Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Meetie, wat leuk dat Alex voor de deur stond.
    Altijd leuk een onverwacht daggie samen.
    Dus waarschijnlijk gaat hij de beveiliging in. Hoor het wel vaker dat oud militairen gaan werken in de beveiliging. En heerlijk dat hij dan lekker dicht bij huis werkt en elke dag thuis kan komen.
    Maak je niet teveel ilussie's over die doos van de Etos, er zit niet heel veel bijzonders in. Maar goed het is gratis en je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.

@Busster, wat jammer dat je je dienst niet kon ruilen. Waarom willen mensen eigenlijk liever een vrouwelijke chauffeur?
    Kan me voorstellen dat je werk zwaarder wordt, neem voldoende rust hé.

Mijn moeder belde me net op van haar werk, dat ze een orchidee en rozen voor me heeft gekocht. Echt lief.En ook voor me opa had ze wat gekocht, en of ik dat even naar opa kan brengen vandaag.(Er komt altijd een bloemenstal daar)
    Verder moet ik straks naar de fysio en komt een vriendin op visite. Vanavond komt de ambtenaar van de burgerlijke stand....ben benieuwd.

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey Busster! Ik vroeg me al af waar jij bleef! Heb je het nog steeds zo lekker druk? En hoe gaat het verder met je meis? En met je buik?

Ik hoop inderdaad zo nog even lekker naar buiten te kunnen! Ik zie de lucht alleen al grijs worden :(

En jammer dat je John alleen in bed zal tegenkomen! Zijn jullie zondag wel lekker bij elkaar?

3. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Die mensen waar ik mee moet rijden zijn mensen van een stichting vrouwen voor vrouwen of zoiets. Ik ga met een hele groep marokaanse en turkse vrouwen naar staphorst zou moeten zijn voor de intergratie geloof ik. Nou ja best ik merk het wel. Vandaar dus een vrouwlijke chauffeur.

@ Meetie nee zondag moet ik ook werken Jammer genoeg. en dan ben ik maandag weer vrij lekker geregeld maar volgend weekend ga ik samen met john op oefening haha

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Consider, Oeh dus jullie gaan vanavond de plechtigheid doornemen :D Hopenlijk krijgen jullie een leuke ambtenaar!
    En wat lief dat je bloemen krijgt van je moeder :)

En ik verwacht inderdaad niet een schatkist van de Etos, maar ik vind het altijd wel leuk om zo een doos open te maken! :D

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Busster, Huh.. jullie gaan samen op oefening? :eek:

6. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ja haha samen op oefening is dat niet grappig. De baas van John (de generaal) vond het nodig om eens alle vrouwen van zijn onder commendanten en zijn staf uit te nodigen voor een weekendje Duitsland . Het is schietserie in Duitsland en hij wil alle vrouwen laten zien wat hun man eigenlijk doet tijdens het werk en wat de logiestieke brigade zoal doet tijdens zo'n oefening. Nou weet ik dat zelf natuurlijk al te goed omdat ik er zelf gewerkt heb dus voor mij zal het niets nieuws zijn maar vond het toch wel leuk om mee te gaan mischien zie ik nog wat oud collega's en ik zou het ook een beetje lullig vinden voor john als iedereen zijn parter er is en ik niet. We gaan ook gezellig BBQ-en daar wat andere gezellige dingen doen dus het zal wel goed komen . Ik ben benieuwd, John was wel al helemaal bezorgt omdat die bedden op zo'n duitse kazerne niet helemaal lekker liggen . Nu heeft hij gevraagd of we inplaats van in de manschappen blokken niet in het officiershotel mogen slapen omdat ik zwanger ben. Hoop dat het lukt soms is hij wel een schatje merk ik wel weer.

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha wat leuk! :D Dat is wel een erg goed idee van John's baas. Ok, jij weet dan wel wat daar gebeurt, maar wij hebben echt geen flauw idee wat die gasten nou al die tijd daar doen. Jammer dat Alex zn generaal zoiets niet bedenkt hihi. Alex gaat volgende week trouwens ook op schietoefening in Duitsland :eek: Dan wel twee weken, maar toch. Zullen ze op dezelfde plek oefenen? Misschien kom je hem dan wel tegen haha
    Maar wat superlief dat je mannetje een officierskamer probeert te regelen! Hoewel hij daar zelf ook wel van zal profiteren is het toch wel erg fijn als het hem lukt! :D Dan heb je zeker ook wel wat meer privacy of niet?

