Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O ik heb mijn buikfoto's in mijn album geplaatst! Ik was toen 18 weken en 6 dagen om precies te zijn ;) Ik zal binnenkort weer nieuwe maken, want ik heb het gevoel dat hij ineens heel hard begint te groeien! (wordt ook wel tijd.. haha :))
    Verder nog EK-foto's van Dylano en foto's dat hij aan het 'chillen' was voor de tv met een bakkie chips :) Hij had het wel naar zijn zin zo te zien!

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Leuke foto's Meetie, herkenbaar zo voor de tv, Steven heeft ook van die houdingen.
    Momenteel staat hij vaak met z'n handjes op z'n rug.
    Heb commetaar gezet onder je buikfoto ;)

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Bedankt voor je 'commentaar' :D En wat grappig dat het zo herkenbaar is voor jou! :D Echt leuk is dat he, die bijdehande houdingen :) Die armpjes over elkaar of op de rug ziet er ook zo schattig uit vind ik! Laatst stond Dylano schuin tegen de muur geleund met 1 hand, zijn voetjes zo gekruisd en in zijn andere hand zijn beker waar hij tegelijkertijd uit dronk haha :) Wat een mannetjes ook.

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

En Elies, hoe is je verjaardag verlopen? :D Volgens mij is het wel droog gebleven he! Hier heb ik in ieder geval geen spatje regen gezien :eek:

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hey hey

@ meetie
    Nee die ambu vluchten zijn niet zo heel vaak, dat valt allemaal reuze mee.
    Harde buiken zijn niet fijn nee, fijn dat het wat minder word.
    Toppie dat je 1e werkdag goed was.
    Leuk stranddagje gehad dus...super :D
    Wat een mooi beschaafd buikje heb je. Had ik ook, alleen op het laatst begon hij goed te groeien hihi

@ Eliesja
    Alsnog gefeliciteerd ;)
    Hoop dat je gisteren een leuke dag hebt gehad.

@ Diaantje,
    wat een scheet! Lieve foto.

@ Consider
    Toppie dat je bent geslaagd voor een jurk!

@ Aggi
    Vervelend zeg wat je hebt :(
    Dat zijn geen fijne dingen nee.
    Ook van elke dag pijn word je niet vrolijk van. (zelf heb ik reuma maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er voort wel gewent aan ben, ook al heb ik ook nog wel van die rotdagen)
    Ik hoop dat je snel een stuk beter voelt en er iets aan hebt!

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

Meetie, ach die Dylano, bang voor zand hihi, komt vast wel goed, mischien voor thuis een zandbakje in de tuin aanschaffen?
    Mooi buikje heb je inmiddels alweer, leuke foto's van Dylano, lekker chille.. ;)
    We hebben zaterdag idd goed weer gehad, we hebben echt geboft!
    En het was gewoon lekker gezellig, mocht alleen maar zitten, dus heb me lekker laten verwennen haha

Chelleke, dank je meis, ja was een leuke dag geweest, niet teveel mensen, gewoon gezellig..

aggi, jee minder van je wiplash..sterkte

Gister met Alyssa in het zwembadje geweest en ze gleed uit, waardoor ze onder water kwam, ik zat zelf op me knieen naast haar, nou ik maakte me daar een beweging, van zit naar opstaan en weer krom om Alyssa te pakken, maar heb daardoor in me buik, bij me banden dus wel iets verrekt, heb echt mega pijn nu daar, als ik zit gaat het goed, maar als ik ga staan en lopen, nou echt pijn zeg..hoop dat dit snel over is, want ik denk dat ik met deze pijn niet eens kan persen...

Verder is het nog steeds rustig, af en toe harde buik..
    Maar het kan ineens gebeuren he, je weet maar nooit!

Zal nog een laatste buikfoto maken, denk morgen dan ben ik rpecies 39 weken..

Moet as woensdag weer naar de vlos..

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hier de buikfoto:

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ben vanmiddag me slijmprop verloren en heb nu inmiddels om de 2 minuten weeen, dus ben benieuwd of het doorzet, heb net de vk gebeld die komt zo ff kijken..

9. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

*breekt in*

Spannend Elies! Succes!
    xxx

*breekt uit*

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    OOOOOO spannend eliesja hoop dat het bij jullie niet zo benauwd is want hier is het niet uit te houden zonder dat je iets doet loopt het zweet al naar beneden en daar zit je niet op te wachten als je moet puffen. wat een super mooie buik heb je trouwens.

