Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Dames ik ga weer naar bed, morgen moet ik om half 8 vertrekken vanuit de garage om naar de kazerne in Soesterberg te rijden met mijn bus, ons bedrijf rijd namelijk voor kleine crimineeltjes die bij de landmacht een soort van militaire opleiding hebben en dei krijgen morgenhun diploma dus mag ik hunouders even daar heen brengen en er de rest van de dag rondhangen. Fijne avond en slaap lekker hopelijk tot snel.

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Slaap lekker meis! En veel succes morgen! Hopenlijk kan jij je nog een beetje vermaken tijdens de uitreiking ;)

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey hey,

Meetie, gefeliciteerd joh en leuk dat je dan je eerste echte klant al hebt!

Busster, jee meis, dat is idd beetje raar van je werkgever om GEEN rekening met je te houden, zou het idd eens op een briefje laten zetten dat ze het zwart op wit hebben staan, straks beland je door hun in de ziektwet en dat willen ze denk ik ook niet!

hier een keer een goede nachtrust gehad...doet een mens goed, lekker slapen.. ;)

ga zo Alyssa maar weer eens wakker maken, anders ligt die voor 9 uur vanavond nog niet! haha

Als ik jullie niet meer lees, fijn weekend meiden!

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Dankje :D

En wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt meis! Ik wilde vanochtend ook lekker uitslapen, nou rond 8 uur kon ik echt me slaap niet meer vatten :x Ben zo gewend om dan op te zijn.. maar uiteindelijk viel ik toch weer in slaap en uiteindelijk moest ik snel me bed uit voor een afspraak en stond ik met koppijn op :S
    Ik haal Dylano morgen op, dus ik kan morgenochtend nog een poging wagen tot uitslapen haha

Hey fijn weekend iedereen!
    Ik ga nog snel even het huis aan kant zetten, Alex komt tussen 5-6 al thuis ipv vanavond! :D Wieee haha Eindelijk!

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh lekker meetie, jij ook fijn weekend!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Jaaaa meiden, nu weet ik het zeker...ik voel de baby :D
    Voel al een paar dagen wat in me buik....maar wist het niet zeker. Voel duidelijk plopjes....zo schattig :D
    Ik voel het voornamelijk als ik lekker rustig lig op de bank of bed.

Ben vandaag met mijn moeder naar de stad geweest, ze zocht een leuke outfit voor de bruiloft, en ze heeft er 3 gekocht haha. Echt hele leuke dingen, was nu 60% korting. Ze was alsnog 400 eurie kwijt, maar ze heeft zulke leuke dingen gekocht.

Iedereen een fijn weekend gewenst!

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh Meis wat leuk dat je de kleine voelt! :D Schattig he!
    En lekker dat je moeder zo geslaagd is in de stad!

Oh! Ik heb gisteravond Dylano opgehaald en weet je wat me ouders vertelden.. :| Dat hij een keer gepoept en een keer geplast heeft op de wc! Dat hij zelf aangaf dat hij moest door zijn kruis vast te houden zegmaar en dan roepen met zijn andere hand, dus mijn moeder snel naar de wc met hem. De eerste keer natuurlijk niets, maar de tweede en derde keer heeft hij dus echt wat gedaan! :| Hier thuis heeft hij nog niets gedaan, maar we zullen zien! Ben wel benieuwd haha!

Nou meiden, ik ga weer even verder. Heb een nieuw laptopje :D Even alle documenten enzo overgooien..

Een fijn weekend nog meiden!

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

AAAAH :D :D :D :D
    Dylano heeft op de wc gepoept! Haha vlak voor ik daarnet zei dat hij het thuis nog niet heeft gedaan hadden we namelijk een poging gewaagd, omdat hij weer naar zijn kruis greep.. maar toen gebeurde er niets. En ik 2 tellen nadat ik dat typte staat hij opnieuw voor me en hij liep zelf al richting de wc.. dus ik achter hem aan en hem opnieuw op de pot gezet.. en ja hoor! Zonder te hoeven wachten werd er gepoept! :D

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Super dat hij naar de wc is geweest, dit is een beginnetje :D En een nieuwe laptop....toe maar weer.

