Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Lovely, Veel succes bij de blokker! Hopenlijk liggen je foto's klaar! Ik heb ook 1x besteld bij de blokker, maar ik kon steeds maar mijn foto's niet vinden. Uiteindelijk heb ik er naar gevraagd en niemand wist wat er met mijn foto's was gebeurd. Maar als het goed is was heel die bestelling niet eens aangekomen! Heb dus ook niet hoeven te betalen, maar toch.. bestel daar nooit meer foto's hihi

En die multivitaminen zijn ook goed hoor.

@Aggi, Hihi hij had je dus lekker wakker gebeld! Misschien dat de kleine daarom reageerde door te schoppen 'papa laat ons met rust, we willen slapen! :evil:' hihi

2. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik heb de foto's gelukkig in huis.
    dan kan morgen bezig met mn scrapbook.
    ben alleen de multivitaminen vergeten te kopen.

maar ja
    dan maar verder met de foliumzuur.
    haha

heb hoofdpijn bah.
    maar durf geen paracetamol te nemen.

kusss

3. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @ meettie haah meid ja dat denk ik ook vanavond belde hij weer gelukkig om een normaal tijdstip om te vertellen dat hij vanavond de grotten van limburg in gaat dus gaat vanavond voor mol spelen en de kleine reageerd echt weer de hond lag op mijn schoot en die keek echt verontwaardig aan moest zo lachen tis echt zo bijzonder he

4. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hahaha aggi.

dat is wel bijzonder en leuk dat de kleine daarop reageert.

wanneer voelden jullie de baby voor het eerst dan?

ben zo benieuwd wanneer ik de baby voel.

lijkt me zo apart en speciaal.

liefs mij

5. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @ lovelyengeltje

ik voelde de kleine pas rond de 20ste week

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen allemaal!

@ Meetie, ja dat is wel makkelijk als je het zelf een beetje kunt regelen, dan kan je zelf uitnodigen wie je erbij wilt hebben.
    Dus deze keer de babyshower houden op de datum dat jij wilt dat het kindje geboren wordt. Misschien krijg je wel weer weeën. Wel bijzonder dat je tijdens de babyshower weeën had.
    Moet wel ff wennen aan je nieuwe plaatje hier, dacht eerst huuuh wie is dat nou haha.

@Lovelyengeltje, groot gelijk dat je die vriendin van die vriend er niet bij wilt hebben, ze wou jou er ook niet bij hebben.
    Ben je al begonnen met je scrapbook? lijkt me zo leuk om te doen, maar ik ben niet zo creatief en heb er denk ik geen geduld voor.
    Ennnnn je foliumzuur al gehad vandaag, dacht zal je er ff aan herinneren ;)

@Aggi, echt bijzonder dat de kleine begon te schoppen. Praat je vriend ook al tegen je buik? Die van mij verteld soms van alles tegen de baby.

Ik kom net van de fysio vandaan, heb daarna even wat boodschapjes gedaan bij de kruitvat, pampers 3 halen 2 betalen :) En toen ik terug liep naar de auto kreeg ik me toch pijn in me buik, een soort van druk of steken aan de rechterkant auuww. Kon bijna geen stap meer lopen, gelukkig was ik al bijna bij de auto. En toen ik ff in de auto had gezeten was het weer goed.

Ik ga vanmiddag bij mijn moeder eten, en vanavond moet ik nog een keer me trouwjurk passen en dan wordt ie verder op maat gemaakt.

Mijn nichtje van 17 is een beetje boos op me, omdat ik haar vriendje niet bij mijn bruiloft wil hebben. Oke ze zijn nu anderhalf jaar samen en heb hem nu 5x gezien ofzo. Maar ik wil gewoon geen vage aanhang bij me bruiloft. Anders wil me andere neefje van 17 ook zijn vriendin erbij hebben. Ik nodig potverdorie niet eens me beste vriendinnen uit.

