Dit hebben we gisteren besteld: Babykamer Marie van het merk Bopita Jammer dat de foto niet zo heel duidelijk is, inde prenatal zag het er echt super uit.
En de Bugaboo Cameleon hebben we ook besteld, in dezelfde kleur als op het plaatje. Vind het niet de meest mooie wagen, maar hij is hardstikke praktisch en rijdt echt super!
Hey lieverds zo daar ben ik weer na de bruiloft van me zwager in polen zijn wij door getrokken naar mijn broer in tjechie en hem even geholpen met zijn nieuwe apartament. sinds vrijdag zijn we weer terug veilig in ons eigen plekje want mis je die dan verder gaat het hier wel redelijk hang steeds tegen de griep aan maar wil niet door zetten dus ben steeds bekaf, en slaap ontzettend veel maandag weer naar de vk kijken wat die er van zegt verder hier alles goed
Hey meiden, Wauw consider mooie kamer en een leuke kinderwagen hoor! Als het idd maar praktisch is voor jou! Dus je hoort het , rustig aan doen he, is best moelijk hoor... Mensi, ben je al onderweg? hihi WIJ willen MEE! Fijne vakantie meid en niet te bruin worden he Aggi, succes bij de vk, spannend weer! Ik moet morgen weer naar de vk, ben benieuwd of me ijzer al goed is! Ben nog steeds moe hoor, niet meer zo extreem als eerst. Ben ook wel vaak benauwd. Me buik is erg hard ook. Ben benieuwd hoe meneertje er bij ligt! Wij zijn zondag naar slagharen geweest, was een hele lange rit van bijna 2 uur, maar was wel leuk, we doen het voor de kids en die hebben het leuk gehad, dus daar gaat het om he! Nederland verloren, ja moge de beste winnen he! Hoe was het weekend van de rest van jullie?
Goedemorgen meiden Hier wel lekker weekendje hoor. Alex kwam donderdagmiddag al naar huis! We zijn lekker lui geweest hihi. Zaterdag stond ik dan op een rommelmarkt. Was wel heel gezellig vond ik. Heb er niet veel geld mee verdiend uiteraard, maar we hebben er lekker spare-ribs van besteld! Zondag mocht ik lekker uitslapen van me mannetje ^_^ en daarna met veel moeite me aangekleed en boodschappen gedaan haha. Lekker durum gemaakt, oh jamjam dat was smullen hier! Verder voel ik me het hele weekend al zwak en benauwd :S Maar zal wel door het weer komen denk ik.. En Nederland verloren! Stelletje balharen.. ik weet niet waar ze mee bezig waren, maar het leek echt nergens op! Ok, als Rusland echt zo veel beter was dan is het niet erg, maar de Nederlanders waren echt beroerd bezig zeg.. Ze hielpen elkaar amper en ze hadden zó veel kansen! Zó veel schoten op het doel en geen één raak! Is toch niet te verwoorden.. Maar ja.. balen Oe! Al van dat ik 3 maanden ver was, leek het of ik de kleine heel af en toe voelde Heel af en toe zo een tikje.. maar ik twijfelde altijd of het nu de kleine was of me darmen. En als ik dan het wou controleren door goed op te letten, kwam er natuurlijk niets.. Maar gister voelde ik weer schopjes en dit waren echt niet mijn darmen . Het is wel erg vroeg ik weet het, maar Dylano voelde ik ook al toen ik 4 maanden zwanger werd.. ben nu 3,5.. Ben benieuwd! Ik zit nu constant op te letten haha. Maar meestal voel ik het pas 's avonds wanneer ik stil onderuit gehangen lig of dergelijk. Alex ging ook weer aan me buik luisteren en volgens mij kon hij al heel zachtjes het hartje horen! @Elies, Wat rot dat jij je toch weer zo moe voelt.. Laat maar weten wat de vk zegt! Hopenlijk ligt meneertje ook goed En jullie zijn dus lekker een dagje uit geweest! Mooi dat de kinderen het naar hun zin hebben gehad Vervelend dat jij je ook zo benauwd voelt! @Consider, Oh meis, lekker rustig aan doen dan he! En wat een leuk kamertje heb je gekozen! En de kar zit er ook goed uit hoor. Goed dat je gewoon de meest praktische gekozen hebt, jij moet er tenslotte achter lopen @Mensi, Morgen op vakantie he! Alvast heeeeel veel plezier meis! Wel af en toe aan ons denken wanneer je van die zon aan het genieten ben he 8) @Aggi, Lukte het nog met het reizen? Was het verder nog leuk? Heerlijk he, om daarna weer in je eigen huisie thuis te komen! Hopenlijk verdwijnt die griepneiging snel weer! Ik kan me voorstellen dat jij je daardoor echt beroerd voelt! Hoe was het bij de verloskundige?
