Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik ben nu 34 weken en ze denkt dat het een groot kind gaat worden en voor de aller aller zekerheid wil ze me laten testen op suiker. Als dat het geval is dan kan ik nog aan een speciaal dieet. Want als ik zo doorga en ik moet nog tot mischien 42 weken dan zal het wel meer worden dan een 8 ponder.. :(

Ach we zien het wel, denk gewoon dat het genetisch is, Alyssa was ook met 39 weken geboren en 3800 gram en 51 cm lang, dus denk dat deze ook zo rond de 4 kilo eindigt.. Maar vind het wel fijn hoor dat ik toch een extra check krijg!

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Als het zo doorgaat dan ben ik bang dat ik rond 38 weken ook aan de gekeusde ribben zit hoor, het zit er nu nog net onder, maar als meneertje natuurlijk zo door blijft groeien, ja dan moet hij ergens zijn voetjes kwijt haha

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    En volgens mij ligt deze doerak alweer met het hoofdje bovenin, voelde m hikken bovenin...
    Wacht het met de 36 weken wel af...
    Heb gewoon een eigenwijze drol, net als zijn vader haha ;)

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hahaha geef de vader maar de schuld he :) Lekker ben jij! hihi
    Maar dat doetie goed dan.. Hopenlijk ligt hij met 36 weken wel in positie, want dat draaien door de vk lijkt me echt onprettig..

Maar het is inderdaad fijn dat ze je wel extra controleren. Dat geeft je toch een geruster gevoel he.

Zucht, echt dom! Ik was bij de H&M afdeling positiekleding.. alleen maar maatjes 300 :S Ik hoopte een nette pantalon of zo een kantoorrokje te vinden, maar helaas..
    Ik heb ook heel veel broeken van de normale afdeling gepast, maar geen enkele zat goed. Ze zaten allemaal te hoog of ik had er weer te brede heupen voor :rolleyes: frustrerend gewoon!
    Waar kan je eigenlijk nog meer positiekleding vinden? Ik ken alleen de H&M haha. En dan bedoel ik wel betaalbare :oops:

Woei, volgende week begint me cursus.. moet ik 10 dagen achter elkaar (dus ook weekend!) van 9 tot 16 lessen :eek: ben ik niet meer gewend haha

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oke en mischien een beetje van mij..hihi :oops:
    Nou dat draaien lijkt me dus ook niet echt fijn en ook het idee dat mischien het navelstrengetje om zijn nekje kan gaan.. :(

Oh minder dat ze niks hadden hangen, mischien via internet bestellen bij de h&m, daar heb ik ook positiekleding vandaan, daar hebben ze meestal alle maten nog wel en bij de miss etam heb ik ook wat vandaan, verder prenatal, maar die vind ik best duur!
    Succes met zoeken..
    Zo dat is al snel zeg, spannend, heb je er nog zin in?

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Heb weer nieuwe buikfoto in mijn album..

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hm.. ik hoorde laatst trouwens dat, wanneer de navelstreng om het nekje zitm het eigenlijk helemaal niet zo gevaarlijk is als wij denken.. Het kindje krijgt natuurlijk zijn voeding en zuurstof via de navelstreng en het kan dus niet stikken of dergelijke..
    Maar goed, ik vind het ook nog steeds een eng idee hoor.. gewoon het idee dat hij wordt gewurgd.. bah..

Prenatal vind ik ook best duur.. en op de H&M site staan ineens maar bar weinig positiekledingstukken..
    Hmpf, misschien dat ik morgen of overmorgen nog wat vind.. Heb donderdagavond de diploma-uitreiking van mijn zusje waar ik net gekleed heen moet. Ach het komt wel goed! Heb anders vast nog wel wat in me kast liggen..

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh wacht ik was nog niet klaar haha
    Ik heb zéker zin in die cursus! :D Ik heb ook al het contract, ik ga 13,50 per uur verdienen 8). Ik heb er echt zin in! Dit is gewoon wat ik wil, echt leuk! Alles loopt zo lekker de laatste tijd 8)

En je buikje is echt mooi meis! Hij groeit niet zo hard meer he. Zo groot ziet hij er niet uit, ik bedoel aangezien het waarschijnlijk een groot jochie wordt.. Ik zou dan echt een megapens verwachten haha.
    Dat is ook leuk als je die buikfoto's op dit forum bekijkt. Soms zie je echt van die grote buiken waarvan je denkt 'wow, dat dat kan.. ' Of van die gek gevormde buiken hihi :)

Uf sorry, ik heb de neiging om gigantisch van de hak op de tak te springen..