Wij zijn gisteren even naar de stad geweest, maar merkte dat ik niet te lang kan lopen.
    Ennnnn we hebben de trouwringen besteld, toch maar de duurdere ringen, we vinden ze zooooo mooi. Heb er toch nog even 80euro vanaf kunnen kletsen.
    Me mannetje is vannacht op stap geweest met een vriend, was echt al lang geleden dat hij is uit geweest. Hij vroeg wel 3x vindt je het goed dat ik wegga. Tuuurlijk have fun.
    Hij ligt nu nog in coma, maar denk dat we straks even naar me moeder gaan.

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Toch die duurdere dus ;) Ach het zijn wel ringen voor het leven, kan je beter de mooiste nemen toch! Wel lekker dat je er toch wat af heb kunnen krijgen, scheelt weer wat.
    En wat lekker voor je mannetje dat hij weer even uit is geweest!
    Veel plezier zometeen bij je moeder!

11. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Consider Wat mooi dat ook jij nu de kleine kan voelen in je buik . Super dat je moeder geslaagd is voor mooie kleren voor de bruiloft en dat jullie de ringen inmiddels besteld hebben. Het is indedaad wel duur maar als je na gaat dat je ze als het goed is je hele verdere leven draagd kun je beter de mooiste nemen ipv de goedkoopste.

@ Meetie . Beter dat Dylano nu zelf begint aan te geven dat hij naar dewc moet dan is hij straks lekker van zijn luiers af als jij met een dikke buik loopt , hoef je hem in iedergeval daar niet meer voor optetillen endat zal vast een hele hoop schelen.

John en ik zijn vandaag lekker naar het strand van kijkduin geweest , nou ja we hebben daar op een terrasje heerlijk geluncht maar ik heb mijn voetjes niet op het zand gezet hoor haha. was echt super in het zonnetje. We hebben ook nog een pakje voor de baby gekocht er zit op kijkduin een klein zaakje met leuke baby spulletjes maar ik vind het hel duur maar ze hadden nu uitverkoop alles wat buiten op het rek hing was 10 euro had ik een leuk broekje en truitje gezien maar ze hingen los van elkaar terwijl het een setje zou kunnen zijn heb ik ze stiekum aan elkaar gemaakt hihi kreeg ik het voor 10 ipv 20 euro . Best wel moeilijk om pakjes voor de eerste paar dagen te kopen omdat we niet willen weten of we een jongen of een meisje krijgen moeten we iets kopen wat voor alle 2 kan maar dat verkopen ze niet al te veel. Gisteren zijn we trouwens in Gouda bij een babyspeciaal zaak geweest omdat we het badje wat ik vorige week had besteld konden ophalen en hebben we meteen meer inkopen gedaan. John vind het nu ook leuk worden om dingen voor de baby te kopen hij heeft een hoes voor het aankleed kussen en een bijbehoordende badcape en kruikzak uitgekozen voor de baby en toen ik even niet keek heeft hij een slabbertje met mama's lieveling in de wagen gegooid. We hebben al best veel spullen voor de baby maar als ik mijn lijstje bekijk lijkt er geen eind aan te komen. Hebben jullie ook al veel gekocht /gekregen .
    Woensdag moet ik weer naar de verloskundige en als het goed is gaat mijn moeder dan mee. lijkt me zo grappig om het gezicht van mijn moeder te zien als ze het hartje hoord. Daarna gaan we samen kijken voor gordijnstof voor de babykamer en als we wat gevonden hebben gaat mijn moeder gordijnen voor me maken echt super lief want dat scheeld veel geld.