Hey Meetie, jij dus ook zo benauwd, vind het best irri, krijg bijna de neiging tot hyperventilatie.. lekker dat je mannetje eerder thuis was! En dat hij zo lief voor je is! Zou best kunnen hoor dat je je kleintje al beetje voelt, maar dat hartje lijkt me sterk, zal je eigen hartslag wel zijn, mijn man kon het met 25 weken nog niet eens horen...maar ach wie weet toch wel.. Mijn mannetje is deze week weer weg, maar gelukkig komt hij donderdag weer naar huis en is hij vrijdag vrij en dan is het ff klaar, heerlijk, gewoon vanaf dan iedere avond thuis..
Ja inderdaad, nou laatst ben ik blijkbaar dus gaan hyperventileren daardoor :S echt irritant ja. Vooral omdat je jezelf dan de hele tijd rustig moet houden, terwijl je zo veel wilt doen! Ik weet het niet.. ik kan zélf helaas niet het hartje horen via mijn buik Zou wel onwijs leuk zijn als dat kon! Maar heb hem nog mijn eigen pols gegeven zodat hij kon vergelijken.. Ach, volgende keer weer proberen, kijken wat er dan te horen is Ik weet niet meer wanneer hij Dylano kon horen.. Heerlijk dat je donderdag weer weekend heb! En vooral dat hij daarna elke avond lekker thuis is!
En het gaat allemaal zo hard, kan me nog niet voorstellen dat ik morgen alweer 34 weken ben! Kan het me nog herinneren dat ik ondekte dat ik zwanger ben, jee de tijd vliegt zo hard.. Straks heb je de 20 weken echo en dan zit je alweer in de 20 weken en voor je het weet zit je ook na de 30 weken en voor je het weet lig je alweer met je ukkie in je armen, haha En dat komt ook omdat je toch ook nog een kleintje hebt rondlopen, die houd je wel bezig haha Ik heb echt zo weinig tijd gehad om er ECHT van te genieten, gaat echt als een film allemaal aan me voorbij en voor mij is het echt de allerlaatste keer zwanger zijn..
@Aggi, dus weer veilig thuis gekomen. Hebben jullie het leuk gehad? Wat vervelend dat je je zo rot voelt, misschien is het inderdaad een griepje die niet doorzet. En voel je al wat leven in je buik? @Eliesja, al naar de vk geweest? hoe was het met je ijzergehalte? Dus lekker naar slagharen geweest met de kids, nog last gehad van het weer. Ik dacht dat je man afgelopen week/weekend bivak had. Nou ja nog een paar daagies en dan is hij elke dag thuis. @Meetie, dat klinkt als een heerlijk weekendje. Dus je voelt al wat bewegen, wat lijkt me dat heerlijk....hoorde alex het met wc rolletje of zonder? Wij zijn net naar de crematie van mijn buurvrouw geweest, was erg emotioneel. Helemaal omdat ik daar een paar weken geleden nog was voor de crematie van me vader. Kreeg vandaag een telefoontje van mijn opa, we krijgen van hem een maxi cosi Was laatst bij hem en had het erover dat ik 1 in de aanbieding heb gezien, en nu belde hij dat we hem mogen ophalen. Deze week krijgt de winkel hem weer binnen. Hier nog ff een buikfoto van gisteren: 16 weken en 1 dag Heb ook nog wat foto's van de babykamer in me album gezet, die foto's heb ik zelf gemaakt in de prenatal zaterdag.
