Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Busster, leuk gordijntje! Ik vind het kunnen voor een jongetje en meisje.
    Een meisje hoeft niet persee in het roze.

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Dat bedoel ik een ik ben zelf ook niet zo van het roze moet bij een meisje .

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!

Alex ligt nog even lekker uit te slapen, dus kan ik mooi even weer bij het forum langshoppen!

@Consider, Ohh alles komt al zo dichtbij! Morgen jullie ringen, maandag de echo.. Spannend! Gaat je mannetje mee naar de echo? Volgens mij wel toch?

Hihi zo, ik heb gister ook een slipje gekocht bij de Zeeman, even kijken hoe lang hij het houdt ;)

@Busster, Ah jeetje! Wat een gezeik met dat bedrijf zeg! Gelukkig is het uiteindelijk toch nog goed gekomen, maar ik kan me voorstellen dat je er niet happy van werd :S

Mooi dat je moeder helemaal blij is :D En jullie hebben ong dezelfde kleurencombinatie als wij gaan hebben/nemen haha.. De kinderkamer wordt ook groen/blauw(/wit).. (ik dacht tot nu toe eigenlijk dat het al groen was, maar kwam er dus afgelopen maand achter dat het geel is :confused: :) ) En als dit tweede schatje een meisje wordt dan wordt haar kant groen/roze(/wit) ;) En dat roze is dan meer om haar te onderscheiden van Dylano, zodat ze echt sámen een kamer delen. Anders lijkt het helemaal van 'o we hadden geen plek meer dus wordt ze maar bij Dylano op de kamer gepropt. hihi

@Elies, Bedoel je een soort van aandenken of bedoel je salaris (voor me eerste klant)? Ik krijg wel gewoon betaald.

En omdat ik zwanger ben, wilde de dokter voor de zekerheid mijn urine kweken. Vandaar dat ik ook nog even langs het ziekenhuis moest ;)
    Die medicijnen zijn trouwens echt smerig :S Het zijn harstikke grote pillen. Het heeft zo'n bruistablet-textuur, dus het glijdt niet je keel in en het smelt ter plekke :S Het kost dus onwijs veel moeite om dat ding weg te krijgen.. Je ziet het dus al voor je: Ik kokhalsend boven de wasbak, tranen in me ogen..
    En het blijkt ook nog eens dat ik heel die tabletten niet mag innemen! In de bijsluiter staat dat je het niet moet innemen wanneer je overgevoelig ben tegen die en die peniciline soort.. ik ben dus allergisch tegen peniciline :( Lekker handig van de dokter! Maar tot nu toe gaat het goed, dus ik kan de kuur maar beter afmaken.. Zodra ik koorts of iets krijg ga ik meteen terug!

Oh ik ben precies op tijd klaar met mijn reactie! :D Alex staat net op haha. Tot snel meiden!

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Kom net van de verloskundige, en alles was goed. Ben nog maar 3,5 kg aangekomen. En dat terwijl ik wel wat meer snoep, alles is ook zo lekker.
    Toen ze het hartje ging zoeken, hoorden we de baby steeds schoppen, zo leuk! De baby was heel druk bezig in me buik, duurde dus ook even dat de vk de hartslag had gevonden.
    Mijn rugpijn vond ze wel verontrustend, moet nu dinsdag naar de fysio.

@Meetie,ja als het goed is, is me mannetje maandag vrij dus kunnen we samen naar de echo.
    Hahaha nou mijn slipjes van de zeeman houden het prima ;)
    Owww wat een vieze pillen zeg, kan daar ook niet tegen, moet van zulke dingen ook overgeven. En wat slecht dat de dokter/apotheek daar niet op let.

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh wat leuk dat je kindje zo lekker druk bezig was :D Haha, echt leuk om te horen he!
    En op zich toch goed dat je nog maar 3,5 kilo bent aangekomen ;) Des te minder hoeft er straks ook weer af hihi ;)

En super dat je mannetje maandag gewoon meekan! De onthulling willen jullie natuurlijk wel samen meemaken! :D Ben benieuwd!

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hey meiden,

Ik ben hier in geen eeuwen meer geweest :oops:
    Bin inmiddels bevallen van een hele lieve zoon Damian :D
    Alles gaat goed!
    Ik hoop dat met iedereen hier goed gaat!

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Potverdorrie...grrr net een heel verhaal getikt, reacties op jullie, weg... :(
    Dus morgen poging 2, heb nu ff geen zin meer hihi..

maar het is nog steeds rustig hier, dat wilde ik in ieder geval nog ff kwijt..

Chelleke, alsnog gefelicteerd met je zoon Damian!

Fijne zondag nog meiden..

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank je wel ;)

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi hoi!

Hier even weer een berichie van mij... Elies, nog niks aan 't handje? Met 37.5 beviel ik van Chloé.. Spannend zeg!

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hier ook even weer een berichtje van Mensi.
    Lekker op vakantie geweest, morgen gaat manlief weer aant werk.
    Weer brood smeren, vroeg uit bed.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    We hebben er een nichtje bij! een halfbloedje NL/Ghanees, ze is een schatje.
    Verder niet veel nieuws van deze kant.
    Voor diegene die vakantie heeft; fijne vakantie
    voor diegene die moet werken; fijne werkweek!

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Even snel een berichtje nog, heb vannacht echt een rot nacht gehad, althans doordat ik pijn in me buik had, van die ongi klachten, heb ik weinig tot niet geslapen. Ze kwamen en gingen, ook veel harde buiken erbij en steken onderin, dus wie weet is dit het begin, heb ze nu nog, maar het is nog heel goed te doen... gewoon net of je ongesteld moet worden..