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou ik hoop dat je nog slaagt voor de positiekleding!

Vind het op de foto ook nog wel meevallen, me buik, maar in het echt is hij wel wat groter. Ja je ziet buiken, poeh.. wel grappig al die verschillende buikjes..

Super joh dat alles lekker gaat, heb je wel verdient hoor, geniet er maar lekker van. Je gaat lekker verdienen, heerlijk hoor!

Alyssa heeft gister op de wc gepoept :D , ben nu een super trotse mama..hihi

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Aaah echt! Wat goed hahaha Kostte het veel moeite? Niet het poepen hoor haha maar om haar op de wc te krijgen bedoel ik :)

Zo, strakjes komt me moeke Dylano ophalen. Ik heb eerst een afspraak en misschien dat ik daarna wel even langs de kapper ga! Daar is me pruik ook wel weer aan toe :pale: hihi
    Wellicht laat ik hem wel bij hun logeren, ik moet morgen toch ook die richting op voor me zusje..

Ken jij nog een beetje genieten van je 'vrije tijd'? Of mis je het werken?

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja ging heel goed hoor, ze gaat met mij ook altijd mee, helpen het wc papier aan te geven en doortrekken en meestal zit ze dan op haar potje voor me.
    Maar gister na het eten, liet ze een poepje en ik zeg, he bah, moet je poepen, ze zeg ja, ik zeg wil je op de wc en dat wilde ze, dus heb haar zonder luier erop gezet, duurde even en ze zei ook steeds, lukt nie, maar ze wilde er niet af en uiteindelijk plons, plons, hihi.. :D

oh lekker ff naar de kapper, ik kan vrijdag pas en dat is ook hoog nodig, moet echt ff uitgroei bij verven!

Heb niet echt vrije tijd, alleen de dinsdag vind ik het heerlijk, lekker dagje zonder kids, ff me eigen dingetjes doen, heerlijk.. :D
    Alleen het weg brengen blijft een drama met Alyssa.. maar dan denk ik maar aan me vrije dagje en dan gaat het wel weer haha

Geniet lekker van je vrije dagje (zonder kid)!

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mis het werk niet echt trouwens, heel soms, als de kids vervelend zijn dan verlang ik wel ff naar iets anders..;)

13. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    Hey meiden

idd de griep breekt hier maar niet door en heb er voorhoofdholteontsteking bij gekregen dus voel me nog broerder dan normaal bha bha bha

verder bij de verloskunde gaat het super hij/zij zit prima op schema en het hartje ging lekker te keer me paps was mee dus opa had tranen in de ogen toen hij het hartje hoorde was echt super mooi.
    ja ik verneem al leven in me buik houd leuke verbouwings van binnen dit komt omdat ik een smalle en hoge baarmoeder heb dus daarom kan ik eerdere bewegingen voelen maar echt super en ongelooflijk mooi

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Fijn dat alles goed is aggi, leuk dat je hem/haar al voelt, blijft iets speciaals. Ach ja opa's he, lief hoor!

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey dames,

Nou, ik heb nog een mooie broek gevonden hoor! Ik was naar In de Bogaard geweest in Rijswijk, damn daar zijn de winkels veel beter dan hier in de stad! De H&M daar was dan ook normaal gevuld en de kinderafdeling was groot! :| De volgende keer ga ik gewoon gelijk naar de bogaard hoor! Alleen wel gek gebouwd.. Ik raakte helemaal verdwaald hahaha. Bij de H&M daar was trouwens ook echt mega-uitverkoop! Kinderkleertjes vanaf 2 euro.. en dan niet 1 rekje van 3 shirtjes hoor.. nee als jullie nog wat nodig hebben zou ik nu maar gaan! Mijn broek was ook 15 euro.

Oja en ik ben naar de kapper geweest.. het is wel een stukje korter geknipt dan ik aangaf! :( Maar goed, groeit vanzelf wel weer aan gelukkig hihi. Tegelijk ook geverfd.. koper/mahonie. Me haar is dus nog steeds donker, maar dan met wat meer kleur ipv flets zwart :p Me kapsel was echt onwijs uitgeleefd hahaha

Nee, me daggies zijn geslaagd!

