Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Busster, ja hier staan wel een aantal knuffels in Dylano zijn kamer. Maar hij vind dat zelf ook leuk en is helemaal weg van dieren hihi. Ik zal straks ook vast wel iets van een dierenplaatje op de muur of gordijn zetten. Dan wel een aap of een hond ofzo..

En wat spannend voor je zusje dat haar lover overkomt! :D Ze zal nu wel helemaal in de wolken zijn, of niet dan! Blijkbaar is het wel heel serieus. Leuk hoor, binnenkort dus een bruiloft hihi ;)

@Diaan, Alex heeft inderdaad best pijn :( Vind het wel zielig voor hem. Maar hij baalt er zelf 20x erger van, omdat hij mij nu dingen moet laten doen enzo hihi.

En jullie staan dus ook op de foto! :D Haha ben benieuwd hoeveel je er uiteindelijk neemt :p
    Best lastig ja om met de kinderwagen door die drukte te moeten.. Gelukkig went het wel, maar ik kan me voorstellen dat jij je er nu niet fijn bij voelde!

En wat schattig dat je meissie zo een pret had vannacht! :) Hoop wel dat ze dat niet te vaak doet hihi

En lukte het sporten?

Zo, hier heb ik de schuurmachine van me ouders geleend! Straks of morgen dus lekker schuren 8)
    Alex is nu weer naar de voetbal. Hij was zn portemonee daar vergeten en hij wilt gelijk even mee hardlopen enzo. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ik hoop niet dat hij zich opnieuw openhaalt, het is nu voor het grootste deel opgedroogd! Maar als het hem lukt, dan kan hij (vind ik :p) morgen ook zijn paspoort halen! hihi

Nou, ik ga nog even de was doen!
    Tot snel weer!

2. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    Hey lieverds

pfff met veel strijd is het eindelijk met de gemeente gelukt mogen we hopen maar dat zien we straks snel genoeg als de volgende rekening binnen moet komen. zo tis hier even wennen jo is weer aan het werk en is straks de komende twee maand veel op oefening pfffffffffff lekker hoor maar denk maar zo dan vliegt de tijd wel en is de kleine er sneller hihihi

3. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ aggi 2 maanden veel oefening is niet niks . Gelukkig heeft John daar niet zo'n last van die gaat bijna nooit zelf op oefening mar komt alleen met zijn baas (de generaal) kijken hoe de oefeningen verlopen en gaat daarna weer lekker naar de kazerne terug. Moet wel lachen want binnen kort moet hij een weekje echt zelf op oefening maar dat vind hij echt helemaal niks . Ik zeg altijd dat John een nep miliatair is die alleen in dat groene pak loopt omdat het erbij hoord maar dat hij nog niet eens weet hoe zijn wapen in en uitelkaar moet. Beetje overdreven natuurlijk maar hij hoeft niet al te veel militaire dingen te doen in zijn functie hij zou net zo goed in een net pak in zijn Audi met de generaal kunnen rijden.

@ Meetie Ja knuffels ok maar winnie the pooh vind ik gewoon te zoet allemaal. Ik heb ook wat knuffels voor straks op de babykamer. gewoon wat olifanten ( 3 dezelfde in verschillende grote)

Nou hij is er hoor de Lover van mijn zusje . Ze was helemaal zenuwachtig en zat de hele weg naar schiphol te lachen in de auto . Nou ja het leek meer gieberen zoals een puber doet . Op shiphol stond ze helemaal et haar hoofd tegen het glas gedrukt om te zien of hij al naar de band liep om zijn koffer te pakken . Nou Nadat hij langs de paspoort controle was ben ik dus maar bij de deuren gaan staan waar iedereen uitkomt en dat was maar goed ook want terwijl zij nog met haar hoofd tegen het glas stond kwam hij al naar buiten dus nog voor dat ze hem welkom kon heten had ik dat al gedaan. Hij vroeg zich meteen af waar mijn zusje was maar toen ik hem dat uitlegde moest hij erg lachen en vond het meteen een aktie voor haar. Dus toen ik haar riep en naast me wees trok ze een sprintje dat op de olympische spelen niet zou mis staan en natuurlijk dikke tranen terwijl ze ook omzichzelf kon lachen omdat ze zo stom was nog bij het glas te staan ipv bij de deuren. Nou Ja eind goed al goed . John en ik hebben ze even naar tilburg gebracht zodat ze lekker met zijn 2tjes achter in de auto naast elkaar konden zitten.

