Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Dames ff snel tussendoor.....ik voel zo'n raar gevoel in me onderbuik :D
    Net alsof er iets van binnen tegen me buikwand aankomt. Voelde het vanmiddag ook al, en nu ik rustig op de bank voetbal zit te kijken weer.

Ik weet zeker dat het mijn darmen niet zijn, dat voelt heel erg anders.
    Kan dit de baby zijn? is dat niet al erg vroeg?

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Meetie schat ik zou dat ook niet leuk vinden.
    Sorry hoor maar wat een homo gedrag is dat dan,getver elkaar zuigvlekken maken en aan andermans zaakje zitten?
    Nou zal er op zo'n missie onder invloed van... niet wat anders gebeuren.
    Nou ja zeg, echt weer iets voor mannen.
    Ja dat die kerels zich rotrukken had ik wel begrepen, maar volgens mij gaat het nog verder.
    Nou lekker dan als je vrouw thuis zit op de bank met kids.
    Meetie ik zou ook heel boos worden hoor, maar misschien moet je Alex eens even een paar dagen met rust laten, niet koffie voor hem zetten laat hem maar voelen dat wat hij zegt niet door de beugel kan.
    En als hij eens vraagt wat er is, dan zeg je hoe zou jij het vinden als ik met een zuigvlek thuis kom?
    Hoe zou jij het vinden als je verrot gescholden werd?
    Vind je je zoon eigenlijk wel belangrijk?
    Je moet vragen stellen dit werkt meestal goed.
    Die dingen die hij zegt vind ik niet kunnen, Frank en ik hebben ook wel eens gezeur maar gelukkig heeft hij nog nooit gezegd jij bent het ongeluk wat ik tegen ben gekomen.
    Ik zou daar werkelijk waar erg verdrietig om zijn.

Vanavond ben ik Steven naar bed aan het brengen en het duurd dan even een verhaaltje even verstoppen en dan mag hij z'n muziekje op de babyfoon aandoen.
    Dus we staan voor de babyfoon, praat hij ineens van de andere kant; is het nu nog geen bedtijd?
    Steven zegt verschikt: papa?
    Die snapt dat natuurlijk niet en gaat al vragend naar bed naar papa.
    Dus ik naar beneden, ik zeg; je moet je er niet mee bemoeien,
    ik lees een verhaaltje voor en dat duurd gewoon even.
    Nou toen is Frank er als nog heen gegaan want Steven wou dat papa ook nog kwam.
    Na die tijd heeft hij het er dan niet meer over, maar dan denk ik laat me nou en bemoei je er niet mee!

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Nja ik merkte ook op dat ik het wel homo-achtig gedrag vond :( werd hij nog bozer door, maar goed..
    Maar Alex zegt dat hij minder erg is dan die andere gasten.. andere gasten gaan wedstrijdjes houden wie het snelst klaarkomt bijvoorbeeld :S
    Ik wil er liever ook nooit aan denken, ben altijd bang voor wat Alex zelf allemaal uitspookt. En dan bedoel ik niet dat ze elkaar even helpen ofzo.. maar je hoort wel van die grappen als dat de een voor de grap zijn piemel in een anders oor steekt ofzo :rolleyes: Kunnen ze niet gewoon normaal doen?
    Alex zegt dan wel dat hij met die spelletjes en dingen niet mee doet enzo, maar toch blijf ik twijfelen of hij eerlijk is.. Maar goed, ik zal hem maar moeten vertrouwen..
    Het is inderdaad frustrerend dat jij maar thuis zit, je weet niet wat er gebeurd..
    Ik had het laatst met Alex over Amerika, dat die vrouwen op de kazerne wonen. Mijn eerste reactie was dat ik dat echt niet zou willen! Maar daarentegen zal dat oversekste gezeik wel heel wat minder zijn..

Maar goed.. Alex smsde gister trouwens nog dat hij fout zat door zo dom weg te gaan :confused: Stond wel verbaasd, meestal is hij te koppig om zoiets toe te geven. En 'savonds belde hij nog even voor het slapen gaan ;) Hele tijd 'schatje dit' 'schatje dat' haha.. Maar hij is dus al weer bijgedraaid. En betreft die homogedrag, daar hadden we het van het weekend al over gehad. Nadat ik de hele zaterdag weg was geweest zonder dat hij ervan wist, was hij ook wel bijgedraaid. Anyway, ik ga het er van het weekend wel nog over hebben hoor. Ik wil gewoon weten wat er daar zich nu allemaal afspeelt. Of het nu wel of niet kutten is..

