@Meeti, wij willen ook weten wat het wordt. We vinden het gewoon erg leuk om het al te weten, en ook makkelijk met kleertjes kopen. Ik denk zelf dat het een meisje wordt. @Eliesja, hoe gaat het met de moeheid? Leuke foto's! Vind het ook echt een jongens koppie. @Mensi, heel veel plezier. En niet teveel meenemen hoor, des te meer kan er mee terug @Bo, wat fijn dat je 'nieuwe' leventje een beetje begint te wennen. En wat lekker dat jullie nog op vakantie gaan. Wij gaan waarschijnlijk ook een last minute boeken. Wat jammer dat Edwin Chloé's eerste verjaardag moet missen. Veel foto's maken hoor. En wat hebben jullie een prachtig meisje met hele mooie kijkers! @Pienie, Ik ben niet lid van de militairs vrouwen hyves, zal er eens een kijkje nemen. Kan me voorstellen dat het steeds dichterbij komt, maar meid echt waar, de eerste maand gaat heel langzaam. Maar aan het eind denk je, wat is de tijd snel gegaan. Ik ga straks met mijn moeder naar de vk om het hartje van onze baby te horen Toen ik gisteren thuis kwam, was mijn vriend ook thuis. Hij is vandaag lekker vrij, dus kan hij ook mee naar de vk. Zometeen komt eerst een man van de woningstichting, omdat we wat probleempjes hebben met de buurman. Die zet schuttingen vast aan onze schutting en hij weigert ze te verwijderen. Morgen gaan we kijken in Groningen naar babykamertjes. Maar ik denk dat ik eigenlijk al een keuze heb gemaakt. Heb een hele leuke babykamer gezien bij de Wehkamp. Maar ik heb nog nooit wat besteld bij de wehkamp, heb geen idee of de kwaliteit wel goed is. Maar vind het zulke leuke meubeltjes. Dit is de link: http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C05&SC=R03&KAC=R31&ArtikelNummer=477067&AI=4 Wat vinden jullie er van? Misschien dat ik mijn moeder ook wel vraag om mee te gaan morgen, ze heeft nu vakantie en ze verveeld zich dood. Zo raar dat me vader er niet meer is. Dus misschien kan ze wel even mee, heeft ze een beetje afleiding. Nou meiden ik ga snel me haar doen, de man van de woningstichting komt zo. Ik laat jullie wel even weten hoe het was bij de vk.
@Elies, Hihi dat is waar joh, jij bent ook al weer bijna op het eind! Kunnen we voor jou ook al vast gaan aftellen! Zijn de vorige kids eerder of later dan de uitgerekende datum geboren? Haha dat is waar, dat andermans kamertjes etc er altijd leuker uit zien Als geheel ziet het er ook niet erg verkeerd uit, maar het is niet door mijzelf vormgegeven/ aangekleed. De meubels zijn gewoon gekregen en het behang en vloerbedekking lag er al van de vorige bewoners niet veel bijzonders dus Ach, misschien dat wanneer ik ook werk we het even aanpassen zowiezo moet het een kamertje worden voor twee hihi En vergeet niet dat mijn buikje ook nog moet groeien he Dan is het dus niet meer lekker strak en plat! En jij hebt geen last van striae zie ik? Ja wij gaan dit keer wel kijken wat het wordt We zijn wel erg benieuwd! We weten al hoe het is om je te laten verassen, nu maar eens genieten van het wonder van de moderne technologie haha! Het blijft bijzonder dat het kan. En ik vind het ook wel fijn, omdat we erg graag er een meisje bij willen, dat we van te voren al weten wat het wordt, zodat ik dadelijk niet 9 maanden lang me zinnen leg op een meisje en straks soort van wordt 'teleurgesteld'. Dan is 'teleurgesteld' wel het verkeerde woord hoor, maar nu kan je je voorbereiden op een bepaald geslacht, dat maakt het wel makkelijker. Snap je me een beetje? Ik ben niet zo een ster in uitleggen haha @Pienie, Nee ik ben niet lid van die militairsvrouwenhyves. Er bestaan zo veel verschillende hyves.. ik heb geen zin om me daar overal bij aan te sluiten. Ik doe daar verder toch niets.. er is zo weinig contact.. Hier praten we tenminste nog lekker met elkaar En wat spannend dat vanavond die coördinator langs komt. Best confronterend ja, alles wordt dan nog een stukje reëeler. Het is ook best pittig, maar het gaat je wel lukken hoor Ikzelf vond juist de middenperiode het moeilijkst; het heeft al zo lang geduurd, maar toch moet je nog zo lang wachten.. Maar vlak daarna wordt het meteen een heel stuk makkelijker! Want dan zit je in de laatste helft en kan je aftellen @Consider, Veel succes en plezier straks! en wat een verassing dat je mannetje gewoon thuis is vandaag! Kunnen jullie lekker samen genieten, wat mooi! Ik denk niet dat de kwaliteit van wehkamp zo slecht is hoor. Zelf heb ik nog nooit meubels besteld, maar ik kan me niet voorstellen dat er veel mis mee zou zijn. "Wehkamp biedt een jaar garantie op alle artikelen en garandeert dat elk geleverd artikel voldoet aan normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften. " Schattig kamertje trouwens Hoe is het trouwens met jou en je moeder? Redden jullie het een beetje?
