Ik moet weer even een verhaal kwijt hr. Ik werd vanochtend wakker en besefte dat ik sinds gistermiddag helemaal geen leven meer heb gevoeld. 's middags verloskundige gebeld en die wilde me even zien om naar het hartje te luisteren. Dat was gelukkig helemaal goed, maar voor de zekerheid wilde ze dat ik naar het ziekenhuis ging voor een hartfilmpje. Ze voelde beetje aan mijn buik en kwam tot de conclusie dat onze kleine meid haar maximum heeft bereikt. Groter dan dit kan ze niet worden. Ook lag haar hoofd al vast in mijn bekken. Op het ziekenhuis, half uurtje gelegen aan dat apparaat. Op gegeven moment wel iets van schuifel gevoeld, maar niet zoals voorheen. Maar de verloskundige daar kon wel aflezen dat haar hartfrenquentie wel goed was. pff Gelukkig! Dat baby's die bijna geboren gaan worden niet zoveel meer kunnen bewegen in de buik. Ook kon ze zien dat mijn baarmoeder zich af en toe aanspant. Maar als ik zo weinig bleef voelen moest ik over 2 dagen weer terug komen voor een hartfilmpje. Puur voor de zekerheid. Nou is dat ff een dag, tussendoor de bedrijven de bijna-pappa gebeld, die had al meteen complete paniek en hij wilde meteen naar huis komen. Maar dat vond ik niet zo nodig, we hadden afgesproken het ziekenhuis af te wachten en dan te bepalen of hij naar huis moest komen (hij heeft oefening). Nou komt hij vanavond naar huis als hij daar klaar is Zo was het hr, moest ff kwijt Liefs
Oh rachje dat is wel ff schrikken dan, maar gelukkig dat alles goed is. En idd die kleine kan geen kant meer op hihi. Je bent wel lekker actief zeg, zo komt je huissie wel klaar voordat de kleine komt. wel weer lekker toch! Nou de 2 dagen werken zitten er weer op en vond het dus best wel weer lekker, ff zonder kids! morgen nog dagje efteling, hopen dat et droog blijft! volgende week moet manlief ook weer aan de slag, gelijk op bivak.. das weer minder.. verder geen nieuws! groetjus
@ rachje...jeetje schrikken meis, maar is natuurlijk een logisch gevolg..kleine ligt onderhand klem in je buik..dus voor bewegen is natuurlijk geen ruimte meer....gelukkig dat verder alles goed is...word wel spannend zo he...ben zo benieuwd! hier alles rustig, nog steeds geen gevoel van een naderende ongi en temp is ook niet gezakt, wel last van best veel witte afscheiding...we duimen en wachten maar weer verder.. Denk dat ik morgen maar ga testen( mocht het wit blijven...)..is tevens mijn verjaardag..dus een leuker kado kan ik niet bedenken
Bedankt meis...*zucht*...34 jaar alweer...waar blijft de tijd hahahah Heb getest hoor, maar negatief.gif, jammer...ach over een paar dagen nog maar een keer proberen..mocht het allemaal wit blijven hahahah hier alles oke?
diaantje, jammer maar wie weet! bij mij was het pas af te lezen na anderhalve maand :S Hou ons op de hoogte! Heb je een leuke dag gehad? lekker laten verwennen? liefs Rach
nou meiden..het ziet er naar uit dat het "einde oefening" voor deze maand is...ongi was vanmorgen doorgebroken..moet wel zeggen het is echt bijzonder weinig...echt maar een paar klein vlekjes..maarja..rood is rood... volgende maand beter.. @rachje....ja was een heerlijk rustig dagje...visite hadden we al gehad de zondag daarvoor omdat ik het dan met samen met mijn zoon gevierd heb..was de 13 jarig...(dat was pas echt een leuk verjaardags kado toen hahaha)..dus gisteren was echt ff een" ik doe echt helemaal niets dagje!" hahahah Schiet al weer lekker op meis voor je...voel je je goed?...al veel harde buiken?