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @Busster, wat heerlijk lekker naar het strand. En wat slim dat je dat pakje voor 10 euro hebt gekregen. Ik zie inderdaad ook weinig neutrale dingen hangen. Dus vandaar dat we wachten tot volgende week als we de echo hebben gehad, hopelijk kunnen ze zien wat het wordt. Wij moeten ook nog heel veel kopen, heb alleen nog maar het kamertje,kinderwagen, wat spuugdoekjes en hydrofiele luiers gekocht.

Nou meiden ik heb echt ongeloofelijke rugpijn, weet niet hoe ik moet zitten, liggen of lopen.
    Het straald helemaal door naar mijn billen. Het lijkt wel of het elke dag erger wordt.
    Nu heb ik al vanaf mijn 15de rugklachten, en hiervoor wordt ik altijd gekraakt. Maar dit voelt heel anders dan normaal, zullen het mijn banden zijn? Neem aan dat de fysio dat niet kan kraken.
    Wat moet ik nu doen? de vk bellen (heb vrijdag een afspraak)? fysio bellen?
    Me vriend heeft me gisteren al gemasseerd, maar het deed gewoon pijn :(

Vriend is gisterenavond naar de kazerne gegaan, vanochtend vroeg zijn ze vertrokken naar zuid-duitsland voor een oefening. Ze gaan klimmen in de bergen ofzo. Hij komt zaterdagmiddag weer thuis. Morgen ochtend ga ik met mijn moeder naar trouwjurken kijken :D
    Trouwens, ik was net mijn kat kwijt. Ik wist dat ze ergens boven was, want de deur beneden was dicht. Ik zoeken en roepen.
    Zie ik haar in een keer met haar onschuldige koppie uit de kinderwagen komen :evil: foeiiii! Nu achteraf kan ik er wel om lachen. Maar wil natuurlijk niet hebben dat ze daar in gaat liggen. Dus zal straks even ballonnen kopen en er 1 in de kinderwagen doen.

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen!

Wat een lekker dagje heb jij gehad in kijkduin! En super dat je mannetje enthousiast babyspullen ging inkopen! En dan stiekum dat slabbetje haha! Echt lief!
    Wel slim van je om dat pakje aan elkaar te maken zeg ;) Scheelt toch de helft! En je hebt inderdaad meer keus als je het geslacht weet, maar er zijn ook wel genoeg neutrale dingen te vinden hoor. Bij de hema hebben ze neutrale broekjes en truitjes. En van die babypakjes (dat ze in 1 pakje zitten, dus geen broek/truitje/sokjes/ apart) zijn vaak ook wel neutraal. Ik heb er een paar met gewoon beertjes of met een groen kleuraccentje.. Zulke kleuren kunnen natuurlijk voor beiden. Ik had ook een groen en geel polootje bijvoorbeeld..
    Het is even zoeken, maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt lukt het wel ;)

Voor ons tweede kindje heb ik eigenlijk nog zo goed als niks gekocht/klaargezet :oops: Ja 1 rompertje hihi.. Ik hoop een van de komende weken Dylano zijn kamer en meubeltjes te kunnen verven en wanneer dat klaar is ga ik pas derest erin zetten. Dan kan ik ook gelijk zien wat ik nog wel en niet nodig heb. En uiteraard wacht ik op de echo! :D

Consider, ik zou gewoon de vk bellen. Als zij er niets mee kan dan verwijst zij je vanzelf wel door naar de huisarts of fysio lijkt mij.. Maar misschien dat zij een verklaring kan geven.

