Meetie, als je het niet vertrouwd gewoon niet doen hoor! Zijn genoeg andere lekkere dingen! Wij hebben al wat gekocht ja en we hebben ook al genoeg. Me moeder heeft alles uitgewssen en die is wel ff bezig geweest haha. Wel bijna alles 2de hands, maar dat vind ik niet erg, zo doen er toch kort mee... Morgen komt me moeder met al de was en daar zit ook het klamboe-tje en de lakentjes van het wiegje bij en zal daarna weer foto maken! Nou poging 2 met Alyssa is weer mislukt, uiteindelijk lag ze zelfs naast haar bedje op het kleedje.. dus maar weer in haar oude bedje gelegd. Vanmiddag weer proberen (poging 3) en vanavond ook weer (poging 4) Ben weer benieuwd!
Ik heb van familie al wel wat kleertje gekregen. Heb zelf nog niks gekocht, oh jawel...een rompertje met daarop: mijn papa is de aller aller allerliefste Ik wacht verder met kleertjes kopen tot na de 20 weken echo. We willen graag weten wat het wordt, en dan kunnen we daar de kleertjes en de babykamer qua kleuren op afstemmen
@Elies, Ach wat maakt het uit, zolang het er nog netjes uit ziet vind ik het ook geen probleem hoor. Het wordt inderdaad maar kort gedragen! En wat schattig dat Alyssa gewoon naast der bed op der kleedje is gaan slapen Ik zou niet meer bijkomen haha Maar veel succes dan vanavond met poging 4 @Consider, En wat leuk zo een rompertje! Heeft de papa het ook al gezien? Zo ja, hoe reageerde hij? Nou, Dylano zit in bad, ik ga snel naar hem toe! Hem even lekker masseren enzo Tot later meiden!
Meetie, ze lag niet echt te slapen hoor. Maar eh poging 3 vanmiddag is GELUKT, ze heeft geslapen in haar nieuwe bedje! Heb een foto gemaakt, ze werd net wakker, zal m vanavond of morgen erop zetten, echt lief hoor. Ben benieuwd of ze het vanavond weer doet! Consider, lief he dat rompertje met de aller allerliefste papa tekst erop, die kan niet ontbreken in de collectie! hihi Nou mijn mannetje is weer ff weg tot en met vrijdag, alleen 2 nachtjes zonder hem, moet lukken haha Alleen volgende week nog een bivakje en dan ff niet meer tot na de bevalling..
@meetie, dat rompertje heb ik gegeven voor vaderdag met een speen erbij waarop staat: papa is the best. En heeft Dylano genoten van zijn massage? @eliesja, dus het is gelukt! de aanhouden wint. Hopelijk wil ze er vanavond ook in. Dus 2 nachtjes alleen, dat valt gelukkig mee. En dan lekker geen bivak meer (bivak is toch een soort van oefeningen?) Nog maar een paar weken meid....heb je alles al een beetje klaar? Ik heb nu zooooooooo'n zin in patatjes met een kroketje Is echt mijn zwangerschaps verslaving. Maar wil het niet vaker dan 1x hooguit bij extreme uitzondering 2x in de week eten. Eet verder wel aardig gezond dus moet kunnen. Ga nu de frituurpan maar even aandoen.
Ha Ha toch de pan maar aan, lekker hoor, moet af en toe idd wel kunnen! Bij ons was het ook 1 keer in de week patatdag, nu gaat dat bij mij bijna niet meer, krijg het zuur van die vette dingen, dus nu is het hooguit 1 x in de week een heel klein patatje..dus geniet er maar van.. Ja alleen volgende week nog 4 daagjes en dan is het voorlopig over die bivakjes, zijn idd oefeningen, het leren verdedigen en schieten en kaarten compas enzo.. Alles is bijna klaar, morgen komt me moeder met de uitgewassen kleertjes en die kan ik dan ook inruimen, wiegje opmaken, het ledikantje moet nog ff wachten ivm Alyssa en dan is alles zo goed als klaar. Heb de eerste kleine luiertjes al in de la liggen hihi, echt lief weer hoor, zo klein allemaal, je groeit er ook zo snel uit!
Oh ja gister de boeken gehaald om een kaartje uit te zoeken en dat ging ook vrij vlot, daar zijn we ook over uit, eind van de week maar doorgeven en bestellen...
@Elies, Oo ze heeft dus al geslapen! Wat goed, hopenlijk strakjes ook weer he Wat schattig trouwens die mini-luiers! En wat leuk dat je een geboortekaartje hebt gekozen! Mogen we hem zien? En wat fijn dat volgende week de laatste oefening wordt! Lekker elke avond je mannetje thuis, fijn hoor! Voor Alex begint volgende week een oefening, maar dan van 3 weken lang.. eigenlijk moesten ze 3 weken lang daar blijven, maar gelukkig krijgen ze elk weekend toch een weekendbreak! @Consider, Oh wat een leuk vaderdagkado! En Dylano heeft half genoten In eerste instantie pakte hij zelf de olie en ging hij alvast klaarliggen Maar halverwege vond hij het toch interessanter om met de dop zo ver mogelijk te gooien, dat het onmogelijk werd om door te masseren! Uf, patatjes gaan er bij mij ook niet echt meer in.. veel te zwaar Ik wil alleen nog maar licht en fris eten haha. Anders wordt ik echt misselijk.