@Elies, En weet je al meer? Ik hoop dat alles goed is meis!
    @Consider, Het is inderdaad wel nog vroeg om al de kleine te voelen.. Ze zeggen dat je het bij je eerste kindje pas vanaf 4,5 maand voelt.. Ik voelde het met Dylano dan wel al vanaf 4 maanden.
    Maar bedoel je echt een stootje of meer een (bewegende) druk?
    @Mensi, Ik weet ook niet précies hoe het zit met hem, waarom hij op dergelijke momenten zo lullig doet.. Er zit gewoon zó veel in zijn hoofd dat op het moment dat alles hem even te veel is, ook echt álles hem te veel is. Ik denk dat hij een stukje wilt afreageren plus dat hij even helemaal alleen wilt zijn en dan denkt dat als hij rot doet tegen mij dat ik hem met rust laat ofzo (vandaar dat hij dan nog bozer of agressiever wordt wanneer ik ga huilen, ipv rust krijgt hij alleen maar meer heisa.. door mij). plus hij vind dat hij geen geluk verdient en op sommige momenten mij dus van zich afweert, ookal weet hij dat hij daar ongelukkiger door wordt. Maar hij mag niet gelukkig zijn ofzo..
    Nja.. het is ingewikkeld.. het gaat heel diep..

Inderdaad niet slim van je mannetje dat hij over de babyfone begon te bemoeien, gelukkig is hij wel nog naar Steven gegaan om hem te geruststellen.

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Goedemorgen meiden,

meetie, fijn dat hij zijn fout toe heeft gegeven, toch al een stapje in de goede richting!

Verder kom ik net van de vk.
    Alles was prima, halve kilo aangekomen en dat beetje bloed dat kan een adertje zijn geweest die zomaar ineens knapt, als ik het verder niet meer heb gehad, kan het geen kwaad...
    Het enige was dat mijn ijzer veel te laag was, dus heb nog ff extra bloed moeten prikken en ik krijg staalpillen en dat verklaart dus dat ik zo onwijs moe ben!
    Ze ging dus ook ff voelen hoe hij er bij lag, want daar was ik dus erg nieuwsgierig naar, ze zei in eerste instantie met het hoofdje naar beneden, dus ik zeg, weet je het zeker, want dat is al eerder gezegd en het was toen niet zo! Dus heeft ze ff snel met de echo gekeken en meneertje ligt dus met het hoofdje naar mijn linkerlies, beetje dwars dus.
    Maar kan nog alle kanten op draaien, want hij lag op dat moment toen ze voelde ook al te draaien.. Ze houd het in ieder geval in de gaten!

Hoop dat hij toch een keer goed gaat liggen, want anders gaat ze een poging wagen om het te draaien, maar dat is nu nog niet van belang!

Consider, ik denk ook niet dat het de kleine is, maar gewoon je baarmoeder die drukt tegen je darmen, er wordt natuurlijk plaats gemaakt voor de kleine, dus denk dat je dat hebt gevoelt.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Meetie 3x raden..ik vertel gister Frank jou verhaal weet je wat hij zei;
    Typisch vrouwen die zitten altijd meteen te zeuren en ergens wat achter te zoeken :confused:
    Heb gezegd dat dat het verschil nou is tussen mannen en vrouwen, over sommige onderwerpen kom je toch niet uit.
    Terwijl hij zelf een hekel heeft aan homo's , snap jij het nog?
    Ik geloof wel dat er daar de meest bizarre dingen gebeuren die je als vrouw liever niet wilt weten!
    Als ze elkaar zouden helpen of ergens wat in steken is dat toch ook vreemdgaan? YECH.
    Wat vinden de andere dames hiervan? hebben jullie mannen ook wel eens van die wilde verhalen?
    Of zullen het allemaal maar grapjes zijn?

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mensi, hehe.. het is inderdaad onbegrijpelijk.
    En Alex laat niemand hem helpen hoor :p (Behalve ik dan haha) Maar inderdaad.. of het nou met een wijf is of een vent, ik blijf het afkeuren. Ik ben er nog niet over uit of ik het vreemdgaan kan noemen..
    Maar inderdaad, al was het andersom (dus dat ík zo zat te kutten) dan is dat voor Alex wel over de grens..
    Daarom snap ik ook niet dat hunnie daar wel zo gaar moeten doen :|

Ik zei tegen Alex ook al van.. ik kan echt wel begrijpen, dat hunnie daar met zoveel mannen hele weken opgescheept zitten, zonder vrouwen.. zowiezo al sextekort, en dan gaan ze elkaar opjutten en gekke grapjes uithalen enzo, maar ergens moet toch een grens zitten? :S
    Ok, dat ze voor de grap aan elkaars tepels trekken of een passerende in de ballen knijpen, gekke filmpjes kijken of weet ik het wat.. tjah het blijven mannen en die willen elkaar graag pesten enzo.. Maar om nou elkaar nou in de nek te gaan zitten zoenen.. of met zn allen je lopen aftrekken..