@Eliesja, Oh het gaat inderdaad snel, zeker zoals jij het nu opnoemt Maar als ik zeg dat ik nog een half jaar moet, dan valt het toch wel mee en heb ik nog best wat tijd om te genieten gelukkig Jammer dat het voor jou weer zo snel is gegaan meis. Ik denk eigenlijk dat dat achteraf altijd wel zo lijkt.. @Consider, Alex had gewoon zijn oor in mijn buik gedrukt terwijl ik op mijn rug op bed lag.. Was het nog een mooie crematie? Het lijkt me inderdaad zwaar.. sterkte meis! Wat een leuke verassing van je opa! En wat heb jij al een mooie buik! Leuk hoor Voel jij de kleine al? Het is nog wel heel erg vroeg hoor..
Hoi Dames , Ben hier al lang niet meer geweest dus moet nog een hoop terug lezen , heb het druk met mijn werk en als ik thuis ben wil ik alleen maar even eten onder de douche en naar bed de pc word tegenwoordig overgeslagen jammer genoeg. Wil in het weekend als John er is ook niet te veel achter de pc zitten want dat is niet zo gezellig . Moest gister ook werken vanaf half 9 s'avonds tot 2 uur s'nachts dus gelukkig overdag wel samen met john geweest maar omdat we de avond ervoor bij de buren waren geweest ( waren alle 2 jarig) en pas laat in bed lagen hebben we de hele dag samen liggen slapen in bed hij omdat hij te veel bier op had en ik omdat ik dood moe was van het werken en het laat naar bed gaan maar is best lekker zo de hele dag naast elkaar in bed. Jammer genoeg moest ik er nog uit om weer te gaan werken maar OK . Werken ging wel best heb eigenlijk nog niet zoveel last van mijn zwangerschap gelukig . Jammer genoeg kreeg ik wel een lekke band toenb ik midden in de nacht richting huis reed dus daar stond ik dan om 2 uur s'nachts mijn wiel te wisselen pas toen ik er bijna mee klaar was stopte er een man die me vroeg of ik hulp nodig had aardig maar mooi te laat haha. @ Eliesja lief wiegje heb je . Gelukig slaapt Alyssa nu wel in haar nieuwe bedje . Word ze stiekum een grote meid. @ Consider Nog gecondoleerd met het verlies van je buurvrouw, lijkt me zwaar dat ze op de zelfde plek is gecremeerd als je vader . Sterkte meid. Verstandig dat je de poep en pies van de katten niet hebt opgeruimd hoor , hier thuis doet John het gelukig tegenwoordig. Leuk trouwens die voorlichting in het ziekenhuis dat doen ze hier in het ziekenhuis ook moet eens even aan de VK vragen waanneer het weer is en me inschrijven aangezien ik in het ziekenhuis moet bevallen. Mooi buikje trouwens . @ Meetie Zo zo wil alex een weekje met je naar Kreta ik ben jalours hoor, we weten nog niet of we dit jaar weg gaan mischien gewoon een paar dagen in een hoteletje ergens in Nederland of belgie. @ Aggi was het een mooie bruiloft en heb je je goed vermaakt verder in Polen en tjechie?
