Elies we leven allemaal met je mee! Hoop dat je een mooie gezonde jongen in je armen hebt, en anders nog succes met het puffen *p.s. Ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album*
Oh wat een mooie buik hebbie al meis Waar is die foto trouwens genomen? hihi want het lijkt wel of er allemaal geboortekaartjes hangen?
eliesja Mooie buik zeg Suc6 hè, zet m op busster Jammer dat ze weer niet alles heel goed konden zien. Maar we gaan er gewoon vanuit dat vast alles goed is! Mooie echo hoor Meetie Hihi grappig dat je buikje zelfs kleiner is nu, dat hoor je niet vaak bij de volgende. De reuma van mij is best agressief, maar je went er wel aan. Fijn dat je 20 weken echo goed was en dat je er zo van genoten hebt! consider Mooie buik Oooow lees net dat beebje er al is van Eliesja! \/ GEFELICITEERD
JAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD ELIES! ! ! ! ! Wow wat snel ineens! Ging de bevalling goed? En lukte het met deze hitte? Oh wat leuk meis! Geniet maar lekker van jullie schatje/gezinnetje! Heel veel geluk en sterkte met aansterken! Liefs Meetie
GEFELICITEERD ELIESJA Ben heel erg benieuwd hoe alles is gegaan, en hoop dat jij, je gezin en je babyboy het goed maken. Ben ook erg benieuwd naar de foto's Geniet ervan meis, het is je gegund
Eliesja Gefeliciteerd met de geboorte van Danny! Geniet er met z'n alle lekker van Ben benieuwd hoe het ging en hoe je je nu voeld. Pff dames hier was het weer super warm en vandaag hebben john en ik de kamer die we als babykamer willen gaan gebruiken uitgeruimd er stond een hoog bed met daaronder allemaal dozen en die moesten allemaal naar de logeer kamer net als de boekenkast . Was echt een gedoe . Ook stonden er nog spullen die al lang weg mochten dus het ruimd wel op maar met dit weer geen pretje. Ook zijn we alle doe het zelf zaken langs geweest voor een nieuwe douce cabine en een nieuwe wasbak omdat aan het eind van onze vakantie een klusjes man die hier komt plaatsen . De douche bak is al heel lang stuk maar nu krijg ik steeds meer moeite met in bad douchen dus word het tijd dat er iets aan gedaan word en de wasbak die nu op de babykamer hangt is zo ouderwets dat ik daar ook iets leukers voor wil nu krijgt de baby een lekker grote wasbak met laatjes er onder erg makkelijk vind ik zelf . Gelukkig zit er op de spulletjes niet te veel lever tijd zodat we het binnen hebben voordat de klusjesman komt. Morgen gaan we beginnen met het schoonmaken en opknappen van de baby kamer. Was bijna vergeten hoe groot die kamer boven eigenlijk was met al de troep die we erin hadden staan. @ chelleke wat naar dat je reuma hebt. @ consider Lekker buikje heb je al.
Hoi hoi! @ Consider: ik zat net op Elies d'r Hyves te kijken enne zag jou er ook staan.. Volgens mij ken ik jou! Of in ieder geval, heb ik je weleens gezien.. in Delfzijl.. kan dat? Volgens mij samen met Ebo destijds?
Eliesja gefeliciteerd met de kleine knul en geniet er van meid! ik ga vanmiddag lekker op oorlogs pad naar de gemeente woon al 1,5 jaar in hun gemeente en sturen ze de rekening van de gemeente belasting naar mijn ouders die in een andere provincie en gemeente wonen er zo vaak achteraan gebeld en ben er nu zat van
@Consider, Oh wat leuk dat je allemaal zwangerschapskaartjes hebt gekregen zeg! @Busster, Oh jeetje wat een werk voor dit weer! Ik begin niet eens aan stofzuigen haha En handig zo een wasbak met kastje! Ik vind dat altijd wel erg mooi en praktisch! Leuk ook dat het kamertje groter blijkt te zijn dan jullie dachten hihi. Veel succes nog morgen! @Aggi, Hoe is het vanmiddag verlopen? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een postadres te wijzigen :S Zou je denken tenminste.. haha Morgen komt me schoonzusje langs en dan gaan we de echo kijken hihi. Daarna gaan we naar me ouders/oma/zusjes enzo en daar gaan we ook de echo kijken haha! Uf, ik wil eigenlijk zó veel doen he! Maar ik heb echt géén energie door dit weer.. heb het alleen maar warm en benauwd. Voel me net een oud wijf 8-[ Hoe gaat het met jullie? Trekken jullie het nog een beetje in deze warmte? Ben ook echt benieuwd hoe Elies het heeft gedaan Lijkt me geen pretje.. Hopenlijk hadden ze goede airco! Nou, ik ga maar even die berg was opvouwen :S Tot snel weer!