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Bij welke eenheid werkt Alex dan ga ik kijken of ik die ergens zie . Als we zo'n officiers kamer krijgen zijn de bedden in ieder geval beter en hebben we als het goed is een douche op de kamer ipv in de gang . We gaan vrijdag middag og avond en komen zondag avond weer terug. Gelukkig komt John me lekker thuis ophalen en gaan we met de audi A6 waar hij normaal ook zijn baas in rond rijd, natuurlijk gaat die ook samen met zijn vrouw dus gezellig met zijn 4tjes in de auto. Ben al lang blij dat ze niet met de bus wilden want ik moet om het uur wel naar het toilet en om nou de hele bus te laten stoppen omdat ik weer moet haha of op die kleine bus toiletjes is ook geen succes nu. Als ik in mijn eigen bus naar het toilet ga doe ik de bus deuren altijd opslot zodat ik de wc deur open kan lten krijg het zo benauwd in dat hokje .

Ik kom net onder de douche uit en ga nu even naar de stad , kijken of ik nog iets leuks kan vinden en de boodschappen doen.

tot later mischien

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Uhm.. Laatst legde Alex het me nog uit, omdat ik een beetje in de war raakte van al die nummertjes bataljons etc :p Ik heb dan ook geen idee wat je bedoelt met 'eenheid'. Maar hij zit geloof in de 12e bataljon of infanterie ofzo van de 11e a-cie? Hij is korporaal, schutter lange afstand bij de luchtmobiele eenheid. Meer details weet ik even niet hihi Zit daar iets tussen wat je bedoelde? :p

Maar wel lekker dan dat je een eigen douche heb ipv eentje die je met zn allen moet delen op de gang! Handig ook dat John je gewoon komt halen! Ik kan me voorstellen dat je dat veel fijner vind, vooral nu je zwanger bent!

Heb je nog wat leuks kunnen vinden in de stad?
    Ik heb weer stiekem een paar rompertjes gekocht hihi.. ik kan het gewoon niet laten!
    Ik heb ook die etos-doos.. even kijken wat er in zit ^_^

Tot later!

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi ben ik weer

Haha snap niet helemaal waar Alex nu bij zit maar kan er wel een beetje wegwijs uit hoor hihi. Heb verder wel wat gekocht hoor in de stad een nieuwe blouse en spijkerbroek en een buikband en ook voor de baby een wikkeldoek en een hoes voor op het aankleedkussen en een slaapzakje en een speelding voor aan de maxi cosi en pantoffeltjes allemaal van hetzelfde spul zeg maar . Toen bebon het heel hard te regenen dus ben ik snel de AH in gevlucht voor de boodschappen en daarna weer snel naar huis. Jij dus weer extra rompertjes gekocht dat doe ik ook regelmatig volgens mij heb ik er nu echt veel te veel .

Was de doos van de etos wat ?

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hahaha sorry :p Ik vroeg nu aan Alex "Als iemand vraagt bij welke eenheid je zit, wat moet je dan antwoorden?" Zegt hij "Luchtmobiel"... Is dat wat je bedoelde? :p Hahahaha Al die duizende afdelingen en groepjes etc.. ik word er maar niet wijzer van :)

Maar leuk dat je zo geslaagd bent in de stad! Bij Miss Etam zag ik ook hele mooie buikbanden, maar ik heb geen flauw idee waarbij of hoe ik ze zou moeten dragen hihi.. Ik heb er dus ook geeneen. Maar trek je zo een ding dan gewoon over je tshirt heen ofzo? Hoe doe jij dat?

Oh en de doos was nog best leuk vond ik :) Mag ik zeggen wat er in zat? Niet zo veel hoor..

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Zeg maar wat er in zat hoor ik kan hem ook ophalen ik haal net de ophaal bon uit de brievenbus dus ga hem maandag maar even halen. Het is wel koopavond vanavond hier maar heb geen zin om er weer uit te gaan. Ik draag die buikbanden trouwens onder mijn tshirt maar het kan er ook overheen maar dat vind ik bij mezelf niet zo leuk staan . Heb hem eigenlijk alleen aan omdat ik in de bus wel eens met mijn armen in de lucht sta te zwaaien als ik weer eens iets moet uitleggen als ik stil sta en dan ziet niemand mijn blote buik. hihi. Maar die band die ik nu gekocht heb is meer voor de steun voor je buik eigenlijk netzoiets als zo'n zwangerschaps onderbroek maar dan zonder onderstukje eraan . Snap je het nog ?

Dat Alex bij luchtmobiel zit snapte ik uit je vorige antwoord kan er alleen verder niks van maken haha.

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O haha sorry, ik heb geen idee hoe ik het beter kan uitleggen :p Ben er nog niet zo bekend mee..

