Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh klinkt gezellie Meetie!

Zat nog te denken, je wilde iets met zalm voorschotelen morgen he, maar pas jij wel op, want jij mag geen zalm he!

Ach die kleine Dylano, al een echt voetbalfanaatje hihi..
    Heerlijk dat Alex er straks weer is, hoop dat het lekker gezellig wordt en hij lief voor je is...

Hier ook voetbal kijken vanavond hoor!
    Met lekkere dingetjes erbij enzo.. ;)

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    nog 11 dagen 8) ben al dingen in de koffer aan het pakken.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zit vanavond voor de laptop, hou niet van voetbal.
    Wel met oranje m&m's ;)
    Morgen werken heb ook een oranje polo aan.

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Elies, Ik mag geen zalm? :confused: Oh dat wist ik helemaal niet.. waarom niet dan? Heb laatst dus nog een pakje zalm op :oops:

Hihi ik hoop ook dat Alex lief voor me is :)

@Mensi, Ah nep hoor.. beetje achter je laptop gaan zitten, maar morgen wel met je oranjepolo naar werk en oranje-m&m's eten! :p

En de zon is in zicht! Kom je al in de vakantie-mood? :p

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh Mensi, heerlijk nog maar 11 daagjes... 8)

Meetie hier een stukje waarom je geen gerookte zalm mag:

Oppassen met gerookte zalm
    De feestdagen staan voor de deur en overal in de winkel ligt het weer. Heerlijke gerookte zalm! Maar als je zwanger bent, kun je deze lekkernij beter laten staan.

Zalm is een vette vis die veel goede bestanddelen bevat. Maar kijk uit met het eten van vacuüm verpakte gerookte zalm. Die is niet honderd procent veilig: de listeriabacterie ligt op de loer. Wanneer je tijdens de zwangerschap geïnfecteerd wordt met de listeriabacterie, dan kan dat schadelijke gevolgen hebben voor je ongeboren kindje. De kans dat de vacuüm verpakte gerookte zalm die je in Nederland koopt, is besmet met de listeriabacterie, is klein. Toch raden we je af om dit product tijdens de zwangerschap te gebruiken. Goed doorbakken verse zalm levert geen problemen op. Andere gerookte vis, zoals paling en makreel, is niet rauw en wel veilig. Haring is wel een rauwe vis, maar wordt zo kort bewaard dat er geen gevaar bestaat dat deze vis met de listeriabacterie besmet is
    .

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Maar ik zou me er niet te druk om maken hoor, maar ik zou het wel laten staan nu. Heb in het begin toen ik nog niet wist dat ik zwanger was ook een bak filet american opgegeten..

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh jeetje, ik had geen idee! Gelukkig is de kans klein dat ik wat heb opgelopen gelukkig! Ik laat het inderdaad maar staan.
    En ik ben helemaal blij te lezen dat ik wel haring mag eten! Want sinds ik zwanger ben moet ik gewoon elke keer als ik op straat loop even zo een broodje haring naar binnen werken :)
    Echt balen, dat je al die lekkere dingen niet meer mag.. hoe lekker is het om toastjes met brie of filet american te eten! :evil: Ach.. nog maar een half jaar.. :)lol:)

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ha ha ja heb ik ook hoor, heb laatst ook een paar nieuwe naar binnen gewerkt, jammie, waren echt heerlijk!

En heb al een heel menu samengesteld als ik bevallen ben...
    s'morgens een heerlijk zacht gekookt eitje, s'middags een stokbroodje filet american en voor s'avonds een heerlijk mals biefstukje medium...
    :D

En je mag wel brie he! De gewone brie uit de winkel mag je hebben, je moet oppassen met die franse kaasjes die van rauwe melk zijn gemaakt..
    Ik eet nog gewoon volop brie, heerlijk!

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Je moet dan kijken op de verpakking van de kazen:

Als kaas van rauwe melk is gemaakt (dat is niet gepasteuriseerde melk), dan staat er op de verpakking 'au lait cru'. Nederlandse kaas is wel veilig.