O dames ik heb van mijn vader gisteren een digitale camera gehad van sony echt een hele dure spiegelreflex camera zodat ik de kleine straks goed op de foto kan zetten ben er echt super blij mee.

Vandaag ga ik naar mijn schoonmoeder daar heb ik eigenlijk geen zin in maar ja het moet ook zo af en toe gebeuren en ze wil on seen kado geven voor de baby dus vooruit maar weer het is voor haar ook haar eerste kleinkind dus moeten we haar ook een beetje erbij betrekken .

4. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hallo allemaal.

hier ook een vrouwtje van een militair.

mijn mannetje is majoor. en doet nu opleiding tot luitenant.
    hij is ook schiet instructeur.
    hij zit al 12 jaar bij defensie.
    hij is gelegerd in assen.

hij is net december weer terug gekomen van uitzending.
    hopelijk hoeft hij nu niet zo vaak meer op uitzending.

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedenavond :)

@Aggi, Mooi dat het eindelijk lijkt te zijn gelukt zeg! Nu maar afwachten of het daadwerkelijk goed is gegaan hihi
    En twee maanden oefening, jeetje dat is inderdaad niet niets.
    Gelukkig heeft Alex de komende periode ook weinig oefeningen. Zijn groep is zich aan het voorbereiden op de uitzending en aangezien Alex niet mee gaat is hij eerder een last dan gewenst tijdens die oefeningen :p

@Busster, hihi dat 'nep'militaire gedoe heeft wel zn voordelen he ;) Wel droog dat hij nu tegen een weekje oefening opkijkt hihi

Hihi ik snap wel wat je bedoelt met die poohbeergedoe..

En wat een onthaal van je zusje! :) En wat leuk dat ze allebei zo gelukkig waren elkaar weer te zien! Kon je het zelf nog droog houden? hihi ;)

Wat een kado trouwens zeg! Wel onwijs lief hoor. Geniet maar van je camera! Ik weet zeker dat je hem heel vaak ga gebruiken! :D

Succes bij je schoonmoeder! Het hoort er jammergenoeg bij he :p hihi

@Lovelyengeltje, WELKOM MEIS :D al 12 jaar bij defensie, toe maar. Hoe lang kennen jullie elkaar?
    Fijn dat je mannetje weer terug is en hopenlijk mag hij nu lekker lang van zijn vrouwtje en aankomend kindje genieten! Gefeliciteerd met je zwangerschap meis! Geniet er maar van! Al zwangerschapskwaaltjes?

6. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @ lovelyengeltje gezellig mijn mannetje zit ook in assen misschien kennen ze elkaar dat zal wel heel toevallig zijn.

maar idd ene kant zie ik er tegen op maar andere kant acht zo vliegt de tijd wel en eind okt hoeft jo niet meer op oefening omdat het dan zo in de buurt van de uitgerekende datum is dus mag hij op de karzerne blijven das idd lekker.

zo wat voel ik me down vandaag zeg ga even klagen zo voel het. vandaag naar de arbodienst geweest hopen dat ik zo snel mogelijk op therapeutische basis aan het werk kan maar wat krijg je te horen sorry je moet echt wachten ik kan niks doen. wordt toch zo boos he en kom je thuis krijg je de medeling dat wij jo zijn verjaardag mara aan moeten passen aan zijn broers en zussen dan viel echt helemaal verkeerd zit hier gewoon een potje te janken wordt er niet goed van.

7. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Haha ik ben toch blij dat ik me er toe heb kunnen zetten bij mijn schoonmoeder langs te gaan want ze heeft veel geld aan de baby uitgegeven vandaag. We hadden met haar afgesproken om naar een babyzaak te gaan en ze wou alles wel voor me kopen . Nou vind ik dat niet erg maar vind het dan ook weer niet kunnen om alles maar te nemen. Ik heb nu een triptrap stoeltje gehad en daar ben ik dus heel blij mee omdat je kindje daar echt heel lang plezier van heeft . Ook heeft ze een badjasje een winterpakje(lekker warme gevoerde stof) en een knuffel en bijtring gekocht voor de kleine en zelfs nog zo'n dure draagdoek van lodger. Lief he.

@ Lovelyengeltje Welkom hier, maar eh snap het even niet je vriend is majoor en leert voor luitenant ?!? Bedoel je niet dat hij sergant majoor is want de rang Majoor is hoger dan luitenant. Gelukkig is hij nu al weer een tijdje terug van uitzending en ik hoop voor jullie dat hij voorlopig niet weg hoeft nu je zwanger bent.

@ Aggi kan me voorstellen dat je jezelf een beetje down voeld als je dat bij de arbo te horen krijgt , en uh klagen mag hier altijd daar zijn we ook voor natuurlijk gelukkig kan je hier alles kwijd. En dan nog dat gedoe met de verjaardag van Jo hoop dat je het toch zo kan doen als jullie willen en niet zo als de broers en zussen willen.

@ Meetie ja stom he dat hij opkijkt tegen en weekje in het bos oefenen . Dat had hij al toen ik nog in dienst zat hoor moet er altijd om lachen en dat zelfs na 13 jaar landmacht haha.

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Busster, hihi je mannetje wordt gewoon verwend op zn werk :p

En wat heb je leuke spulletjes gekregen! Vooral ook omdat ze zo bruikbaar zijn! Toch wel lief van je schoonmoeder, ze bedoelt het goed. Is ze verder zo een irritant mens eigenlijk? hihi sorry dat ik er naar vraag.
    Oh ik zie dat die lodgerdoeken van fleece zijn, heerlijk voor je kleintje! :D Vooral omdat het straks hartje winter is!

@Aggi, Oh wel lekker dat hij vanaf eind oktober op de kazerne mag blijven!
    En klaag maar een eind weg hoor ;) Ik kan me voorstellen dat jij je even rot voelt. Wat een gedoe met je werk steeds.. Waarom moet je persee wachten trouwens? Ik vind het juist zo goed van je dat je graag aan de slag gaat!