@Elies, Gelukkig is alles goed! Fijn om te horen meis. En hoezo was je buik zo hard?
    Ook fijn dat ze er ook achter kwam dat je ijzer te laag was, hopenlijk voel jij je snel weer fitter :D
    En hopenlijk komt je mannetje nog mooi in positie te liggen, bespaart weer een hoop stress ;) Wanneer is je volgende afspraak?

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mensi, hier ken ik dat soort rare fratsen niet hoor, heb mijn man er nog nooit over gehoord, maar mischien omdat hij bij het kader hoort, weet niet wat er onder de leerlingen gebeurt!?

Meetie, dat harde is de kleine, die ligt heel veel dwars en dan zijn beide kanten erg hard en zal ook wel harde buiken hebben...
    Hoop ook da de staalpillen snel werken, ben echt zooo gaar, dat liggen werkt alleen maar tegen, maar moet toch rusten ;)

Ik moet over 2 weken weer (geloof 24 juni), mijn afspraken gaan nu om de 2 weken, dus gaat hard nu!

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mijn poppetje is over 2 daagjes alweer 2 jaar, gaat ook hard hoor!

En Meetie jij bent morgen jarig toch?

Hoop dat ik het morgen niet vergeet, want dat is ook zooooo erg, ben echt een wandelend vergietje :)

Dus bij deze alvast een kleine felicitatie...mocht ik het vergeten..Hartelijk gefeliciteerd met je jaardag en maak er een mooie dag van! Is Alex er dan, of vier je het in het weekend?

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O dat verklaart inderdaad een hoop. Laat hem maar snel goed liggen dan, dit lijkt me ook niet al te comfortabel ;)
    En dat is kut he! Dan ben je zo moe, maar als je even gaat liggen dan voel je je alleen maar nóg beroerder :S
    En het gaat inderdaad snel. Straks moet je al weer wekelijks bij de vk langs.. Oh het komt echt al dichtbij :D

En Alyssa al weer bijna 2 :eek: Jij ook alvast gefeliciteerd he! Voor het geval het mij ook ontschiet hihi
    Ik ben inderdaad morgen jarig! Ik vergeet het zelf steeds hahaha, het is steeds dat anderen mij eraan herinneren :) Ik 'vier' het zaterdag. Alhoewel ik niet echt zin en energie heb, heb ik gezegd dat mensen alleen tussen 2 en 5 uur mogen langskomen en dat ik verder geen aparte afspraken ga maken :p Ik neem aan dat ze dat wel begrijpen. Ik zie het anders al helemaal voor me; dan wilt iedereen zelf een dag uitkiezen waarop ze even langskomen.
    Ik weet trouwens niet of Alex morgenavond nog even naar huis komt, ik zou dat wel erg leuk en lief vinden ^_^ We zien wel..

Vier jij het morgen of ook van het weekend? Ga je nog iets speciaals doen? :eek:

Heeft iemand nog leuke hapjes-tips? :p

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou je heb helemaal gelijk hoor! Wij vieren het ook zaterdag, het is tenslotte een kinderfeestje en iedereen moet toch donderdag werken of naar school en s'avonds doe ik er niet aan, ligt Alyssa ook al om half 8 op bed...
    Wij doen het vanaf half 4 tot half 8, ervoor niet, want dan slaapt ze en half 8 gaat ze naar bed. Vind het gescheten en verder naast deze dag ga ik ook geen afspraken maken, als ze niet kunnen, pech...
    Het wordt een gewone verjaardag met taart en hapjes en drankjes en iedereen kan een patatje mee eten als ze willen.

Ik ga worstrolletjes maken:
    Snij naar wens augurken fijn, ong. 100 gram jonge kaas raspen, kaas en augurk samen voegen en 75 gram zachte roomboter erdoor. Op smaak brengen met peper. Vervolgens 12 plakjes cervelaat tot de helft insnijden, schuif ze over elkaar tot een hoorntje ontstaat, vullen met het mengsel, prikkertje erin en klaar is je hapje. (staat in blaadje van de bas!)