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

Hoe is jullie weekend tot nu toe?

Meetie, hoe was jou feestje, zijn de hapjes bevallen?
    Nou hier wel hoor, de hapjes vonden ze allemaal erg lekker, echt hele leuke verjaardag gehad, Alyssa heeft het super naar haar zin gehad.
    Hadden weer een mooie taart voor haar. Een vriendin van mij maakt zelf taarten en heeft een pricessentaart gemaakt. zie foto:

Al met al erg geslaagd!

We zijn nu weer boven de laatste klusjes aan het doen en hoop vandaag het wiegje te hebben staan.. :D

Fijne zondag nog meiden..

meer foto's verjaardag staan in mijn album!

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey hey,

en hebben jullie een goed weekend gehad?

Heb ook een foto van het wiegje in mijn album, als hij is opgemaakt, dan maak ik er nog 1, hoort ook een klamboe-tje bij..

Vandaag op tijd naar bed, ben best wel weer moe!

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    JOEHOE waar zijn jullie?

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @ Eliesja, JOEHOE hier ben ik ;)
    Mooi wiegje hoor, ziet er heel leuk uit zo.
    En ook een hele mooie prinsessentaart. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden in haar nieuwe bedje.

Ik ben gisteren samen met mijn moeder naar een voorlichting (over zwangerschap, bevalling en kraamtijd) geweest in het ziekenhuis. Nog 1 iemand was met haar moeder, voor de rest iedereen met partner. Jammer genoeg had vriendlief een oefening, en kon dus niet mee.
    Het was een hele interessante voorlichting, en we mochten ook nog even de verloskamer zien. Heel prettig, want als je toch nog naar het ziekenhuis moet, is het wel fijn om te weten waar je terecht komt.
    Hopelijk gaan ze ook nog wat over de bevalling vertellen tijdens de partner avond van de zwangerschapsgym. Want het is wel handig als me vriend daar ook nog een beetje over voorgelicht wordt.

Voor de rest hebben we dit weekend niks bijzonders gedaan.
    Kan niet wachten tot de 20 weken echo, ben zo benieuwd wat het wordt. En of ik gelijk heb, ik denk namelijk dat het een meisje wordt, en mijn vriend een denkt een jongentje.

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey daar is iemand hihi..

Dus die voorlichting was wel interessant! Heb ik nooit gehad, omdat ik beide keren thuis ben bevallen en deze keer het weer mag doen!
    Hopen dat je mannetje dan bij de gym kan zijn.

Nog heel even en dan heb je de 20 weken echo al, ben ook wel benieuwd! Ik ga ook voor een knul, weet niet waarom, maar denk het!..

Nou Alyssa heeft gister op haar nieuwe bedje gelegen, ja gelegen dus niet geslapen, weet niet of het door het bedje kwam, maar ze vertikte het om te gaan slapen! Denk toch wel vreemd, maar goed. Uiteindelijk heeft ze in haar oude vertrouwde bedje geslapen, daar lag ze ook nog in te janken, dus maakte niks uit, volgens mij haha
    Vanavond gaan we het weer proberen...
    Dus poging 2!
    ben benieuwd hoe lang het gaat duren haha..

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Heeey

haha ach Elies, zat je hier zo heel eenzaam op het forum :(
    Hier was het wel een relaxed weekendje hoor. De meeste vistite kon niet komen en aangezien ik verder geen afspraken wilde maken was het lekker kort en krachtig. Ik was wel blij toen ze weg waren hoor, was zó moe! :confused:
    Maar wat een leuke taart hadden jullie voor je meissie! Toch handig zo een vriendin! :D Erg schattig trouwens dat je Alyssa met haar plastice mesje in die taart ziet snijden! :)
    En is dat zo een wiegje dat kan schommelen?
    Hier is trouwens niets van de hapjes overgebleven hihi
    By the way, ik heb gisteren op onze brieverpakking gekeken, maar ik zag niets staan als au lait cru :eek: Dan maar geen brie, ik overleef het wel gelukkig hihi