@Elies, maar het afscheid nemen op de creche lukt dus nog steeds niet zo goed? Wel jammer lijkt me dat, dan ga je toch telkens met een gek gevoel daar weg.. Of valt dat wel mee?
    En echt schattig dat ze al op de wc gepoept heeft hoor! Ik kan me voorstellen dat je nu megatrots bent!
    Is jouw haar ook weer bijgekleurd?

@Aggi, O jeetje.. ook nog eens voorhoofdholte-onsteking! Nou, beterschap meis! Ik hoop voor je dat je er snel van af bent!
    Maar wat fijn dat je kindje het zo goed doet! En opa met natte ogen haha wat een mooi beeld!
    En vanaf wanneer voel je je schatje al bewegen dan? :D

Fijn weekend alvast voor diegene die ik niet meer spreek!

16. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @ meetie deze week begin ik hem pas te voelen lijkt net dat een lukt bel onploft en als jo zijn hand op mijn buik legt voelt hij het ook

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Meetie, ja ben vandaag naar de kapper geweest en het is weer lekker bij gekleurd!
    Bij jou iets minder gegaan, maar het zal vast wel heel leuk staan!
    Gelukkig ben je alsnog geslaagd voor een broek...
    Ja het blijft iedere keer moeilijk het weg brengen van Alyssa, vooral nu ik gewoon thuis zit, maar ik hou gewoon een vrij dagje, wat ik dus echt nodig heb, in me gedachte en dan gaat het wel..

Jullie nog leuke plannen het weekend?

hier niet, lekker relaxen..

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Groetjes uit Menorca het is hier lekker Steven slaapt lekker hier.
    Wel veel muggenbulten, zelfs m´n man zit eronder en dat zegt heel wat.
    doei doei.

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Aggi pff ben je ook al ziekjes, beterschap . Ik heb me gister ook maar ziek gemeld voor mijn werk want ik had zo'n last van hoofdpijn toen ik opstond dat ik meteen weer moest gaan zitten om niet om te vallen , heb nog wel gedoucht in de hoop dat het minder zou worden en ik gewoon kon gaan werken maar daarna voelde ik me alleen maar beroerder.

@ Mensi Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben op menorca. Geniet er nog maar van .

@ Meetie Leuk is het he in Rijswijk in de Bogaard ben er ook al een paar keer geweest en kom altijd met iets leuks thuis en dat is niet zo als ik gewoon hier in zoetermeer ga shoppen . Je haartjes zijn dus net even te kort geknipt vervelend is dat zeg maar ja je hebt gelijk he groeid vanzelf weer aan .

@ Eliesja. Kan me voorstellen dat het je soms moeilijk valt je meisje weg te brengen terwijl je zelf thuis bent maar je moet inderdaad gewoon even van de rudt genieten als ze er niet is zodat je haar weer lekker aandacht kan geven als ze weer thuis is.

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoi hoi

Hier ben ik ook nog even. Alex ligt nog lekker uit te slapen ;)
    Ik heb niet echt plannen gemaakt voor dit weekend.. Ik wil even kijken voor een katje, een vakantie boeken, zondag ga ik even langs parkpop, boodschappen, Dylano naar me ouders brengen :cry: (ik mis hem nu al bij het idee..)

Maandag heb ik dan weer een vrij daggie alleen.. oh en moet ik ook naar de vk :D Verder nog even laatste dingetjes regelen zoals een notitieblok kopen voor me cursus..

Bah, Alex gaat waarschijnlijk zondagavond al naar de kazerne.. hij heeft maandag om 6 uur al apel :cry: En misschien mag hij volgend weekend ook ineens niet meer naar huis! Echt stelletje..

@Aggi, echt leuk meis! Zo bijzonder he! En wat leuk dat het ook al van buitenaf te voelen is! :D

@Elies, Mooi dat je haar weer gelukt is :D
    Jammer dat het nog steeds moeilijk gaat met Alyssa, maar inderdaad, gewoon een dagje vrij voor jezelf houden hoor!
    Relaxse :D

@Mensi, Heyyy vakantieganger! Kut dat er zoveel muggen zijn, maar geniet maar lekker van de zon hoor! Ook mooi dat Steven het ook naar zijn zin heeft! Hey nog heel veel plezier he!

@Busster, Beterschap meis! Hoe gaat het nu?
    Ik vond de Bogaard inderdaad erg leuk! Ik zal er zeker vaker komen ;)

Deel Deze Pagina