Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    De kaarten zijn besteld, als het goed komt het bij iedereen morgen door de brievenbus.

En het mooiste is.....het kostte maar €16,50, inclusief envelop en verzending! :D
    Kreeg 4 euro korting omdat ik mij heb aangemeld op de site (soort van klantenkorting), en kreeg ook nog eens 1 kaart gratis.
    Goedkoper kan het niet, en toch erg mooi en orgineel.

Ben benieuwd naar de reacties van de familie

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Elies, hihi ja ik vind zo een uniform wel wat hebben ;) Maar om op de kazerne ofzo te trouwen vind ik maar niets, maar het idee om al die militairen op een rij te hebben wanneer wij saampjes de kerk uit lopen =P~ oooh *smelt weg.. Maar goed, ik denk niet dat dit ooit gaat gebeuren, ten eerste moet ik maar afwachten of ik uberhaupt ga trouwen haha (hangt natuurlijk van Alex af :p) En ten tweede is er groot kans dat Alex dan niet meer in het leger zit..

En ik wil je best masseren hoor ;) Je zal dan alleen naar me 'werk'-plek moeten komen.. En even moeten wachten haha, want ik heb nog niet geleerd hoe ik hoogzwangerevrouwen moet behandelen.

En ik denk trouwens niet dat je altijd het geschop zal missen :p Die trappen tegen je ribben of nog erger: je ahum uitgang.. VRESELIJK! :)

Fijn trouwens dat Alyssa weer normaal doet :p En de teletubbies zijn ook gewoon leuk! Dylano is er ook helemaal fan van haha.

Fijn weekend met je mannetje :D

@Consider, Mooi dat je die twee extra gasten toch geaccepteerd heb. Des te meer je van jullie dag kan genieten ;)

En ik heb het rompertje ook bij de zeeman vandaan trouwens! :D De kwaliteit is goed hoor. Ik haal voor Dylano ook regelmatig kleding bij de zeeman en die zien er ook nog steeds mooi uit. Of strings net zo goed zijn weet ik niet :) Zal het ook eens proberen..
    Ik heb trouwens ook de neiging om meisjesdingen te kopen haha, maar stel dat het toch een jongen wordt? Hahaha toch maar even wachten op de echo he ;)

Super trouwens dat je kaartjes zo goedkoop zijn! :D Dat maakt ze alleen maar nog leuker he hihi

Nou, ik ga maar even eten maken! Heb tijdens het typen een halve zak chocoladerozijnen op :( Ze stonden namelijk naast me laptop.. niet echt slim! Haha

Hey tot snel weer meiden!
    Liefs

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey hey,

Consider, zo dat is echt een prikkie zeg en ze zijn echt heel mooi!
    Ik denk dat de familie ze ook heel prachtig vinden hoor...

Meetie, ja dat op de kazerne trouwen hebben wij ook niet gedaan hoor, er waren ook geen collega's bij van zijn werk, wij hebben het ook heel besloten gedaan!
    Eh denk dat ik me maar na de bevalling aanbevolen hou haha ;)
    Nou idd soms wordt ik ook niet goed van die trappen en al helemaal niet daar onderin.. :( ;)
    Alyssa heeft alle vier de tubbies en die sleurt ze echt overal mee naartoe, naar bed, naar beneden, in de auto, handen vol dan haha, wel lache hoor!

Heb nieuwe foto's in mijn album staan, van me buik, vandaag gemaakt en de babykamer (zo goed als af) en Alyssa haar kant (af)..

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh ok, hm misschien dat Alex als veteraan ook wel alsnog zijn pak mag aantrekken? :D En als er dan toch 'oude collega's' van het leger komen verplicht ik ze gewoon om in uniform te komen hihi.. Zo heb ik toch een 'normale' bruiloft én met mooie mannen 8)
    Oh zucht sorry.. ik weet echt niet wat ik heb! Ik denk dat ik Alex maar even stille hints ga geven hahaha. Allemaal jouw schuld Consider! :evil: Weet jij trouwens al of je mannetje in uniform gaat? Ik neem aan dat het bij jullie dus ook geen militair bruiloft wordt?