Of iets fris:
    Snij een komkommer door de helft, zaadjes eruit schrapen, snijd in stukjes van ongeveer 4 cm en vul de geultjes met kruidenkaas en garneren met tuinkers! (ook uit blaadje bas)

Verder een stukje kaas met uitje of augurkje erop ook erg lekker, knakworstjes voor de kids!

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zou wel een leuke verrassing zijn als hij morgen ineens voor je neus staat toch!

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ah kijk, dat zijn lekkere frisse hapjes! Als ik op het internet krijg, lees ik alleen maar van die zware hartige receptjes.

Ik wilde zelf ook nog zalmrolletjes maken met roomkaas, superlekker, maar niet iedereen houdt van vis, dus ja..

En doordeweeks is inderdaad lastig om een verjaardag te vieren. En voor zaterdag heb ik de tijd ook aangepast op Dylano. Ik wil wel dat hij even rustig kan slapen.. anders wordt het helemaal stressen :(

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Meetie
    Jeetje dat is echt heel erg raar gedrag van alex en zijn collega's. Bij mijn vriend in het peleton doen ze zulke dingen echt niet. Zou me vriend echt niet pikken en al helemaal niet aan mee doen.
    Rare spelletjes.
    Maar gelukkig heeft hij zijn fout toegegeven

@mensi, gewoon tegen frank zeggen dat hij het bed ritueel maar op zijn manier moet doen en dat jij het op jou manier doet.

@eliesja, hopelijk heb je baat bij de staalpillen. Wel goed rusten hé.

Ben vandaag met mijn moeder even aan het kijken geweest voor een kinderwagen. Ik heb een chevrolet matiz, een klein autotje dus moeten we een kinderwagen hebben die daar in past.
    Er zijn 3 wagens die passen.
    - De maxi cosi mura, die past net als de wielen er vanaf gaan. maar vind deze wagen erg zwaar en lomp
    - De quinny buzz, maar heb al zoveel gelezen over allemaal problemen met deze wagen. En ik vind de bak te klein waardoor het kindje soms al te vroeg de buggy in moet
    - De bugaboo cameleon, vind dit niet een hele mooie wagen (in vergelijking met de quinny) maar wel super praktisch en goede recenties. Maar alleen erg duur.

Trouwens wat goed dat jullie de verjaardag aanpassen aan de kids! Vind het soms zo erg dat er de hele dag visite is en het kind maar jengelig.

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ah lastig he, een kar uitzoeken! Misschien toch maar even verder kijken dan?

Alex heeft meestal ook zoiets van 'dat moeten hun toch zelf weten'. Zo zegtie het tegen mij tenminste, maar nu na die zuigzoen-incident, begin ik wel te twijfelen aan zijn oprechtheid.
    Ik weet wel dat hij meestal zijn eigen gang gaat. En heel erg het verschil ziet tussen wat hij doet en wat hún doen.. Al gaan hun gek doen met hun zaakie dan lacht hij gewoon mee en meer niet. Sommige gasten gaan ook naar de hoeren en dan gaat Alex ook wel eens mee. Niet om de hoeren, maar gewoon om gezellig met die gasten te zijn en daarna gaan ze meestal uit eten ofzo. Voor mij moeilijk te begrijpelijk omdat ik iemand toch wel beoordeelt op waar diegene van houdt. Maar ja, ik snap ook wel dat hun een aparte band hebben die verder gaat dan iemands humor of bezigheden..
    Ik weet niet of jullie het nog volgen? Kijk, ik begrijp wel dat die gasten raar kunnen doen en dat dat los van Alex staat. Maar ik wil wel dat hij daar gewoon buiten blijft en mij ook dat vertrouwen geeft. En nu na vrijdag ga ik toch wel twijfelen of hij eerlijk tegen mij is geweest met dat hij verder niet mee doet met die gare spelletjes en grapjes..
    Maar goed, het is misschien ook wel fout van mij dat ik gelijk wantrouwen heb.. Het is gewoon een lastige kwestie, omdat ik er zelf niet bij ben en nooit zal weten of hij echt eerlijk is.