Ik ook even klagen hoor..
    Alex heeft weer een kutstreek geflikt hoor... ik baal echt.. We gaan niet op vakantie. Alex heeft in zn eentje besloten dat we niet gaan zonder dat mij ook te laten weten. Zei hij tegen mij dat hij echt wel wilde en dat hij maandag zn paspoort zou gaan halen en dat we dan meteen konden boeken enzo. Nou ok, maandag werd dinsdag omdat hij dus zich openhaalde met voetbal. Maar nu heeft hij me dinsdag gewoon laten zitten he! Hij bleef gewoon tot een uurtje weet ik het liggen.. Gewoon de laatste dag! Ik was zo enthousiast dat het nu dan eindelijk ging gebeuren! Ik keek er zó naar uit! We hoefden alleen zijn paspoort te halen en tickets aan te vragen en dan konden we vertrekken! En als ik er nu naar vraag waarom we eigenlijk niet gaan, krijg ik alleen maar vaag gelul van "ik wil wel maar we gaan niet" en als ik dan vraag waarom niet zegt hij "weet ik niet"........ :| Ik snap er echt geen kut van..
    En nu wilt hij dan volgende week alsnog Dylano naar me ouders brengen zodat wij samen leuke dingen kunnen gaan doen. Nou ik heb hem gezegd dat als hij dat echt wilt, dat hij dat dan maar allemaal zelf regelt. Ik weet anders al helemaal hoe het dan gaat. Dan ga ik er weer moeite voor doen, ga ik van alles regelen zodat wij lekker samen kunnen zijn. En puntje bij paaltje wilt Alex niets doen en dan zit ik hier thuis in me eentje zónder Dylano! Nou dat wil ik dus echt niet he. Hij zoekt het maar uit. Hij heeft me nu echt zo zwaar teleurgesteld. Hij mag er best wel wat moeite voor doen om het 'goed' te maken.. En dat bedoel ik niet als straf, maar ik kan hem dit gewoon niet 123 vergeven.. Hij zit nu zeker al 2,5 jaar in een depressieve mood.. doet niets anders dan mij uitschelden, kleineren, teleurstellen, etc.. Desondanks toon ik zó veel begrip voor hem, probeer alles in me eigen leven én zijn leven draaiende te houden. Ik stop zoveel energie in hem/ons om het voor hem zo gemakkelijk mogelijk te maken, om het beste uit alles te halen.. en dan kiest hij er gewoon expres voor om mij nogmaals zo teleur te stellen.. Want het enige wat hij hoefde te doen was zijn paspoort halen! Hoeveel moeite is dat?!
    Uf ik snap er echt niets van! Het ergste vind ik gewoon dat hij niet eerlijk is. Al had hij gewoon tegen mij gezegd dat hij om die of die reden niet wilde.. dan wist ik dat en hoefde ik mij niet onnodig op te verheugen! En hij wist dat hij mij hier zwaar mee teleur zou stellen. En dat hij dat dan bewust doe, zonder reden..
    Rare is ook dat hij zei dat hij zelf wel weg wilde.. waarom zitten we nu niet in de zon dan?!
    argh.. kan zo wel doorgaan.

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie He wat een K*T streek van ALex om dan niet even zijn paspoort te halen zodat jullie weg kunnen , Vooral ook omdat hij eerst zelf zei graag weg te willen. Nou ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor als hij met jou leuke dingen wil gaan doen volgende week moet hij maar iets voor dylano regelen want het moet niet altijd van jou kant moeten komen.

Waarom k trouwens niet zo graag naar mijn schoonmoeder ga is omdat ze niet helemaal normaal is , daar kan ze niet zo heel veel aan doen want ze heeft toen ze een jaar of 12 was een ernstig verkeersongeluk gehad ze is toen minstens 50 meter achter een vrachtwagen aan getrokken met haar fiets en heeft daarna weken in coma gelegen , toen ze daar uitkwam was ze niet meer de oude en heeft ze latijd een beetje een tik over gehouden. Eigenlijk had die vrouw beter geen kinderen kunnen krijgen want ze is heel chaoties en kan eigenlijk niet goed voor zichzelf zorgen maar ja John en zijn zus zijn er toch gekomen. Ze heeft eigenlijk overal moeite mee lopen kan ze niet langer dan 10 minuten ze is heel druk en praat heel veel en heel snel maar heel onsamenhangend dus is moeilijk te volgen ze kan eigenlijk niet koken want alles mislukt , ze drinkt regelmatig een glaasje te veel wat alle symtomen nog versterkt ook kijkt ze niet naar houdbaarheids datums van eten en drinken ze drinkt gerust melk die al een week over de datum is en je kan haar niet wijs maken dat dat niet goed voor haar is. en zo kan ik nog wel een half uur dor gaan met dingen die me aan haar irriteren. Haar dochter is bijvoorbeeld ongveer 16 jaar geleden weg gelopen van thuis en ze schijnd maar niet te begrijpen dat dat ook door haar komt en dat haar dochter geen contact meer met haar wil , ze heeft namnelijk 10 jaar terug een brief gehad waarin staat dat haar dochter mischien ooit nog wel eens terug komt als ze daar aan toe is. Nou heeft John het ook aan zijn zus gevraagt ( hij heeft haar ook een vrief ghestuuurd een paar maanden terug omdat hij haar ook nooit meer ziet en hij haar wou laten weten dat we een kleine krijgen) en nu heeft ze gezegt dat ze geen contact meer wil maar dt kun je niet aan zijn moeders verstand brengen . Ze heeft het ook nog steeds over haar dochter alsof ze haar gister nog gezien heeft en alsof ik haar ook ken . Kan daar maar moeilijk mee omgaan. Pff wat een vrhaal snap je het nog?