7. aggi

aggi Actief lid

28 nov 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    @ consider ja idd soms heeft hij daar verhalen dan denk je soms gho zou ik je laten opnemen want zo ken ik je helemaal niet hahaha maar als hij op bed gaat geeft hij meestal een kus op me buik en zegt weltrusten tegen de kleine dan heb je af en toe idd wel traantjes in je ogen hihi

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Lovely, Al lekker aan het scrappen? Wel leuk om je foto's op die manier vast te leggen!
    Hoe is het trouwens met je hoofdpijn? Al beetje beter?
    Ik voelde Dylano voor het eerst toen ik net 4 maanden was. En deze tweede toen ik net 3 maanden ver was. Maar dat is wel erg vroeg hoor ;)

@Aggi, Haha wat moet je mannetje in die grotten doen dan?
    En wat grappig dat je hond het opmerkte!
    Wat zijn mannen ineens lief he met zo een kindje! Dan ken je ze ineens niet meer terug haha!

@Consider, Haha ja wie weet werkt dat wel :)
    En was me plaatje een beetje zat, sorry ;) Nou ja.. niet diegene die op het plaatje stond hoor! Ik kan niet lang genoeg naar Dylano kijken haha

Wat lief dat je mannetje zo veel praat tegen jullie baby!
    En wel rustig aan doen he met je buikkie ;) Hihi. Gelukkig was je al bij de auto, kon je mooi even bijkomen!
    Mooie aanbieding trouwens van Kruidvat! Daar ga ik ook even kijken dan! Misschien ook maar gelijk vast mini-luiertjes halen voor de kleinste hihi :p

Veel plezier vanmiddag bij je moeder en succes met je jurk :D Veel pasplezier hihi!

En wel een beetje onbegripvol van je nichtje hoor. Ze moet toch wel begrijpen dat je geen aanhang uitnodig, wanneer je het zo klein mogelijk probeert te houden.. Maar ja, laat haar maar lekker boos zijn dan hoor ;)

9. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    heey allemaal.

ben al een tijdje wakker.
    maar ik zit maar te denken en te denken.
    hoe alles nou moet.

mn vriend belde zonet er is beslag gelegd op zn huis.
    dus dat kunnen we niet meer verkopen.
    waarom er beslag op gelegd is weten we niet.
    hij had geld van een andere rekening van hem afgehaald.
    hopelijk komt dat wel gewoon op mn eigen rekening.
    het is best veel geld en ik heb nog 14 euro.
    gelukkig krijgt hij donderdag weer loon(als het goed is)

ik baal zo en weet even niet wat ik moet doen.
    hij moet zaterdag mn vader helpen dus hopelijk verdient hij daar dan wat mee.

ik weet het dus allemaal even niet meer.

k*tzooi

liefs mij

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Meetie, je kan inderdaad alvast wat mini luiertjes inslaan, scheelt toch weer 5 euro. Hoelang hebben ze eigenlijk new born maat 1 aan? heb daar nu 4 pakken van, of is het handig om nog 3 pakken te halen nu ze toch in de aanbieding zijn.Er zitten maar 28 luiers in die maat 1.

@Lovelyengeltje, jeetje beslag gelegd
    Hadden jullie al een vermoeden ofzo? aangezien hij al geld op jou rekening had gestort?
    Of heeft hij schulden dat er daarom beslag op zijn huis is gelegt? of heeft zijn ex schulden?
    Kan me voorstellen dat jullie echt balen. Hopelijk hebben ze geen beslag gelegt op zijn loon.

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Lovely, Jeetje wat kut is dat dan! :confused: En jullie hebben dus geen flauw idee wat er aan de hand is.. En waarom zou je vriends geld dan niet op jouw rekening aankomen? Gelukkig krijgt je vriend donderdag weer geld, moet lukken ;)

@Consider, 5 euro? een pak kost 9,99.. Je zei toch 3=2? :eek:
    Hihi wacht, ja, ik kijk net even op hun site en het is inderdaad 2+1 gratis ;)

Maar wat die maatjes betreft. Dylano heeft geloof ik nooit die maat 1 gedragen.. Volgens mij verkochten ze die bij ons toen niet en begon hij met maat 2.. Anyway, ik heb toevallig Dylano zijn consultatiebureau-boekje hier liggen en dit was zijn gewicht de eerste maanden:
    Geboorte: 4,010 kg
    1 maand: 4,540 kg
    2,5 maand: 6,090 kg
    3,5 maand: 6,800 kg
    4,5 maand: 7,495 kg..