Ik ga na dit berichtje trouwens ook de vk bellen :rolleyes: Vorige keer vroeg ik hun of het erg was dat ik nu al harde buiken heb.. toen zei ze dat zolang het niet in een bepaalde regelmaat kwam en/of ik geen pijn, bloedverlies of andere opvallende symptomen heb, het geen kwaad kon.. Maar ik krijg het nu dus steeds vaker! Gister had ik het bijvoorbeeld de hele dag door! Zelfs toen ik savonds stil in bed lag.. en heel eventjes kreeg ik ook steken toen ik me om wilde draaien.. Ik schijt nu echt 20 kleuren in me broek, dus voor de zekerheid ga ik het gewoon nog een keer vragen! Ik voel de kleine nog wel lekker bewegen, dus op zich gaat het nog wel goed denk.. maar toch.. aekanhrehrns

haha ik zie dat onschuldige kattekopje al uit die wagen kijken :) Maar wel slim dat je er een ballon in ga leggen! Ik zou er niet op komen, maar dan schrikt hij zich natuurlijk zich levenloos haha!

Nou meiden, ik ga even bellen.. Ik laat nog wel weten wat ze zegt..

Verder iedereen trouwens een lekker weekend gehad? Ik wel 8) Ben helemaal in love hahaha. Zowiezo zit ik al op die roze wolk en dan doet Alex ook nog eens zo lief de laatste tijd! Hij heeft zo nu en dan nog wel even een zetje nodig van mij om niet al te sago te worden ofzo hihi, maar hij houdt zich goed!

14. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    Hey meiden

pfff wordt zo gek van de verkoudheid en vooral dat manlief hier in huis aan het verbouwen is lekker dat stof kan er ook nog wel bij.
    deze week is eindelijk alles klaar zelfs de kinderkamer is klaar :D dit omdat straks manlief 2 maand op oefening moet en begin nov terug komt lekker hebben wij weer. verder gaat het met de kleine super vorige week voor de 20 weken echo geweest en meneer of mevrouw wou zich lekker niet bekend maken was echt een dwarsliggertje en een super bewegelijk kindje zei ze nauw idd in me buik worden flink verbouwt want lijkt wel dat hij/ zij aan het voetballen is hihi dus echt een kindje van zijn paps ook erg bewegelijk hihi verder was alles super groeit goed en weegt al iets meer dan 333 gram

heb paar foto's in mijn album gezet hoe onze kinderkamer er uit ziet

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh Aggi, nog steeds verkouden? :( Hopenlijk komt daar nu eindelijk een eind aan meis! Wel leuk dat heel het huisje af komt! Het kamertje ziet er ook echt leuk uit :D

Balen dat je mannetje 2 maanden weg moet!
    En jammer dat je schatje zijn of haar geslacht niet wilde onthullen :( En nu? Krijgen jullie een herkansing of moet je nu wachten tot de bevalling?

Ik moet nu naar de dokter om me urine na te laten kijken en daarna weer gelijk de vk bellen en dan zal ze me vanmiddag meteen even nakijken. Uf.. :(
    En weet je.. ik moest toen ik de telefoon ophing gelijk naar de wc, maar door de spanning doe ik het met me stomme kop gewoon in de wc ipv in een bekertje! Ik zit nu dus heftig te wachten opdat ik nog een keer moet! Ik ga even een broodje eten en als ik dan nog niet moet, dan ga ik gewoon vast in de richting en doe ik het wel bij de dokter op de wc :S Na dat stuk te hebben gelopen zal ik vast wel nog een keer moeten plassen namelijk! Blergh blergh blergh, ik haat het als je niet weet wat er nu scheelt en je maar moet wachten!

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh nou, er zit een of andere bacterie in me urine en ik heb nu een kuur gekregen tegen blaasontsteking. Ze zeiden dat daardoor me baarmoeder waarschijnlijk geprikkeld raakt.. Nu maar afwachten of het werkt! Ik hoop het!
    Voor de zekerheid moet ik van de dokter ook even een kweekje laten maken van mijn urine. Dus morgen maar even langs het ziekenhuis.

Oww echt erg.. Ik ben Dylano zijn knuffel kwijt geraakt op straat! En ik kan hem nergens meer vinden! Straks of morgen maar nog een keer de route af, maar ik ben bang dat hij echt weg is :( Hopenlijk kan hij een beetje slapen zonder zn knuffel... Nu ligt hij in ieder geval te huilen.. blergh..