En wat leuk trouwens van die teletubbies! :D Ik zag laatst alleen die Po in de kinderwinkel.. waar haal je derest vandaan dan? :|

En ik vind je kinderkamer echt geweldig Elies! Ook wel gewaagd met dat zwart, maar het past echt! Ik denk dat je kids er nog lang plezier van zullen hebben!

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Haha lijkt het zwart dan? Nee het is bruin... ;)

Wie weet kom jij straks met en berichtje waarin je zegt dat je gaat trouwen!

Deze tubbies komen van me moeder, volgens mij heeft ze die ooit eens gespaard ergens bij, zijn al oud, heb idd ook de Po uit de speelgoedwinkel, met dat beweegbare buikje, heb ze ook nog niet in een andere kleur gezien, maar ze zijn er wel!

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ff snel nog gekeken, het gordijn lijkt idd wel erg donker, komt denk ik door de lichtval, zijn bruine velourse gordijnen..

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh echt!? Hahaha sorry, ik ben lichtelijk kleurenblind :oops:

En dat trouwen zit er denk niet in hoor hihi. Voorlopig in ieder geval nog niet. Ik denk niet dat Alex daar echt zijn hoofd naar heeft. We zien wel hoe alles loopt ;)

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha geeft niks joh..

Meis je hebt nog alle tijd, wie weet als jullie wat ouder zijn, vraagt hij je onverwachts wel..

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    He meiden voor ik mijn bed in duik want ik heb vandaag veel te lang gewerkt ( van 7.30 tot 20.00 ) wil ik jullie even laten weten dat ik de baby nu ook kan voelen . Wat een appart gevoel ga er gewoon van glimlachen van dat gekriebel aan de binnenkant van mijn buik.

@ consider ik ga zo maar eens kijken dan op je hyves naar het kaartje. ben benieuwd

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Inderdaad, alles op zijn tijd..

En busster wat leuk! :D Apart is het he en ook zo bijzonder! Kan je het ook aan de buitenkant voelen? Hoeft nog niet hoor, maar dan moet je John's gezicht eens zien wanneer hij voor het eerst een schopje voelt! ;) :D Onbetaalbaar! ! ! !

Bij mij kan je het echt duidelijk voelen, ik kan niet wachten tot Alex terug is van oefening en hij het ook voelt! Tot nu toe werd de kleine alleen wakker wanneer Alex iets anders doen was. En wanneer hij dan bij me zat, dan sliep de kleine :( Maar ja, tis nu wel tijdje verder en ik voel hem nu echt de hele dag door, soms gewoon ook wanneer hij alleen omdraait haha, dan heb ik echt even zoiets van "howw wacht even! dit past niet schatje!" :)

Hey maar ik ga ook naar bed! Morgen examen :confused: hihi. Maar vandaag ging het ook goed, dus dan zal het morgen vast wel lukken!
    Slaap fijn dames!

PS. Het lijkt trouwens wel of er steeds minder mensen hier kletsen :( Waar is iedereen toch?

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @Meetie, haha dus je wilt nu ook trouwen, sorry sorry. Mijn mannetje gaat niet in zijn militaire pak, hou ik niet zo van, en hij zelf ook niet.
    En er is hoop, mijn vriend wou eerst ook nog niet trouwen (voordat ik zwanger was) maar nu wil hij ook alles goed geregeld hebben.
    Dus kan gerust rompertjes en kleding halen bij de zeeman, heb daar ook erg leuke roze rompertjes gezien ;)
    Succes met je examen!

@eliesja, leuke foto's.
    Lijkt inderdaad op de foto zwart ipv bruin, zal wel door de foto komen. of meetie en ik zijn allebei kleuren blind.
    Je mannetje is nu zeker thuis, gaan jullie nog wat leuks doen?

@busster, ik heb je de kaart gestuurd, ben benieuwd wat jij er van vindt.
    Hoe komt het dat je zolang aan het werk bent? kan me voorstellen dat je helemaal moe bent.
    Wat leuk dat je de baby voelt....ben beniewd wanneer ik wat ga voelen. Voel soms wel dingetjes in mijn buik, maar geen idee of dit de baby is.

