreeg ik wel wat leuke tips voor het omgaan met een uitzending voor (jonge) kinderen...

Ik hoorde vanavond dat de coordinator van mijn man bij me langs wil komen en contact zal houden. Op zich heel fijn, maar ik werd me daardoor ineens bewust van het feit dat hij straks écht weg gaat. Dat het echt pittig is als je man een half jaar weg is. Anyway, het dringt allemaal steeds meer door.

Deel Deze Pagina