Maar met maatje 1 moet je het denk wel redden.. je verwisseld bij elke voeding en dat zijn er zo een 8 per dag? ..wow dan zijn ze ook snel op zeg :confused: 2 pakken per week.
    Dus.. heb je wat aan me rekenwerk? :p
    Maar ik zou naar die 4 pakken overgaan op 2 of 3.. of de eerste van die baby dry (groene pakken) Je moet maar even kijken wat het goedkoopst is of wat je het fijnst vind ;)

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Die nummer 1 zijn 5 euro per pak, er zitten ook maar 28 luiers in ofzo.
    Denk dat ik het maar laat bij 4 pakken van die luiers, want die gaan tot 5 kg. Kan zo nieuwe halen.
    Dus ik ga wel wat halen van maat 2, die kosten inderdaad 10 euro per stuk.

13. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    nee
    hij had geld van zn ene rekening naar zn andere rekening gezet.

niet naar mijn rekening.
    en we weten niet waarom er beslag op zn huis is gelegd.
    denk dat hij als hij uit zn werk komt eerst maar eens moet bellen.
    wat er nou aan de hand is.

snap er helemaal niks van.

nu moeten we waarschijnlijk nog langer wachten.
    want nu kan zn huis niet verkocht worden.
    snik snik

waarom nou weer.
    het zit me altijd tegen.

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Consider, Oooh ok. Ik vond het al zo raar dat er dan maar 28 luiers in zaten voor 10 euro. Maar nu snap ik het weer ;)

@Lovely, Hopenlijk komen jullie zometeen te weten wat er gaande is! En dat het snel opgelost mag zijn!

15. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    het zal allemaal wel goed komen.

we gaan dit weekend weer naar mn ouders en dan gaan we het even over de caravan achter op hun erf hebben.

omdat het waarschijnlijk toch langer gaat duren met het huis verkopen en nieuw huis kopen of huis huren.

waarschijnlijk mogen we wel bij mn ouders in huis wonen.
    hebben groot huis dus kunnen wij op de vroegere slaapkamer van mn zusje.

en dan kan ik hopelijk weer werken bij mn vroegere werk in de bloemenwinkel.
    daar heb ik wel weer zin in.
    dus we zullen zien.

liefs mij

ben alweer positief

16. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Dag Allemaal,

Ik ben momenteel zo'n 7 weken zwanger van ons eerste kindje, en ondanks het verschrikkelijk beroerd voelen natuurlijk helemaal blij.

Maandag na vakntie helaas weer begonnen met werken en toen kwam mijn toekostige man :) met een niet zo'n leuk nieuwtje.

Hij zal maart 2009 uitgezonden worden (ja wonderbaarlijk weten ze dit wel vroeg)

Ik ben begin april uitgrerekend, dus was wel eventjes van slag :pale:

Ondertussen wel aan het bericht gewend hoor, maar jeetje jeetje wat een planning: Defensie :thumbdown:

Dus ik dacht, ga maar is even kijken of er meer dames zo zitten en vond dus dit forum....

Groetjes

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Rijffel, welkom meid!
    Jeeetje in maart uitgezonden en in april uitgerekend. Hebben ze daar niet een aparte regeling voor? Volgens mij mogen ze wel naar huis rond de uitgerekende datum.
    Maar er kan nog zoveel veranderen, maart is nog ver weg. Hij kan al wel weggaan in februari of pas vertrekken in april. Maar snap dat het ff een hele schok is.
    Is je aanstaande al eerder op uitzending geweest?
    En gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Vertel eens wat meer over jezelf....

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hihi woensdagavond stond Alex ineens voor de deur. 's Middags had hij gebeld en deed hij alsof hij avondeten ging halen bij de AH enzo, dus ik dacht dat hij pas vrijdag thuis zou komen. Stond hij om half 7 gewoon voor de deur ^_^ En hij bleef gisteren ook thuis, omdat hij een uitreksel van de gemeente moest hebben en een nieuw paspoort ging aanvragen. Vanochtend is hij dus weer in de richting gegaan en vanmiddag komt hij weer thuis :D

Alex gaat voor ander werk! Een oude collega ofzo heeft een beveiligingsbedrijf en daar kan Alex werken. Best divers, de ene keer persoonsbeveiliging, de andere keer een evenement, etc.. Op zich vind ik beveiliging niets voor Alex, maar hij wilt het toch even aankijken. Het is gewoon in Den Haag dus dat is wel onwijs lekker! :D Zowiezo blijft hij dit jaar nog in het leger hoor, want hij moet eerst een cursus volgen in November. Ik ben benieuwd!