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie als je op mijn site kijkt dan kun je zien wat ik allemaal gekregen heb sinds ik weet dat ik zwanger ben . Hou op de site alles bij voor iedereen die het maar lezen wil. Vooral mijn zusje en moeder kijken regelmatig om te zien waar ik nu weer mee bezig ben , erg handig omdat ik mijn zusjes niet zo vaak zie aangezien ze ook werken en niet om de hoek wonen Gewoon even op mijn banner kliken dan kom je vanzelf op de site geloof ik .

Ik ga trouwens morgen naar de efteling met John en een excollega en haar vriendin hoop dat het minder regent als vandaag maar ben bang van niet.

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Aggi, fijn dat het (hopelijk) is gelukt met de gemeente. Hoe is het verder met je, hou je het een beetje vol? 2 maanden oefening....moet er niet aan denken. Mijn vriend gaat in oktober voor 10 dagen naar Amerika, vind dat al moeilijk.

@Lovelyengeltje, welkom hier!
    Hopelijk hoef je mannetje niet op oefening terwijl je zwanger bent. trouwens...gefeliciteerd met je zwangerschap!

@busster, zooo een spiegelreflex camera...die wil ik ook wel! Leuk voor je zusje dat haar lover hier is.
    Jeeeetje leuk zulke cadeau's. Wij hebben nog niks van mijn schoonouders gehad. Van mijn moeder krijgen we de helft van de babykamer, en van mijn opa hebben we een maxicosi gekregen. Maar van mijn vriend zijn kant nog niks, had een beetje gehoopt op een box
    Het komt misschien omdat ze op 3 uur rijden wonen en we ze bijna niet zien. Ze vinden het verder wel heel leuk dat we een kindje krijgen.
    Toch wel een vreemd mens je schoonmoeder, ik denk dat jullie kindje daar niet snel een dagje zal logeren ;)
    Veel plezier in de efteling, ik was daar een maand geleden, maar mocht helaas niet in de leuke attracties.

@Meetie, jeetje ik kan me voorstellen dat je echt ontzettend teleurgesteld bent! En kwaad!
    Regel je alles en dan gaat het niet door omdat......tja waarom eigenlijk? omdat meneer wel wil, maar niet kan? Wat houd hem tegen? Ik zou hier ook helemaal gek van worden. Vind het heel knap dat je dit zolang volhoudt hoor, misschien was ik er allang vandoor gegaan. Nou ja dat zeg ik wel zo makkelijk, maar als je van elkaar houdt dat is dat toch anders.
    Het lijkt wel alsof, elke keer dat het weer een beetje lekker gaat tussen jullie.....hij weer raar begint te doen. Voel met je mee hoor meid!
    Heeft hij hiervoor trouwens ook proffesionele hulp? (kan ik me niet meer herinneren)

Ik ben gisteren naar de fysio geweest, en heb geen bekkeninstabiliteit. Maar mijn bekken zaten wel helemaal vast, die zijn dus gekraakt. Heb er wel nog steeds pijn van. Morgen moet ik weer heen en krijg ik wat tips en oefeningen. Verder hebben wel alweeeeeer dingen voor de baby gekocht, een deken, matras, lakentjes, babybadje, badcape en lampen voor in het kamertje. Nu hoeven we niet zoveel meer te hebben, een paar kleine dingetjes. En 1 grote, een box. Had gehoopt dat we die misschien van me schoonouders zouden krijgen, maar die hebben nog niet voorgesteld iets voor ons te kopen.
    Verder hebben we gisteren samen de koelkast, wc, badkamer en alle ramen buiten gewassen. Wat zijn we burgerlijk hé. Gelukkig heeft me vriend geen problemen met het huishouden.

