Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Goedemorgen!

@Meetie, ik ben er wel hoor!
    Mijn vriend is vanochtend ook weer naar de kazerne vertrokken. Gelukkig is hij er gewoon vrijdag weer. Wat vervelend dat je te laat aan je moeders verjaardag dacht. Kan me voorstellen dat je je erg lullig voelde. Gelukkig vierde ze het niet op die dag.
    Mij lijkt zo'n mini monekey ook erg leuk, maar ik begin er maar niet aan met mij zwakke rug.
    Is inderdaad lastig om met een tweeling kinderwagen en 2 kids naar boven te moeten. Of laat je de kinderwagen altijd beneden staan?
    Wat dat betreft ben ik blij dat we niet in een flat ofzo wonen.
    De letters van de namen kan ik niet veranderen dat staat echt heel raar haha. Maar denk dat we het gewoon maar zo laten. Want wanneer worden die 3 initalen nou naast elkaar gezet. Om de namen te horen moet je nog even 15 weken wachten ;)
    Zijn jullie al aan het nadenken over namen?

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey meis :D

Het was trouwens andersom met mijn moeder.. Ze was de 22e jarig. Ik dacht dat het de nacht van 21 op 22 Augustus was en dat ik dus als eerste haar feliciteerde. Maar het bleek al de nacht van 22 op 23 te zijn.. en was ik dus een dag te laat :( Hihi..

Alleen als ik verder niets bij me heb dan wil ik wel eens Dylano en de kar tegelijk naar boven tillen, maar meestal breng ik eerst Dylano en mijn tas naar boven en daarna pas de kar en overige spullen. Maar heerlijk dat jij gewoon op de begane grond woon meis! Dat hopen wij snel ook te kunnen zeggen, alleen is alles zo duur hier :evil: Waar woonde jij ook alweer?

En dan zou ik die namen inderdaad gewoon lekker zo laten! Ik denk niet dat ze er mee gepest zal worden.
    Alex heeft al een naam, maar ik vind hem niet zo geweldig.. Ikzelf ben dus nog verder aan het zoeken, maar ik kom maar niet de juiste tegen.. En dan wil ik hem ook een tweede naam geven, dus ik ben nog wel even bezig haha

3. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    heey meiden.

hier ben ik weer.
    met goed nieuws.
    wij kunnen binnen een maand bij mijn ouders in wonen.
    we moeten die kamer waar we dan in gaan(vrij grote kamer) wel even opnieuw verven enz.
    maar dat is niet zo moeilijk.
    ik kan goed verven en mn mannetje ook.
    behangen dat moet mn vader maar even doen.
    hij wil geloof ik van dat structuur behang hebben.
    en dan verf ik dat structuur behang wel weer.
    2 pers. bed komt er dan te staan.
    er staan nog een groot bureau, dat wil ik er laten staan.
    kan de laptop daar op staan.
    of gewoon als tafel.
    bank(je) wil ik daar hebben.
    en een tv.
    meer hebben we ook niet nodig.
    want alles is beneden in huis wel.
    alleen zo hebben we toch nog een beetje privacy.
    die kamer is ongeveer 4,5m bij 7m dacht ik.
    dus wel vrij groot.
    wil ik het even leuk aankleden met accesoires.
    zoals kaarzen, kussentjes, planten en schilderijen.

liefs mij
    p.s. moest wel even zoeken waar dit stond.
    want onze topic is verplaatst naar clubs las ik.

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Heerlijk dat jullie nu een eigen plekkie krijgen! :D 4,5x7 is best groot vind ik. Veel plezier vast met opknappen!

En ik zie het ja, dat onze topic nu bij clubs staat.. Dat was mij niet opgevallen, ik open de topic altijd via mijn e-mail.

5. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik open hem altijd op de zwangerschapspagina zelf.
    dus ik zat al te zoeken en te zoeken.
    ik denk ben ik nou gek geworden hahaah.

maar zo hebben we een eigen plek voor ons topic.

ja ik wil die kamer dan wel gezellig maken.
    want mn vriend zei dat we er sowieso wel een half jaar zitten ofzo.
    maar ja.
    beter daar dan hier blijven.
    hahaha
    liefs

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ja inderdaad, voor jullie in een eigen huisje kunnen, kan het zo weer een aantal maanden verder zijn. Dan kan je maar beter even een plekje hebben waar jullie je fijn voelen!

7. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Zit ik in de lounche naar ons te zoeken kan ik ons nergens meer vinden , ben nu maar via het email bericht dat er nieuwe reacties waren hier gekomen maar lees net bij Lovely dat we dus ineens bij de clubs staan nou ja handig dat ze dat ook even laten weten aan mensen die gebruik maken van dit plekje.

Ben er dus weer heb dus 2 dagen gewerkt en John kwam vrijdag pas thuis toen ik al in mijn bed lag. Zaterdag avond en zondag avond hebben we maar een paar uurtjes samen gehad omdat ik weer vroeg naar bed ben gegaan om er s'morgens nog een beetje fatsoenlijk uit te kunnen. Niet echt leuk dus. Gelukkig duurd het volgende weekend 3 dagen . Ok dan gaan we dus wel met zijn werk naar Duitsland maar zie ik hem tenminste wat langer.

@ Meetie Lekker handige actie om de verjaardag van je moeder te vergeten maar gelukkig was ze niet boos.

@ Lovely wat fijn dat je met je vriend bij je ouders kan gaan wonen lijkt me beter als bij zijn maat in huis.

@ Consider als ik jou was zou ik niks doen hoor aan de namen als jullie ze gewoon mooi vinden maakt dat toch niks uit en het is zoals je zelf al zegt hoe vaak zullen mensen het als V.I.S neer zetten.

Ik denk dat ik zo maar even naar Den Haag ga even winkelen twijfel alleen of ik met de tram of de auto moet gaan.

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey Busster, haha heb je het kunnen vinden :p
    Jammer dat jullie elkaar zo weinig hebben gezien dit weekend! Maar wel lekker dat jullie volgend weekend elkaar 3 dagen kunnen zien!

En ben me moeders verjaardag niet vergeten :( Ik had zelfs de datum juist. De datum klopte alleen niet met de dag waarop we leefden hehe.. Maar inderdaad, ben blij dat ze niet boos was en juist superblij was om alsnog wat van mij te horen!

Heel veel plezier in Den Haag meis! Ik heb geen idee wat voor jou handiger is, tram of auto..
    Maar shopse!

9. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik zal ff lijstjes maken met wat we allemaal moeten doen.

we moeten nog zoveel doen.
    moet nieuwe verloskundige hebben(waarschijnlijk moet ik dan naar het ziekenhuis)
    kraamhulp regelen.
    dokter voor mn vriend
    tandarts enz
    we willen trouwen voor het einde van het jaar.
    maar of dat lukt ik weet het niet.

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Als jullie bij over deze site lezen kun je zien dat er zo nu en dan wat verandert. Zo ook dit nieuw onderdeel.
    En om iedereen apart te pb-en van clubjes is onbegonnen werk...

Kwebbel Moderator

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Whaaa, ik schrok al, dacht we zijn verwijdert of iets dergelijks, maar we hebben een nieuw plekkie...
    Gelukkig maar.. ;)

Meetie, oeps vergissing in de datum! Gelukkig is het toch nog goed gekomen! ;) Vind het best een handig ding die minimonkey, maar ik zou dan als ik jou was gewoon een draagzak kopen, van babybjorn zijn die dingen. Daar heb je bevestiging op heel je rug en die draagdoek zit maar aan 1 schouder en ik heb het idee dat je er niet echt makkelijk een baby in mee vervoert.. of ik gebruik m verkeerd, maar wat zit dat ding raar zeg, zie heel me kind niet meer en zit naar een paar voetjes aan te kijken. En heb het idee als ik buk dat hij eruit valt! Maar hij ligt er wel lekker in, hoor m niet meer, maar ben wel 5 minuten bezig om m erin tekrijgen..poeh..

Consider, V.I.S, ja die S wordt altijd voluit geschreven, dus zou het gewoon doen hoor...jou mannetje is dus ook weekje weg.
    Nou hier dus ook.. :cry: vind het helemaal niet leuk, hij is 5 weken bij ons geweest en nu is tie gelijk week weg..ble

En ik ben echt zwaar oververmoeid, merk dat ik heel weinig kan hebben..
    Ben het hele babygebeuren meer dan zat.. :oops: Van mij mag hij al en jaar zijn...

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Kwebbeltje ik snap dat het onbegonnen werk zou zijn om ons allemaal een pbtje te sturen maar mischien was het wel handig om gewoon even een berichtje op militairsvrouwen achter te laten met daarin alleen even de mededeling dat we verplaatst zouden worden dan hadden de meeste van ons het gewoon gelezen. Maar ok we hebben elkaar al weer gevonden.

@ Eliesja Pff dat is niet niks om te zeggen dat je wou dat hij snel geen baby meer is maar snap het ook wel als je je zo vermoeid voelt.