Maar dat is op zich ook wel fijn ja, zo een steunding.. ik snap wat je bedoelt hoor ;) Ik draag het liefst ook zwangerschapsbroeken waaraan een buikband vast zit. Voelt wel fijn een beetje ondersteuning en inderdaad, als je even met je armen in de lucht zwaai of je shirtje verplaatst, dan sta je niet meteen met je blote buik te kijk hihi

In die Etosdoos van mij zat zo een billendoekjesdoos, pakje billendoekjes, een leuke speen, twee mini-luiertjes, zeepmonstertje, kortingsbon voor Miss Etam, korting voor pampers en nog wat foldertjes/tijdschriften. Toch leuk.

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

alles goed met jullie?

Hier nog steeds erg druk en weinig slaap. Het voeden gaat ook niet zo fijn.
    Hoop echt dat het ritme zich snel aandient hoor, ben het beetje zat aan het worden...
    Op deze manier ga ik mijn buik zelfs missen..haha

Hier nog een foto van danny bij Alyssa in bed..

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Wat een schatjes zijn Alyssa en Danny zo samen .

Pff kan me voorstellen dat het je opbreekt als het voeden maar niet goed wil lukken. Ga voor je duimen dat het snel gaat lukken en jullie samen en ritme krijgen.

Fijn weekend allemaal . Ik moet dit weekend weer werken dus zal weinig hier zijn lees maandag wel weer even terug want dan ben ik weer vrij.

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey Dames,

Elies wat een leuke foto zo met je schatjes! :D Hoe doet Alyssa het eigenlijk met Danny? Vind ze hem een beetje leuk? Is ze voorzichtig? Jaloers?
    Hihi ik ben zo benieuwd hoe Dylano straks op zn broertje gaat reageren! Hij weet wat baby's zijn en hij weet dat bepaalde spulletjes in huis voor 'de baby' zijn. En hij heeft het ook over baby in mama's buik.. maar zal hij nu echt begrijpen dat er dadelijk ook echt een baby in ons midden komt?

Maar meis, nog steeds geen aangenaam ritme met Danny.. Ik kan me voorstellen dat je het zwaar hebt! Hopenlijk is hij lief voor je en houdt hij snel ook rekening met jou! Hihi ;)

Busster, werkse meid! En we zien je maandag weer! :D

O 'Drumline' is weer begonnen! Ik ga verder film kijken :D Tot snel weer!

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Meetie, met de kids onder elkaar gaat het goed, Alyssa had in het hele begin wat jaloerse dingetjes, maar nu wil ze alleen maar helpen en kusjes geven.
    Ze is wel voorzichtig, maar durf ze nog niet echt samen alleen te laten..het is wel erg schattig.

Busster bedankt voor het duimen hoop dat het helpt.. ;)

Loop nu met Danny in de minimonkey, dat vind hij wel fijn, hij slaapt tenminste haha. Maar hij is best zwaar, voel me rug al!

Hoop ook dat er snel ritme in komt, we zijn nu in ieder geval bezig met op vaste tijden voeden..

fijn weekend

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Jeeeetje wat schrijven jullie snel ;)

@Busster, hoe was het in staphorst?
    En wanneer gaan jullie naar duitsland? volgend weekend?

@Meetie, ja de doos is inderdaad best leuk, maar heb gehoord dat de doos van de prenatal nog leuker is, daar schijnt zelf een pak pampers new baby in te zitten :D
    Ik heb 3 buikbanden gekocht via marktplaats, maar draag ze niet echt vaak. Vandaag toevallig wel. heb een zwart truitje aan met een zwarte buikband, want het is geen zwangerschapstruitje en anders kruipt dat zo omhoog, met een oranje bolero-tje.

@Eliesja, wat een lieve foto :)
    Leuk dat Alyssa wil meehelpen en kusjes geven. Jammer dat het voeden niet zo lekker gaat.

Gisteravond is de ambetenaar van de burgerlijke stand langs geweest. Een erg aardige spontane vrouw. Ze vroeg van alles, waar we elkaar hebben ontmoet, maar ook wie er het meest kookt in huis, hele uit een lopende dingen. Moest nog huilen omdat we het over mijn vader hadden, vond het zo vervelend, was gewoon aan het janken tegenover een vreemde vrouw. Weet nu dus niet of ik mijn vader wel of niet moet laten noemen in haar toespraak, ben bang dat ik dan weer moet huilen.
    Verder was het een erg prettig gesprek, dus ben benieuwd wat voor toespraak ze zal maken.

Vandaag hebben we wat boodschapjes gedaan en 2 films gehuurd...die gaan we dit weekend lekker kijken. Nu is me vriend even met mijn broer weg op de motor, hij heeft een namelijk een nieuwe gekocht. Dit is de eerste keer dat me vriend bij hem achterop is.
    Morgen gaat hij mijn broer even helpen met het schoonmaken van de dakgoten en het houtwerk bij mijn moeders huis, en daarna gaan we daar gezellig met z'n allen eten.