Bo, het zou idd kunnen, ben nu ook 37 en 6 dagen, morgen 38 weken..
    Dan zit ik echt tussen Luke en Alyssa in..

Hou jullie op de hoogte!

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mensi, gefeliciteerd met je nichtje!

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Hallo meiden, we hebben net de 20 weken echo gehad. En jullie hadden ongelijk :)
    We krijgen een meisje
    Ze kon het heel duidelijk zien en twijfelde geen moment, heel duidelijk 3 streepjes :D
    Verder was alles gelukkig goed en ziet het kindje er gezond uit.

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Toppie dat alles goed was!

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Consider, fijn dat alles goed is met de kleine...
    Helaas had ik het fout dus hihi, maar geweldig hoor een meisje...

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Vanmorgen zijn John en ik naar het ziekenhuis geweest voor een 20 weken echo en waar ik aleen beetje bang voor was bleek te gebeuren. Met de baby gaat het goed hoor dat is het niet , die trappelt nog rustig verder in mijn buik maar omdat ik niet echt slank ben had de dokter een beetje moeite om een goede echo te maken ze kon dus niet voldoende zien omdat haar echo apparaat gewoon niet sterk genoeg was. We hebben de baby wel gezien hoor maar het was niet duidelijk genoog voor haar om er een goed oordeel over te geven . Ze kon alleen zien dat ons kleintje geen waterhoofd heeft en ook geen hazenlipje maar of alle orgaantjes goed zijn aangelegd kon ze niet helemaal zeggen . Wel dat onze baby een maagje , slokdarm en blaas heeft omdat de baby gedronken had kon ze die duidelijk zien . Nu moeten we volgende week maandag naar het ziekenhuis in leiden (LUMC) waar ze wel betere apparatuur hebben. Kunnen we mooi nog een keer naar ons kleintje kijken maar ik had het fijn gevonden als we vandaag al meer wisten. Omdat we niet willen weten wat het word heeft de dokter ook niks gezegt maar volgens John word het een jongen. Hij heeft volgens henm duidelijk wat gezien tussen de beentjes hihi. We wahten maar gewoon af.

@ Consider Een meisje wat leuk dat je he hebt kunnen zien.

@ Mensi gefeliciteerd met je nichtje.

@ Eliesja Nog steeds ongipijn ? Of rommeld het nu nog harder?

@ Chelleke Leuk dat je weer eens komt kijken hier en alsnog gefeliciteerd met je zoon.

@ Meetie jeetje wat onhandig van je dokter om medicijnen te geven waar je alergies voor bent. Pas je goed op hoe je je voeld en als je ergens last van krijgt meteen de dokter bellen hoor.

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Busster, toch fijn dat ze op het eerste gezicht konden zien dat alles goed is en toch ook wel leuk dat je je beebje nog een keer mag zien..
    Het houd niet op hier, heb om de 2 minuten harde buiken wat straalt van rug naar onderbuik..ben benieuwd hoor of het door gaat zetten, dit had ik met Alyssa ook wel een dag lichte ongipijn. Soms zit er een bij die wat pijnlijker is, maar nog steeds goed te doen... ;)

Hou jullie op de hoogte..

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedenavond!

Hier gaat het wel ok hoor, voel me niet helemaal tiptop, maar ik heb vanmiddag lekker lang geslapen en voel me nu al een stuk beter! Vanavond gelukkig die laatste pil en dan ben ik klaar met die kuur! :D Morgen ga ik meteen een afspraak maken bij de dokter om te controleren of me urine nu echt schoon is hoor! Ik ben echt een bangerik nu ik zwanger ben ;)

De kleine is de laatste tijd wel rustiger. Komt denk omdat me buik ook rustiger begint te worden omdat de blaasontsteking weg is/gaat. Maar ik kan hem nog wel goed voelen! Je kan dan ook heel me buik te keer zien gaan haha :)

@Elies, wat spannend dat je continu ongipijn hebt! Ik ben zo benieuwd naar wanneer het door zet! Het zal denk niet lang meer duren in ieder geval :D
    Hoe reageren de mannen op dit spannende moment? :D Zitten ze allemaal te zenuwen of hebben ze zoiets van "je roept maar wanneer het begint!"? :)

@Busster, Oh wat jammer dat ze geen goed beeld kon krijgen meis.. Het is natuurlijk fijner om meteen te weten dat alles in orde is. Wel leuk dat jullie nu nog een keer een kijkje mogen nemen!
    En wat spannend dat John iets gezien denkt te hebben!

@Consider, Een meisje wat leuk! ! ! :D Mooi ook dat het zo duidelijk te zien was! En het belangrijkste uiteraard: Wat geweldig dat ze er gezond uit ziet!

@Mensi, Heey meis! Jammer dat je mannetje weer moet werken :( Zeker weer afkicken om zonder hem te zijn..
    Gefeliciteerd met je nichtje! :D

@Chelleke, Nog gefeliciteerd met Damian! :D En wat leuk dat je weer komt mee praten! Ik ken je dan wel niet, maar hoe meer ziel hoe meer vreugd toch ;)
    Jij bent dus ook een militairs vrouw? Heeft je mannetje al vakantie? Nog plannen?

Nou tot snel weer meiden!
    Liefs Meetie

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Meetie, nou hoop dat de bacterie weg is, is gewoon geen pretje blaasontsteking! Leuk he dat je de kleine zo goed voelt..
    Het beschuit met muisjes is al in huis gehaald, heeft me mannetje alvast gehaald haha en de versiering is ook uit de kast gehaald, hij denkt dat het niet lang meer zal duren en heeft er erg zin in, laat maar komen! ;)

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

aah dat is leuk! Dat je mannetje alles al klaarzet bedoel ik! :D Echt schattig! Nu mag het kindje dus écht komen!

Deel Deze Pagina