Veel succes vanavond met poging 2 :D Het is natuurlijk ook wel erg vreemd om ineens in een ander bed te moeten slapen! Nu Dylano heel wat bewuster is, merk ik dat ook heel erg wanneer hij bij mijn opa en oma in het logeerbedje moet slapen.. Gillen dat hij doet joh! hahaha

En Alex was onwijs lief voor mij hoor dit weekend :D Hij heeft me lekker laten uitslapen, de woonkamer voor mij opgeruimd voor de visite kwam, nog even snel de laatste boodschapjes gehaald voor me. Toen hij binnenkwam heeft hij me zelfs nog heel lief gefeliciteerd :confused: hihi. We hebben samen voetbal gekeken, filmpie gekeken, samen pc spelletje gespeeld. En hij is maandag thuis gebleven en ik was zó moe dat ik smiddags een dutje wilde doen en tot half 4 bleef slapen.. Kwam hij ineens met boterhammetjes en een theetje me op bed wakker maken :D

Hoe was trouwens bij jullie het vaderdag? :eek: Hihi wij hebben Alex ontbijt op bed gebracht, Dylano had snel een 'tekening' gemaakt.. Ik had een kaart bij TNT besteld, maar die is niet aangekomen :S Vandaar die tekening hihi. Ik ben zelf ook bezig met een beeldje te maken, maar hij is nog niet af dus die krijgt hij later wel.. Ik heb namelijk een mooie foto van hun in het park, waarbij Alex Dylano in de lucht houdt.. Dat ga ik namaken. Als het af is maak ik wel een foto ;) Verder heb ik geen kado ofzo gekocht.. ik kan wel met een stom prulletje aankomen, maar dat vond ik zonde.

@Consider, Mooi dat die voorlichting zo interessant was! Hopenlijk is je mannetje er bij de partneravond, dat is natuurlijk wel zo fijn en leuk!
    Heb je al een afspraak voor de 20 weken echo?
    Hm.. krijg jij een jongetje of een meisje.. ik ga denk ook maar voor een jongetje :eek: hihi

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Neeeee het wordt een MEISJE!!! :)

@ Eliesja, die voorlichting ging niet alleen over ziekenhuis bevallen, ook over thuisbevallingen. Ik wil zelf namelijk ook thuis bevallen, lijkt me toch het prettigst.
    Vanavond dus weer een nieuwe poging met het bedje....ben benieuwd.

@Meetie, zo te horen heb je een fijn weekend gehad. Wat raar dat die kaart niet is aangekomen.
    21 juli heb ik een afspraak voor de 20 weken echo, gelukkig is me vriend die week ook thuis, dus kan hij gezellig mee. Hopelijk kunnen ze het geslacht zien, zodat ik jullie allemaal kan zeggen dat jullie ongelijk hebben ;)

Zoals je misschien wel in mijn topic hebben gelezen, is mijn buurvrouw overleden....voel me zo rot. Kan het gewoon niet geloven, mijn vriend ook niet. We hebben dit weekend nog gezellig met elkaar buiten de nieuwe bestrating ingeveegd.
    Zo raar, zo'n lieve vrouw...nog maar 41 jaar :(

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh meis, sorry van je buurvrouw! Wat naar.. en 41 nog pas.. ik kan me voorstellen dat je vriend en jij het nog niet echt kunnen geloven! En wat verschikkelijk voor haar dochter zeg! Dat wil je natuurlijk niet meemaken..
    Uf sterkte met het verlies meis..