Ik ben trouwens vandaag naar het LUMC (leiden) geweest voor een extra echo omdat ze op de echo hier in zoetermeer niet alles duidelijk genoeg hadden kunnen zien. Ook dit keer was het niet helemaal duidelijk al was de kwaliteit van het beeld 10 keer beter. De kleine is gewoon een dwarsligger haha dus de dokter kon het hartje weer niet in beeld krijgen zoals hij het liefst had . Hij weet nu zeker dat de ader en slagader goed op het hartje zijn aangesloten maar kon niet zo goed zien of er een gaatje in het hartje zit. Ik heb besloten om me er maar niet te druk om te maken omdat ze daar tegenwoordig vanalles aan kunnen doen en het eigenlijk niet voorkomt in de famillie. John en ik hebben bijna een uur van de baby kunnen genieten zolang was de dokter er mee bezig en maar duwen op mijn buik om te proberen of de kleine zich wou draaien maar hij/zij draaide alleen nog maar meer de verkeerde kant op . De dokter heeft niet gezegt wat we krijgen maar John en ik dachten alle 2 gezien te hebben dat het een meisje word en dat terwijl John er de vorige keer van overtuigt was dat het een jongen was. We zullen het zien in december spannend!

@ Consider wat fijn dat je een jurk gevonden hebt . Ben benieuwd

@ Meetie wat ontzettend grappig hoe Dylano op de bank louncht haha

@ Diaantje jullie kleine meid is echt een meisje pas maar op voor je het weet staan de mannen voor haar aan de deur .

@ Aggi succes met je therapie

Foto van mijn echo staat in mijn album

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Eliesja, Misschien ben je op dit moment wel aan het bevallen, wat spannend!
    Hoop dat je wel een beetje kunt persen met je ver-rekte banden :( En hopelijk heb je niet teveel last van het weer, het is hier nu nog 27 graden en dat in huis! moet al zweten van drinken pakken, laat staan als je weeën hebt :rolleyes:
    Hopelijk gaat alles goed en kan je snel je mannetje in je armen houden. Ik zal voor je duimen. :thumup:

@Meetie, mooi buikje hoor! Heb nog steeds geen buik foto gemaakt, morgen maar, zal meteen me camera opladen.

@Busster, dus je hebt een kleine dwarsligger in je buik :)
    Maak je inderdaad niet te druk, het zal allemaal wel goedkomen. Dus nu denken jullie een meisje haha, ben benieuwd.

Vandaag hebben we niks bijzonders gedaan, we hebben een klein zwembadje gekocht, en daar heb ik een beetje ingezeten, heerlijk. ben nu lekker verkleurd.
    En we hebben een bbq gekocht, die hebben we net getest :p Morgen gaan we weer bbq-en, we hebben me moeder, broer en opa uitgenodigt.

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

ELIESJAAAA :D :D :D Ooooh wat spannenddd! Wat zegt de verloskundige? Of ben je inmiddels al met spoed naar het ziekenhuis verplaatst?! Oh ik ben echt zo benieuwd naar hoe het nu met je gaat!

Wel vervelend van dat voorvalletje met je meissie.. ik hoop dat je niet al te veel last van je buik hebt met bevallen!

Ik duim voor je meis! Sterkte/succes/plezier.. Geniet er maar van in ieder geval :D Het zal nu in ieder geval zeker niet lang meer duren!

O en heerlijk dat jullie verjaardag geslaagd is ;) En wij hebben trouwens geen tuin hihi (Helaas! :()

@Chelleke, hihi ja opeens gaat het snel he! Dat groeien van de buik. Dat had ik met Dylano ook, maar toch bleef ik een klein buikje houden toen. Ik vermoed dat dat dit keer net zo zal zijn ;) Ik heb foto's vergeleken en ik heb het idee dat ik nu zelfs een kleiner buikje heb dan met Dylano! Maar laat ik maar nergens van uit gaan, misschien schiet ik ineens uit en ben ik plots een tientonner hihi

Vervelend dat je reuma hebt meis. Is het heel erg?

@Busster, Oeeh echt spannend dat jullie allebei een glimps hebben gezien van het geslacht! Vooral omdat het dit keer een meisje lijkt te zijn en vorige keer een jongen... Nog een paar maandjes geduld :p

Wel jammer dat jullie schatje koppig de verkeerde kant draaide zeg.. hopenlijk blijkt er niets te zijn ;)