Ik heb ook idee dat we steeds met een klein groepje aan het kletsen zijn. Misschien hebben de anderen het te druk om al onze gesprekken bij te houden, of gewoon te druk om achter de pc te zitten.

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

ja het is echt bruin hoor hihi... ;)

Busster, oh geweldig zeg dat je je ukkie nu ook voelt, wacht maar tot je nog verder bent!

Meetie, succes met je examen vandaag!
    Denk ook wel dat iedereen het druk heeft!

Consider, het zal vast niet lang meer duren of jij gaat de kleine ook voelen..
    Wij hebben weinig plannen, ik kan niet veel meer, dus de grote uitstapjes doen we niet meer helaas, beetje boodschappen doen, beetje schoonmaken in huis en ons bezig houden met de kids.
    Het is sowieso heerlijk om me mannetje weer bij me te hebben.. ;)

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha dus dat ik Alyssa's kamerkleur voor zwart aanzag, ligt niet aan mij :p

En ik ben geslaagd hoor :D Over 3 weken krijg ik me certificaat! Deze wordt gewoon in Thailand gemaakt en opgestuurd, echt leuk.
    En het was trouwens echt gek.. ik was pas net begonnen met die massage en me client begon te huilen, omdat al die emotionele spanning los kwam :confused: Dat schijnt wel vaker te gebeuren, maar voor mij was dit de eerste keer, dus ik wist echt even geen houding aan te nemen haha
    En ik heb al me eerste echte afspraak! Over twee weken moet ik een échte client behandelen :D Mijn eerste werkdag dus!

Geniet van je mannetje Elies! ;)

Consider, hm.. ik wil niet dat Alex met mij trouwt alleen omdat dat 'makkelijker' is.. Wij hebben nu een samenlevingsovereenkomst, testamenten enzo. Het kostte wel heel wat meer moeite, maar uiteindelijk heb ik nu dezelfde plichten en rechten als een getrouwde.

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi Dames,

Inderdaad nog maar een klein groepje hier en ik kom hier ook veel te weinig maar ik heb soms niet eens meer de puf om na mijn werk de pc aan te zetten dus vandaar . Maar als ik genoeg tijd heb op mijn werk lees ik altijd wat jullie schrijven via mijn telefoon alleen antwoorden is dan zo'n klus dat ik dat eigenlijk nooit doe. Gister had ik echt een extreem lange dag en dat hou ik ook maar met moeite vol. Op mijn werk zijn ze er nog niet helemaal aan gewend dat ze nu rekening met mij moeten houden . Heb het ze al een paar keer gevraagd maar ze blijven me op die lange diensten inplannen , vandaag belde ze me zelfs weer om een avonddienst te draaien die tot 2 uur s'nachts duurd nou sorry hoor maar dat ga ik dus mooi niet doen. Gaan ze me een schuld gevoel aan praten dat ik de enige zou zijn die eventueel kan nou is dat mijn probleem ik denk het niet dat is dan een fout in de planning . Ik zou dan een route moeten rijden met mensen die terug komen van vakantie en dus ook allemaal zware koffers bij zich hebben en die verwachten dat de chauffeur ze dan wel even uit de bus tilt nou ik dus mooi niet want een koffer weegt veel meer dan de aangeraden grens van 10 kilo . Ik denk dat ik mijn verloskundige maar eens ga vragen of ze me niet een papier mee kan geven waarop staat dat ik nog maar voor 50 % inzetbaar ben of zo zodat ze ook al willen ze het niet me wel rustiger werk moeten geven.

OOOOOO jullie hebben het hier weer over trouwen . Ik zou eigenlijk ook graag voordat de baby er is trouwen net als consider maar mijn vriend wil pas trouwen als ons kindje kan lopen en we zelfs mischien al een 2de hebben dus dat duurd nog wel even. Ik heb me er maar bij neer gelegt want hij gaat toch niet veranderen heb hem wel gezegt dat het nu veel meer geregel is en dat hij er zelf achter aan moet hoe het werkt omdat hij niet voor de makkleijkere weg wil kiezen. Natuurlijk heb ik er zelf ook al wat over opgezocht maar dat hoeft hij nog niet te weten haha.
    Het gaat mij eigenlijk niet echt om dat papiertje want we hebben inderdaad al een samenlevingscontract en een testament waarin we vanalles geregeld hebben maar ik vind het voor mijn gevoel zo raar dat mijn eigen kind straks wel zijn naam heeft en ik niet.