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hey meiden,

Zijn weer thuis na een weekje Vennenbos...hebben de hele week regen gehad..tot gisteren......maar toen gingen we weer naar huis :(
    Met Meagan is alles goed gegaan tijdens de vakantie, was er een beetje huiverig voor,nieuwe omgeving en dergelijke, maar ze heeft de hele week geen traantje gelaten en zelfs heerlijk geslapen snachts...
    Helaas mocht ze niet zwemmen van het CB..en liever ook niet gewoon in het zwembad voor de chloorlucht...nouja...hebben tussen de buien door lekker gewandeld met haar.
    Ze is zo'n lieffie...krijg nog steeds een brok in mijn keel als ik naar haar kijk...

Maar het is altijd weer lekker om in je eigen bedje teslapen, dus iedereen happy dat we weer thuis zijn.

Zal later weer reageren, ga even die Himalaya aan was goed weg wassen..dus tot laterrrrrrrrrrrr

liefssssss

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey Diaan!

Jammer dat het zo regende meis! Hebben jullie je nog wel kunnen vermaken daar?
    Hoe was het trouwens op het consultatiebureau?
    Was'se!

@Elies, hoe gaat het nu met jou? Je bent nu precies 37 weken he! :D Ooow het wordt spannend meis!

Hey meiden, ik realiseerde me vannacht ineens dat we met dit groepje al weer rond de helft van de zwangerschap zitten! Wat gaat de tijd snel zeg! :D

19. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @ Meetie ja idd op de helf de tijd vliegt

En nee we willen geen herkansing want nu blijft het een verrassing ook al kan ik niet zo goed tegen verrassings is deze stiekum toch wel een beetje zenuw slopent in me agenda de dagen al aan het weg strepen net zo als een kleine kind wat voor een uitzending doet hihi

Nee hoor heerlijk dat hij even weg moet want hij is nu een maand thuis maar door de hormonen en de verkoudheid ga ik me sneller irriteren en omdat ik ook al 9 maand in de ziektewet zit en niet op therapeutische basis aan het werk mag is het ook erg frusterend hier dus zit allemaal even niet mee.hoop dat het snel nov is hihihi

jullie zijn echt toppers

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey hey,

vandaag alweer 37 weekjes, het mag officieel komen hihi.. en het gaat nog steeds prima hoor. Vind het toch wel weer wat hebben dat onverwachte en dat spannende, van wanneer zal hij komen....
    Heb wel veel last van voorweeen, gisternacht dacht ik bijna dat het zover was, had ongipijn dat kwam en ging en een enorme druk van onderen, want normaal heb ik de hele dag last van ongipijn, dus continu!

Consider, oh fijn is dat zeg, dat je je ukkie voelt..
    Super dat je bent geslaagd voor de ringen. Scheelt toch 80 eurries!
    Haha ondeugende poes zeg..
    Minder dat je mannetje weg is, gelukkig niet zo lang!
    Mischien toch de fysio bellen?
    En een trouwjurk gevonden?

Meetie, oh wat geweldig van Dylano! Nu blijven stimuleren hoor!
    Fijn hoor dat Alex zo lief voor je is. Oh minder van die blaasontsteking. hoop dat het door die kuur snel over is..
    Ach nee toch, knuffel kwijt, dat is minder..hoe ging het slapen vannacht?

Busster, een gezellig zondagje geweest dus! Leuk he om allemaal spulletjes te kopen voor de kleine..
    Succes morgen bij de vlos, leuk dat je moeder mee gaat!

Aggi, wat een lief kamertje zeg. jammer dat hij/zij zich niet wilde prijs geven, wilde jullie het weten? Beterschap.

Diaan, weer lekker thuis dus, fijn zeg dat ze het zo goed doet! Jammer van het slecht weer. Nou wasse he. ;)

Deel Deze Pagina