Zal es kijken of ik er een foto van kan maken.. hier de foto van vanmiddag: Heb dr om 8 uur weer op bed gelegd en ze ligt volgens mij nog steeds, heb niks meer gehoord, dus ben hoopvol, maar kan nog van alles gebeuren! Gelukkig dat hij het weekend toch naar huis komt, dus blijft een beetje hetzelfde zo, zoals je gewend bent toch! beter...
Oh wat een onwijs lieve foto! En wat goed dat ze nu ook nog steeds stil is en hopenlijk dus ligt te slapen Het blijft inderdaad hetzelfde als wat ik gewend ben ja Gelukkig maar. Of nou ja, als het zo zou veranderen dat hij vaker thuis kwam vind ik ook niet erg hoor hihi
Oh wat goed dat ze in der nieuwe bedje slaapt! En wat ziet het wiegje er schattig uit Het is gelijk een heel ander gezicht met klamboe he!
Heey meiden, wat een leuk wiegje zo, ziet er echt heel mooi uit hoor Hopelijk zal de baby er heerlijk in slapen. Wat fijn dat het slapen met alyssa goed gaat, zo zie je maar, de aanhouder wint Ik zorg even voor de katten van de buurvrouw, 2 katten en 5 kittens. Vanochtend was het een puinhoop in huis! De ouders van de buurvrouw hadden een open blikje kattenvoer en een zak katten eten op tafel gezet.....nou alles lag over de vloer Het was 1 grote chaos, in de bijkeuken lag dunne kattenpoep, en in de keuken kattenpis. Heb even snel stofgezogen en het dikste opgeruimd. Heb een briefje voor de ouders geschreven dat het er 1 groote puinhoop was, dat ik heb stofgezogen, en dat ik een doekje over de pis en poep heb gedaan. (ik ga dat niet opruimen ivm zwangerschap). Vind het echt een beetje dom van die ouders, wie zet er nou open kattenvoer op tafel, ook stond er op de tafel nog allemaal glazen met half opgedronken drinken. Die ouders zijn een beetje...tja hoe moet ik het zeggen beetje simpel. Wil best wel voor die katten zorgen, maar ben niet van plan elke dag zo'n chaos op te ruimen! Zoooo dat moest ik even kwijt Ik ga zo naar de verloskundige, zal straks ff melden hoe het was.
Goedemorgen Consider, Jeetje wat een zooitje! Hopenlijk laten je buren de volgende keer het huis wat netter achter. Het is inderdaad niet slim om open kattenvoer op tafel te laten staan, dat is gewoon vragen om problemen. Goed van je dat je op jezelf let! Veel plezier zometeen bij de verloskundige! Haha Dylano is de laatste tijd alles constant aan het verplaatsen in huis Hij gaat er telkens met de stoelen vandoor en met van die babyspeelrekken! Vorige keer bij de verloskundige ging hij er ook met een bijzettafeltje vandoor Echt hilarisch! Nou, ik ga mezelf even nuttig maken.. heb vandaag en gister nog geen ** gedaan hihi. Ik begin een beetje lui te worden Het liefst lig ik de hele dag met Alex op bed te hangen, maar helaas.
hey hey, ja ben ook helemaal happy met het wiegje! Jee Consider, dat is niet zo slim van die mensen zeg. En dat ze dan ook niet ff opruimen voor ze vertrekken! Succes bij de vk, we horen het wel.. meetie, ik zou zeggen geniet van het niks doen, want dat is straks echt allemaal voorbij en als je elke dag 1 dingetje doet dan kom je er ook wel.. Hier slaat de moeheid ook weer toe, weet het niet hoor, maar ben weer zo moe ineens.. Zou ook wel hele dag kunnen liggen, maar helaas gaat dat hier niet op.. Gelukkig is mijn mannetje er vanmiddag weer dan ga ik ook ff liggen... Diaan, hoe is het met jou en je kleine prinsesje, nog steeds heerlijk aan het genieten? Bo, hoe is het met jou meis, nog steeds op de goede weg? En de rest van de meiden hoe gaat het met jullie?
Goedemorgen, Alles wat goed bij de vk, ik moet het alleen wat rustiger aan doen. heb namelijk regelmatig aan het eind van de middag of in de avond wat buikpijn. De vk zegt dat ik dus meer rust moet nemen. Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Wij gaan zo even naar de karwei, we hebben in de folder een mooie tuinbank gezien en vandaag heb je daar 10% korting op. Dus die kan mooi in onze voortuin staan. En daarna gaan we naar Groningen de babykamer en de kinderwagen bestellen En vanavond natuurlijk voetbal kijken. Jullie allemaal een fijn weekend gewenst!
Hai dames sorry ben druk nog een paar nachtjes dan lekker op vakantie. Mmmmm heerlijk. Jullie allemaal fijn weekend en hopelijk mooi weer in petto. groetjes Mensi.