Ik moest trouwens ook even goed kijken of de kleur op de kamer bruin of zwat was hihi

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oooh busster, dus over een paar jaar stap jij ook in het trouwbootje! :D Maar dat is wel erg leuk hoor, als je kindjes kunnen lopen! Dat zie ik nu ook voor me met mijn schatjes.. dat worden dan de bruidskindjes!
    Niet zo ongeduldig zijn jij hihi ;) Die paar jaar zijn echt zo voorbij! Geloof me. En misschien kan je over 2-3 jaar al beginnen met je bruiloft voor te bereiden? :D
    Maar jullie zijn er dus al over uit dat jullie hierna nog een tweede nemen? :D Leuk man!

En wel vervelend dat je telkens je vraag moet herhalen op je werk! Hopenlijk gaan ze snel rekening met je houden meis! Ik kan me voorstellen dat die lange dagen echt slopend zijn. En groot gelijk heb je dat je die koffers ed niet tilt hoor!

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @meetie, het is ook niet dat hij met me trouwt omdat het makkelijker is. We hadden het eerder al over trouwen gehad, voor de zwangerschap, maar hij wilde het nog even uitstellen. Maar nu de kleine er is wil hij ook alles goed geregeld hebben, militair zijn is toch een beroep met risico's. Dus vandaar dat we nu eerder trouwen dan gepland. We kunnen idd wel een samenlevingscontract opstellen met testament etc, maar een beetje zonde van het geld als we uit eindelijk toch willen trouwen.

Wat super dat je je examen hebt gehaald, gefeliciteerd meid! Wel vreemd dat die client begon te huilen, maar het zal er wel bijhoren, alle spanning uit het lijf.

@busster, wat erg dat ze geen rekening met je houden. Voet bij stuk houden hoor! En ik zou inderdaad een briefje van de vk vragen, dan is het voor je werk misschien wat officieler, en zullen ze hopelijk gaan inzien dat je zulke diensten echt niet kan draaien.
    Tja als je mannetje nog niet wil trouwen dan kan je er niks aan doen. Wij vrouwen willen natuurlijk alles graag geregeld hebben, maar soms is het voor de mannen een ver van mijn bed show. Maar doordat mijn buurvrouw van 41 van de een op andere dag is overleden, is denk ik mijn vriend ook gaan inzien dat je echt er in 1 keer niet meer kan zijn.

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie jeetje vergeet ik je helemaal te feliciteren dus bij deze gefeliciteerd met het halen van je examen goed hoor meid. Tja dat is ook John zijn plaatje in zijn hoofd onze kinderen als bruidskinderen we zullen zien en idd we willen het niet bij een kindje laten maar laten we voorlopig eerst maar rustig wachten op deze kleine voor we het over de volgende hebben.

@ consider je hebt helemaal gelijk als je nu een samenlevingscontract opsteld en je wil binnen kort toch trouwen is dat zonde van het geld . Mijn vriend en ik hebben al meer dan 4 jaar zo'n contract dus voor ons was het wel nuttig maar als ik het nu zou moeten doen zou ik hem nu ook wel het nut van trouwen laten inzien .

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Consider, Hihi dat is waar. Het zou dan wel erg zonde zijn van je centen ;)

@Busster, Haha dankje meis ;)
    En inderdaad eerst maar lekker van deze zwangerschap en kindje genieten! Maar ik vind het gewoon zo lief dat je mannetje ook al aan een tweede denkt. Dat hij alles al helemaal zo uitgedacht heeft met trouwen, kindjes, etc! :D Schattig toch!

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ja zo af en toe is het wel een schatje hoor haha maar soms dan zou ik hem wel willen ....... hahaha

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hahaha :) Ik denk dat we daar allemaal wel last van hebben, helaas! :) Ach, dat maakt die lieve momenten weer wat specialer ;)

Deel Deze Pagina