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Consider Je hebt helemaal gelijk de kleine zal denk ik nooit bij mijn schoonmoeder logeren , ik laat haar/hem daar denk ik nog geen 5 minuten alleen. Vind het wel vervelend want je gunt je kind toch een leuke oma , gelukkig zijn mijn ouders wel "normaal" ze zijn gescheiden maar dat is geen probleem. Ben wel blij dat ik al die kado's gekregen heb . Zowel van mijn moeder die onze kinderwagen en de wieg heeft betaald en nog een hele berg kleine spulletjes waar ze iedere keer als ze hier is mee aan komt zetten als de camera van mijn vader en de spullen die we van mijn schoonmoeder hebben gekregen kunnen we goed gebruiken. Wij moeten nu ook niet meer zo heel veel denk ik, we hebben al een box dat is een van de dingen die John en ik als eerste gekocht hebben samen. Zou leuk zijn als je die van je schoonoudes krijgt inderdaad. We moeten nu eignlijk nog alleen maar kleine dingetjes en de verzorgingsprodukten zoals zalfjes , billendoekjes luiers zeep enz. Maar die koop ik pas als de babykamer staat . Die komt pas eind september maar goed dan is er nog tijd zat. Het is niet zo dat we het zonder al deze kado's niet gered hadden maar het is wel super makkelijk.

O ja de efteling , daar gaan we nu dus heen omdat ik vorig jaar met mijn vriendin had afgesproken naar sixflags te gaan omdat we alle 2 wel van achtbanen enzo houden en onze partners niet maar toen wist iknog niet dat ik zwanger zou zijn . Nu mag ik daar dus niet in en omdat er in de efteling ook heel veel dingen zijn waar je wel in mag gaan we daar heen. Ik ben er pas nog geweest met de touringcar maar mijn vriend en mijn vriendin en haar vriendin zijn er al een hele tijd niet meer geweest dus word vast weer leuk. Nadat we in de efteling zijn geweest brengt John me naar mijn zusje in Tilburg en daar ga ik morgen nog lekker mee shoppen dus heb het nog druk. Hij zelf gaat naar huis om mijn moeder te helpen met de babykamer lief he.

Voor alle dames als ik jullie niet meer spreek alvast een heel fijn weekend!

13. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @ meetie zullen we alex en jo op een onbewoond eiland zetten hihihi o wat is dat een kut streek idd, zo ook zo 1 van jo kunnen zijn volgens mij zijn alle militiaren gevoelloos, hebben geen emotischie temiste die kunnen ze heel goed uit schakelen hihihi maar als ze slapen zijn ze pas lief hihihi.

haha lang leven de hormonen.

wil jullie wel even vertellen dat jullie schatten zijn tis hier idd even een piep periode temiste zo voelt het want echt alles kwam tegelijk of komt nog steeds.

en meetie ik mag niet aan het werk omdat de verbouwing van onze kantoor nog niet klaar is duurt al 2,5 jaar en ik op de andere afdeling niet mag werken omdat de collega;s dat niet willen omdat het onrustig voor de clienten zou zijn.terwijl ze wel zitten ze zeuren dat ze geen extra dingen kunnen doen met ze, dus aangeboden dat ik dat wil doen is het ook weer niet goed mijn baas luisterd alleen naar hun en niet naar iemand die dol graag weer aan het werk wil.

14. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    wij hebben nog nie zoveel voor de baby.

alleen een maxicosi( gekregen van mn schoonzus)
    een commode en ledikantje waar ik vroeger zelf in heb gelegen.
    of mn vader maakt zelf een ander ledikantje en commode.
    dat mogen we zelf weten.
    meer hebben we nog niet.

heb een hele mooie kinderwagen gezien.
    de urban jungle 2009.
    en daar ben ik helemaal verliefd op.
    er is 1 maar.... hij kost bijna 800 euro.

maar aan de andere kant.
    we hebben de maxicosi, commode en ledikantje gekregen.
    dus dat scheelt weer geld.