@ Lovely Zo jij krijgt het nog druk de aan komende tijd.

@ Meetie Ik ben maar met de tram gegaan zodat ik mijn auto niet in zo;n dure parkeerplaats hoef te zetten . niet dat de tram goedkoop is maar wel sneller . Heb niet gevonden wat ik zocht maar heb natuurlijk wel weer iets voor de baby mee genomen.

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    het komt idd wel hard over, maar ben echt zo op, heb al meer dan 4 weken niet normaal geslapen, max. 4 uurtjes op een dag en dan overdag nog met de andere kids erbij, was echt gezegend met me man thuis, maar nu, de eerste dag dat hij weg is, is het gelijk alleen maar huilen, was vannacht weer drama nacht, dus wilde vanmiddag gaan liggen, maar mocht blijkbaar niet, want meneertje lag alleen maar te janken... :(

Natuurlijk heeft baby zijn zijn leuke dingen, ik geniet heus wel, maar op dit moment kan ik het ff niet... :(
    We waren ook zo verwend met Alyssa, die sliep alleen maar en ook gelijk de nachten door..geen problemen met voeding...het is nieuw voor me...

sorry voor mijn beklag..

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Zo dat was even zoeken....maar we zijn dus verplaatst.
    Ik heb even wat fototjes in mijn album gezet: van de 20 weken echo, en had vorige week buikfoto's gemaakt.
    Ga vanavond met mijn moeder en oom (onze chauffeur voor de grote dag) de route rijden naar het gemeentehuis. Dan weten we precies hoelang we er over doen en waar we het beste kunnen parkeren.
    Nog 1 weekje....begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden.

@lovelyengeltje, fijn dat jullie binnenkort bij je ouders kunnen gaan worden. Verf het in leuke kleurtjes en maak er echt jullie plekje van.
    En succes met het regelen van alles.

@Busster, jammer dat je John zo weinig hebt gezien. Veel plezier in Den Haag vandaag.

@Meetie, wij wonen in een plaatsje vlakbij Delfzijl.
    Woon in een 2 onder 1 kap woning uit de jaren 50.
    We wilden eerst in Groningen gaan wonen, daar waren we waarschijnlijk ook in een flatje terecht gekomen. Ben zooo blij dat we toch niet voor Groningen hebben gekozen. Hier hebben we veel meer plek voor een kindje.

@Eliesja, kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Is er niet iemand die even een middagje kan oppassen? Zodat je een beetje bij kunt tanken. En schaam je niet voor het klagen hoor...wij zijn er om te luisteren ;)

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Eliesja Meisje als je wil klagen ben je hier toch aan het juiste adres je hoeft je voor ons niet groot te houden of te verontschuldigen hoor.

@ Consider wel slim van jullie om even de route te gaan rijden zo weet je wat je kan verwachten. Mooie foto's hoor van je buikje en van de 20 weken echo. Vind het nog steeds mooi dat ze je kindje al zo goed in beeld kunnen krijgen al is het nog niet geboren.

Ga even snel boodschappen doen , heb er geen zin in maar ja anders heb ik deze week niks te eten.

Ook in mijn album staan wat nieuwe foto's van onze babykamer

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik zou het liefst een hele week weg gaan, maar dat kan natuurlijk niet.
    Alyssa gaat morgen naar de creche, dus dat scheelt. Dus als Danny slaapt, ga ik ook liggen...jammer voor de oudste, maar die zet ik wel achter de Wii..
    woensdag en donderdag komt me moeder 2 daagjes, opruimen en dat ik wat kan rusten...dus ik moet nog even door en dan heb ik wat hulp...

thanks meiden..

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hehe..gevonden...pffffffffff...was iedereen even kwijt...een andere topic waar ik ook veel tevinden ben was ook al verplaatst.........

:idea: elies...kan me voorstellen dat het nu even geen pretje is met die kleine...kan je nog zoveel van m houden..als je slaap/rust gebrek hebt is even iedereen teveel.
    En w.s voelt de kleine man dat jij ook gespannen bent daardoor....zat net tedenken...kan het ook zijn dat hij ontzettend last heeft van zijn sleutelbeentje?...moet toch ook geen pretje zijn..
    :idea: lovelyengeltje...fijn dat er een "eigen" plekje komt....maar om eerlijk tezijn moet ik er niet aan denken om weer thuis temoeten gaan wonen...maar voornu ben je even uit de brand en kan je rustig aan opzoek naar jullie eigen stekkie.
    :idea: busster en consider....prachtige foto's van buikje en kamertje...zullen de kleintjes zich straks heerlijk in slapen !
    :idea: foei foei..de verjaardag van je moeder vergeten?...hahhah...zou ook een actie van mij kunnen zijn ;)