Ja diaantje, de 34.... ik weet er sinds kort ook alles van,... wel jammer dat je ongi bent... maar als het echt maar een klein beetje blijft, je weet maar nooit! oh rachje schiet al op! hoe voel je je nu? bah bah, morgen mijn man weer weekkie weg... Vond het wel lekker dat hij lekker 4 weken om me heen was.. helaas de vakantie is nu toch echt voorbij! vandaag chinees eten... nou groetjus
Ja helaas hier ook vrouw zonder man voor deze week :S haha heb hem goede instructie meegegeven mocht het beginnen deze week. Hij is namelijk te ongeduldig.. Het duurt hem allemaal te lang, terwijl ik vandaag eigenlijk nog 2 weken moet. Voel me best raar. Veel harde buiken en beetje oefenweeën gehad van het weekend. Maar het wil nog niet zo geloof ik. Ze is sinds gister weer heeeeel rustig. Dus wie weet stilte voor de storm... Is altijd weer beetje jammer als manlief weer een week weg is vinden jullie niet? Ik moet er altijd aan wennen dat hij weg is, maar ook dat hij weer thuis is. Hebben jullie allemaal goed weekend gehad? xxx Rach
Hé meiden, Hoe gaat het hier? Ben alweer een tijdje niet geweest, heb het ook steeds zo druk met de kleine! Hier gaat alles goed, Brennan is alweer een maand oud, wat gaat de tijd toch snel! Hij doet het perfect en we genieten met volle teugen van hem. Jammer genoeg is mijn man alweer aan het werk en is nu zelfs 2 weken van huis . Gelukkig wonen mijn ouders dichtbij, maar het is toch erg wennen om alles alleen te moeten doen (respect voor alleenstaande moeders!). Gr. Elma
JA..je mannetje kan niet wachten denk...ja hier was dat net zo...twee weken voor ik moest bevallen stond Jac nog vast in Bosnië, bij een roadblok van de serven, onderweg naar huis....ik helemaal hysterisch..zag het allemaal al gebeuren... gelukkig was hij nog op tijd... Moet zeggen dat toen de kids erwaren ik er meer moeite mee had als ie weer eens op oefening moest, voor die tijd ging het wel..was vaak weg voor mijn werk, had de tijd aan mijn eigen...met de jongens veranderde er natuurlijk veel, ging ik niet zo makkelijk weg...meer regelen enzo.. meid , word spannend voor je hoor...ben je het al zat?, of denk je..mag nog wel ff...
ja alleen is best zwaar vond ik...gelukkig dat je je ouders in de buurt hebt om je even te ontlasten..
Het mag van mij wel haha, ben het nog niet reuze zat dat niet. Maar wachten duurt altijd zolang heb nu het punt bereikt dat auto rijden niet zo heel geweldig meer gaat en nu ze toch niet groter kan worden in mijn buik denk ik wel: Kom maar op, laat je maar eens zien kleine meid! haha dan ben ik zelf ook wel beetje ongeduldig "Bloos" Dat was voor jou helemaal een rot situatie dan Diaantje, gelukkig was hij er op tijd bij... Dat kan ik me voorstellen, dat het na die tijd moeilijker is dat hij weggaat. Ik heb meteen de vuurdoop, hij verlaat rond 1 december het land voor 4 maanden zandbak... gezellig... Zit jouw manneke nog bij defensie trouwens? Dikke kus
nou ik vind het wel weer ff wennen hoor, nu dat weekje weg, mis hem nu al giga... Alyssa is in juni geboren en mijn man had rond die tijd vakantie en het was erg rustig, dus had m wel veel om me heen. vorig jaar december is hij 4 weken weg geweest en moet zeggen dat het dan wel allemaal vanzelf gaat hoor... tuurlijk wordt het gemis erger... maar goed wat lul ik nou, jullie weten dr alles van..! oh spannend rachje, idd mischien stilte voor de storm. Ik weet nog wel van Alyssa dat ik me de dagen ervoor (voor de bevalling) me helemaal leeg poepte (eh lekker praatje hihi), schijnt ook iets te zijn, een teken dat de bevalling in zicht is... groetjus!