ik baal wel dat ik nog niet meer spullen kan kopen.
    want we zitten met een probleem.
    ik woon nu samen met mn vriend bij iemand anders in.
    want mn vriend zn ex woont nog in zn oude huis.
    en die gaat er binnenkort uit.
    maar dan moet dat huis eerst verkocht worden.
    en dan kunnen we een ander huis gaan kopen.
    we wonen nu in gelderland.
    maar we willen graag naar friesland.
    want al mijn familie woont in friesland.

maar hij twijfelt tussen kopen en huren.
    dus ik zei al.
    als je huurt hebben we nooit op tijd een huis.
    de wachtrij voor huren is sowieso wel een jaar.
    dus we zullen zien hoe het gaat.
    en hij wil graag trouwen voordat de baby er is.
    dus dat hebben we er ook nog bij.
    maar we zullen zien hoe alles loopt.

sorry voor het lange verhaal.
    liefs mij

15. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    Hey lovely

dat is idd een rot periode voor je hier in het noorden staan veel wonings te koop temiste in onze buurt en tis niet zo ver van assen af en ook nog gekoop voor starters laten we daar maar op houden. hopen dat jullie de oude woninge snel kunnen verkomen en weer stappen verder kunnen zetten.

16. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @ aggi

ja ik hoop het ook ja
    als hij zn huis in de verkoop zet hoeft hij er niks meer voor te doen.
    dat word dan allemaal geregeld.
    waar in het noorden woon je dan.
    friesland of groningen.
    en we hebben al wat leuke huisjes gezien.
    alleen mn vriend wil meteen een perfect huis hebben.
    zodat we niet weer hoeven te verhuizen.
    we willen sowieso vrijstaand of 2 onder 1 kap huis.
    met tuin.
    dus best veel eisen.

maar ja hopelijk lukt het allemaal.

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Busster, O ik kan me voorstellen dat je aan je schoonmoeder ergert hoor, ondanks dat het eigenlijk wel sneu voor haar is. Het hoeft dan niet eens persoonlijk te zijn, maar het is gewoon frustrerend he.
    Heeft je schoonzus ook het contact verbroken met John dan eigenlijk?

Nja ik vind het ook lullig dat Alex niet eerlijk tegen mij zei dat hij niet wilde ofzo.. ipv mij in de wolken te zweven en ondertussen zelf besluiten mij te laten zitten.

En wat bedoel je precies met je site? Je hebt geen sitebanner hier op het forum.. Of bedoel je gewoon je hyves?

Veel plezier vandaag in de efteling! Ik hoop dat het lekker weer blijft meis!
    En shopse! Lief dat je mannetje met je moeder aan de kamer gaan klussen!

Over die boxen.. ik heb trouwens hier ook een box staan. Ik kreeg hem van de buren, toen ik zwanger was van Dylano. Hij staat nog steeds in de kamer maar ik heb hem nooit echt gebruikt :rolleyes: Toen hij klein was lag hij meestal in de karbak of wieg.. en daarna wilde Dylano lekker bewegen enzo en was de box dus te klein kwa ruimte.. Hij heeft dan ook altijd op de grond gespeeld.

@Consider, Nja, het scheelt dat we zo veel van elkaar houden, dan heb je meer voor elkaar over. Maar ik moet wel toegeven dat ik er ook wel regelmatig over nadenk of ik dit wel wil. Nu ook, nu Dylano groter wordt en we een tweede krijgen. Wil ik hun laten opgroeien met zo een vader?

Het is inderdaad extra balen omdat het juist zo lekker ging! En dan krijg je weer dit.. Al moet ik wel zeggen dat hij zich toch best goed staande houdt. Hij blijft aardig tegen mij, ookal strompel ik als een sip lijk door het huis.

Alex heeft trouwens geen proffesionele hulp. Ik had hem die keus wel gegeven 'of hij krijgt hulp of wij gaan er nu samen echt keihard aan werken'.. en hij koos (uiteraard) voor dat laatste. En aangezien de situatie sindsdien dus ook aanzienlijk is verbeterd, doen we het voorlopig zo. Zelf zoek/krijg ik wel steeds hulp, zodat ik er zo goed mogelijk voor hem kan zijn en om mijzelf staande te houden. Ik ben nu doorverwezen naar Parnassia. Een psychische instelling ofzo. Daar hebben ze een speciale afdeling voor betrokkenen van mensen met depressieve gevoelens. Ben benieuwd!