Goedemorgen meiden, Consider, het gaat gelukkig al iets beter met de moeheid, heb ook niet zoveel meer gedaan, nu hubby ff weg is, is ok wel goed toch die rust nemen hihi Wat betreft meubels bestellen bij wehkamp, ik heb er wel ervaring mee, de kwaliteit is best goed, maar vaak met het in elkaar zetten klopt er het 1 en ander niet, mist een gaatje of een schroefje. Heb het met een half-hoog slaper gehad, miste een paar schroeven. Heb er nooit wat mee gedaan hoor, want je zag het niet echt en het was stevig! Wat is de levertijd? Heel veel plezier bij het luisteren van het hartje, ook fijn dat je vriend mee kan. En ook een leuke afleiding voor je moeder toch.. En fijn zo'n irri buurman, hoop dat de woningstichting iets kan doen voor jullie. Meetie, ja ben ook bijna aan de beurt.. Mijn eerste was er met 37 en een halve week en de tweede met 39 weken, dus ik denk dat dit mannetje ook wel eerder gaat komen, althans ik hoop het.. Nee (nog)geen striae gelukkig.. Ik snap m helemaal hoor met het willen weten van het geslacht, is toch ook fijn om je daar op in te stellen! En hun kamertje zal vast heeel mooi worden! Pienie, hier ook geen lid, vind het hier ook prima en daar heb ik nog net de tijd voor om bij te houden haha..
Hihi ik hoop het ook voor je meis! Het lijkt me echt zenuwlijend om op de geboorte te wachten! Maar nog 6 weekjes dus Dan kan het beginnen! haha Waar ga je bevallen? Thuis, ziekenhuis, elders? @Diaan, waar ben jij eigenlijk bevallen?
Consider ik ga over 3 weken pas. Meetie wat nou? ik moet je uit m'n koffer gooien, niet meer naar Spanje? SNIK Bo lief meisje al hoewel ik Steven ook wel een popje noem Fijn weekend meiden.
Jawel! Ik ga gewoon met jou mee hoor Mensi! Maar Bo wordt mijn backup-plan haha. Voor het geval jij mij uit je koffer gooit Maar zo te lezen mag ik gewoon met jou mee dus dat wordt vakantie vieren in Spanje!
Meetie, als alles goed verloopt hoop ik deze keer weer thuis te bevallen, vind het heel fijn om gewoon in mijn eigen vertrouwde omgeving te gaan bevallen... Over 6 weekjes bevallen is wel weer wat vroeg denk ik dan ben ik 36+ weken, denk ook niet dat hij dan komt, hoop zo rond de 38/39 weer te mogen bevallen..
@Meetie, met mij en me moeder gaat het wel. Ik denk dat ik er toch wat beter mee om kan gaan, doordat er nu een kleine in me buik zit heb ik toch meer afleiding. Voor mijn moeder is het nog steeds erg moeilijk, ze komt elke keer thuis in een leeg huis. Maar probeer wel vaak leuke dingen met haar te doen, vandaag gaat ze ook mee naar babykamertjes kijken. De man van de woningstichting is geweest, hij gaat speciaal over buren problemen. Hij zei dat het inderdaad niet netjes is van de buurman dat hij dit doet zonder overleg, maar onze schutting staat op de scheidslijn....dus hij mag dit gewoon doen(hij heeft tegen onze schutting een schutting aangetimmerd, waardoor onze schutting nu een beetje overheld) Hij vroeg wie er woonde, en hij kent onze buurman dus, nou dat is dus geen goed teken, want die man gaat alleen over buren ruzie's. Maar goed hij gaat ook met de buurman praten, en hopelijk komt het tot een compromie en niet tot verdere escalatie. Het hartje horen van de baby was erg bijzonder, we waren maar even binnen, maar had al weer de tranen in me ogen staan. Vandaag dus kijken naar een babykamertje, en morgen komen er een paar vrienden op bezoek, om onze tuin te bewonderen. Gezellig wat drinken en eten met z'n allen. Jullie nog plannen voor het weekend?