Nee gelukkig niet..is er nu 5 jaar uit.., Het rare is, dat voordat de jongens geboren waren hij niet bij de risico stil stond.....logisch...maar met een gezin denk je daar toch anders over......daarbij komt dat hij een oorbeschadiging had opgelopen bij een mortier inslag en hij niet meer verder kon voor piloot...was alle rondes door..alleen de medische keuring moest hij nog..toen kwamen we erachter dat het dus wel degelijk beschadigd was.....achteraf ben ik blij dat hij daarvoor was afgekeurd..anders hadden we voor 3 jaar naar america gemoeten..en als luchtmobiel wilde hij niet meer,heeft teveel gezien... hij miste ons steeds meer, dus uiteindelijk was het voor hem toch nog makkelijk om eruit testappen.. Maar blijft altijd in hart en nieren een militair, gaat elk jaar met zijn oude buddies een weekendje weg, ff blijkletsen,en leuke dingen doen...paintballen, survival of iets dergelijks.. echt een hele hechte groep en de vrouwen hebben ook nog steeds goed contact ... Maar het feit dat hij nu elke avond thuis is, in ons bedje slaapt vind hij heerlijk ! en ik ook !
@ eliesja, nou leeg poepen heb ik nog niet echt, wel last van mijn darmen, hoop lawaai haha. Ik heb het ook al dat gemis, vanochtend vertrokken maar ik ben echt een knuffeldier. En daarbij is hij ook de enige die ik om me heen nog kan verdragen haha, ik heb geen zin in visite ofzo en al dat gefrunnik word ik ook chagie van. Alleen hij mag aan mij zitten laatste tijd erg he? @Diaantje,fijn is dat je man bij huis te hebben. Alles gebeurd om een reden denk ik altijd maar. Jordy wil er ook uit als hij terugkomt uit afganistan. Het idee alleen al dat hij ons alleen moet laten gaat hem aan het hart. Terwijl hij voor zichzelf de ervaring mooi vind. Hij wil daarna het liefst een opleidingsstoel draaien en cursus doen. We zullen het zien... XxxRach
Nou, heb mijn mannetje vanochtend ook weer uitgezwaaid.. Gelukkig is hij deze week nog elke dag thuis.. Vanaf volgende zondag gaat hij voor twee weken op oefening in Gutz.. Duitsland. Helemaaaal geen zin in, ben dan voor het eerst helemaal alleen in ons (nog een beetje) nieuwe huis. Zie er een beetje tegenop.. maar goed, vriendinnen komen langs en ik ga lekker shoppen met mams.. Maar toch.. Hier een rustig weekend geweest. Zit thuis met een pijnlijke keel en een verkoudheid want, denk ik, door de zwangerschap duurt het alleen maar langer.. Morgen toch maar weer aan het werk..
Mijn mannetje is geloof ik al 16 jaar militair en heeft (hoop ik) de ergste oefeningen wel gehad. Ik ken mijn man in mei pas 3 jaar dus heb het allemaal niet zo meegekregen. Toen ik m leerde kennen zat hij in den helder en was alleen in de weekenden thuis. Toen is hij opleidingen gaan geven in rotterdam en toen begonnen de bivakjes. In het begin wel wennen, vond het erger dan nu, maar we waren toen nog zoooo verliefd haha. nu nog wel hoor, maar das wel wat minder en vind het ook anders... weet nie.. geloof ook best dat t moeilijk is hoor als man zijnde om van je gezinnetje weg te moeten..
Tis zonde bo, hoop dat je je sneller beter voelt. Het is ook zo'n sip weer, helpt ook niet echt... Is ook wel gek om voor het eerst alleen te zijn in je nieuwe huisje... eerste week dat wij hier woonde heb ik Jordy raam en deur verklikkers laten zetten en heb een mega zaklamp + pepperspray naast bed. (onze auto werd meteen in de eerste week voor de deur gestolen, vond ik best freaky om alleen te zijn daarna). Maar je hebt leuke dingen op het programma staan, dan zijn die 2 weken zo voorbij Ik vermaak me eigenlijk wel, heb van een vriendin de 'Sex and the city' dvdbox geleend en heb de hele ochtend en halve middag lekker dvd gekeken. Morgen ga ik met diezelfde vriendin trouwjurken passen (nouja zij past en ik kijk ghehe). Heeft toch wel iets moois, 'n bruiloft...'zucht' (wil ik ook wel)... Hoe is jullie dag?