Hey Busstertje, Jammer dat je zo veel moet werken zeg. Ik mis jullie allemaal wel hoor.. niet dat de overgeblevenen zo saai zijn hoor hihi maar er wordt meteen een hoop minder afgekletst hier! Heerlijk trouwens dat je lekker met John op bed kon blijven liggen! Geniet daar nog maar zo vaak mogelijk van, want straks kan dat niet meer Hihi knap trouwens dat je een band kan verwisselen! Ik zou echt met twee linker handen staan haha En een hotelletje hier in Nederland of België is ook leuk toch! Lekker gezellig juist Hoe is het met je kleine en je buikie?
Consider, ik moet morgen naar de vk, ben ook erg benieuwd.. Mijn man moest vorige week ook paar daagjes weg en deze week laatste keer. Mooi buikkie heb je al! Sterkte nog meis.. Meetie, je moet er ook zeker van gaan genieten hoor! Busster, hey meis, dus je ben zo druk! Een busband verwisselen? Jee wat knap van je zeg...
Mis het ook hoor om hier zo af en toe rond te hangen en te lezen waar iedereen mee bezig is werk niet echt meer maar vaker overdag dus vandaar dat ik minder achter de pc zit want vroeger had ik veel avond dienst en dan zat ik s'morgens achter de pc. @ eliesja gelukig was het mijn auto band en niet die van de bus want dan had ik echt wel even hulp troepen ingeroepen , niet dat ik het niet zou kunnen want heb het toen ik nog bij de landmacht werkte vaak genoeg gedaan bij mijn vrachtwagen maar dat vind ik nu ik zwanger ben toch echt een beetje te zwaar. @ meetie Heb ook zeker genoten van het op bed liggen hihi John was helemaal verbaasd dat ik het zo lang uithield in bed want normaal ben ik er s'morgens al vroeg uit. John begint zich nu steeds meer te bemoeien met mijn buik en wil graag voelen of de kleine al schopt . Ik denk dat ik zo af en toe wel wat voel maar omdat ik er geen ervaring mee heb weet ik het niet zeker .
Nou ik merk al ik moet er een flink dagje (of twee) voor uit trekken om alles bij te lezen. Zo lang ben ik hier al niet meer geweest. 12 juli mag ik voor het ee4rst naar een militaire bruiloft. Dacht zaterdag (onder werktijd ssssssssst) ga ff shoppen. In de winkels aangekomen dacht ik " ja maar het is pas over een aantal weken en ik groei nu al zo hard stel dat ik daarlijk de kleren dan niet meer pas). Toen kwam ik een oud klasgenootje met haar dochter tegen en die had een goed idee. Een buikband, maar toen had ik weer zoiets is dat niet veel te vroeg? Als mensen dan gaan vragen hoeveel weken je dan bent en dan al met zon band omloopt...................hmmmmz Wie heeft er ook zon band en met hoeveel weken begonnen jullie hem te dragen? Oja 1e echo 26 mei gehad: kindje lijkt op zijn vader. Zich verdekt opstellen. hij/zij lag erg ver naar achteren om een goede echo te maken, dus ik 1.5 week in de stress gelukkig 1 dag na mijn verjaardag goed nieuws ons kleine militaire mannetje of vrouwtje zag er goed uit. We gaan voor een 10 ponder (grapje). Ik zei al gelijk tegen mijn vriend, zodra ukkie geboren is krijgt hij/zij een militair pakkie met die geintjes.
O ja ik ben woensdag ook naar de verloskundige geweest , kindje groeide goed volgens haar al kun je het aan de buitenkant nog steeds niet echt zien omdat ik van mezelf al een beetje dik ben . Maar ze zei ook dat ik hele sterke buik spieren had door het vele sporten vroeger en dat ze daarom wat moeite had de baby te voelen , daarom zie je het ook wat minder omdat ik het kindje dus dicht bij me hou. nou ja het komt vanzel dat het overduidelijk te zien is. Duurde trouwens ook een tijd voordat we de hartslag konden horen want die kliene uk was allemaal rondjes aan het draaien en daardoor kregen we de hartlag moeilijk te horen uiteindelijk zat mijn hele buik onder de gel maar hebben we het toch duidelijk gehoord . Vind het nog steeds wonderlijk.