Hier hadden wij vandaag ook de 20w echo! Oh het was echt geweldig! Ik heb de hele tijd met een lach op die tafel gelegen haha :D En ze bekeek alles echt heel uitgebreid en ons kindje was weer lekker bewegelijk dus dat zag er zo lief uit! Wel lastig soms met bepaalde afwijkingen enzo uitsluiten; zo duurde het bv ook best lang om te zien dat het lipje gesloten is, omdat hij lekker met zn gezicht de andere kant op ging liggen hihi. En als een van de laatste dingen kregen we het geslacht te zien en ze liet ons eerst zelf raden, maar het was echt overduidelijk een jongetje! ! ! ! :D Ze vergat op dat moment er alleen een foto van te maken dus daarna mocht ik opnieuw op de bank voor die foto hihi. Alleen toen ging de kleine er lekker met zn voet tegenaan liggen.. Maar het is toch gelukt :D Hij staat in me album! Je moet wel even ver uitzoomen wil je hem duidelijk zien hoor. Heb hem namelijk net even snel met me telefoon overgefotografeerd.. Ben te ongeduldig om hem nu te scannen hihi

Echt grappig trouwens, je kon allemaal vernix in het water zien dwarrelen! En je kon heel mooi het gezichtje zien enzo.. deze echo was echt veel mooier/uitgebreider dan die van Dylano!

Moet trouwens wel even wennen hoor hihi.. een tweede jongetje. Ik zag altijd voor me dat ik met Alex twee kindjes zou krijgen, jongetje en meisje.. en nu blijkt dit een jongetje te zijn. Heel leuk dat wel :D Maar nu zal ik dus voor een derde willen hahaha.. :)
    Maar ik zal snel de babykamer in orde willen maken en ik zal vast wel een dezer dagen babyjongenspulletjes kopen hihihi wieee ben helemaal in de wolken hahaha

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik breek heel even in :oops:

Eliesssss ! Ik duim voor je ! Misschien ben je al aan het bevallen op DIT moment ... en dat met die hitte zeg :( Veel succes ! Ben zooo benieuwd !

xx Linda

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oja en het was ook zo schattig.. ons jochie ging uitgebreid staan 'gapen' en stak zijn tong uit en ging liggen wijzen hahahaha oooh sorry, ben al helemaal verliefd!

@Busster, Mooie foto heb je gekregen zeg! :D Ik heb alleen een vlugge gare half van voren genomen gezichtsfoto waarop je alleen 1 ooggat zie... :S Nja.. in foto's maken was deze mevrouw niet goed haha, maar ach, we hebben alles op dvd staan ;)
    Jullie ook?

@Consider, Oh ik ben echt benieuwd naar je buikje meis! :D Stop snel die camera maar in de oplader hihi
    En heerlijk hoor een zwembadje :D *kijkt je jaloers aan hihi ;)
    En daarna lekker bbq-en! Morgen weer.. heel veel plezier :D

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ meetie Nee we hebben geen dvd en maar een foto maar ik ben daar al zo blij mee want op de foto die we van de echo uit het ziekenhuis van Zoetermeer hebben kun je alleen iets zien als je er een uitleg van een half uur bij krijgt geloof ik zo donker en slecht. Maar wat leuk een broertje voor Dylano ook al heb je de foto snel even met je telefoon gemaakt het is toch te zien hoor. Vond het ook heel leuk om de kleine te zien bewegen hij/zij was vruchtwater aan het drinken en was met zijn handjes de hele tijd voor zijn/haar gezichtje aan het zwaaien . We konden daarom mooi vingers tellen haha . Ben ook helemaal blij nu maar na een uur bij de dokter op de tafel gelegen te hebben kon ik bijna niet meer opstaan van de pijn in mijn bil . Ik loop er nu nog een beetje moeilijk van . Straks maar vragen of John even wil masseren of zo.

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh wat schattig dat jullie kindje ook zo lekker bezig was :D En dan lekker met die handjes zwaaien zodat je de vingertjes goed zag! Geweldig :D
    En een goeie foto is inderdaad onwijs leuk! Daar kan je ook snel even naar kijken en van genieten :D
    De eerste echofoto's van Dylano staan nu trouwens nog steeds ingelijst op de kast ;)
    Wel jammer dat je bibs nu nog steeds pijn doet haha, laat John daar maar wat aan doen ja ;) hihi Dat zal hij vast niet erg vinden lijkt mij :p

17. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    eliesja spannend meid hoop dat je snel je kleine wonder in je armen hebt want met deze hitte persen pffff sterkte meid je bent een topper

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Elies.. waarom horen we niets meer van je..? Is het dan echt zo ver..? :eek: haha je laat ons wel in spanning hoor!

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jaaaaaa! Is er al een baby Elies? :D :D

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ben ik nog op tijd?...SPANNEND elies..zet m op meis!

moet nog alles terug lezen...weer.....hou het niet meer bij hoor! ;)

kom straks nog wel even checken!

Deel Deze Pagina