Bleh, wat een verborgen frustraties heb ik zeg :confused: haha

Maar die verjaardagen, ik vind dat ook erg irritant, dat jij je eigen leven maar even op zij schuift om 'gastvrij' te zijn.. Nee, mijn kindje gaat maar lekker eerst slapen en ik wil ook mijn rust. 8) Zowiezo al die 'verplichte' bezoekingen.. Inderdaad, als je niet kan komen, dan pech.. Ik hou er echt niet van dat iemand dan maar een nieuwe afspraak maakt, omdat hij zich verplicht voelt om langs te komen :( Als we het echt leuk vinden om bij elkaar langs te komen, dan zullen we elkaar vast nog wel een ander keertje zien :p

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @meetie, ik wil niet je vriend in twijfel trekken hoor......maar als ik dit allemaal lees...vind ik het niet echt zuivere koffie. Meegaan naar de hoeren maar niks doen, met zuigzoenen komen van collega's. Ik zou het zelf een beetje wantrouwen.

Je hebt groot gelijk hoor, laten ze zich maar aanpassen aan dylano.
    Ben een keer op een 1ste verjaardag geweest wat heel groots werd gevierd, er was een zaaltje voor afgehuurd. Vind het echt belachelijk, kindje krijgt er toch niks van mee, en was de hele middag/avond aan het huilen.

Ik kan wel verder kijken naar een kar, maar mijn auto is gewoon erg klein dus heb echt maar beperkte keuze. Vriend's auto is wel groot genoeg (renault laguna station) maar die hebben we gekocht omdat hij veel en lange afstanden maakt voor zijn werk. En het is toch makkelijk als de wagen in beide auto's past.

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie Ja mooie kar he die heb ik van mijn moeder gekregen gelukkig want ze zijn best duur maar oma wil goed spul voor haar eerste klienkind . Hij is erg stevig en makkelijk in te klappen en omdat hij van maxi cosi zelf is kan de maxi cosi er dus ook makkelijk op . Ik heb hem bij aktiebaby besteld maar je kan hem bij heel veel babyzaken krijgen (ook prenatal). Met het wiegje bedoel ik trouwens niet het ledikantje maar een echt wiegje maar daar heb ik geen foto van was een showmodel en de meneer uit de winkel heeft hem netjes uitelkaar gehaald en ingepakt dus zo staat hij nu op de toekomstige babykamer als ik hem inelkaar gezet heb zal ik er wel eens een foto van maken maar dat duurd nog wel even.

Jeetje wat een rot ruzie had je dit weekend . Gelukkig heeft hij je wel laten weten hij niet zo had moeten weg gaan. Ik moet zeggen de mannen op een kazerne doen inderdaad soms van die rare dingen . Weet het uit ervaring niet dat john zo is hoor maar de jongens van de compagnie waar ik in zat deden het ook wel eens elkaar heel hard slaan op de billen als iemand onder de douche uit kwam zodat de hand afdruk nog minstens een week op de ander zijn kont zou staan, sexfilms kijken om 8 uur s'morgens al , elkaar in de nek zoenen zodat ze problemen thuis krijgen mannen zijn echt gek . Ik zou het trouwens ook niet accepteren hoor vind het gewoon stomme smerige domme spelletjes en ik zou iets meer van mijn vent verwachten dan dat kinderachtig gedrag.

alvast gefeliciteerd trouwens want ik denk niet dat ik morgen tijd heb om het te doen

@ Mensie Niet echt handig van Frank om zich met het bed ritueel te bemoeien en natuurlijk wil Steven hem zien als hij hem ook hoord dat kon hij toch ook wel op zijn klompen aanvoelen nou duurde het nog langer

@ Eliesja Gelukkig dat je verder geen bloedverlies meer hebt gehad en moi dat je knulletje dus goed groeit maar hij is dus nog druk aan het draaien . Jij alvast gefeliciteerd met je meisje overmorgen .

@ Consider Heb je met alle wagens gelopen ik vond de mura juist handig en heb hem dus ook gekozen omdat hij zo makkelijk inklapt maar ook omdat ik vond dat hij lekker reed ( de 4 wieler dan ) heb ook wat andere wagens geprobeert maar deze vond ik het fijnst . Trouwens de mura is een van de weinige wagens waar je je kindje als hij niet meer in de reis wieg past en dus in het zitje moet het zitje helemaal plat kan maken als hij/zij inslaap valt bij andere wagens kan je alleen het zitje kantellen en ligt je kindje dus nog steeds niet maar blijft in de zithouding en dat is niet zo goed voor hun ruggetje. De reiswieg is ook iets grooter dan van de meeste wagens en daardoor kan je kindje er dus ook langer gebruik van maken. De keus is natuurlijk aan jou maar dit zijn wel dingen die ik belangrijk vond en natuurlijk dat de maxi cosi zelf er zonder problemen op kan want bij andere wagens moet je soms met hele onhandige koppelstukken werken om de maxi cosi er op te zetten of het kan helemaal niet.