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oja! En we krijgen een kat.. Zoals ik laatst al melde, hebben we ineens een ware muizenplaag hier. En een valletje helpt niet, ze zijn te slim :evil: Gif en dergelijke ken ik natuurlijk niet leggen hier met Dylano.. En nu wilt Alex dus een kat.. Ik ben zelf niet zo een huisdierenpersoon, maar goed.. als ik moet kiezen tussen muizen of een kat dan is mijn beslissing redelijk snel genomen hihi!
    Echt schattig! Alex heeft een zo een muis gevangen en die zit nu in een hele grote diepe la en die wilt hij persee als huisdier houden :) En ook wilt hij persee een kat "is toch lief zo een pluizebolletje!"
    Echt grappig dat zo een grote stoere man helemaal weg is van die kleine diertjes!

En! Hij wilt ook nog een poging wagen om samen met mij op vakantie te gaan! :D Tijdens zijn inschepingsverlof zouden we eigenlijk al op vakantie gaan samen, maar toen begon dus die depressieve gedoe.. en is er niets meer van gekomen. Maar dit weekend vertelde hij ineens dat hij er al een tijdje weer aan denkt en dat hij het leuk vind om met mij een weekje weg te gaan! Hij wilt erg graag met mij naar Kreta toe! :D
    *kruipt snel uit Mensi der koffer hihi :p
    Ik heb er nu al zin in! We gaan dan wanneer hij zomervakantie heeft.. Hopenlijk blijft hij er ook zin in hebben ;) Je weet het met hem natuurlijk nooit..

Maar dit hoorde dus ook bij mijn leuke weekend ;) Het stelt misschien niet veel voor, maar om te horen dat hij zélf zin heeft om met mij iets leuks te doen, of dat hij zo enthousiast wordt om die beesies.. dat doet me gewoon erg goed ;) Net als dat hij zelf gewoon zin had om mij te verassen met een lunchje op bed enzo.. dat zijn gewoon van die kleine goede tekentjes dat het momenteel weer wat beter met hem gaat!

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Meetie, ja zat helemaal zielig alleen hier.. :cry:
    Maar nu zijn jullie er weer.. :D hoiiiiiiiii

Dus de helft was er niet, nou pech voor hun toch!
    Oh wat fijn dat Alex zo onwijs lief voor je was..ben echt blij voor je dat hij echt zijn best doet. Oh lekker, dus toch nog een vakantie-tje voor jullie! Kreta klinkt wel erg heerlijk...

Het wiegje kan ook schommelen.

Het is zo met de brie, als het er WEL op staat dan mag je het NIET hebben en als het er NIET op staat mag je het WEL hebben, snap je nog? hihi

Ben ook erg benieuwd of poging 2 gaat lukken hoor en anders hebben we nog 7 weekjes..

Vaderdag was ook een gelsaagde dag, kids hadden iets op school gemaakt, prul..haha, maar wel leuk hoor..
    Verder een cadeau-tje gegeven, wat cremetjes en een luchtje.
    Klinkt erg crea hoor wat je gaat maken, ben erg benieuwd naar het beeldje.

Consider, oh gek dat ik dat niet krijg dan zo'n voorlichting!?
    We zullen zien met de echo, wie er gelijk heeft ;)
    Wat erg van je buurvrouw zeg, sterkte voor jullie..

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha ja ik snap je hoor ;) Maar ik heb verder geen verstand van brie en ik durf het risico dus (voorlopig) maar niet te nemen.
    Handig trouwens dat je wiegje kan schommelen! Scheelt je een hoop heen en weer getrek wanneer je je kindje wilt wiegen in de wieg :p Ben benieuwd hoe hij er uit ziet als hij af is!

Leuk toch dat je kindjes zelf prulletjes maken! Vind dat altijd zo schattig :D Maar ja, wat moet je er mee he hihi

Hebben jullie trouwens al de eerste babykleertjes of dergelijken gekocht? Ik stond vanmiddag zo in de winkel en zag die minikleertjes hangen.. Stiekem toch even gekeken, maar omdat het allemaal nog niet echt werkelijk voelt vond ik het toch wel iets te eng om het ook daadwerkelijk te kopen :p Ach.. heb nog een half jaar de tijd!

Deel Deze Pagina