Ik ben zelf ook flink stevig. Andere mensen denken ook dat ik gewoon nog dikker wordt (heb vaak die opmerking gehoord grom) maar mijn vriend en ik zien en voelen gewoon dat het door de zwangerschap komt. Ik eet nu ik zwanger ben veeeeeeeeeeeeeeel gezonder, dus ik kan niet dikker worden door het eten. Ook voel je duidelijk dat het geen vet is. Iedereen is anders.
@Busster, haha dus jij hebt ook zo een druk wondertje in je buik zitten! Grappig is dat he, dat je hem gewoon zo druk kan horen bewegen En laat je John dan ook voelen? Ik twijfel nu ook nog erg hoor of het het kindje wel is, ookal weet ik hoe het voelt.. Maar je voelt het nu nog zo licht.. @Elies, Hoe is dat trouwens bij jou? Begin je al last te krijgen van je ribben? @Cindy, Hahaha nou je hebt jezelf door dit boekwerk heen geslagen! Wat leuk dat je een militair bruiloft meemaak! Zie je al die mannetjes in uniform Ik heb met mijn eerste zwangerschap trouwens geen buikband gedragen.. Het was zomer en ik droeg dus het liefst zo min mogelijk 8) En heb er nu ook nog geen.. Bij me eerste droeg ik voornamelijk stretch shirtjes en jurkjes, rekt lekker mee Maar jij hebt dus al een buikje? Heb je een foto? Hihi En mooi dat je kindje toch goed is!
Busster, zo vind het toch knap hoor, kan echt geen band verwisselen..groot of klein..haha en Fijn dat alles goed was bij de vk en erg beweeglijk dus! Cindy, fijn dat alles goed was bij de echo, altijd wel jammer als het niet gelijk lukt! Hier ook geen band, in het begin af en toe, maar ik vind het ook te warm, draag al een broek met band en een t-shirt eroverheen en vind dit al teveel...hihi meetie, mijn ukkie is heel erg beweeglijk, maar heb gelukkig nog geen last van me ribben. Ben net weer bij de vk geweest en ff bij het begin beginnen: Ben niet aangekomen, bloeddruk was goed 120/60 en urine was ook goed, ijzer was nu ook goed 6.8, dus mag stoppen met de staalpillen. Toen ging ze voelen hoe hij erbij ligt, hoofdje was al iets ingedaald en billetjes lagen rechts boven in. Het is vanaf 36 weken pas van belang dat ze met het hoofdje onder liggen, dus over 2 weken krijg ik mischien voor de zekerheid een echo.. verder..schatte ze het gewicht nu al flink en als ik zo doorga dan krijg ik een 8 ponder.. ze wil voor de zekerheid bloedprikken voor mijn suiker, ze wil weten of het door mij komt of dat het gewoon genetisch is. want als het door mij komt, moet ik aan een speciaal dieet.. Volgende week dinsdag ga ik de lunchtest doen, zoals dat heet... Mag na 10 uur niks meer eten en moet dan 3 keer bloedprikken en tussendoor eten bla bla, hele ochtend aan kwijt dus.. Dus dat was het weer voor vandaag. De geboortekaartjes zijn ook besteld, dus dat is ook geregeld..
Oh nou mooi dat je nog geen last van je ribben hebt dan! Toen begon ik het echt zat te worden hoor.. toen me ribben gekneusd aanvoelden en de kleine constant tegen de uitgang aan het trappen was hihi Maar moet je nu bloedprikken omdat het een 8ponder wordt? Dat is toch niet zo extreem of wel? Maar wel iritant dat je je hele ochtend niet moet eten dan weer prikken dan weer wel eten en prikken etc.. :S hehe.. veel succes!