zo ga er weer vandoor, even koken...Meatje knuffelen...kenneth helpen met het kaften van zijn boeken...ja ja..school gaat morgen weer beginnen..hij baalt enorm..heeft een rooster met hele lange les dagen....hihihi

tot laterrrrrrrrrrrrrrr

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Eliesja Luke vind het vast niet erg om even achter de Wii gezet te worden denk ik . Je moet inderdaad gewoon proberen je rust te pakken . Fijn ook dat je moeder je even 2 daagjes komt helpen.

@ Diaantje Je was ons dus ook al kwijd , je was niet de enige want ik geloof dat we allemaal hebben moeten zoeken. Zijn al Kenneth zijn boeken nu gekaft ?

He ik word gek hier iemand laat al een kwartier het alarm van zijn auto afgaan . PIEPPIEPPIEP piep piep aaaaahhhhh

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

How.. haha kon ik ineens weer bijlezen :p
    Echt grappig trouwens; iedereen hoor je om de beurten roepen 'huh dat was even zoeken!' :)

Heb me vanmiddag trouwens ingeschreven bij de geboortekliniek :D Gek idee.. ik krijg straks nog een schriftelijke bevestiging en dan is me bevallingsplaats gewoon geregeld! Ik heb er echt zin in! :D

Weten jullie allemaal al waar jullie gaan bevallen? En geregeld?

@Lovely, Succes met alles regelen!

@Elies, Hihi maar ik vind zo een doek mooier, maar ja.. het moet ook wel praktisch blijven natuurlijk. Het lijkt me inderdaad eng dat dat kind er helemaal in verdwijnt en dat hij wiebelt waneer je bukt.

En ik kan me goed voorstellen dat je niet kan wachten tot hij wat ouder is hoor! Het klinkt inderdaad misschien hard, maar ik begrijp wat je bedoelt. Je verlangt gewoon naar 'rustigere tijden'.. Maar mooi dat je woendag en donderdag hulp krijgt van je moeder! Hopenlijk kan je weer een beetje bijkomen meis. En vrijdag komt je mannetje weer ;) Gaat je lukken!

En ja! Hoe is het trouwens met Danny zn sleutelbeentje? :eek:

@Busster, Jammer dat je niet hebt gevonden wat je zocht, maar desondanks dus toch weer geslaagd voor de kleine! hihi. De verleiding is te groot he.
    En de kamer wordt leuk! Wanneer komt derest ook al weer?

@Consider, Mooie foto's! Leuke kleur shirtje trouwens :D haha.
    En wat slim om vast de trouwroute te rijden, is het nog gelukt? En inderdaad nog maar 1 weekje, echt snel al! Spannend hoor :D Moet je nog veel regelen/doen?

En ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je toch niet voor Groningen had gekozen! Echt heerlijk natuurlijk om nu gewoon een eigen huisje met tuin te hebben. Daar kan je nog wel een aantal jaren mee vooruit!

@Diaan, Hihi lekker boeken kaften. Ik weet al helemaal hoe dat is gegaan: Kenneth doet er misschien twee en rent vervolgens weg zodat mama derest mag doen :)
    Maar kan me voorstellen dat hij baalt! Lekker begin van het schooljaar ook.

20. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Kon jullie niet meer vinden!
    Daarbij net uit de nachtdienst gekomen, en kan zeggen dat was ff geen pretje met mijn misselijkheid en vermoeidheid :(

Bedankt voor jullie lieve reacties.
    Op dit moment kan ik het allemaal wel handelen, maar dan ben ik heel benieuwd hoe dat hoogzwanger zal zijn :evil: haha

Mijn vriend zit bij het korps mariniers, maar zal met zijn eenheid (6 man) met de landmacht naar uruzgan gaan.
    Dat kan dus helaas niet uitgesteld worden, omdat ze maar met z'n 6en zijn.
    Wel mag hij idd 2 weken naar huis rond uitgerekende datum, met gyneacoloog hier al over gesproken, en die vind evt inleiden geen probleem.

We zijn net berhuisd, en gaan in december trouwen, jaja met dikke buik.
    Zag dat nog 1 van jullie ging trouwen.

Hoop een beetje snel door te krijgen wie jullie zijn etc, want op dit moment veel verhalen door elkaar :)

Groetjes

Deel Deze Pagina