Mooi dat je geen bekkeninstabiliteit heb! Hopenlijk helpt dat kraken en krijg je nuttige tips en oefeningen vandaag!
    Leuk dat jullie weer zijn wezen shoppen voor de kleine! Voelt fijn he :p

Lekker trouwens dat je mannetje het huishouden niet erg vind!

@Aggi, Hihi dat is nog eens een goed plan :p
    En je hebt gelijk hoor. Alex zegt het wel eens als grap.. als je bv je gestoten hebt ofzo "ah joh is gewoon een emotie, emoties moet je uitschakelen" Maar volgens mij zijn ze wel getraind om dat ook echt te kunnen doen hoor! Hij is er wel een pro in..

En je kan hier altijd terecht hoor! ;) Ik heb vaak wel het gevoel dat ik jullie lastig val met mijn gejammer, maar het lucht telkens toch enorm op om het even kwijt te zijn!
    Nog even doorbijten meis, na regen komt zonneschijn he ;)

En wat een gedoe zeg met je werk/baas. Wordt je het niet een beetje zat? Wat doe je eigenlijk ook al weer precies voor werk?

Nou, hier heeft Alex voorgesteld om vandaag verf te halen voor Dylano zn kamer. Even kijken of we dat daadwerkelijk gaan doen..

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Lovely, Oh wat leuk een ledikantje van jezelf!
    Balen dat het oude huis nog verkocht moet worden. Hopenlijk wilt het een beetje vlotten en hebben jullie snel een eigen plekkie!
    Hoe lang kennen jij en je vriend elkaar?

In het noorden zie ik inderdaad regelmatig mooie huizen te koop en nog goedkoop ook! Ik woon in Den Haag in een 3kamerapartement in de goedkoopste 'normale' wijk van Den Haag. (en dan is onze woning zelfs nog te mooi voor het geld hoor). Voor de prijs van ons huis kunnen we in het noorden zeker een mooi eengezinswoning met gigantische tuin krijgen! En als we even zoeken zeker een 2onder1kap-woning.
    Moet lukken ;)

Fijn weekend trouwens! :D

19. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @ meetie

we kennen elkaar nog nie super lang.
    ik heb hem leren kennen voordat ik wat kreeg met mn ex(M.)
    heb hem in december leren kennen.
    toen waren we gewoon goede vrienden.
    eind december kreeg ik iets met mn ex.
    dat ging vanaf het begin al nie zo goed.
    dus had steeds contact met R.( mn vriend)
    op een gegeven moment ging het echt niet meer. en heeft M. me uit huis gezet midden in de nacht.
    kwart voor 12 's nachts.
    dus ik helemaal over mn toeren.
    al mn spullen snel in gepakt.
    M. wou mn laptop van het balkon gooien.
    mij van de trap naar beneden gooien.
    zijn fiets door mn autoruit gooien.
    dus ik ben met piepende banden daar weggegaan.
    heb R. midden in de nacht gebelt.
    en ben daar dus 's nachts heen gereden.
    2 uren rijden.
    en we hebben nu ongeveer 2,5 mnd iets met elkaar.
    dus ik was echt heel snel zwanger van hem.

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh jeetje meis wat een verhaal! Gelukkig is alles toch goed gelopen toen zeg.. En wat fijn dat je bij je huidige vriend terecht kon!
    Hoe reageerden jullie toen jullie ontdekten dat je zwanger was? :eek:

@Busster, oh ik heb je site gevonden hoor! Hij stond in een van je blogs op hyves. Je bedoelde die babysite toch? Leuk dat je overal foto's van hebt gemaakt! Ik vind ook dat je al erg leuke spulletjes hebt :D

Oh hier is Alex ook op. Ik ga me even opfrissen en dan gaan we straks denk op pad..

Deel Deze Pagina