@ Diaantje Nou je hebt alle recht om te genieten want jullie hebben echt een heel mooi meisje .

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @ Busster, ik heb de mura ook geprobeerd, maar vond de bugaboo een stuk lichter en wendbaarder sturen. De bugaboo heeft ook een grote wandelwagen bak waar je dus langer gebruik van kan maken.
    En wat het grootste minpunt voor mij was, is dat als ik hem in de auto wil, ik 2 wielen er vanaf moet halen, dit gaat wel heel gemakkelijk. Maar stel het regent en je hebt een beetje modder aan je banden, dan zitten je hele handen er gelijk onder.
    De bugaboo is iets kleiner in te klappen.
    Inderdaad de bugaboo kan niet helemaal plat, maar goed het is natuurlijk ook niet bedoeld om lang in te slapen.

Maar zo heeft iedereen zijn eigen voors en tegens voor een bepaalde wagen.

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Consider, ik heb ook een quinny Buzz en het is idd zo dat de bak erg klein valt en heb in bepaalde winkels erge problemen met de voorwielen, die blokkeren op 1 of andere manier, erg irri.
    De rest ken ik niet zo, maar het is belangrijk dat het voor je kindje goed is en dat het in de auto past, mischien nog ff verder zoeken?

Meetie, nou hoop dat je wat aan deze receptjes hebt, lijkt mij wel lekker, ga ze ook voor het eerst serveren!
    Ik zou het er het weekend toch nog eens over hebben, want ik vind het toch ook niet helemaal kunnen hoor!

Busster, bedankt voor de feli! ;)

Ga naar mijn bedje, weltrusten dames!

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Harstikke fijn dat jullie me toch wel begrijpen! Ik ga het er gewoon nog een keer met hem over hebben. We zien wel..
    Bedankt voor de felicitaties! :D

@Elies, haha ben benieuwd wat onze gasten er van vinden :D
    En ik ga het er met Alex nog over hebben, hopenlijk ken hij me een beetje geruststellen ;)

@Consider, Het lijkt me inderdaad vervelend om steeds die wielen eraf te moeten halen. En ik zou ook zeker kijken naar een kar die in beide auto's past! Maar je moet inderdaad maar kijken wat je zelf het belangrijkste vind :)

En Alex gaat zelf niet naar de hoeren hoor. Het is dat ze dan wat gepland hebben om te doen en dat dan een van die gasten eerst even snel wat wilt lozen.. Alex zelf spuugt echt op hoeren, maar zoals ik vertelde.. hij heeft echt duidelijk een grens van wat hij doet en wat anderen doen.. Hij wilt gewoon gezellig met die gasten uit eten en als er dan eentje even naar een hoer wilt, dan moet diegene dat zelf maar weten.. Snap je me?

En ik vind dat gewoon zielig voor dat kindje! Het is juist zijn of haar verjaardag en dan maken ze het zo een rotdag voor hem! Al die drukte en herrie.. Ach, maar goed dan dat het kindje er weinig/niets van onthoudt :p

@Busster, Ik ben benieuwd naar je wiegje! Ik hou van wiegjes haha
    Ik heb geloof ook nog foto's van ons wiegje.. ik zal hem binnenkort in me album zetten! Het wiegje ligt nu nog opgeborgen bij mijn ouders, ik wacht er nog even mee met hem op te halen.

Ik hoop ook dat Alex zich verder niet inlaat met die kinderachtige gedoe.. Maar ik kan mezelf altijd zo lekker onzeker maken wanneer ik alleen ben.. Dan ga ik alleen maar aan vervelende dingen denken en overal aan twijfelen :rolleyes: Een week duurt dan zo lang!

Nou, het is al laat! Ik wilde juist vroeg naar bed :( Maar toen herinnerde ik me dat een trouwprogramma op tv was en die moest ik gewoon nog zien.. hihi
    Dus nu ga ik maar snel naar me bedje toe! Trusten!

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Meetie, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!

Fijne dag meis en wie weet staat Alex wel voor de deur!

Hier weer een matig nachtje gehad, me buik zit gewoon mega in de weg, dus moet me er maar bij neerleggen dat ik tot na de bevalling, s'nachts slecht slaap... :(

Wij hebben ook eerst een wiegje voor boven, denk dat hij het weekend er staat dan maak ik er ook een foto van..

Deel Deze Pagina