Oh en ik heb de kinderwagen terug! Dus ik ga er straks gelijk weer van genieten dat ik naar buiten kan :) Dan ga ik meteen die Etos zwangerschapdoos halen! Ben zo benieuwd wat er in zit hihi

En ik heb volgende zaterdag een afspraak voor een fotosessie van Dylano! Dan krijg ik een gratis foto van 20x30 :D

Zo, heb ik jullie ook weer geupdate over mijn leven haha

@Lovely, Heel veel plezier bij je ouders van het weekend! Ik hoop dat jullie bij hun terecht kunnen, dat zou wel een stuk lekkerder zijn! Het zou ook wel mooi zijn als je weer in die bloemenzaak kan werken ja :) Leuk trouwens, vroeger wilde ik bloemist worden :p hihi
    Maar goed, ben blij te horen dat je er weer een beetje positief tegenaan kijkt! Houden zo meis ;)

@Rijffel, Welkom meis! Praat lekker mee, gezellig :D En gefeliciteerd met jullie zwangerschap en verloving! ! ! :D
    Kut dat je aanstaande op uitzending moet! Heb je al meerdere uitzendingen meegemaakt? Zeker rot dat je dan ook net uitgerekend bent.. Ik hoop dat hij gewoon bij de bevalling kan zijn meis ;)
    Wat doet je manneje precies in het leger? En wat doe jij verder?

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi dames na 3 weken vakantie ben ik weer aan het werk en daardoor kan ik hier dus minder zijn . Het valt me best zwaar hoor vooral omdat ik vroeg op moet en laat thuis ben en ook na het rijden ook nog eens de bus moet schoonmaken . Ben nu dus een dagje vrij maar had liever morgen vrij gehad zodat ik John tenminste wat langer kan zien dit weekend maar mijn dienst ruilen ging niet lukken omdat de rit die ik morgen moet doen op verzoek met een vrouwlijke chauffeur is en ik ben bij ons bedrijf de enige vrouw op de bus en geen van mijn mannelijke collega's wou met een blonde pruik en een paar kipfiletjes in zijn blouse achter het stuur gaan zitten haha.

@ Diaantje Nog gefeliciteerd met alle jarigen en natuurlijk met je eigen verjaardag, ben er wel een beetje laat mee maar beter laat dan nooit toch?! Wat groeit jullie meisje toch hard en het is echt een snoepje om te zien hoor je mag met recht een trotse mama zijn.

@ Lovely Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwlijk. Ben je al weer aan je foliumzuur begonnen ? Maakt niet zo veel uit als je het eens vergeet maar je kan het voor de zekerheid beter wel slikken . Trouwens de baby voelen is voor iedereen verschillend de een voeld heel snel wat en de ander niet ik voelde al iets met 17 weken maar wist toen niet zeker of het de baby was pas toen de bewegingen later harder werden wist ik het zeker.

@ Consider Vind het niet gek hoor dat je ouder en je schoonouders elkaar nog niet kennen bij mijn ouders en mijn schoonmoeder heeft het ook best een tijd geduurd geloof 4 jaar voordat ze elkaar voor het eerst ontmoeten.

@ Eliesja Wat een lekker knulletje jullie Danny. Jammer dat hij nog niet doorslaapt en dat je gebroken nachten hebt . Succes volgende week als je mannetje er niet is om je te helpen . Pff lijkt me zwaar hoor.

@ Meetie Grappig verhaal over je babyshower voor de geboorte van Dylano. K*t zeg dat je de kinderwagen in de auto hebt laten liggen .

@ Aggi Zo je hebt het lekker druk met de honden . Succes met het dicht gooien van de kuilen hihi

@ Rijffel welkom hier. Bah zeg uitzending als je hoogzwanger bent . Als ik jou was zou ik je vriend eens laten na vragen of hij mischien niet na de bevalling pas op uitzending kan want volgens mij maken ze daar wel uitzonderingen voor

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie haha lees ik net dat je de kinderwagen weer terug hebt lekker hoor dat Alex even thuis geweest is en vanmiddag er al weer is. Kan je straks mooi het huis uit. Pff John komt vanavond pas om 23:00 thuis nou dan lig ik dus al in bed want ik moet dus morgen vroeg op om te werken.

Deel Deze Pagina