Consider, fijn he als je het hartje hoort, blijft iedere keer weer heerlijk om te horen. En nog leuke meubeltjes gezien vandaag? Dus de woningstichting kan er niet veel aan doen, mischien dat het praatje wat opleverd dan.. Klinkt gezellig allemaal de plannen van jullie! Hier geen plannen, morgen alleen naar een verjaardag en that's it! Vandaag kwam mijn mannetje eventjes vanuit het veld naar huis..hmmm, was echt heerlijk, nu zie ik m woensdagavond laat pas weer.. Mijn oudste is vandaag opgehaald, die is logeren bij oma en opa, dus ook ff rust in de tent hierro..hihi Alyssa ligt ook al, slaapt nog niet maar duurt ook niet lang meer hoop ik.. en ikke ga ook zo lekker al liggen! fijn weekend nog meiden
Hoi dames, Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het mooie weer ik heb samen met john de hele dag op het dakterras gezetenm met een koud glas drinken en een goed boek en een lekkere stapel tijdschriften heerlijk ontspannen niets doen. Gisteren ben ik bij een vriendin in Tilburg Tais gaan eten was erg gezellig en smakelijk moet ik zeggen en zelfs John die normaal niet zo van rijst houd heeft 2 keer opgeschept en dat is een wonder al zeg ik het zelf. @ Consider Gelukkig heb jij nu ook het hartje van je beebje gehoord mooi is dat he moest ook bijna huilen de eerste keer. Leuk kamertje trouwens van de wehkamp ik heb ook geen ervaring met bestellen bij hun maar het ziet er wel goed uit. Hoop trouwens voor je dat je het volgend schooljaar weer gewoon op de school kan gaan werken . @ Meetie Je ukkie was dus flink aan het bewegen toen je bij de VK was grappig is dat. Ik moet de 18de weer en ga vragen of ze een echo wil maken omdat de eerste keer eigenlijk alleen een vlek te zien was en ik nu wel erg benieuwd ben of het goed groeit daar binnen. @ Eliesja Hoe gaat het met je vermoeidheid ? Nog steeds doood op ? Heb je trouwens leuk gedaan die banen op de muur aan de kant van de kamer waar je knulletje komt te slapen echt stoer. @ Bo Fijn om te horen dat je weer een beetje begint te wennen aan je nieuwe leven . Geniet er lekker van jullie meisje is inderdaad een popje, wat een mooie oogjes heeft ze . Balen zeg dat Edwin toch echt op uitzending gaat en zo jullie meisje haar eerste verjaardag mist. @ Diaan vlieg je nog steeds rond op je roze wolk ? @ Mensi las op hyves dat jullie een geslaagde famillie dag hebben gehad en dat je een duik genomen had haha . Gezellig hoor. O jullie hadden het er over of de zwangere dames wilde weten wat het word nou John en ik willen ons laten verassen maar we zijn alle 2 nogal nieuwsgierig dus of we dat zo lang vol houden weet ik nog niet. Ben afgelopen woensdag ook al gaan shoppen voor de baby met mijn moeder en we hebben al een kinderwagen en een babykamer besteld . Eind september komen ze het brengen zodat het nu nog niet in de weg staat. Heb de kinderwagen trouwens van mijn moeder gehad net als een wieg die ik als een van mijn zusjes een kindje krijgt aan hun moet geven maar dat is natuurlijk geen probleem. Zal even kijken of ik fototjes in mijn album kan zetten.