Trouwenssss we weten ook een leuke 2de naam voor de baby, maar er is 1 maar.....de initialen worden een beetje raar:
    V (eerste letter voornaam)
    I (eerste letter 2de naam)
    S (eerste letter achternaam)
    De initalen worden dan V.I.S. vind het wel een beetje vreemd, maar aan de andere kant wanneer worden die 3 letter zo gebruikt. Meestal zal het zijn V.I. en dan de volledige achternaam.
    Wat vinden jullie ervan?

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey meiden, Oh wat maakte ik een fout gister/vannacht! ! ! ! ! Ik schaamde me vreselijk! Om de een of andere reden had ik in mijn hoofd dat het vandaag de 22e was.. En dan is mijn moeder dus jarig. En nu viert ze het in oktober met mijn vader, maar ik wilde toch langsgaan. Had ook een leuke kaart gekocht en Dylano erop laten tekenen. En om 12 uur 'snachts wilde ik een felicitatie-smsje sturen! Dus ik heel leuk een heel verhaal gesmst. Verstuurd. Keek op de tijd, precies 00:00. Ik blij! Lig ik wat langer naar die tijd te kijken, zie ik daarnaast staan '23 Aug'..... Dus ik dacht 'huh, er zit iets verkeerd in me telefoon..' Vraag ik zo aan Alex welke datum het is... En ja hoor, ben ik gewoon een dag te laat! ! ! ! Dus ik meteen een heel verontschuldigings-smsje gestuurd en verteld wat mijn plannen waren en dat wij dus vandaag langs wilden komen! Las ik vanochtend een smsje terug van mijn moeder dat ik haar dag weer goed maakte, want ze vroeg zich al af waarom ze niets van mij hoorde :( Voelde me zó lullig!

@Elies, Oh wat leuk dat je kleintjes het goed kunnen vinden met elkaar! Dat zal inderdaad erg schattig zijn zeg! Vooral omdat Alyssa steeds wilt helpen en kusjes geven! Wat lief!

En jij hebt dus ook zo een minimonkey. Leuk dat Danny daar zo fijn in ligt! Het lijkt mij voor jezelf ook wel fijn om hem de hele tijd zo lekker bij je te kunnen hebben ^_^ Maar inderdaad jammer dat je het in je rug gaat voelen.. Dat is wel iets waar ik ook over moet gaan nadenken, want ik wil zo een ding voor vast gebruiken ipv een kar.. Want dan zou ik een tweelingkar ofzo moeten aanschaffen.. en dan met twee kindjes los de trap op en dan bv boodschappen en de kar :( Ik woon namelijk twee hoog.. Want met zo een draagding kan Dylano gewoon in zn buggy zitten. Maar ja, ik moet het zelf ook wel kunnen volhouden om de hele tijd zo een kind te dragen..

@Consider, Ja ik zag het, dat je bij prenatal een hele pak luiers krijg! Ook krijg je bij prenatal die gratis foto's van je baby :D Om de drie maanden krijg je een gratis fotosessie en krijg je 1 gratis foto van 20x30 :D Echt leuk!

En wat fijn dat de ambtenaar zo een aardige vrouw is! Dat is toch wel belangrijk! Ook wel grappig dat ze zoveel verschillende dingen vroeg.. ben benieuwd wat ze daar van gaat maken haha. En over je vader, misschien dat je hem anders op een andere manier kan betrekken bij jullie dag?

Inderdaad een apparte initiale-combinatie 'V.I.S.' .. Maar zoals je zegt, de achternaam wordt zo goed als altijd voluit geschreven. Ik kan me in ieder geval geen enkele situatie bedenken waar V.I.S. zou kunnen voorkomen.. Kan je anders geen variatie op een van de voornamen maken? Bijvoorbeeld de I vervangen met Y ofzo? OF V door F... of PH.. Maar goed, je moet gewoon doen wat jij mooi vind meis. Ik denk niet dat veel mensen er bij stilstaan dat je er het woord vis van kan maken ;)
    Ik ben nu trouwens wel heel erg nieuwschierig naar welke namen het dan zijn hahahaha!

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!

Jeetje wat is het ineens weer stil hier :p
    Hier is Alex gisteravond opgehaald door een collega. Nu moeten we hem weer twee weken missen :(

@Busster, ben je er weer meis? :D Heb je nog wat van het weekend en je mannetje mee kunnen maken?

@Alle nieuwelingen en afwezigen, laat wat van je horen :( Het wordt steeds rustiger hier..

Deel Deze Pagina