hey meiden, Nou daar ben ik ff hoor...nog bedankt voor het medeleven en natuurlijk de felicitaties... Danny Diego Bastiaan is 29 juli om 0.35 geboren. Hij woog (niet schrikken hoor) 4520gram.. Echt een flinkerdje..hihi En de bevalling was zeer heftig.. Heb de weeen tot 7 cm, bijna cadeau gekregen, maar vanaf de 7 cm, was een hel...ben uiteindelijk op handen en knieen bevallen...heel heftig.. Danny zat namelijk met zijn schoudertje vast achter mijn schaambot en is er uiteindelijk uitgetrokken, omdat hij er zo snel mogelijk uit moest en dat moment toen hij er eindelijk uit was, was natuurlijk zenuwslopend, een levenloos kind en gelukkig na aantal handelingen en toediening van zuurstof kwam er een kreetje, sjezus wat een opluchting was dat zeg.. Hij moest wel die nacht naar het ziekenhuis, ik ben niet meegegaan, maar papa wel. Hij moest blijven en ik ben die middag naar het ziekenhuis gegaan en ben sinds vanmorgen weer thuis en Danny mocht ook weer mee, hij heeft er alleen een gebroken sleutelbeen aan overgehouden, verder goed gezond.. Helaas geen mooie bevalling, maar ben zo blij dat het nu verder goed is.. Heb nog niet zoveel rust gehad, dus ga me rust de komende dagen goed benutten.. Foto's volgens deze week.. Spreek jullie gauw weer meiden.. liefs elies [/b]
@Eliesja, jeetje wat een zware bevalling, en wat beangstigend zeg En dan moest de kleine ook nog naar het ziekenhuis. En zo'n gebroken sleutelbeen, heelt dan vanzelf weer? Gelukkig is alles wel goedgekomen, maar dit is toch geen bevalling waar je op hoopt. Mooie naam, past wel bij de andere kids. Hoe is het nu met jou meid? Genoeg rust nemen, en laat je verwennen hoor, dat heb je wel verdiend naar zo'n zware bevalling! @Busster, wat leuk dat jullie bezig zijn met de babykamer, voor wat voor kleurtjes gaan jullie? Wij zijn ook al druk bezig, 1 wand in de babykamer was grijs, en die hebben we alvast gewit. Aankomende week gaan we de muren licht roze met donker roze maken.Hopelijk staat jullie nieuwe douchecabine er snel, zodat je weer op je gemak kunt douchen. @Bo, Ken jij Ebo? zooo de wereld is echt klein Inderdaad het kan heel goed dat je hem een keer met mij hebt gezien, hij is een vriend van me. Ik woonde me hele leven in Delfzijl en nu sinds 1 jaar in Appingedam. Dus kan heel goed dat je me daar hebt gezien. Maar waar woon jij dan? En kan me het ook niet echt herinneren. @Aggi, jeetje dat meen je niet, wat een gedoe. Laat je niet met een kluitje in het riet sturen, en voet bij stuk houden hoor. @Meetie, lekker de echo bekeken? Kan me voorstellen dat je geen energie hebt met dit weer. s'Ochtends heb ik nog wel puf, maar s'middags en s'avonds vind ik het ook te warm om intensieve dingen te doen. Ik heb vanmiddag lekker in ons pierebadje gezeten, en ben heerlijk verkleurd En vanavond hebben we gebbqt met mijn moeder, broer + vriendin en opa. Het was heerlijk, nu lekker uitbuiken op de bank
Jeetje Eliesja wat vreselijk wat zul je geschrokken zijn. Nou gelukkig is alles nu goed, arme knul hij heeft ook hard gewerkt! Groetjes en liefs en een kusje voor jullie allebei. Weltrusten.
Oh jeetje Elies, wat een toestand! Gelukkig liep het begin in ieder geval vlot.. en is het uiteindelijk met jullie beiden ook goed gekomen! ! Het zal wel schrikken en stressen zijn geweest. Wel zielig dat Danny een gebroken sleutelbeen er aan heeft overgehouden, maar ja, liever dat dan een ander afloop! *big hug* Ga eerst maar lekker rusten hoor! Foto's enzo komen nog wel @consider, Mooi dat het een leuk daggie was En je hebt nog een kleurtje gekregen ook! Dat badje is blijkbaar wel een succes he!