He lieverds, was ze weer even... Kraamtijd is voorbij..pfff wat gaat dat snel zeg...maar heb heerlijk genoten van alles...de meeste mensen moeten nog komen dus doen we het straks nog dunnetjes over. Het is echt geniten hoor,het is zo'n lief meisje, huilt eigenlijk nooit,ja een beetje klagen/mopperen af en toe als ze honger heeft..maar ook dat is zoooo lief als ze het doet hahahaha Echt meiden...ze heeft zo'n impact op ons gezin, zo leuk hoe de jongens er mee omgaan , zo trots ! Wat de bevalling betreft, ben thuis bevallen..weet niet meer of ik het nou wel of niet verteld had, maar kreeg om 5:00 mijn eerste wee...had zelf niet echt het idee dat het een wee was...vond het meer een iritante kramp....om 7 uur heb ik Jac wakker gemaakt ...maar nog steeds niet echt het idee van een wee....(met Marv waren het echte heftige weeen...vandaar ).....Later toch maar wel de VK gebeld, (Jac was inmiddels even boodschappen doenhahahah) die voelde dat ik al 5 cm had...ze zou even een visite gaan rijden hier in Heteren, maar onderweg had ze het gevoel dat ze terug moest...gelukkig ....want na een kwartier had ik al 8 cm...Jac was net thuis toen het losbrak en ik persweeen kreeg...binnen 3 minuten en na 2 keer persen was ze er...vlies zat nog om haar koppie toen ze eruit kwam, wat de VK snel openmaakte...heb er zelf weinig van gemerkt...ging allemaal zo snel... Echt een geweldige bevalling! @ Bo..wat een een mooi koppie heeft Cloe zeg..prachtige ogen! @Consider..lekker zo'n buurman dan he....hoop dat er gauw een oplossing komt....is altijd afwachten he.... @mensi.....familiedag..klinkt gezellie...zal staks je verhaal even bekijken. @eliesja...goed rusten meis.....moeheid is verschrikkelijk...moet zeggen dat ik ook altijd moe was...maar nu ..zelfs met de " gebroken" nachten (heb echt niet teklagen...ze word maar 1 keer wakker snachts..) , ben ik helemaal toppie fit..zo gek..hoe dat kan omslaan.... @ meetie, en busster...lekker genieten van die echo's....mis stiekem mijn buikje best wel... kom haar nog even showen hoor...
Hey meiden, lekker weertje weer he vandaag!? Busster, wauw mooie meubeltjes hoor! Ben benieuwd als het straks allemaal staat...foto's! Ja ben nog wel moe, vooral als ik ff ga liggen en ik wakker wordt, dan heb ik echt het gevoel dat ik een gat in de dag kan slapen! Had gister wat rood/roze afscheiding en voelde die avond de kleine ook erg drukken onderin en had ook wel wat pijnsteekjes.. geen idee wat het is geweest, indalen mischien? Vanmiddag kwam dat drukkende gevoel weer terug.. As dinsdag toch naar de vk zal het gelijk eens vragen.. Diaan, wat is het toch een poppetje zeg, echt een lekker wijffie hoor! En ook nog zo'n geweldige bevalling, hoop het ook weer mee te maken hoor! Fijn dat ze het ook ze goed doet! Verder geen nieuws!
Als de pijn erger was geworden had ik zeker gebeld, maar nu wacht ik er wel mee tot morgen, ben ook wel erg benieuwd hoe hij erbij ligt, voel hem echt overal en vooral drukkend aan de onderkant! Heb echt het idee dat het echt niet zo heel lang meer gaat duren.. hoop wel pas na 37 weken, want wil echt thuis bevallen! Hoe is het met de rest? Lekker weekend gehad?
Goedemorgen! Ik heb aan de ene kant een heel lekker weekend gehad, maar aan de andere kant echt een kutweekend :S Alex kwam vrijdagavond thuis, meteen vette ruzie! Zaterdag ben ik gewoon de hele dag bij me ouders geweest.. had echt geen zin om bij Alex te zitten! Vannacht was hij ook koppig bezig en vanochtend is hij dus heel kut weg gegaan.. geen kus ofzo.. blergh.. Maar gister ben ik samen met 2 vriendinnen lekker naar de sauna geweest! De hele dag daar lekker onze body en mind reinigen hihi We mochten ook op de massagestoel, echt grappig Je moest wel even wennen hoor, maar het was wel lekker! @Elies, ik hoop het ook voor je dat je pas bij week 38-39 ga bevallen! Kan je lekker thuis bevallen en is het kindje ook sterk genoeg! En je mannetje kwam dus tussendoor even lekker naar huis! Wat fijn En de oudste was lekker logeren.. nog een beetje kunnen genieten van die rust? En die druk en rozige afscheiding komt mij niet bekend voor.. Laat ons morgen maar weten wat de vk zegt! @Consider, Het lijkt me voor je moeder inderdaad moeilijker, ze wordt er natuurlijk cónstant mee geconfronteerd.. Maar inderdaad, hou elkaar maar lekker bezig Is het nog gelukt met de babykamertjes? Mooi dat het met de buurman waarschijnlijk op een rustige manier kan worden opgelost! Hopenlijk werkt hij een beetje mee Eh en wat leuk! Je hebt nu dus eindelijk het hartje kunnen horen Mooi is dat he! @Mensi, Haha mensi in het water 8) Gelukkig had je droge kleren bij je! Maar het klonk echt onwijs gezellig! @Busster, Jij hebt dus ook een leuk weekend gehad! De hele dag op het dakterras.. lekker hoor 8) Ik heb niet veel van de zon gezien, eind middag hebben we bij de sauna ook even op het dakterras gehangen. Vandaag wordt het helemaal lekker schijnt! ken je vk zelf ook echo's maken? Dat is wel relaxed! Handig trouwens dat ze je babymeubels pas in September leveren! Mooie spullen hoor Ik ga denk ook zo een dergelijke kar halen.. De maxicosi kar ding van Dylano is echt krakkemikkig! Waar heb je deze vandaan? Want ik wil ook echt eentje met 4 ! wielen. Ik vind 3 wielen maar zo irritant. Vooral hier in Den Haag lijkt me dat irritant, de straten zijn niet overal even netjes en waterpas.. Bedoel je met wiegje trouwens dat ledikant? Of krijg je ook een apart wiegje? @Diaan, Ah meis, het genieten gaat gewoon door hoor Wat fijn ook dat je meissie zo lekker rustig is! Helemaal dat ze maar 1 keer snachts wakker wordt! Het was ook echt een ideale bevalling zo te lezen, geweldig! Gelukkig was iedereen nog net op tijd om het mee te maken En gek he, ineens is die grote buik weg.. Ik heb hem ook een tijdje gemist, maar nu kan ik me echt niet meer voorstellen dat ik hem straks terug heb En je meissie is echt prachtig meid! Ook lekker veel haar hihi, hopenlijk blijft het zitten Ze heeft echt een meidenkop! En ook al wenkbrauwen.. bij Dylano werden ze pas later zichtbaar.. best gek, heel zijn voorhoofd zat onder het haar, maar geen wenkbrauwen
@Busster, leuk kamertje hoor! @Diaantje, wat een heeeerlijke bevalling zeg, als ik kon kiezen zou ik het ook zo wel willen zien. Fijn dat je een fijne kraamtijd hebt gehad. En wat een mooi meissie zeg. @Eliesja, zou inderdaad wel eens de indaling kunnen zijn, die klachten die jij hebt heb ik wel een eerder gehoord, en was toen ook indaling. @Meetie, jeetje echt niet leuk dat Alex zo doet. Was er geen aanleiding voor die ruzie? We zijn bij een grote prenatal geweest, en daar hebben we ook een heel mooi kamertje gezien! Ik ga vandaag even bellen wat de levertijden zijn. Ik denk dat we toch maar die doen, aangezien we die van de wehkamp niet kunnen zien. Verder zijn wel nog bij de babyplanet en babypander geweest, maar vond dat echt prut winkels. Heb alleen nog geen leuke kinderwagen gezien, heb er ook nog niet heel goed naar gekeken. Maar ik zag op internet de x-adventure cross over, en die lijkt me echt super, maar die zag ik helaas niet bij deze winkels.
.. omdat ik zei dat ik me er een beetje ontprettig bij voelt, hoe die gasten daar onderling doen.. Alex kwam namelijk met een zuigzoen thuis, van een van die gasten.. ze hebben elkaar daar lopen zuigzoenen in de nek :S zowiezo zijn ze niet bang om aan elkaars zaakie te zitten of gekke dingen er mee te doen etc.. Maar goed, ik zei dus alleen dat ik me er niet prettig bij voel en toen was ik gelijk weer aan het zeiken en problemen aan het maken om niets.. En dat terwijl ik niet eens boos was of iets :S Wilde alleen even zeggen dat ik me er geen houding bij wist te houden en dat ik het niet zo leuk vond. "het is alleen maar kutten" zei alex. Waarop ik zei van "wat als ik op die manier zou kutten met een gast.." Dat mag natuurlijk niet. "maar dat is anders" zei alex.. ik zo "hoezo? het is maar kutten!" en om het verschil man-vrouw maar weg te halen zei ik van "wat als ik dan zo zou kutten met een vriendin..?" Maar nee, hoe ik het ook wende of keerde, zolang IK iets deed mocht ik gelijk oprotten, maar hij mag alles :S Alex werd weer heel boos en agressief.. zat me weer constant alleen maar te beledigen enzo.. ik was weer dom stom achterlijk en alles wat je kan verzinnen, ik ben het ongeluk in zn leven en ik kan hem alleen maar gelukkig maken door bij hem weg te gaan. En ik ben ongevraagd zijn leven binnengedrongen, ineens was het zo dat hij al een huisje had gekocht etc en ik zomaar bij hem kwam wonen.. wat helemaal niet zo is.. hij had al voordat hij wist dat hij op zichzelf ging wonen aan mij gevraagd of ik met hem samen wilde wonen! En we hebben samen een huisje gezocht en gekocht etc! Je kan wel begrijpen dat ik dus behoorlijk van slag was! Maar zateragochtend lag hij nog te slapen toen ik weg ging.. Die avond toen ik thuis kwam kwam hij alleen maar stilzwijgend de hele tijd tegen me aan liggen.. en hij zei ook wel dat hij me begreep.. zucht.. lastig gevalletje hij En van vannacht/vanochtend dat hij zo lullig weg is gegaan.. hij stuurde net smsje. Hij weet harstikke goed dat hij weer gek bezig is. Het is ook echt zo een bijdehand nep-boos smsje.. "wat is er nu ik zei toch doei..." alsof we altijd alleen maar doei zeggen en elkaar negeren ookal roept de een de ander nog terug :S Maar verder in het smsje zegtie ook dat hij weer even klaar is met alles en dat hij weer door zn enkels is gegaan.. (heeft gescheurde enkelband gehad en die sterkt niet goed meer aan) ".. stel je voor dat alles eens goed zou gaan maarja boeie!" Het raakt me gewoon enorm nu, omdat het de laatste tijd steeds beter met hem ging! En nu zie ik hem langzaam weer inzakken.. is gewoon pijnlijk. Maar ben wel blij dat hij het zelf ook gewoon aangeeft.. dat hij zich dus toch een beetje naar mij richt wanneer hij zich kut voelt.. Het zou natuurlijk makkelijker zijn als hij direct zou zeggen wanneer iets hem niet zint en dat hij het meteen wilt oplossen, maar goed Dat is denk ook wel te veel gevraagd; mannen zijn eenmaal niet van die praters. Maar goed, ik weet wat er met hem aan de hand is en ik hoop dus maar dat ik hem volgend weekend goed op kan vangen .. ik vind het zelf moeilijk om met hem te zijn, maar ik vind het nog moeilijker te weten dat hij in zo een depressieve cirkel zit! Hehe.. een heel lang en gedetailleerd verhaal! Wilde het eigenlijk er verder niet over hebben, maar nu je er naar vroeg moest alles er even uit.. Ben blij dat ik het even kwijt ben!
Hey hey, Meetie wat een ellende weer zeg, hij doet dan wel heel gemeen zeg, snap dat je er niet echt lekker onder voelt. Hoop dat het bij deze keer blijft en hij als hij weer thuis is weer gewoon normaal kan doen. Vind het maar raar wat hij met die gasten doet! Hoef mijn man ook niet mee thuis te komen hoor een zuigzoen van zijn collega, ben je toch niet wijs, vind het sowieso een smerig iets! Toch fijn dat je een lekker dagje weg bent geweest met je dinnen... Rustig aan en je kan altijd je verhaal hier doen he.. Die dagen zonder Lukkie luke waren wel erg lekker ja, ben nu weer politieagentje aan het spelen, weer 10.000x gewaarschuwd Als ik morgen ben geweest dan laat ik het jullie weten.. heb nu wel wat ongikramp...mijn buik is ook heel hard... Het is ook wel te warm nu voor me hoor.. Consider, ben benieuwd naar jou meubeltjes..